Wypowiedzi
-
Oczywiście, że byli, tylko nie zostali do panelu dyskusyjngo (rozpoczął się ok. 16:30)
Byli burmistrzowie, wójtowie, sekretarze gmin, spece od promocji - całą imprezę otworzył marszałek województwa, a podstawą do dyskusji w trakcie panelu było wystąpienie Tomasza Stemplewskiego. -
26-27 marca jesteśmy w Kielcach
Komentarze? Świętokrzyskie, czyli co? -
Pani Agnieszko,
dziękuję za przybycie - wszystkim gościom, zwłaszcza tym najwytrwalszym - 9 godzin debatowania na temat public relations regionów! prawdziwy maraton :)
Każda edycja jest inna - w Chorzowie poczuliśmy energię województwa Śląskiego - jakkolwiek miałby się komuś nie podobać logotyp ;)
Myślę, że teraz czas działać - o sukcesie seminarium można mówić obserwując kolejne działania świadomego wykorzystywania narzędzi PR.
Terminu małopolskiego nie znamy jszcze, ale mamy z Krakowa członka nowego zarządu PSPR , więc organizacja będzie ułatwiona. jednak nie wcześniej niż lipiec/sierpień.
P.S proszę pamiętać o zadaniu - telefonie do muzeum górnictwa w Tarnowskich Górach ;)Luiza Jurgiel edytował(a) ten post dnia 05.03.09 o godzinie 21:55 -
Swoje uczestnictwo potwierdził Artur Rojek - organizator OFF Festivalu
:) -
Tak, zapraszam do rejestracji:
http://www.prregionow.pl/rejestracja/rejestracja-chorzow/
jest tez troszke zmian w programie: http://www.prregionow.pl/programy/chorzow-05032009/
i do zobaczenia w czwartek :) -
Kamila, wklejam tu aktualny plan, jeszcze nie wszystkie nazwiska są znane, wiadomo jak to jest z seminariami - do ostatniej chwili może się jeszcze coś zmienić.
Co sądzicie?
09:15 – 09:30 Powitanie gości - Marszałek Województwa Śląskiego Bogusław Piotr Śmigielski, prof. zw. dr hab. Zygmunt Przybycin Prorektor ds. Wydziału Zamiejscowego WSB
09:30 – 10:00 dr Jarosław Flis (Uniwersytet Jagielloński) - Wykorzystanie public relations w promocji miasta
10:00 – 10:30 Szymon Sikorski (Publicon) „Wyróżnij się lub zgiń… w tłumie” – budowa strategii PR dla regionu
10:30 – 11:00 Sebastian Bykowski (PRESS-SERVICE Monitoring Mediów) Rola dostępu do bieżącej informacji w procesie kształtowania wizerunku
11:00 – 11:10 Przerwa kawowa
11:10 – 11:40 Kuba Antoszewski (Millward Brown SMG/KRC) Bez badań nie ma skutecznej strategii - rola badań w marketingu terytorialnym
11:40 - 12:10 Marcin Tutaj, Marcin Młodożeniec (PRIME Public Relations) Czy ”Śląskie” ma szansę na lepszy wizerunek? Dwugłos praktyków public relations.
12:10 – 12:40 Jan Matuszyński (TVP Katowice) Czy Warszawa musi zapraszać na Śląsk? Kilka uwag dziennikarza o budowaniu wizerunku województwa śląskiego.
12:50 – 13:20 dr Maria Buszman (Wyższa Szkoła Bankowa) Wizerunek uczelni a PR regionu
13:20 – 13:50 Przerwa obiadowa, degustacja regionalnych przysmaków, zwiedzanie stoisk promocyjnych
13:50 – 14:10 Adam Hajduga (Urząd Marszałkowski)/ Dorota Janas (Silesia Events) Szlakiem Zabytków Techniki Województwa Śląskiego/ Jak komercyjnie wykorzystać potencjał Górnego Śląska?
14:10 – 14:30 (Śląska Organizacja Turystyczna) Możliwości finansowania produktów turystycznych
14:30 – 14:50 Renata Młynarczuk (Urząd Miasta Ruda Śląska) Wizerunek miasta – od pomysłu do realizacji
14:50 – 15:10 Artur Rojek (OFF Festival w Mysłowicach) Mieszkańcy ambasadorami regionu – Śląsk regionem niszowej muzyki i zakochanych w nim ludzi
15:10 – … Uczestnicy: (Eskadra), dziennikarze lokalni, przedstawiciel wydziału promocji Urzędu Marszałkowskiego - Śląskie – pozytywna energia? Dyskusja panelowa na temat strategii promocyjnej dla województwa Śląskiego stworzonej przez Eskadrę MarketPlace
program mozna sciagnac z: http://www.prregionow.pl/programy/chorzow-05032009/Luiza Jurgiel edytował(a) ten post dnia 05.03.09 o godzinie 21:55 -
Jesteśmy w trakcie dopinania programu na śląską edycję Seminarium. Spotkajmy się 5 marca w Auli im. prof. Bronisława Zyski w Wyższej Szkole Bankowej przy ul. Sportowej 29 w Chorzowie.
