Luiza Jurgiel-Żyła

wiem, że warto

Wypowiedzi

  • Luiza Jurgiel-Żyła
    Wpis na grupie Śląski PR w temacie PR Regionów na Śląsku - 5 marca 2009
    7.03.2009, 09:03

    Oczywiście, że byli, tylko nie zostali do panelu dyskusyjngo (rozpoczął się ok. 16:30)

    Byli burmistrzowie, wójtowie, sekretarze gmin, spece od promocji - całą imprezę otworzył marszałek województwa, a podstawą do dyskusji w trakcie panelu było wystąpienie Tomasza Stemplewskiego.

  • Luiza Jurgiel-Żyła
  • Luiza Jurgiel-Żyła
    Wpis na grupie PR Regionów w temacie Kielce Kielce Kielce Kielce Kielce
    5.03.2009, 21:57

    26-27 marca jesteśmy w Kielcach


    Komentarze? Świętokrzyskie, czyli co?

  • Luiza Jurgiel-Żyła
    Wpis na grupie PR Regionów w temacie Śląski - pozytywna energia? Sprawdzimy 5 marca w Chorzowie
    5.03.2009, 21:54

    Pani Agnieszko,

    dziękuję za przybycie - wszystkim gościom, zwłaszcza tym najwytrwalszym - 9 godzin debatowania na temat public relations regionów! prawdziwy maraton :)

    Każda edycja jest inna - w Chorzowie poczuliśmy energię województwa Śląskiego - jakkolwiek miałby się komuś nie podobać logotyp ;)

    Myślę, że teraz czas działać - o sukcesie seminarium można mówić obserwując kolejne działania świadomego wykorzystywania narzędzi PR.

    Terminu małopolskiego nie znamy jszcze, ale mamy z Krakowa członka nowego zarządu PSPR , więc organizacja będzie ułatwiona. jednak nie wcześniej niż lipiec/sierpień.

    P.S proszę pamiętać o zadaniu - telefonie do muzeum górnictwa w Tarnowskich Górach ;)Luiza Jurgiel edytował(a) ten post dnia 05.03.09 o godzinie 21:55

  • Luiza Jurgiel-Żyła
    Wpis na grupie PR Regionów w temacie Śląski - pozytywna energia? Sprawdzimy 5 marca w Chorzowie
    3.03.2009, 15:08

    Swoje uczestnictwo potwierdził Artur Rojek - organizator OFF Festivalu

    :)

  • Luiza Jurgiel-Żyła
    Wpis na grupie PR Regionów w temacie Śląski - pozytywna energia? Sprawdzimy 5 marca w Chorzowie
    27.02.2009, 12:39

    Tak, zapraszam do rejestracji:
    http://www.prregionow.pl/rejestracja/rejestracja-chorzow/

    jest tez troszke zmian w programie: http://www.prregionow.pl/programy/chorzow-05032009/

    i do zobaczenia w czwartek :)

  • Luiza Jurgiel-Żyła
    Wpis na grupie PR Regionów w temacie Śląski - pozytywna energia? Sprawdzimy 5 marca w Chorzowie
    18.02.2009, 19:39

    Kamila, wklejam tu aktualny plan, jeszcze nie wszystkie nazwiska są znane, wiadomo jak to jest z seminariami - do ostatniej chwili może się jeszcze coś zmienić.

    Co sądzicie?

    09:15 – 09:30 Powitanie gości - Marszałek Województwa Śląskiego Bogusław Piotr Śmigielski, prof. zw. dr hab. Zygmunt Przybycin Prorektor ds. Wydziału Zamiejscowego WSB

    09:30 – 10:00 dr Jarosław Flis (Uniwersytet Jagielloński) - Wykorzystanie public relations w promocji miasta

    10:00 – 10:30 Szymon Sikorski (Publicon) „Wyróżnij się lub zgiń… w tłumie” – budowa strategii PR dla regionu

    10:30 – 11:00 Sebastian Bykowski (PRESS-SERVICE Monitoring Mediów) Rola dostępu do bieżącej informacji w procesie kształtowania wizerunku

    11:00 – 11:10 Przerwa kawowa

    11:10 – 11:40 Kuba Antoszewski (Millward Brown SMG/KRC) Bez badań nie ma skutecznej strategii - rola badań w marketingu terytorialnym

    11:40 - 12:10 Marcin Tutaj, Marcin Młodożeniec (PRIME Public Relations) Czy ”Śląskie” ma szansę na lepszy wizerunek? Dwugłos praktyków public relations.

