Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Zarządzanie Marką
Strategia biznesowa
Copywriting
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja kryzysowa
Digital Marketing
Strategia cyfrowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
relacje z mediami
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Konferencje prasowe
komunikaty prasowe
Project Management
Public Relations
Zarządzanie Sprzedażą
Social Media
Social Media Marketing
Strategic Communications
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Account Manager
Komunikacja produktowa i korporacyjna Turner Broadcasting System, właściciela marek: Cartoon Network, Boomerang, TCM i CNN International
Tworzenie i realizacja strategii komunikacji produktowej i korporacyjnej
Wsparcie klienta w sytuacjach dynamicznie rozwijających się
Planowanie i prowadzenie działań w Social Media
Organizacja akcji specjalnych
Wsparcie kampanii marketingowych
Tworzenie i realizacja strategii komunikacji produktowej i korporacyjnej
Wsparcie klienta w sytuacjach dynamicznie rozwijających się
Planowanie i prowadzenie działań w Social Media
Organizacja akcji specjalnych
Wsparcie kampanii marketingowych
Członkini Zarządu Głównego
Budowa strategii zaangażowania członków i członkiń w życie stowarzyszenia i rozwój branży
Komentowanie wydarzeń branżowych w mediach
Zarządzanie komunikacją wewnętrzną, przeprowadzenie audytu wewnętrznego
Praca nad budżetem stowarzyszenia
Stworzenie i koordynacja plebiscytu Lwy PR
Komentowanie wydarzeń branżowych w mediach
Zarządzanie komunikacją wewnętrzną, przeprowadzenie audytu wewnętrznego
Praca nad budżetem stowarzyszenia
Stworzenie i koordynacja plebiscytu Lwy PR
Project manager Seminarium PR Regionów / asystentka Zarządu PSPR
Zarządzanie organizacją Seminarium PR Regionów.
Prowadzenie biura PSPR
Media relations, monitoring mediów,
Komunikacja wewnętrzna:
- Opieka nad sprawami członków i członkiń
- Redakcja newslettera, aktualizowanie strony www.polskipr.pl
- Zaprojektowanie audytu komunikacji wewnętrznej PSPR
Koordynacja pracy Rady Etyki Public Relations
Prowadzenie biura PSPR
Media relations, monitoring mediów,
Komunikacja wewnętrzna:
- Opieka nad sprawami członków i członkiń
- Redakcja newslettera, aktualizowanie strony www.polskipr.pl
- Zaprojektowanie audytu komunikacji wewnętrznej PSPR
Koordynacja pracy Rady Etyki Public Relations
Szkolenia i kursy
+ Certyfikat ECDL (MS Office, MS Excel, MS Access i MS Power Point)
+ Certyfikat TOEIC
+ Trening social media (Socjomania)
+ Certyfikat TOEIC
+ Trening social media (Socjomania)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Organizacje
od 05.2009 do teraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations
od 05.2009 do 06.2010 Stowarzyszenie Młody PR - prezeska, pomysłodawczyni i liderka projektów
od 09.2008 do 12.2008 Projekt Wrocław Sunrise - Konsultantka ds. wizerunku
od 11.2007 do 06.2008 Koło Naukowe Lapidarium - Kierowniczka sekcji PR
od 04.2007 do 04.2007 WRO Art Center - Wolontariuszka przy festiwalu PRIX VISIONICA
od 10.2006 do 10.2007 Koło Naukowe Studentów Socjologii UWr - Działaczka
od 05.2009 do 06.2010 Stowarzyszenie Młody PR - prezeska, pomysłodawczyni i liderka projektów
od 09.2008 do 12.2008 Projekt Wrocław Sunrise - Konsultantka ds. wizerunku
od 11.2007 do 06.2008 Koło Naukowe Lapidarium - Kierowniczka sekcji PR
od 04.2007 do 04.2007 WRO Art Center - Wolontariuszka przy festiwalu PRIX VISIONICA
od 10.2006 do 10.2007 Koło Naukowe Studentów Socjologii UWr - Działaczka
Inne
+ Nominowana w konkursie Protony 2013
+ Stypendystka Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w roku akademickim 2009/2010
+ Stypendystka Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w roku akademickim 2009/2010
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Bank Czasu
Grupa gromadząca ludzi chcących pomagać innym.Nie jest to pomoc bezinteresowana.Za to,ze my przez godzinę uczymy kogoś np. języka obcego,śpiewania,dykcji,tańca,...ktoś otrzymujący od nas usługę rewanż
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.
Gpunkt.pl
Wirtualne miejsce spotkań otwartych na intelektualne wyzwania młodych poszukiwaczy rzetelnej informacji
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Kongres Public Relations
grupa dla pasjonatów public relations, a także uczestników Kongresu Profesjonalistów Public Relations we Wrocławiu
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?