Kto według Was jest największym ambasadorem regionu śląskiego? -
Zapraszam do Wrocławia zapraszam :) w Capitolu calkiem niezle naglosnienie.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy WROCŁAW szkolenia spotkania konferencje.
-
W sobotę siedzimy w domu :) jeśli ktoś chętny na zwiedzanie Wro po seminarium to zapraszam.
Szczegóły na grupie: http://www.goldenline.pl/forum/pr-regionow/730188/s/1#...
:) -
PR Regionów tym razem na Międzynarodowych Targach Turystycznych we Wrocławiu
7 lutego - sobota - dla jednych idealnie bo nie tracimy dnia pracy, dla drugich.. no cóż - sobota..
Skupiliśmy się na promocji regionalnych produktów turystycznych - czego brakuje?
MIEJSCE: Hala Stulecia, Wrocław
09:00–09:30 Rejestracja uczestników.
09:30–10:00 Public Relations a reklama w promocji samorządów? Czym jest PR, podstawy budowy strategii PR, narzędzia efektywnej komunikacji, Szymon Sikorski (Agencja PR Publicon)
10:00–10:30 O czym chcą pisać dziennikarze? Adam Mikołajczyk, (“Brief 4 Poland”)
10:30–11:00 Miasto, w którym chcecie mieszkać: “Wrocław. Miasto spotkań”. Paweł Romaszkan (UM Wrocław)
11:00–11:30 Możliwości finansowania regionalnych produktów turystycznych. Michał Siestrzeńcewicz-Kuczuk (Ministerstwo Rozwoju Regionalnego)
11:30–12:00 Przerwa kawowa
12:00–12:30 Cechy pożądane przez inwestorów. Case Study. Szymon Madera (Kamiennogórska Specjalna Strefa Ekonomiczna)
12:30–13:00 Jak stworzyć produkt turystyczny? Andrzej Jaworski - I wiceprezes Zarządu Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej
13:00–13:30 Idea Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Łódź i Kapitan Kultura. Krzysztof Candrowicz (LODZ ART CENTER)
WARSZTATY
13:30–14:00 Komunikacja on-line, czyli jak komunikować przez Internet? Szymon Sikorski (Agencja PR Publicon)
14:00–14:40 Podstawy media relations. Joanna Kubik, Agencja Multum PR
Ze względu na to, że jesteśmy na Targach obowiązuje opłata (po obniżce) 40zł + VAT
Formularz zgłoszenia prosimy przesyłać faksem: + 48 (71) 341-09-90, lub na adres e-mail: a.falkowska@joygroup.pl
Zapraszam do Wrocławia - możemy potem wybrać się na zwiedzanie, jeśli jesteście spoza Wro -
Dostałam wczoraj sygnał, że warto byłoby pomyśleć nad edycjami w mniejszych miastach niż stolice regionów - co o tym myślicie?
-
Damianie, to świetna wiadomość.
Seminarium w Lubuskim przewidujemy w kwietniu. Myślę, że taka impreza to dobra okazja na połączenie sił zielonogórskich i gorzowskich.
W poniedziałek seminarium w Bydgoszczy - nie wybierasz się może?
A tymczasem zapraszam do grupy dedykowanej Public relatios regionów: http://www.goldenline.pl/forum/pr-regionow -
Przedstawiam program seminarium w Bydgoszczy 12 stycznia:
08:30 – 09:15 Rejestracja uczestników
09:15 – 09:30 Powitanie gości
09:30 – 10:00 dr Ewe Hope (Politchnika Gdańska) - Wykorzystanie public relations w promocji miasta.
10:00 – 10:30 Szymon Sikorski (Publicon) - Budowa strategii PR dla regionu
10:30 – 11:00 Adam Mikołajczyk - Marketing miejsc - chwilowa moda czy szansa na rozwój miast i regionów?
11:00 – 11:30 Przerwa kawowa
11:30 – 12:00 Sebastian Bykowski (PRESS-SERVICE Monitoring Mediów) Rola dostępu do bieżącej informacji w procesie kształtowania wizerunku
12:00 – 12:30 Andrzej Gołoś (ARC Rynek i Opinia) Bez badań nie ma strategii... - marketing regionów a badania marketingowe
12:30 – 13:00 dr Wojciech Jurkiewicz (Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa)- Wizerunek uczelni a PR regionu
13:00 – 13:30 Monika Bębnowska (Partner of Promotion) Mieszkaniec - ambasador regionu: jak go pozyskać do współpracy?