    12:10 – 12:40 Jan Matuszyński (TVP Katowice) Czy Warszawa musi zapraszać na Śląsk? Kilka uwag dziennikarza o budowaniu wizerunku województwa śląskiego.

    12:50 – 13:20 dr Maria Buszman (Wyższa Szkoła Bankowa) Wizerunek uczelni a PR regionu

    13:20 – 13:50 Przerwa obiadowa, degustacja regionalnych przysmaków, zwiedzanie stoisk promocyjnych

    13:50 – 14:10 Adam Hajduga (Urząd Marszałkowski)/ Dorota Janas (Silesia Events) Szlakiem Zabytków Techniki Województwa Śląskiego/ Jak komercyjnie wykorzystać potencjał Górnego Śląska?

    14:10 – 14:30 (Śląska Organizacja Turystyczna) Możliwości finansowania produktów turystycznych

    14:30 – 14:50 Renata Młynarczuk (Urząd Miasta Ruda Śląska) Wizerunek miasta – od pomysłu do realizacji

    14:50 – 15:10 Artur Rojek (OFF Festival w Mysłowicach) Mieszkańcy ambasadorami regionu – Śląsk regionem niszowej muzyki i zakochanych w nim ludzi

    15:10 – … Uczestnicy: (Eskadra), dziennikarze lokalni, przedstawiciel wydziału promocji Urzędu Marszałkowskiego - Śląskie – pozytywna energia? Dyskusja panelowa na temat strategii promocyjnej dla województwa Śląskiego stworzonej przez Eskadrę MarketPlace

    program mozna sciagnac z: http://www.prregionow.pl/programy/chorzow-05032009/Luiza Jurgiel edytował(a) ten post dnia 05.03.09 o godzinie 21:55

  • Luiza Jurgiel-Żyła
    Wpis na grupie PR Regionów w temacie Śląski - pozytywna energia? Sprawdzimy 5 marca w Chorzowie
    8.02.2009, 11:56

    Jesteśmy w trakcie dopinania programu na śląską edycję Seminarium. Spotkajmy się 5 marca w Auli im. prof. Bronisława Zyski w Wyższej Szkole Bankowej przy ul. Sportowej 29 w Chorzowie.

    Kto według Was jest największym ambasadorem regionu śląskiego?

  • Luiza Jurgiel-Żyła
    Wpis na grupie Koncertowo w temacie Soyka i goście, Wroclove, 3 kwietnia 2009
    6.02.2009, 16:28

    Zapraszam do Wrocławia zapraszam :) w Capitolu calkiem niezle naglosnienie.

  • Luiza Jurgiel-Żyła
    Wpis na grupie WROCŁAW szkolenia spotkania konferencje. w temacie Seminarium PR Regionów czasie Międzynarodowych Targów...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy WROCŁAW szkolenia spotkania konferencje.

  • Luiza Jurgiel-Żyła
    Wpis na grupie PROMOCJA POLSKI w temacie Seminarium PR Regionów
    4.02.2009, 09:21

    W sobotę siedzimy w domu :) jeśli ktoś chętny na zwiedzanie Wro po seminarium to zapraszam.

    Szczegóły na grupie: http://www.goldenline.pl/forum/pr-regionow/730188/s/1#...

    :)

  • Luiza Jurgiel-Żyła
    Wpis na grupie PR Regionów w temacie Wracamy do Wrocławia - MTT w sobotę
    4.02.2009, 09:19

    PR Regionów tym razem na Międzynarodowych Targach Turystycznych we Wrocławiu

    7 lutego - sobota - dla jednych idealnie bo nie tracimy dnia pracy, dla drugich.. no cóż - sobota..

    Skupiliśmy się na promocji regionalnych produktów turystycznych - czego brakuje?

    MIEJSCE: Hala Stulecia, Wrocław

    09:00–09:30 Rejestracja uczestników.

