Liliana Wieliczko

Dobry Doradca Klienta, OPTA

Wypowiedzi

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Szkolenia? w temacie Jak Zenek dobrym Menedżerem został... (zaprosznie na...
    17.05.2007, 15:39

    Zenek awansował na szefa zespołu w zeszłym miesiącu. Był bardzoszczęśliwy. Oczywiście nikomu nie powiedział, że jest szczęśliwy. W ogóle, co to za słowo „szczęśliwy”! Kiedy mu gratulowano, prostował się tylko i mówił spokojnym tonem – Ach, już był najwyższy czas. W końcu trochę tu pracuję.

    Ale tak naprawdę duma do rozpierała. W końcu zaczął realizować swój plan rozwoju kariery. Tak, nie ukrywał tego przed sobą, że zależało mu na tym by zarządzać a nie tylko być specjalistą w swojej dziedzinie. Może ma trochę idealistyczne podejście do pracy, ale w tym zalewie zbyt kontrolujących, bojących się o swoją władzę, lub zblazowanych, lekceważących innych, menadżerów, on chciał być szefem zespołu zespół, w którym ludzie będą chcieli pracować. Będą z przyjemnością realizować projekty, dobrze się dogadując i osiągając sukcesy. Och Zenek wiedział, że gdyby powiedział o tym głośno swoim kumplom, to nieźle by się pośmiali. Ale może właśnie dlatego to on awansował a jego prześmiewczy koledzy dalej są na swoich stanowiskach?

    Tak więc Zenek na początku był bardzo dumny i zadowolony. Ale teraz czuje się raczej zmęczony i zniechęcony. Więcej trudności niż satysfakcji. Dlaczego nikt go nie przygotował? Dlaczego nie uprzedził? Nie powiedział, że tak trudno być kierownikiem, gdy awansowało się z zespołu? Że gdy prosi kogoś o wykonanie zadania, a potem zwraca uwagę, że nie zostało wykonane w terminie, lub że są błędy, to słyszy iż mu w głowie się przewróciło po tym awansie. Że zdarza się, iż wchodzi do pokoju a rozmowy milkną? Że zwraca uwagę, gdy ktoś idzie po raz czwarty tego dnia na papierosa, a wtedy słyszy – ty też tak chodziłeś....

    Na dodatek dwóch super fachowców przeszło z poprzednim kierownikiem do innego zespołu, a teraz przyszło do ich zespołu dwóch nowych, zupełnie zielonych ludzi. Jeszcze się nie zaaklimatyzowali, nie znają procedur, specyfiki działania.
    Na szczęście atmosfera w zespole dalej jest fajna. Lubią się, chodzą razem na piwo i na koszykówkę. Po pracy naprawdę nie maproblemów. Ale jednak w robocie nie jest łatwo….
    Zenek chciałby by jednak atmosfera była dobra też w pracy. Nie tylko by było miło – to naprawdę może zapewnić bez problemu. Ale jeszcze zadania muszą być wykonane...

    Postanowił wypunktować – jakich umiejętności, czego potrzebuje by mieć satysfakcję z pracy – zarówno on jak i jego zespół:

    1. Jak przekazywać zadania – by ludzie chętniej je wykonywali;
    2. Jak egzekwować zadania, nie naruszając jednocześnie dobrych relacji z ludźmi;
    3. Jak prosić o propozycje rozwiązań problemów by nie wyjść na kogoś kto się nie zna, a też nie dawać ciągle własnych przykładów, by nie zostać "jedynym wiedzącym";
    4. Jak powiedzieć koledze z pracy, że źle wykonał zadania, ale by ten się nie obraził, ale by raczej móc z nim później iść na piwo, bez żadnych "kwasów";
    5. Jak sprawić by „starzy” pracownicy zaakceptowali nowych i chcieli im pomóc włączyć się do zespołu;
    6. Jak lepiej planować zadania własne i zespołu, by nie siedzieć po godzinach, nie dawać sobie wrzucić za dużo na głowę.

    Jeśli jesteś w podobnej sytuacji jak Zenek – przyjdź na nasze szkolenie.

    Jeśli jesteś menadżerem z dłuższym stażem, ale chcesz rozwijać te same umiejętności jak Zenek – zapraszamy serdecznie.