13:30 – 14:00 Julita Dąbrowska (Kalitero) Media relations – jak uniknąć konfliktu? Czy warto się przyjaźnić?
14:00 – 14:30 Przerwa obiadowa, zwiedzanie stoisk promocyjnych i wystawy
14:30 – 14:50 Wydział Promocji UM Bydgoszcz - Toruń i Bydgoszcz - promocja aglomeracji w Brukseli i Poznaniu
14:50 – 15:10 Biuro "Toruń 2016" - Działania promocyjne europejskich stolic kultury
15:10 – 15:30 dr hab. Maciej Szymczyk (dyrektor Muzeum Papiernictwa) Działania Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju w kierunku budowy wizerunku
15:30 – 15:50 dr Jarosław Pająkowski (Zespół Parków Krajobrazowych Chełmińskiego i Nadwiślańskiego) - Dolina Dolnej Wisły jako "marka parasolowa"
15:50 – 16:10 Robert Gawłowski (Uniwersytet Toruński) Strategia PR dla regionu kujawsko-pomorskiego
16:10 – 17:00 DyskusjaLuiza Jurgiel edytował(a) ten post dnia 30.12.08 o godzinie 23:39 -
Wpisane w kalendarz - jak nic nie wypadnie to się pojawimy - póki co jako publika.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Ideą seminarium jest dotarcie do większości regionów. Zaplanowaliśmy 10 edycji do końca 2009 roku. Pracy przed nami jeszcze dużo, ale z pomocą partnerów w poszczególnych częściach Polski wszystko jest możliwe - chcemy zwiększyć świadomość istoty PR w jednostkach samorządowych.
Jakie mamy plany na najbliższy czas? będziemy o nich informować na stronie http://prregionow.pl,a tymczasem podzielę się tutaj częścią informacji:
12 stycznia - Bydgoszcz
28 stycznia - Rzeszów (czekamy na ostateczne potwierdzenie)
7 lutego - Wrocław, Międzynarodowe Targi Turystyczne http://mttwroclaw.pl/pr-dla-regionow.html
jesteśmy w trakcie organizacji Seminarium w Chorzowie (marzec), Gorzowie (kwiecień) i Gdańsku (maj)
Cały czas jesteśmy otwarci na propozycje współorganizacji i partnerstwa w kolejnych regionach. Zwłaszcza w Małopolsce czy Wielkopolsce.
Proszę zamieszczać tutaj swoje propozycje. -
Pierwsze w nowym roku seminarium rozpocznie się 12 stycznia o 9:00 w siedzibie Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Organizatorami oprócz tej szkoły jest Polskie Stowarzyszenie Public Relations i Marszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Wśród prelegentów specjaliści z PSPR, czasopism branżowych, czy uczelni wyższych.
Tematy wykładów w pierwszy dzień:
-Wykorzystanie public relations w promocji miasta.-dr Ewa Hope, PSPR, Politechnika Gdańska
-Budowa strategii PR dla regionu - Szymon Sikorski, PSPR, Publicon
-Marketing miejsc - chwilowa moda czy szansa na rozwój miast i regionów? - Adam Mikołajczyk, Brief4Poland
-Rola dostępu do bieżącej informacji w procesie kształtowania wizerunku - Sebastian Bykowski, PRESS-SERVICE
-Media relations – jak uniknąć konfliktu? Czy warto się przyjaźnić? - Julita Dąbrowska, PSPR, KALITERO
Drugi dzień promujący PR wśród studentów Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w całości przeznaczony będzie na warsztaty na temat: Media Relations w jednostkach samorządowych, Corporate Identity dla regionu i kreacji strategii komunikacyjnej regionu.
Serdecznie zapraszam w imieniu organizatorów -
Rozumiem Damianie Twoje wzburzenie, sama jestem rodowitą Zielonogórzanką i ciężko mi było. Z drugiej strony, trzeba się trochę integrować.
Kto wg Ciebie powinien być głównym partnerem Seminarium? Urząd Miasta? Prywatne przedsiębiorstwa?
Za komunikację i promocję regionów odpowiedzialni są samorządowcy, stowarzyszenia, którym zależy na małych ojczyznach i to do nich kierowane jest Seminarium, ale w związku z tym, że wstęp na Seminarium jest wolny to PSPR szuka partnerów, którzy wspomogą organizację finansowo. i stąd Urząd Wojewódzki.
Na razie lubuskie Seminarium zostało przesunięte, myślę, że wszystko może się zmienić do kwietnia - partner, miejsce, czas. Wszystko zależy od tego jak układać się będzie współpraca.