Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca Klienta
- Realizacja postawionych zadań i planów sprzedażowych
- Aktywne pozyskiwanie klientów wszelkimi dostępnymi kanałami dystrybucji ( akcje telefoniczne, rozdawanie materiałów sprzedażowych, spotkania w firmach, spotkania z grupami profesjonalistów)
- Bezpośredni udział w procesie sprzedaży i dystrybucji oferty Banku przy wykorzystaniu wszelkich dostępnych narzędzi
- Przygotowanie oraz uczestniczenie w prezentacjach organizowanych dla potencjalnych klientów w celu rozwijania portfela
- Aktywny cross-sell
- Zarządzanie i segmentacja budowanego portfela klientów
- Udział w akcjach mikro marketingowych
- Odpowiedzialność za rozwiązywanie problemów związanych z reklamacjami zgodnie z obowiązującymi w Banku procedurami
- Działania administracyjne służące utrzymaniu funkcjonalności oddziału
- Odpowiedzialność za otwarcie i zamknięcie Oddziału wraz ze wszystkimi czynnościami z tym związanymi oraz zastępowanie Dyrektora Oddziału w wyznaczonych przez niego obszarach
- Przygotowanie raportów i analiz wyników pracy zgodnie z obowiązującymi procedurami Banku oraz wytycznymi bezpośredniego przełożonego
- Aktywne pozyskiwanie klientów wszelkimi dostępnymi kanałami dystrybucji ( akcje telefoniczne, rozdawanie materiałów sprzedażowych, spotkania w firmach, spotkania z grupami profesjonalistów)
- Bezpośredni udział w procesie sprzedaży i dystrybucji oferty Banku przy wykorzystaniu wszelkich dostępnych narzędzi
- Przygotowanie oraz uczestniczenie w prezentacjach organizowanych dla potencjalnych klientów w celu rozwijania portfela
- Aktywny cross-sell
- Zarządzanie i segmentacja budowanego portfela klientów
- Udział w akcjach mikro marketingowych
- Odpowiedzialność za rozwiązywanie problemów związanych z reklamacjami zgodnie z obowiązującymi w Banku procedurami
- Działania administracyjne służące utrzymaniu funkcjonalności oddziału
- Odpowiedzialność za otwarcie i zamknięcie Oddziału wraz ze wszystkimi czynnościami z tym związanymi oraz zastępowanie Dyrektora Oddziału w wyznaczonych przez niego obszarach
- Przygotowanie raportów i analiz wyników pracy zgodnie z obowiązującymi procedurami Banku oraz wytycznymi bezpośredniego przełożonego
Młodszy doradca Klienta Call Center
W zakresie ZESPOŁU SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ:
- Sprzedaż aktywna produktów bankowych (karty kredytowe)
- Telefoniczne przyjmowanie reklamacji Klientów
- Opieka i zarządzanie podzespołem - nadzór nad realizacją wyznaczonych planów
- Raportowanie wyników sprzedaży całego zespołu
- Szkolenia pracowników
W zakresie ZESPOŁU KREDYTÓW HIPOTECZNYCH:
- Sprzedaż produktów bankowych, realizacja planow sprzedażowych ponad wymagane minimum (kredyty hipoteczne)
- Obsługa klienta w zakresie kredytów hipotecznych (Infolinia Kredytów Hipotecznych)
- realizacja projektu "Porównanie 3MWIBOR- u i 6MWIBOR-u na przestrzeni kilku lat"
- testy aplikacji wykorzystywanych w pracy
- organizacja pracy zespołu
- wstępna ocena zdolności kredytowej klienta
- wsparcie bieżącej pracy Zespołu Bankowości Elektronicznej
- Sprzedaż aktywna produktów bankowych (karty kredytowe)
- Telefoniczne przyjmowanie reklamacji Klientów
- Opieka i zarządzanie podzespołem - nadzór nad realizacją wyznaczonych planów
- Raportowanie wyników sprzedaży całego zespołu
- Szkolenia pracowników
W zakresie ZESPOŁU KREDYTÓW HIPOTECZNYCH:
- Sprzedaż produktów bankowych, realizacja planow sprzedażowych ponad wymagane minimum (kredyty hipoteczne)
- Obsługa klienta w zakresie kredytów hipotecznych (Infolinia Kredytów Hipotecznych)
- realizacja projektu "Porównanie 3MWIBOR- u i 6MWIBOR-u na przestrzeni kilku lat"
- testy aplikacji wykorzystywanych w pracy