    Jeśli też masz idealistyczne podejście do zarządzania – by tworzyć zespół, któremu chce się pracować – zapraszamy z ogromną przyjemnością!!!

    Informacje organizacyjne:
    Trener prowadzący szkolenie:
    Agnieszka Maziarz-Lipka
    Data i miejsce szkolenia: 13 - 14 czerwca 2007r., Wrocław
    Cena: 1200 zł / osobę.

    Powyższa cena obejmuje:
    udział w szkoleniu (2 dni zajęć warsztatowych), materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, 2 obiady, przerwy kawowe.

    <<Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj>>

    Pozdrawiam serdecznie
    Liliana Wieliczko
    OPTA
    tel. (71) 352 73 66, 0 605 634 979
    e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl
    http://dobrytrener.pl

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Rozwój osobisty w temacie Jak Zenek dobrym Menedżerem został... (zaproszenie na...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Rozwój osobisty

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie PRZYWÓDZTWO w temacie Jak Zenek dobrym Menedżerem został... (zaproszenie na...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy PRZYWÓDZTWO

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie PRZEDSIĘBIORSTWA w temacie Jak Zenek dobrym Menedżerem został... (zaproszenie na...
    17.05.2007, 15:32

    Zenek awansował na szefa zespołu w zeszłym miesiącu. Był bardzoszczęśliwy. Oczywiście nikomu nie powiedział, że jest szczęśliwy. W ogóle, co to za słowo „szczęśliwy”! Kiedy mu gratulowano, prostował się tylko i mówił spokojnym tonem – Ach, już był najwyższy czas. W końcu trochę tu pracuję.

    Ale tak naprawdę duma do rozpierała. W końcu zaczął realizować swój plan rozwoju kariery. Tak, nie ukrywał tego przed sobą, że zależało mu na tym by zarządzać a nie tylko być specjalistą w swojej dziedzinie. Może ma trochę idealistyczne podejście do pracy, ale w tym zalewie zbyt kontrolujących, bojących się o swoją władzę, lub zblazowanych, lekceważących innych, menadżerów, on chciał być szefem zespołu zespół, w którym ludzie będą chcieli pracować. Będą z przyjemnością realizować projekty, dobrze się dogadując i osiągając sukcesy. Och Zenek wiedział, że gdyby powiedział o tym głośno swoim kumplom, to nieźle by się pośmiali. Ale może właśnie dlatego to on awansował a jego prześmiewczy koledzy dalej są na swoich stanowiskach?

    Tak więc Zenek na początku był bardzo dumny i zadowolony. Ale teraz czuje się raczej zmęczony i zniechęcony. Więcej trudności niż satysfakcji. Dlaczego nikt go nie przygotował? Dlaczego nie uprzedził? Nie powiedział, że tak trudno być kierownikiem, gdy awansowało się z zespołu? Że gdy prosi kogoś o wykonanie zadania, a potem zwraca uwagę, że nie zostało wykonane w terminie, lub że są błędy, to słyszy iż mu w głowie się przewróciło po tym awansie. Że zdarza się, iż wchodzi do pokoju a rozmowy milkną? Że zwraca uwagę, gdy ktoś idzie po raz czwarty tego dnia na papierosa, a wtedy słyszy – ty też tak chodziłeś....

    Na dodatek dwóch super fachowców przeszło z poprzednim kierownikiem do innego zespołu, a teraz przyszło do ich zespołu dwóch nowych, zupełnie zielonych ludzi. Jeszcze się nie zaaklimatyzowali, nie znają procedur, specyfiki działania.
    Na szczęście atmosfera w zespole dalej jest fajna. Lubią się, chodzą razem na piwo i na koszykówkę. Po pracy naprawdę nie maproblemów. Ale jednak w robocie nie jest łatwo….
    Zenek chciałby by jednak atmosfera była dobra też w pracy. Nie tylko by było miło – to naprawdę może zapewnić bez problemu. Ale jeszcze zadania muszą być wykonane...

