Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Kobiety Przedsiębiorcze
-
"Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
znacznie zmniejszył swoją liczebność. Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży.
Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął! Musimy po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy wkład w oswajanie i przekonanie do siebie. Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu. Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku. Tak działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego potrzebuje…."
I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
"Na tropie Klienta..."
Terminy szkoleń:
* 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
* 3-4 września 2009r. (Wrocław)
* 17-18 września 2009r. (Wrocław)
Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
Informacje o trenerze
Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną
A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"...
Agnieszka Maziarz-Lipka
Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA
Szczegółowe informacje o książce
Fragment książki (pdf)
Pozdrawia Dobry Doradca Klienta
Lilka Wieliczko
OPTA
tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
gg: 5049010, skype: lwieliczko
e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl -
"Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
znacznie zmniejszył swoją liczebność. Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży.
Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to
raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są
natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął! Musimy po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy wkład w oswajanie i przekonanie do siebie. Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu. Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku. Tak działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego potrzebuje…."
I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
"Na tropie Klienta..."
Terminy szkoleń:
* 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
* 3-4 września 2009r. (Wrocław)
* 17-18 września 2009r. (Wrocław)
Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
Informacje o trenerze
Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną
A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do
lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"...
Agnieszka Maziarz-Lipka
Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA
Szczegółowe
informacje o książce
Fragment książki (pdf)
Pozdrawia Dobry Doradca Klienta
Lilka Wieliczko
OPTA
tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
gg: 5049010, skype: lwieliczko
e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy FRIENDSHIP in BUSINESS
-
"Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
znacznie zmniejszył swoją liczebność. Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży.
Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął!
Musimy po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy wkład w oswajanie i przekonanie do siebie.
Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu. Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku.
Tak działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego potrzebuje…."
I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
"Na tropie Klienta..."
Terminy szkoleń:
* 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
* 3-4 września 2009r. (Wrocław)
* 17-18 września 2009r. (Wrocław)
Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
Informacje o trenerze
Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną
A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"... - zakup książki jest znacznie tańszy niż zakup szkolenia :)
Agnieszka Maziarz-Lipka
Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA
Szczegółowe informacje o książce
Fragment książki (pdf)
Pozdrawia Dobry Doradca Klienta
Liliana Wieliczko
OPTA
tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
gg: 5049010, skype: lwieliczko
e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl -
"Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
znacznie zmniejszył swoją liczebność.
Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży.
Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął!
Musimy po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy wkład w oswajanie i przekonanie do siebie.
Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu.
Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku. Tak działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego potrzebuje…."
I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
"Na tropie Klienta..."
Terminy szkoleń:
* 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
* 3-4 września 2009r. (Wrocław)
* 17-18 września 2009r. (Wrocław)
Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
Informacje o trenerze
Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną
A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"... - zakup książki jest znacznie tańszy niż zakup szkolenia :)
Agnieszka Maziarz-Lipka
Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA
Szczegółowe informacje o książce
Fragment książki (pdf)
Pozdrawia Dobry Doradca Klienta
Lilka Wieliczko
OPTA
tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
gg: 5049010, skype: lwieliczko
e-mail: lwieliczko@dobrytrener.plLiliana Wieliczko edytował(a) ten post dnia 12.07.09 o godzinie 14:40 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy "Bogata Kobieta" Ponieważ nie znoszę, gdy ktoś mi mówi, co mam robić!
-
"Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
znacznie zmniejszył swoją liczebność.
Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem
jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży.
Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to
raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i
ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są
natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym
środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął!
Musimy po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć
większy wkład w oswajanie i przekonanie do siebie.
Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu.
Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego
tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku. Tak
działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić
się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego
potrzebuje…."
I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
"Na tropie Klienta..."
Terminy szkoleń:
* 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
* 3-4 września 2009r. (Wrocław)
* 17-18 września 2009r. (Wrocław)
Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
Informacje o trenerze
Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas
-> pobierz ulotkę informacyjną
A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do
lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"... - zakup książki
jest znacznie tańszy niż zakup szkolenia :)
Agnieszka Maziarz-Lipka
Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA
Szczegółowe
informacje o książce
Fragment książki (pdf)
Pozdrawia Dodbry Doradca Klienta
Lilka Wieliczko
OPTA
tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
gg: 5049010, skype: lwieliczko
e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl -
"Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
znacznie zmniejszył swoją liczebność.
Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem
jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży.
Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to
raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i
ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są
natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym
środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął!
Musimy po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć
większy wkład w oswajanie i przekonanie do siebie.
Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu.
Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego
tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku. Tak
działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić
się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego
potrzebuje…."
I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
"Na tropie Klienta..."
Terminy szkoleń:
* 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
* 3-4 września 2009r. (Wrocław)
* 17-18 września 2009r. (Wrocław)
Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
Informacje o trenerze
Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas
-> pobierz ulotkę informacyjną
A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do
lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"... - zakup książki
jest znacznie tańszy niż zakup szkolenia :)
Agnieszka Maziarz-Lipka
Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA
Szczegółowe
informacje o książce
Fragment książki (pdf)
Pozdrawia Dodbry Doradca Klienta
Lilka Wieliczko
OPTA
tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
gg: 5049010, skype: lwieliczko
e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl -
"Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który znacznie zmniejszył swoją liczebność.
Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży.
Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął!
Musimy po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy wkład w oswajanie i przekonanie do siebie.
Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu.
Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku. Tak działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego potrzebuje…."
I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
"Na tropie Klienta..."
Terminy szkoleń:
* 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
* 3-4 września 2009r. (Wrocław)
* 17-18 września 2009r. (Wrocław)
Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
Informacje o trenerze
Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną
A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"... - zakup książki jest znacznie tańszy niż zakup szkolenia :)
Agnieszka Maziarz-Lipka
Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA
Szczegółowe informacje o książce
Fragment książki (pdf)
Pozdrawia Dodbry Doradca Klienta
Lilka Wieliczko
OPTA
tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
gg: 5049010, skype: lwieliczko
e-mail: lwieliczko@dobrytrener.plLiliana Wieliczko edytował(a) ten post dnia 10.07.09 o godzinie 18:27 -
Witam!
Ja gorąco polecam twórczość Beaty Stankiewicz-Szczerbik.
Prace można zobaczyć na stronie http://www.beatastankiewicz.com
A w "realu" jej prace można zobaczyć w Kościele św. Macieja we Wrocławiu. http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35776,4666811.html
Pozdrawiam serdecznie
LilkaLiliana Wieliczko edytował(a) ten post dnia 22.11.08 o godzinie 19:29 -
No ja bardzo chętnie, gdyby to jeszcze można było we Wrocławiu...
pozdrawiam :-) -
Witam :)
Grupa około 20 osób. Noclegi są zaplanowane już od 20 września.
Sala konferencyjna: 21-22.09.2007r.
Miejsce - najlepiej w centralnej Polsce, ale nie wykluczam innych
lokalizacji.
W sprawie szczegółow proszę o kontakt:
(71) 352 73 66, 0 605 634 979
lwieliczko@dobrytrener.pl
Pozdrawiam
Lilka -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy REKOMENDACJE (potrzebuje, polecam, oferuje)
-
Witam :)
Grupa około 20 osób. Noclegi są zaplanowane już od 20 września.
Sala konferencyjna: 21-22.09.2007r.
Miejsce - najlepiej w centralnej Polsce, ale nie wykluczam innych
lokalizacji.
W sprawie szczegółow proszę o kontakt:
(71) 352 73 66, 0 605 634 979
lwieliczko@dobrytrener.pl
Pozdrawiam
Lilka -
Witam :)
Grupa około 20 osób. Noclegi są zaplanowane już od 20 września.
Sala konferencyjna: 21-22.09.2007r.
Miejsce - najlepiej w centralnej Polsce, ale nie wykluczam innych
lokalizacji.
W sprawie szczegółow proszę o kontakt:
(71) 352 73 66, 0 605 634 979
lwieliczko@dobrytrener.pl
Pozdrawiam
Lilka -
Witam :)
Grupa około 20 osób. Noclegi są zaplanowane już od 20 września.
Sala konferencyjna: 21-22.09.2007r.
Miejsce - najlepiej w centralnej Polsce, ale nie wykluczam innych
lokalizacji.
W sprawie szczegółow proszę o kontakt:
(71) 352 73 66, 0 605 634 979
lwieliczko@dobrytrener.pl
Pozdrawiam
Lilka -
Witam :)
Grupa około 20 osób. Noclegi są zaplanowane już od 20 września. Sala konferencyjna: 21-22.09.2007r.
Miejsce - najlepiej w centralnej Polsce, ale nie wykluczam innych lokalizacji.
W sprawie szczegółów proszę o kontakt:
(71) 352 73 66, 0 605 634 979
lwieliczko@dobrytrener.pl
Pozdrawiam
LilkaLiliana Wieliczko edytował(a) ten post dnia 13.09.07 o godzinie 21:26 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Kobiety Przedsiębiorcze
-
Witam!
Postanowiliśmy spróbować skorzystać z usług brokera szkoleń. Najpierw sprawdzono naszą firmę - przeprowadzono wywiady z naszymi Klientami. Następnie doszło do podpisania umowy o współpracy...
I teraz czasem otrzymujemy zapytania (jeśli broker szuka akurat szkolenia, które prowadzimy albo jeśli mamy już doświadczenia w określonej branży).
Niestety jeszcze nigdy nie doszło do realizacji żadnego kontraktu - nic nie zastąpi aktywnej sprzedaży i osobistego kontaktu z Klientem :-)
Odnoszę nieśmiałe wrażenie, że Brokerzy trochę boją się, że "wyjmie" im się Klienta za plecami - i dlatego udzielają stosunkowo skąpych informacji o grupie docelowej, celach i potrzebach Klienta. To powoduje jedynie sytuację, że program szkolenia bazuje na bardzo ogólnych założeniach, nie ma też możliwości przeprowadzenia diagnozy bezpośrednio z uczestnikami szkoleń (przynajmniej na etapie przygotowywania oferty).
Z drugiej strony (patrząc od strony Klienta poszukującego szkoleń)jak obserwuję ile jest na rynku firm szkoleniowych to rzeczywiście pomysł zaangażowania w poszukiwania Brokera, który ma "wszystko w jednym" mógłby być bardzo wygodny. Ale czy jest???
Pozdrawiam
Lilka