- organizacja pracy zespołu
- wstępna ocena zdolności kredytowej klienta
- wsparcie bieżącej pracy Zespołu Bankowości Elektronicznej
Asystentka
Zapoznanie się z produktami firmy, obsługa klienta, koordynacja oraz wykonywanie prac biurowych
Szkolenia i kursy
2007 - Szkolenie Best Service I - szkolenie z zakresu jakości obsługi klienta
2008 - Szkolenie Best Service II - szkolenie z zakresu optymalnej obsługi klienta(asertywność, radzenie sobie z trudnym klientem, odmowa na handlowo)
2008 – Szkolenie na temat Obligacji Skarbu Państwa
2008 – Szkolenie na temat Lidera sprzedaży
2009 – Uzyskanie certyfikatu jako Autoryzowany sprzedawca jednostek uczestnictwa Funduszy
Inwestycyjnych PKO/Credit Suisse
2009 – Szkolenie na temat sprzedaży BOFE (nabycie uprawnień do sprzedaży funduszy emerytalnych)
2009 – Szkolenie dotyczące aktywizacji sprzedaży w zakresie pożyczki gotówkowej przy wykorzystaniu elementów wsparcia
2010 - ukończenie kursu kasjera walutowego
2010 - ukończenie kursu "Rozpoznawanie autentyczności dokumentów publicznych"
2010 - ukończenie kursu zorganizowanego przez Generalnego Inspektora Informacji Finansowej, z zakresu obowiązków związanych z przeciwdziałaniem praniu brudnych pieniędzy oraz przeciwdziałaniem finansowaniu terroryzmu.
2008 - Szkolenie Best Service II - szkolenie z zakresu optymalnej obsługi klienta(asertywność, radzenie sobie z trudnym klientem, odmowa na handlowo)
2008 – Szkolenie na temat Obligacji Skarbu Państwa
2008 – Szkolenie na temat Lidera sprzedaży
2009 – Uzyskanie certyfikatu jako Autoryzowany sprzedawca jednostek uczestnictwa Funduszy
Inwestycyjnych PKO/Credit Suisse
2009 – Szkolenie na temat sprzedaży BOFE (nabycie uprawnień do sprzedaży funduszy emerytalnych)
2009 – Szkolenie dotyczące aktywizacji sprzedaży w zakresie pożyczki gotówkowej przy wykorzystaniu elementów wsparcia
2010 - ukończenie kursu kasjera walutowego
2010 - ukończenie kursu "Rozpoznawanie autentyczności dokumentów publicznych"
2010 - ukończenie kursu zorganizowanego przez Generalnego Inspektora Informacji Finansowej, z zakresu obowiązków związanych z przeciwdziałaniem praniu brudnych pieniędzy oraz przeciwdziałaniem finansowaniu terroryzmu.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
Wspinaczka wysokogórska, Grafika, Psychologia
Inne
Umiejętności
Obsługa komputera: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Internet, E-mail. Obsługa urządzeń biurowych, Szeroka znajomość technik sprzedaży w rynku hurtowym jak i detalicznym, Prawo jazdy kat. B
Dokładność, Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, Punktualność, Dyspozycyjność
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, Inicjatywa i otwartość na nowe rozwiązania, Samodzielność i dynamika działania
Obsługa komputera: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Internet, E-mail. Obsługa urządzeń biurowych, Szeroka znajomość technik sprzedaży w rynku hurtowym jak i detalicznym, Prawo jazdy kat. B
Dokładność, Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, Punktualność, Dyspozycyjność
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, Inicjatywa i otwartość na nowe rozwiązania, Samodzielność i dynamika działania
Grupy
Allianz Bank Polska SA
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Allianz Bank Polska SA
Geologia i górnictwo
Grupa dla wszystkich związanych zawodowo z geologią i górnictwem oraz dla zainteresowanych naukami o ziemi.
ING Bank Śląski
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z ING Bankiem Śląskim oraz ING
http://www.ing.pl
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker
WSPÓŁPRACA W BANKOWOŚCI
Grupa dla osób, które szukają kontaktów i rozwoju swojej kariery w bankowości.