    Postanowił wypunktować – jakich umiejętności, czego potrzebuje by mieć satysfakcję z pracy – zarówno on jak i jego zespół:

    1. Jak przekazywać zadania – by ludzie chętniej je wykonywali;
    2. Jak egzekwować zadania, nie naruszając jednocześnie dobrych relacji z ludźmi;
    3. Jak prosić o propozycje rozwiązań problemów by nie wyjść na kogoś kto się nie zna, a też nie dawać ciągle własnych przykładów, by nie zostać "jedynym wiedzącym";
    4. Jak powiedzieć koledze z pracy, że źle wykonał zadania, ale by ten się nie obraził, ale by raczej móc z nim później iść na piwo, bez żadnych "kwasów";
    5. Jak sprawić by „starzy” pracownicy zaakceptowali nowych i chcieli im pomóc włączyć się do zespołu;
    6. Jak lepiej planować zadania własne i zespołu, by nie siedzieć po godzinach, nie dawać sobie wrzucić za dużo na głowę.

    Jeśli jesteś w podobnej sytuacji jak Zenek – przyjdź na nasze szkolenie.

    Jeśli jesteś menadżerem z dłuższym stażem, ale chcesz rozwijać te same umiejętności jak Zenek – zapraszamy serdecznie.

    Jeśli też masz idealistyczne podejście do zarządzania – by tworzyć zespół, któremu chce się pracować – zapraszamy z ogromną przyjemnością!!!

    Informacje organizacyjne:
    Trener prowadzący szkolenie:
    Agnieszka Maziarz-Lipka
    Data i miejsce szkolenia: 13 - 14 czerwca 2007r., Wrocław
    Cena: 1200 zł / osobę.

    Powyższa cena obejmuje:
    udział w szkoleniu (2 dni zajęć warsztatowych), materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, 2 obiady, przerwy kawowe.

    <<Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj>>

    Pozdrawiam serdecznie
    Liliana Wieliczko
    OPTA
    tel. (71) 352 73 66, 0 605 634 979
    e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl
    http://dobrytrener.pl

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie HR Management w temacie Jak Zenek dobrym Menedżerem został... (zaproszenie na...
    17.05.2007, 15:30

    Zenek awansował na szefa zespołu w zeszłym miesiącu. Był bardzoszczęśliwy. Oczywiście nikomu nie powiedział, że jest szczęśliwy. W ogóle, co to za słowo „szczęśliwy”! Kiedy mu gratulowano, prostował się tylko i mówił spokojnym tonem – Ach, już był najwyższy czas. W końcu trochę tu pracuję.

    Ale tak naprawdę duma do rozpierała. W końcu zaczął realizować swój plan rozwoju kariery. Tak, nie ukrywał tego przed sobą, że zależało mu na tym by zarządzać a nie tylko być specjalistą w swojej dziedzinie. Może ma trochę idealistyczne podejście do pracy, ale w tym zalewie zbyt kontrolujących, bojących się o swoją władzę, lub zblazowanych, lekceważących innych, menadżerów, on chciał być szefem zespołu zespół, w którym ludzie będą chcieli pracować. Będą z przyjemnością realizować projekty, dobrze się dogadując i osiągając sukcesy. Och Zenek wiedział, że gdyby powiedział o tym głośno swoim kumplom, to nieźle by się pośmiali. Ale może właśnie dlatego to on awansował a jego prześmiewczy koledzy dalej są na swoich stanowiskach?

    Tak więc Zenek na początku był bardzo dumny i zadowolony. Ale teraz czuje się raczej zmęczony i zniechęcony. Więcej trudności niż satysfakcji. Dlaczego nikt go nie przygotował? Dlaczego nie uprzedził? Nie powiedział, że tak trudno być kierownikiem, gdy awansowało się z zespołu? Że gdy prosi kogoś o wykonanie zadania, a potem zwraca uwagę, że nie zostało wykonane w terminie, lub że są błędy, to słyszy iż mu w głowie się przewróciło po tym awansie. Że zdarza się, iż wchodzi do pokoju a rozmowy milkną? Że zwraca uwagę, gdy ktoś idzie po raz czwarty tego dnia na papierosa, a wtedy słyszy – ty też tak chodziłeś....

    Na dodatek dwóch super fachowców przeszło z poprzednim kierownikiem do innego zespołu, a teraz przyszło do ich zespołu dwóch nowych, zupełnie zielonych ludzi. Jeszcze się nie zaaklimatyzowali, nie znają procedur, specyfiki działania.
    Na szczęście atmosfera w zespole dalej jest fajna. Lubią się, chodzą razem na piwo i na koszykówkę. Po pracy naprawdę nie maproblemów. Ale jednak w robocie nie jest łatwo….
    Zenek chciałby by jednak atmosfera była dobra też w pracy. Nie tylko by było miło – to naprawdę może zapewnić bez problemu. Ale jeszcze zadania muszą być wykonane...

