Wypowiedzi
-
Przebrnęłam przez kilkadziesiąt stron tego wątku - Kocia Ferajna :) Może macie ochotę nominować swoje zwierzaki do konkursu Zwierzak Roku Boomeranga? na stronie http://boomerang-zwierzakroku.pl znajdziecie osiem kategorii w tym najbardziej włochaty, czy największy głodomór. Pod koniec maja odbędzie się głosowanie internautów, wręczenie nagród 4 czerwca w Parku Praskim w Warszawie. Serdecznie zapraszamy.
http://www.youtube.com/watch?v=3geYovW6zX0
P.S bardzo ważne jest, aby potwierdzić zgłoszenie klikając w link aktywacyjny który zostanie wysłany na adres wpisany w pole "e-mail rodzica"
PP.S Jeśli ten wątek nie jest odpowiednim na mój post proszę o przeniesienie go w inne miejsce, lub (niestety skasowanie) Pozdrawiam -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Public Relations w praktyce
-
Spróbuj ten link: http://www.facebook.com/photo.php?pid=257148&id=139984...
Jesteśmy w trakcie wybierania logo grupy -
oo! w końcu coś wirtualnego! niestety nie udało mi się jeszcze dotrzeć do gier na żywo.. Czekam więc!
-
Nie umniejszałabym Polsce i zainteresowania związanego z naszym krajem. W tym roku CNN International kręcił reportaże o Polsce w związku ze swoją serią i-list, w której co miesiąc pokazuje inny kraj, który wydaje się być znany, lecz tylko pozornie. Wcześniej była Francja, Bahrajn, Macedonia i Gruzja.
Polska jest feonmenem światowym, bo wyszła obronną ręką z kryzysu (zainteresowanie ekonomistów), za dwa lata będzie tu Euro (fani piłki noznej chętnie pooglądają czy rzeczywiście ruszylismy z przygotowaniami, czy wciąż urządzamy przetargi), CNN nakręcilo takze obszerny materiał na temat orodzenia mniejszości żydowskiej w Polsce (tu mamy ogromną grupę docelową rozproszoną po całym świecie) - przyklady można mnożyć.
Telewizja tworzy programy, które zwiekszą oglądalność i będą zgodne z wizerunkiem marki. CNN to telewizja informacyjna, uciekająca od tabloidyzacji i pogłebione reportaże przez cały tydzien na temat jednego kraju świetnie się wpisują w profil CNN.
Grzegorzu, nie wietrz proszę wszędzie spisków i apeluję takze o szacunek dla dyskutantów i dyskutantek. -
Pytałeś o reportaże, które są materiałem dziennikarskim.
Luiza Jurgiel:
W czerwcu CNN International jeździ po Polsce kręcąc reportaże o gospodarce, polityce i kulturze w naszym kraju. Na mapie programu znajdzie się Warszawa jako miasto Chopina, czy Wrocław, jako nowy punkt na mapie najmodniejszych miast Europy.
i-list to nie jest zbiór reklam, tylko seria reportaży. Polscy reklamodawcy chca się reklamować przy jak najbardziej adekwatnych programach, więc wolą sie reklamowac przy okazji programu o Polsce, niż przy okazji programu o Afryce. Naturalna kolej rzecz. Przy Mundialu reklamuje się piwo i chipsy, przy i-list Poland Polska Organizacja Turystyczna i polskie miasta czy Biznes in Malopolska. Naturalna kolej rzeczy.
Reportaże są niezależne i autorskie. I-list Poland było kręcone w Białymstoku, Krakowie, Wrocławiu, Żelazowej Woli, Gdańsku, Stargardzie Gdańskim..
Od dziś CNN nadaje z Krakowa: http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,8080661,Dla_CNN... -
Oczywiście, że wiem. Są to reportaże robione z inicjatywy CNN Interantional, więc to oni wybierają miejsca, które chcą sfilmować. Ceną jest czas ludzi pokazywanych na antenie i ich zaangażowanie.
Podsumowując: 0zł. -
W czerwcu CNN International jeździ po Polsce kręcąc reportaże o gospodarce, polityce i kulturze w naszym kraju. Na mapie programu znajdzie się Warszawa jako miasto Chopina, czy Wrocław, jako nowy punkt na mapie najmodniejszych miast Europy. Pełna informacja prasowa: http://media2.pl/media/65285-polska-na-antenie-cnn.html
Również mieszkańcy, turyści i instytucje mają szansę pokazać swoją Polskę - mniejsze miasta, wydarzenia kulturalne czy obyczaje Polaków. Służy do tego platforma iReport: http://www.ireport.com/ir-topic-stories.jspa?topicId=4...
Do wrzucania swoich filmów i zdjęć zachęca Antonia Mortensen z CNN International http://www.youtube.com/watch?v=mn17vZAWRWs&feature=pla...
Najciekawsze filmy zostaną umieszczone na stronie i-list i wykorzystane w programie na antenie CNN. Emisja i-list Poland: codziennie od 28 czerwca do 2 lipca o 21:30 w programie "World One" plus reportaże wieczorem. Kulminacyjny odcinek będzie można zobaczyć 3 lipca o 18:30. Oczywiście na antenie CNN International.
Jak myślicie, czy Polacy tłumnie włączą się w akcję przybliżania Polski obcokrajowcom? -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Młody PR
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Młody PR
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Młody PR
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Młody PR
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Młody PR
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Młody PR
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Młody PR
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Młody PR
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Młody PR
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Młody PR
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Młody PR
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Młody PR