    09:30–10:00 Public Relations a reklama w promocji samorządów? Czym jest PR, podstawy budowy strategii PR, narzędzia efektywnej komunikacji, Szymon Sikorski (Agencja PR Publicon)

    10:00–10:30 O czym chcą pisać dziennikarze? Adam Mikołajczyk, (“Brief 4 Poland”)

    10:30–11:00 Miasto, w którym chcecie mieszkać: “Wrocław. Miasto spotkań”. Paweł Romaszkan (UM Wrocław)

    11:00–11:30 Możliwości finansowania regionalnych produktów turystycznych. Michał Siestrzeńcewicz-Kuczuk (Ministerstwo Rozwoju Regionalnego)

    11:30–12:00 Przerwa kawowa


    12:00–12:30 Cechy pożądane przez inwestorów. Case Study. Szymon Madera (Kamiennogórska Specjalna Strefa Ekonomiczna)

    12:30–13:00 Jak stworzyć produkt turystyczny? Andrzej Jaworski - I wiceprezes Zarządu Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej

    13:00–13:30 Idea Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Łódź i Kapitan Kultura. Krzysztof Candrowicz (LODZ ART CENTER)

    WARSZTATY

    13:30–14:00 Komunikacja on-line, czyli jak komunikować przez Internet? Szymon Sikorski (Agencja PR Publicon)

    14:00–14:40 Podstawy media relations. Joanna Kubik, Agencja Multum PR

    Ze względu na to, że jesteśmy na Targach obowiązuje opłata (po obniżce) 40zł + VAT

    Formularz zgłoszenia prosimy przesyłać faksem: + 48 (71) 341-09-90, lub na adres e-mail: a.falkowska@joygroup.pl


    Zapraszam do Wrocławia - możemy potem wybrać się na zwiedzanie, jeśli jesteście spoza Wro

  • Luiza Jurgiel-Żyła
    Wpis na grupie PR Regionów w temacie Gdzie kolejne edycje?
    4.02.2009, 09:12

    Dostałam wczoraj sygnał, że warto byłoby pomyśleć nad edycjami w mniejszych miastach niż stolice regionów - co o tym myślicie?

  • Luiza Jurgiel-Żyła
    Wpis na grupie PROMOCJA POLSKI w temacie Seminarium PR Regionów
    7.01.2009, 06:54

    Damianie, to świetna wiadomość.

    Seminarium w Lubuskim przewidujemy w kwietniu. Myślę, że taka impreza to dobra okazja na połączenie sił zielonogórskich i gorzowskich.

    W poniedziałek seminarium w Bydgoszczy - nie wybierasz się może?

    A tymczasem zapraszam do grupy dedykowanej Public relatios regionów: http://www.goldenline.pl/forum/pr-regionow

  • Luiza Jurgiel-Żyła
    Wpis na grupie PR Regionów w temacie Bydgoszcz, 12 stycznia 2009
    30.12.2008, 23:37

    Przedstawiam program seminarium w Bydgoszczy 12 stycznia:

    08:30 – 09:15 Rejestracja uczestników

    09:15 – 09:30 Powitanie gości

    09:30 – 10:00 dr Ewe Hope (Politchnika Gdańska) - Wykorzystanie public relations w promocji miasta.

    10:00 – 10:30 Szymon Sikorski (Publicon) - Budowa strategii PR dla regionu

    10:30 – 11:00 Adam Mikołajczyk - Marketing miejsc - chwilowa moda czy szansa na rozwój miast i regionów?

    11:00 – 11:30 Przerwa kawowa

    11:30 – 12:00 Sebastian Bykowski (PRESS-SERVICE Monitoring Mediów) Rola dostępu do bieżącej informacji w procesie kształtowania wizerunku

    12:00 – 12:30 Andrzej Gołoś (ARC Rynek i Opinia) Bez badań nie ma strategii... - marketing regionów a badania marketingowe

    12:30 – 13:00 dr Wojciech Jurkiewicz (Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa)- Wizerunek uczelni a PR regionu

    13:00 – 13:30 Monika Bębnowska (Partner of Promotion) Mieszkaniec - ambasador regionu: jak go pozyskać do współpracy?

    13:30 – 14:00 Julita Dąbrowska (Kalitero) Media relations – jak uniknąć konfliktu? Czy warto się przyjaźnić?

    14:00 – 14:30 Przerwa obiadowa, zwiedzanie stoisk promocyjnych i wystawy

    14:30 – 14:50 Wydział Promocji UM Bydgoszcz - Toruń i Bydgoszcz - promocja aglomeracji w Brukseli i Poznaniu

    14:50 – 15:10 Biuro "Toruń 2016" - Działania promocyjne europejskich stolic kultury

    15:10 – 15:30 dr hab. Maciej Szymczyk (dyrektor Muzeum Papiernictwa) Działania Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju w kierunku budowy wizerunku

    15:30 – 15:50 dr Jarosław Pająkowski (Zespół Parków Krajobrazowych Chełmińskiego i Nadwiślańskiego) - Dolina Dolnej Wisły jako "marka parasolowa"

    15:50 – 16:10 Robert Gawłowski (Uniwersytet Toruński) Strategia PR dla regionu kujawsko-pomorskiego

    16:10 – 17:00 DyskusjaLuiza Jurgiel edytował(a) ten post dnia 30.12.08 o godzinie 23:39

  • Luiza Jurgiel-Żyła
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie współczesne teorie komunikacji II
    21.12.2008, 16:06

    Wpisane w kalendarz - jak nic nie wypadnie to się pojawimy - póki co jako publika.