    Postanowił wypunktować – jakich umiejętności, czego potrzebuje by mieć satysfakcję z pracy – zarówno on jak i jego zespół:

    1. Jak przekazywać zadania – by ludzie chętniej je wykonywali;
    2. Jak egzekwować zadania, nie naruszając jednocześnie dobrych relacji z ludźmi;
    3. Jak prosić o propozycje rozwiązań problemów by nie wyjść na kogoś kto się nie zna, a też nie dawać ciągle własnych przykładów, by nie zostać "jedynym wiedzącym";
    4. Jak powiedzieć koledze z pracy, że źle wykonał zadania, ale by ten się nie obraził, ale by raczej móc z nim później iść na piwo, bez żadnych "kwasów";
    5. Jak sprawić by „starzy” pracownicy zaakceptowali nowych i chcieli im pomóc włączyć się do zespołu;
    6. Jak lepiej planować zadania własne i zespołu, by nie siedzieć po godzinach, nie dawać sobie wrzucić za dużo na głowę.

    Jeśli jesteś w podobnej sytuacji jak Zenek – przyjdź na nasze szkolenie.

    Jeśli jesteś menadżerem z dłuższym stażem, ale chcesz rozwijać te same umiejętności jak Zenek – zapraszamy serdecznie.

    Jeśli też masz idealistyczne podejście do zarządzania – by tworzyć zespół, któremu chce się pracować – zapraszamy z ogromną przyjemnością!!!

    Informacje organizacyjne:
    Trener prowadzący szkolenie:
    Agnieszka Maziarz-Lipka
    Data i miejsce szkolenia: 13 - 14 czerwca 2007r., Wrocław
    Cena: 1200 zł / osobę.

    Powyższa cena obejmuje:
    udział w szkoleniu (2 dni zajęć warsztatowych), materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, 2 obiady, przerwy kawowe.

    <<Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj>>

    Pozdrawiam serdecznie
    Liliana Wieliczko
    OPTA
    tel. (71) 352 73 66, 0 605 634 979
    e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl
    http://dobrytrener.pl

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie GL - Różne ogłoszenia w temacie Jak Zenek dobrym Menedżerem został... (zaprosznie na...
    17.05.2007, 15:29

    Zenek awansował na szefa zespołu w zeszłym miesiącu. Był bardzoszczęśliwy. Oczywiście nikomu nie powiedział, że jest szczęśliwy. W ogóle, co to za słowo „szczęśliwy”! Kiedy mu gratulowano, prostował się tylko i mówił spokojnym tonem – Ach, już był najwyższy czas. W końcu trochę tu pracuję.

    Ale tak naprawdę duma do rozpierała. W końcu zaczął realizować swój plan rozwoju kariery. Tak, nie ukrywał tego przed sobą, że zależało mu na tym by zarządzać a nie tylko być specjalistą w swojej dziedzinie. Może ma trochę idealistyczne podejście do pracy, ale w tym zalewie zbyt kontrolujących, bojących się o swoją władzę, lub zblazowanych, lekceważących innych, menadżerów, on chciał być szefem zespołu zespół, w którym ludzie będą chcieli pracować. Będą z przyjemnością realizować projekty, dobrze się dogadując i osiągając sukcesy. Och Zenek wiedział, że gdyby powiedział o tym głośno swoim kumplom, to nieźle by się pośmiali. Ale może właśnie dlatego to on awansował a jego prześmiewczy koledzy dalej są na swoich stanowiskach?

    Tak więc Zenek na początku był bardzo dumny i zadowolony. Ale teraz czuje się raczej zmęczony i zniechęcony. Więcej trudności niż satysfakcji. Dlaczego nikt go nie przygotował? Dlaczego nie uprzedził? Nie powiedział, że tak trudno być kierownikiem, gdy awansowało się z zespołu? Że gdy prosi kogoś o wykonanie zadania, a potem zwraca uwagę, że nie zostało wykonane w terminie, lub że są błędy, to słyszy iż mu w głowie się przewróciło po tym awansie. Że zdarza się, iż wchodzi do pokoju a rozmowy milkną? Że zwraca uwagę, gdy ktoś idzie po raz czwarty tego dnia na papierosa, a wtedy słyszy – ty też tak chodziłeś....

