Umiejętności
Zarządzanie Marką
zarządzanie marketingiem
Zarządzanie produktem
Project Management
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Product Manager
Planowanie i wprowadzanie strategii działań w ramach prowadzonych projektów;
Koordynowanie pracy nad prowadzonymi projektami ;
Monitorowanie finansów prowadzonych projektów;
Tworzenie planów sprzedażowych;
Tworzenie strategii mającej na celu osiągnięcie zaplanowanego zysku ;
Monitorowanie i analiza jakości prowadzonych projektów;
Przygotowywanie analiz o sytuacji rynkowej i trendach na rynku;
Opracowanie i wykonania planów rozwoju produktu;
Wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących;
Rozwijanie i wdrażanie strategii produktu;
Udział w spotkaniach biznesowych;
Samodzielne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów handlowych oraz opieka nad klientami biznesowymi.
Koordynowanie pracy nad prowadzonymi projektami ;
Monitorowanie finansów prowadzonych projektów;
Tworzenie planów sprzedażowych;
Tworzenie strategii mającej na celu osiągnięcie zaplanowanego zysku ;
Monitorowanie i analiza jakości prowadzonych projektów;
Przygotowywanie analiz o sytuacji rynkowej i trendach na rynku;
Opracowanie i wykonania planów rozwoju produktu;
Wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących;
Rozwijanie i wdrażanie strategii produktu;
Udział w spotkaniach biznesowych;
Samodzielne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów handlowych oraz opieka nad klientami biznesowymi.
Contact Center Manager
Planowanie, organizowanie i koordynowanie pracy podległego zespołu (do 20 osób);
Współudział w tworzeniu strategii Call Center;
Wdrażanie rozwiązań prowadzących do podniesienia jakości obsługi klienta;
Rekrutowanie pracowników stałych oraz tymczasowych;
Przeprowadzanie szkoleń oraz coachingów pracowników;
Przeprowadzanie szkoleń produktowych dla pracowników Contact Center banków;
Firma współpracująca z bankami (BZWBK, grupa BRE, Alior, BPH, BGŻ, ING, Getin, Fortis, Millenium, Fortis i inne ), operatorami sieci komórkowych (PTK Centertel - Orange, Polkomtel, PTC – ERA, P4 – Play, mBank Mobile, TP S.A., Dialog), towarzystwami ubezpieczeniowymi (AVIVA, Concordia, Compensa, Ergo Hestia, Generali, HDI, Signal Iduna, Europa, Inter, UNIQA) oraz z firmami z innych branży (Apator, Vattenfall, Interia, WP, Gazeta Bankowa, bankier.pl)
Współudział w tworzeniu strategii Call Center;
Wdrażanie rozwiązań prowadzących do podniesienia jakości obsługi klienta;
Rekrutowanie pracowników stałych oraz tymczasowych;
Przeprowadzanie szkoleń oraz coachingów pracowników;
Przeprowadzanie szkoleń produktowych dla pracowników Contact Center banków;
Firma współpracująca z bankami (BZWBK, grupa BRE, Alior, BPH, BGŻ, ING, Getin, Fortis, Millenium, Fortis i inne ), operatorami sieci komórkowych (PTK Centertel - Orange, Polkomtel, PTC – ERA, P4 – Play, mBank Mobile, TP S.A., Dialog), towarzystwami ubezpieczeniowymi (AVIVA, Concordia, Compensa, Ergo Hestia, Generali, HDI, Signal Iduna, Europa, Inter, UNIQA) oraz z firmami z innych branży (Apator, Vattenfall, Interia, WP, Gazeta Bankowa, bankier.pl)
wystawiono
Luiza radzi sobie w każdej sytuacji, i choćby nie wiem jak ciężko było - rozmowa z nią zawsze pomaga. Widziałem ile wyzwań miała przed sobą jako kierownik działu Call Center: trudne warunki, trudna praca, trudne decyzje - Luiza opanowała temat z uśmiechem zachowując wysoki standard działania. Zawsze ceniłem rozsądek z jakim podchodziła do wszystkiego, od wymagań względem systemów IT do decyzji biznesowych.
Z Luizą można śmiało podjąć się każdego projektu, od razu masz w zespole osobę, na której można polegać.
Z Luizą można śmiało podjąć się każdego projektu, od razu masz w zespole osobę, na której można polegać.
Szkolenia i kursy
Certyfikat Project Manager IPMA, poziom D (Certyfikat IPMA nr 431/2010 – członkowstwo w SPMP)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OWCA (Osoba Fizyczna Wykonująca Czynności Agencyjne) w Towarzystwach Ubezpieczeniowych: AVIVA, Compensa, Europa, Generali, HDI, Inter, Liberty Direct, Signal Iduna, Uniqa
Ochrona danych osobowych 2010
Profesjonalna obsługa klienta 2009
Techniki obrony ceny 2009
Organizacja pracy zespołowej 2008
Zarządzanie sobą w czasie 2008
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OWCA (Osoba Fizyczna Wykonująca Czynności Agencyjne) w Towarzystwach Ubezpieczeniowych: AVIVA, Compensa, Europa, Generali, HDI, Inter, Liberty Direct, Signal Iduna, Uniqa
Ochrona danych osobowych 2010
Profesjonalna obsługa klienta 2009
Techniki obrony ceny 2009
Organizacja pracy zespołowej 2008
Zarządzanie sobą w czasie 2008
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Organizacje
Stowarzyszenie Project Management Polska
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Case Studies
Jak oceniasz strategie firmy "XXX" ...
Co ty zrobił byś w tej sytuacji biznesowej...?
Twór rynek się kurczy, co zrobić...?
Masz przed sobą dwa murowane lata prosperity... jaką strategię przyjmie
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów Uniwersytetu Gdańskiego
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów Uniwersytetu Gdańskiego