  • Luiza Jurgiel-Żyła
    Wpis na grupie ABY POMÓC W 48 GODZIN w temacie Wypełnienie ankiety- tylko 2 pytania BARDZO pilne- proszę...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN

  • Luiza Jurgiel-Żyła
    Wpis na grupie PR Regionów w temacie Gdzie kolejne edycje?
    18.12.2008, 01:24

    Ideą seminarium jest dotarcie do większości regionów. Zaplanowaliśmy 10 edycji do końca 2009 roku. Pracy przed nami jeszcze dużo, ale z pomocą partnerów w poszczególnych częściach Polski wszystko jest możliwe - chcemy zwiększyć świadomość istoty PR w jednostkach samorządowych.

    Jakie mamy plany na najbliższy czas? będziemy o nich informować na stronie http://prregionow.pl,a tymczasem podzielę się tutaj częścią informacji:

    12 stycznia - Bydgoszcz
    28 stycznia - Rzeszów (czekamy na ostateczne potwierdzenie)
    7 lutego - Wrocław, Międzynarodowe Targi Turystyczne http://mttwroclaw.pl/pr-dla-regionow.html

    jesteśmy w trakcie organizacji Seminarium w Chorzowie (marzec), Gorzowie (kwiecień) i Gdańsku (maj)

    Cały czas jesteśmy otwarci na propozycje współorganizacji i partnerstwa w kolejnych regionach. Zwłaszcza w Małopolsce czy Wielkopolsce.

    Proszę zamieszczać tutaj swoje propozycje.

  • Luiza Jurgiel-Żyła
    Wpis na grupie PR Regionów w temacie Bydgoszcz, 12 stycznia 2009
    18.12.2008, 01:07

    Pierwsze w nowym roku seminarium rozpocznie się 12 stycznia o 9:00 w siedzibie Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Organizatorami oprócz tej szkoły jest Polskie Stowarzyszenie Public Relations i Marszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego.

    Wśród prelegentów specjaliści z PSPR, czasopism branżowych, czy uczelni wyższych.

    Tematy wykładów w pierwszy dzień:
    -Wykorzystanie public relations w promocji miasta.-dr Ewa Hope, PSPR, Politechnika Gdańska
    -Budowa strategii PR dla regionu - Szymon Sikorski, PSPR, Publicon
    -Marketing miejsc - chwilowa moda czy szansa na rozwój miast i regionów? - Adam Mikołajczyk, Brief4Poland
    -Rola dostępu do bieżącej informacji w procesie kształtowania wizerunku - Sebastian Bykowski, PRESS-SERVICE
    -Media relations – jak uniknąć konfliktu? Czy warto się przyjaźnić? - Julita Dąbrowska, PSPR, KALITERO

    Drugi dzień promujący PR wśród studentów Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w całości przeznaczony będzie na warsztaty na temat: Media Relations w jednostkach samorządowych, Corporate Identity dla regionu i kreacji strategii komunikacyjnej regionu.

    Serdecznie zapraszam w imieniu organizatorów

  • Luiza Jurgiel-Żyła
    Wpis na grupie PROMOCJA POLSKI w temacie Seminarium PR Regionów
    20.11.2008, 10:52

    Rozumiem Damianie Twoje wzburzenie, sama jestem rodowitą Zielonogórzanką i ciężko mi było. Z drugiej strony, trzeba się trochę integrować.

    Kto wg Ciebie powinien być głównym partnerem Seminarium? Urząd Miasta? Prywatne przedsiębiorstwa?

    Za komunikację i promocję regionów odpowiedzialni są samorządowcy, stowarzyszenia, którym zależy na małych ojczyznach i to do nich kierowane jest Seminarium, ale w związku z tym, że wstęp na Seminarium jest wolny to PSPR szuka partnerów, którzy wspomogą organizację finansowo. i stąd Urząd Wojewódzki.

    Na razie lubuskie Seminarium zostało przesunięte, myślę, że wszystko może się zmienić do kwietnia - partner, miejsce, czas. Wszystko zależy od tego jak układać się będzie współpraca.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do