    Na dodatek dwóch super fachowców przeszło z poprzednim kierownikiem do innego zespołu, a teraz przyszło do ich zespołu dwóch nowych, zupełnie zielonych ludzi. Jeszcze się nie zaaklimatyzowali, nie znają procedur, specyfiki działania.
    Na szczęście atmosfera w zespole dalej jest fajna. Lubią się, chodzą razem na piwo i na koszykówkę. Po pracy naprawdę nie maproblemów. Ale jednak w robocie nie jest łatwo….
    Zenek chciałby by jednak atmosfera była dobra też w pracy. Nie tylko by było miło – to naprawdę może zapewnić bez problemu. Ale jeszcze zadania muszą być wykonane...

    Postanowił wypunktować – jakich umiejętności, czego potrzebuje by mieć satysfakcję z pracy – zarówno on jak i jego zespół:

    1. Jak przekazywać zadania – by ludzie chętniej je wykonywali;
    2. Jak egzekwować zadania, nie naruszając jednocześnie dobrych relacji z ludźmi;
    3. Jak prosić o propozycje rozwiązań problemów by nie wyjść na kogoś kto się nie zna, a też nie dawać ciągle własnych przykładów, by nie zostać "jedynym wiedzącym";
    4. Jak powiedzieć koledze z pracy, że źle wykonał zadania, ale by ten się nie obraził, ale by raczej móc z nim później iść na piwo, bez żadnych "kwasów";
    5. Jak sprawić by „starzy” pracownicy zaakceptowali nowych i chcieli im pomóc włączyć się do zespołu;
    6. Jak lepiej planować zadania własne i zespołu, by nie siedzieć po godzinach, nie dawać sobie wrzucić za dużo na głowę.

    Jeśli jesteś w podobnej sytuacji jak Zenek – przyjdź na nasze szkolenie.

    Jeśli jesteś menadżerem z dłuższym stażem, ale chcesz rozwijać te same umiejętności jak Zenek – zapraszamy serdecznie.

    Jeśli też masz idealistyczne podejście do zarządzania – by tworzyć zespół, któremu chce się pracować – zapraszamy z ogromną przyjemnością!!!

    Informacje organizacyjne:
    Trener prowadzący szkolenie:
    Agnieszka Maziarz-Lipka
    Data i miejsce szkolenia: 13 - 14 czerwca 2007r., Wrocław
    Cena: 1200 zł / osobę.

    Powyższa cena obejmuje:
    udział w szkoleniu (2 dni zajęć warsztatowych), materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, 2 obiady, przerwy kawowe.

    <<Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj>>

    Pozdrawiam serdecznie
    Liliana Wieliczko
    OPTA
    tel. (71) 352 73 66, 0 605 634 979
    e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl
    http://dobrytrener.pl

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Business Consulting w temacie Jak Zenek dobrym Menedżerem został... (zaprosznie na...
    17.05.2007, 15:27

    Zenek awansował na szefa zespołu w zeszłym miesiącu. Był bardzoszczęśliwy. Oczywiście nikomu nie powiedział, że jest szczęśliwy. W ogóle, co to za słowo „szczęśliwy”! Kiedy mu gratulowano, prostował się tylko i mówił spokojnym tonem – Ach, już był najwyższy czas. W końcu trochę tu pracuję.

    Ale tak naprawdę duma do rozpierała. W końcu zaczął realizować swój plan rozwoju kariery. Tak, nie ukrywał tego przed sobą, że zależało mu na tym by zarządzać a nie tylko być specjalistą w swojej dziedzinie. Może ma trochę idealistyczne podejście do pracy, ale w tym zalewie zbyt kontrolujących, bojących się o swoją władzę, lub zblazowanych, lekceważących innych, menadżerów, on chciał być szefem zespołu zespół, w którym ludzie będą chcieli pracować. Będą z przyjemnością realizować projekty, dobrze się dogadując i osiągając sukcesy. Och Zenek wiedział, że gdyby powiedział o tym głośno swoim kumplom, to nieźle by się pośmiali. Ale może właśnie dlatego to on awansował a jego prześmiewczy koledzy dalej są na swoich stanowiskach?

