Luiza Jurgiel-Żyła

wiem, że warto
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Zarządzanie Marką Strategia biznesowa Copywriting Komunikacja korporacyjna Komunikacja kryzysowa Digital Marketing Strategia cyfrowa Zarządzanie kluczowymi klientami relacje z mediami Microsoft Office Negocjacje New Business Development Konferencje prasowe komunikaty prasowe Project Management Public Relations Zarządzanie Sprzedażą Social Media Social Media Marketing Strategic Communications Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

FIRST Public Relations
Account Director
FIRST Public Relations
Account Manager
Komunikacja produktowa i korporacyjna Turner Broadcasting System, właściciela marek: Cartoon Network, Boomerang, TCM i CNN International

Tworzenie i realizacja strategii komunikacji produktowej i korporacyjnej
Wsparcie klienta w sytuacjach dynamicznie rozwijających się
Planowanie i prowadzenie działań w Social Media
Organizacja akcji specjalnych
Wsparcie kampanii marketingowych
Polskie Stowarzyszenie Public Relations
Członkini Zarządu Mazowieckiego Oddziału PSPR
Wsparcie zarządu głównego w zakresie animowania członków i członkiń PSPR w woj. mazowieckim
Reprezentowanie stowarzyszenia w mediach
Polskie Stowarzyszenie Public Relations
Członkini Zarządu Głównego
Budowa strategii zaangażowania członków i członkiń w życie stowarzyszenia i rozwój branży
Komentowanie wydarzeń branżowych w mediach
Zarządzanie komunikacją wewnętrzną, przeprowadzenie audytu wewnętrznego
Praca nad budżetem stowarzyszenia
Stworzenie i koordynacja plebiscytu Lwy PR
FIRST Public Relations
Account Executive
Obsługa marek z branży mediowej

Tworzenie strategii komunikacji
Wsparcie klienta w sytuacjach dynamicznie rozwijających się
Kontakty z mediami
Organizacja akcji specjalnych
Planowanie i prowadzenie działań w Social Media
FIRST Public Relations
Account Assistant
Wsparcie zespołu w zakresie raportowania, tłumaczeń i organizacji konferencji prasowych
Logo
Specjalistka ds. public relations
plus logo
Pozyskiwanie klientów
Projektowanie komunikacji dla klientów z branży transportowej i finansowej, start-upów i organizacji pozarządowych.
Media relations, monitoring wizerunku
Porządkowanie komunikacji wewnętrznej
Copywriting
Polskie Stowarzyszenie Public Relations
Project manager Seminarium PR Regionów / asystentka Zarządu PSPR
Zarządzanie organizacją Seminarium PR Regionów.

Prowadzenie biura PSPR
Media relations, monitoring mediów,

Komunikacja wewnętrzna:
- Opieka nad sprawami członków i członkiń
- Redakcja newslettera, aktualizowanie strony www.polskipr.pl
- Zaprojektowanie audytu komunikacji wewnętrznej PSPR

Koordynacja pracy Rady Etyki Public Relations
Logo
Brand Manager
Amirani Polska Sp. z o.o
Uporządkowanie marki wina gruzińskiego Amirani
Stworzenie wytycznych dotyczących public relations
Redakcja tekstów promocyjnych
Logo
Praktykantka
SARTO Agencja Public Relations
Redakcja artykułów do biuletynu wewnętrznego
Tworzenie i aktualizowanie baz danych
Pomoc przy bieżących projektach agencji

Szkolenia i kursy

+ Certyfikat ECDL (MS Office, MS Excel, MS Access i MS Power Point)
+ Certyfikat TOEIC
+ Trening social media (Socjomania)

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, spec. Public Relations, licencjackie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Socjologia - komunikacja społeczna i badanie rynku (niestacjonarnie), magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Organizacje

od 05.2009 do teraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations

od 05.2009 do 06.2010 Stowarzyszenie Młody PR - prezeska, pomysłodawczyni i liderka projektów

od 09.2008 do 12.2008 Projekt Wrocław Sunrise - Konsultantka ds. wizerunku

od 11.2007 do 06.2008 Koło Naukowe Lapidarium - Kierowniczka sekcji PR

od 04.2007 do 04.2007 WRO Art Center - Wolontariuszka przy festiwalu PRIX VISIONICA

od 10.2006 do 10.2007 Koło Naukowe Studentów Socjologii UWr - Działaczka

Inne

+ Nominowana w konkursie Protony 2013
+ Stypendystka Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w roku akademickim 2009/2010

Grupy

263 wszystkich wypowiedzi
10 plusów
A kiedy wszyscy śpią...
A kiedy wszyscy śpią...
Śpisz ? Wstawaj ! szkoda nocy !
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Bank Czasu
Bank Czasu
Grupa gromadząca ludzi chcących pomagać innym.Nie jest to pomoc bezinteresowana.Za to,ze my przez godzinę uczymy kogoś np. języka obcego,śpiewania,dykcji,tańca,...ktoś otrzymujący od nas usługę rewanż
Blip
Blip
Grupa użytkowników Blipa.
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
GL - Moderacja
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.
Gpunkt.pl
Gpunkt.pl
Wirtualne miejsce spotkań otwartych na intelektualne wyzwania młodych poszukiwaczy rzetelnej informacji
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Kongres Public Relations
Kongres Public Relations
grupa dla pasjonatów public relations, a także uczestników Kongresu Profesjonalistów Public Relations we Wrocławiu
Kreatywność w Public Relations
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?