Ludmila Opalko

Kierownik ds. Rozwoju Rynku Turystycznego w Mondial Assistance
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Mondial Assistance
Kierownik ds. Rozwoju Rynku
Analiza konkurencji i odpowiedni rozwój nowych produktów ubezpieczeniowych na rynku turystycznym. Opracowanie strategii rozwoju firmy na rynku turystycznym i jej systematyczna realizacja między innymi poprzez wejście w nowe kanały dystrybucji oraz zbudowanie sieci agencyjnej na tym rynku.
Logo
Przedstawiciel Handlowy
Air France KLM Group
zarządzanie portfelem klientów na terenie Polski Centralnej i Południowo-Wschodniej, optymalizacja oferty linii lotniczych- Air France KLM Delta dla biur podróży i klientów korporacyjnych w celu wykonania wyznaczonych celów sprzedaży.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Lepszego account managera na świecie nie ma. Ludmiła jest osobą, która dzięki swojemu uporowi, pozytywnie pojętemu, osiągnie założone cele, nawet te najbardziej wyszukane i najtrudniejsze.
Deutsche Lufthansa
Przedstawiciel Handlowy- Account Manager
Zarządzanie portfelem klientów- biura podróży i klienci korporacyjni w Polsce Południowej w celu realizacji celów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych klientów .
Opracowywanie budżetu marketingowego i realizacja zaplanowanych działań marketingowych w zakresie portfela klientów.
Prezentacje, szkolenia produktowe dla agentów.
Deutsche Lufthansa
Koordynator ds. Promocji, Sprzedaży i Analiz
analizy sprzedaży i przygotowywanie prognoz i raportów dla kadry zarządzającej, opracowywanie i koordynowanie lokalnego budżetu marketingowego i przygotowywanie wielu spotkań i szkoleń dla klientów firmy
Deutsche Lufthansa
Agent obsługi klienta w Deutsche Lufthansa
obsługa klientów grupowych i korporacyjnych, reklamacje, nadzór nad obsługą lotniskową pasażerów Lufthansy w Porcie Lotniczym Katowice

Szkolenia i kursy

Szkolenia sprzedażowe w Lufthana Training Center- Frankfurt, KLM Business Campus- Amsterdam, Ecole des Ventes -Paryż :
* Sukces w sprzedaży
* Zdolności negocjacyjne
* Techniki prezentacji
* Zarządzanie czasem i projektem
* Zarządzanie Relacjami z Klientami
* Umiejętności przekonywania

wiele szkoleń specjalistycznych z branży lotniczej -system rezerwacyjny Amadeusz
Kurs pedagogiczny dla wychowawców kolonijnych

Edukacja

Logo
Rachunkowość, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Logo
Zarządzanie i Marketing- specjalizacja Logistyka, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Zainteresowania

żeglarstwo, podróże, muzyka klasyczna, teatr, hobby kreatywne- wszelkie wyroby rękodzielnicze

Inne

• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, umiejętność tworzenia stron internetowych (Front Page), doświadczenie w posługiwaniu się siecią internetową w zdobywaniu nowych klientów
• Szerokie kontakty handlowe w całej Polsce (najwięksi klienci korporacyjni oraz biura podróży organizujące konferencje, wyjazdy, sympozja dla większości instytucji i firm w Polsce)
• Certyfikat Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg handlowych
• Prawo jazdy kat B od 1991 roku

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Karaiby 2008
Karaiby 2008
Forum dyskusji dla załogi rejsu Karaiby 2008. Zaprasza Kapitan Miras i Luśka