    Tak więc Zenek na początku był bardzo dumny i zadowolony. Ale teraz czuje się raczej zmęczony i zniechęcony. Więcej trudności niż satysfakcji. Dlaczego nikt go nie przygotował? Dlaczego nie uprzedził? Nie powiedział, że tak trudno być kierownikiem, gdy awansowało się z zespołu? Że gdy prosi kogoś o wykonanie zadania, a potem zwraca uwagę, że nie zostało wykonane w terminie, lub że są błędy, to słyszy iż mu w głowie się przewróciło po tym awansie. Że zdarza się, iż wchodzi do pokoju a rozmowy milkną? Że zwraca uwagę, gdy ktoś idzie po raz czwarty tego dnia na papierosa, a wtedy słyszy – ty też tak chodziłeś....

    Na dodatek dwóch super fachowców przeszło z poprzednim kierownikiem do innego zespołu, a teraz przyszło do ich zespołu dwóch nowych, zupełnie zielonych ludzi. Jeszcze się nie zaaklimatyzowali, nie znają procedur, specyfiki działania.
    Na szczęście atmosfera w zespole dalej jest fajna. Lubią się, chodzą razem na piwo i na koszykówkę. Po pracy naprawdę nie maproblemów. Ale jednak w robocie nie jest łatwo….
    Zenek chciałby by jednak atmosfera była dobra też w pracy. Nie tylko by było miło – to naprawdę może zapewnić bez problemu. Ale jeszcze zadania muszą być wykonane...

    Postanowił wypunktować – jakich umiejętności, czego potrzebuje by mieć satysfakcję z pracy – zarówno on jak i jego zespół:

    1. Jak przekazywać zadania – by ludzie chętniej je wykonywali;
    2. Jak egzekwować zadania, nie naruszając jednocześnie dobrych relacji z ludźmi;
    3. Jak prosić o propozycje rozwiązań problemów by nie wyjść na kogoś kto się nie zna, a też nie dawać ciągle własnych przykładów, by nie zostać "jedynym wiedzącym";
    4. Jak powiedzieć koledze z pracy, że źle wykonał zadania, ale by ten się nie obraził, ale by raczej móc z nim później iść na piwo, bez żadnych "kwasów";
    5. Jak sprawić by „starzy” pracownicy zaakceptowali nowych i chcieli im pomóc włączyć się do zespołu;
    6. Jak lepiej planować zadania własne i zespołu, by nie siedzieć po godzinach, nie dawać sobie wrzucić za dużo na głowę.

    Jeśli jesteś w podobnej sytuacji jak Zenek – przyjdź na nasze szkolenie.

    Jeśli jesteś menadżerem z dłuższym stażem, ale chcesz rozwijać te same umiejętności jak Zenek – zapraszamy serdecznie.

    Jeśli też masz idealistyczne podejście do zarządzania – by tworzyć zespół, któremu chce się pracować – zapraszamy z ogromną przyjemnością!!!

    Informacje organizacyjne:
    Trener prowadzący szkolenie:
    Agnieszka Maziarz-Lipka
    Data i miejsce szkolenia: 13 - 14 czerwca 2007r., Wrocław
    Cena: 1200 zł / osobę.

    Powyższa cena obejmuje:
    udział w szkoleniu (2 dni zajęć warsztatowych), materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, 2 obiady, przerwy kawowe.

    <<Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj>>

    Pozdrawiam serdecznie
    Liliana Wieliczko
    OPTA
    tel. (71) 352 73 66, 0 605 634 979
    e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl
    http://dobrytrener.pl

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie HR Management w temacie Przygotowania na srodki UE 2007 - 2013
    17.05.2007, 14:13

    Witam :)

    Na stronie http://www.funduszestrukturalne.gov.pl
    jest taka oto informacja z 15 maja 2007r.:
    "Ministerstwo Rozwoju Regionalnego z zadowoleniem obserwuje fakt dużego zainteresowania społeczeństwa i potencjalnych beneficjentów informacjami na temat możliwości uzyskania dotacji unijnych w latach 2007-2013. Pragniemy jednak poinformować, że ostateczne zasady pozyskiwania środków na realizację projektów będą znane po zakończeniu negocjacji programów operacyjnych z Komisją Europejską.".
    I jeszcze jedna wypowiedź:
    "- Rozpoczęły się już formalne negocjacje programów operacyjnych, chcielibyśmy zdążyć z ich zakończeniem do końca sierpnia – powiedziała Grażyna Gęsicka. – Pod koniec roku do beneficjentów trafiłyby już pierwsze rzeczywiste pieniądze – dodała minister."

    Pozdrawiam
    Liliana Wieliczko

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie HR Management w temacie Ile dziennie odbieracie takich telefonów???
    17.05.2007, 12:22

    Dzień dobry,

    Chciałabym Wam dziś zadać od dawna nurtujące mnie pytanie :-)
    Jesteście Menedżerami HR, zajmujecie się m.in. planowaniem i organizacją szkoleń (i tych wewnętrznych i zewnętrznych).

    Jest wiele firm szkoleniowych na rynku i zastanawiam się ile dziennie odbieracie telefonów pt. "Dzwonię do Pani/Pana z niezwykle interesującą propozycją współpracy..."?

    Przy okazji czy możecie się podzielić swoimi uwagami na temat tego, co Was najbardziej drażni w takich rozmowach?

    Do naszej firmy często dzwonią różni telemarketerzy, sprzedawcy, konultanci, doradcy... i moje osobiste obserwacje są takie, że bardzo rzadko ktoś mówi w sposób interesujący. Trochę to przykre, bo przecież tyle jest dobrych szkoleń ze sprzedaży przez telefon, tyle się mówi o tym, że konkurencja jest silna więc trzeba się starać bardziej i bardziej by zainteresować Klienta...

    Czekam na Wasze opinie

    Pozdrawiam serdecznie
    Liliana Wieliczko

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Human Resources/Public Relations w temacie Ile dziennie odbieracie takich telefonów?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Human Resources/Public Relations

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Psychologia biznesu. w temacie Jak Zenek Menedżerem został (zaproszenie na szkolenie -...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Psychologia biznesu.

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie PR-omocja szkoleń w temacie Jak Zenek Menedżerem został (zaproszenie na szkolenie -...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy PR-omocja szkoleń

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie FRIENDSHIP in BUSINESS w temacie Jak Zenek Menedżerem został (zaproszenie na szkolenie -...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy FRIENDSHIP in BUSINESS

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Manager psycholog w temacie Zaproszenie na szkolenie menedżerskie (Wrocław, 13-14...
    14.05.2007, 17:03

    Zenek awansował na szefa zespołu w zeszłym miesiącu. Był bardzo szczęśliwy. Oczywiście nikomu nie powiedział, że jest szczęśliwy. W ogóle, co to za słowo „szczęśliwy”! Kiedy mu gratulowano, prostował się tylko i mówił spokojnym tonem – Ach, już był najwyższy czas. W końcu trochę tu pracuję.

    Ale tak naprawdę duma do rozpierała. W końcu zaczął realizować
    swój plan rozwoju kariery. Tak, nie ukrywał tego przed sobą, że zależało mu na tym by zarządzać a nie tylko być specjalistą w
    swojej dziedzinie. Może ma trochę idealistyczne podejście do
    pracy, ale w tym zalewie zbyt kontrolujących, bojących się o
    swoją władzę, lub zblazowanych, lekceważących innych,
    menadżerów, on chciał być szefem zespołu zespół, w którym
    ludzie będą chcieli pracować. Będą z przyjemnością
    realizować projekty, dobrze się dogadując i osiągając sukcesy.
    Och Zenek wiedział, że gdyby powiedział o tym głośno swoim
    kumplom, to nieźle by się pośmiali. Ale może właśnie dlatego
    to on awansował a jego prześmiewczy koledzy dalej są na swoich
    stanowiskach?

    Tak więc Zenek na początku był bardzo dumny i zadowolony. Ale
    teraz czuje się raczej zmęczony i zniechęcony. Więcej trudności niż satysfakcji. Dlaczego nikt go nie przygotował? Dlaczego nie uprzedził? Nie powiedział, że tak trudno być kierownikiem, gdy
    awansowało się z zespołu? Że gdy prosi kogoś o wykonanie zadania, a potem zwraca uwagę, że nie zostało wykonane w terminie, lub że są błędy, to słyszy iż mu w głowie się przewróciło po tym awansie. Że zdarza się, iż wchodzi do pokoju a rozmowy milkną? Że zwraca uwagę, gdy ktoś idzie po raz czwarty tego dnia na papierosa, a wtedy słyszy – ty też tak chodziłeś....

    Na dodatek dwóch super fachowców przeszło z poprzednim
    kierownikiem do innego zespołu, a teraz przyszło do ich zespołu dwóch nowych, zupełnie zielonych ludzi. Jeszcze się nie zaaklimatyzowali, nie znają procedur, specyfiki działania.
    Na szczęście atmosfera w zespole dalej jest fajna. Lubią się,
    chodzą razem na piwo i na koszykówkę. Po pracy naprawdę nie ma
    problemów. Ale jednak w robocie nie jest łatwo….
    Zenek chciałby by jednak atmosfera była dobra też w pracy. Nie
    tylko by było miło – to naprawdę może zapewnić bez problemu.
    Ale jeszcze zadania muszą być wykonane...

    Postanowił wypunktować – jakich umiejętności, czego
    potrzebuje by mieć satysfakcję z pracy – zarówno on jak i jego
    zespół
    :

    1. Jak przekazywać zadania – by ludzie chętniej je
    wykonywali;
    2. Jak egzekwować zadania, nie naruszając jednocześnie
    dobrych relacji z ludźmi;
    3. Jak prosić o propozycje rozwiązań problemów by nie
    wyjść na kogoś kto się nie zna, a też nie dawać ciągle własnych przykładów, by nie zostać "jedynym wiedzącym";
    4.Jak powiedzieć koledze z pracy, że źle wykonał zadania, ale by ten się nie obraził, ale by raczej móc z nim później iść na piwo, bez żadnych "kwasów";
    5. Jak sprawić by „starzy” pracownicy zaakceptowali nowych i chcieli im pomóc włączyć się do zespołu;
    6. Jak lepiej planować zadania własne i zespołu, by nie
    siedzieć po godzinach, nie dawać sobie wrzucić za dużo na głowę.

    Jeśli jesteś w podobnej sytuacji jak Zenek – przyjdź na
    nasze szkolenie.

    Jeśli jesteś menadżerem z dłuższym stażem, ale chcesz rozwijać te same umiejętności jak Zenek – zapraszamy serdecznie.

    Jeśli też masz idealistyczne podejście do zarządzania – by tworzyć zespół, któremu chce się pracować – zapraszamy z ogromną przyjemnością!!!

    Informacje organizacyjne
    Trener prowadzący szkolenie:
    Agnieszka Maziarz-Lipka
    Data i miejsce szkolenia: 13 - 14 czerwca 2007r., Wrocław
    Cena: 1200 zł / osobę.

    Powyższa cena obejmuje:
    udział w szkoleniu (2 dni zajęć warsztatowych), materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, 2 obiady,
    przerwy kawowe.

    Szczegółowe informacje znajdziesz tu

    Pozdrawiam serdecznie
    Liliana Wieliczko
    OPTA
    tel. (71) 352 73 66, 0 605 634 979
    e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl
    http://dobrytrener.pl

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Human Resources/Public Relations w temacie Zaproszenie na szkolenie menedżerskie (Wrocław, 13-14...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Human Resources/Public Relations

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Właściciele Kotów w temacie Kocie imiona
    12.05.2007, 23:23

    Bromba :)
    Rasa Standard Dachowiec

    Reaguje też na inne (w zależności od sytuacji) - np. Całka, Kitka, Szkodnik :)

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Human Resources/Public Relations w temacie Jak rozwijacie siebie samych?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Human Resources/Public Relations

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Właściciele Kotów w temacie Nasze koty - zdjęcia
    11.05.2007, 00:15

    Witam!
    To ja też się pochwalę :)
    A oto Bromba


    Obrazek


    Kot rasy Standard Dachowiec :)

    Pozdrawiam wszystkich
    LilkaLiliana Wieliczko edytował(a) ten post dnia 11.05.07 o godzinie 00:16

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie FRIENDSHIP in BUSINESS w temacie Usługi które oferujemy

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy FRIENDSHIP in BUSINESS

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Sprzedaż w temacie Sekrety psychologii sprzedawców

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sprzedaż

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do