Liliana Wieliczko

Dobry Doradca Klienta, OPTA

Wypowiedzi

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Kobiety Przedsiębiorcze w temacie Wydarzenia/szkolenia/konferencje i inne

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Kobiety Przedsiębiorcze

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Hotel & Hotelarze w temacie Tu wklejamy oferty skierowane do hoteli
    12.07.2009, 14:49

    "Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
    znacznie zmniejszył swoją liczebność. Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży.
    Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
    Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął! Musimy po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy wkład w oswajanie i przekonanie do siebie. Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu. Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku. Tak działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego potrzebuje…."


    I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
    "Na tropie Klienta..."

    Terminy szkoleń:
    * 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
    * 3-4 września 2009r. (Wrocław)
    * 17-18 września 2009r. (Wrocław)

    Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
    Informacje o trenerze

    Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania

    Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną

    A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"...


    Obrazek

    Agnieszka Maziarz-Lipka
    Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA

    Szczegółowe informacje o książce
    Fragment książki (pdf)

    Pozdrawia Dobry Doradca Klienta
    Lilka Wieliczko
    OPTA
    tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
    gg: 5049010, skype: lwieliczko
    e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie GL - Różne ogłoszenia w temacie Na tropie Klienta...
    12.07.2009, 14:48

    "Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
    znacznie zmniejszył swoją liczebność. Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży.
    Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to
    raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
    Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są
    natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął! Musimy po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy wkład w oswajanie i przekonanie do siebie. Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu. Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku. Tak działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego potrzebuje…."


    I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
    "Na tropie Klienta..."

    Terminy szkoleń:
    * 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
    * 3-4 września 2009r. (Wrocław)
    * 17-18 września 2009r. (Wrocław)

    Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
    Informacje o trenerze

    Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania

    Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną

    A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do
    lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"...



    Obrazek

    Agnieszka Maziarz-Lipka
    Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA

    Szczegółowe
    informacje o książce

    Fragment książki (pdf)

    Pozdrawia Dobry Doradca Klienta
    Lilka Wieliczko
    OPTA
    tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
    gg: 5049010, skype: lwieliczko
    e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie FRIENDSHIP in BUSINESS w temacie Na tropie Klienta...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy FRIENDSHIP in BUSINESS

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Business Consulting w temacie Ogłoszenia
    12.07.2009, 14:43

    "Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
    znacznie zmniejszył swoją liczebność. Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży.
    Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
    Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął!
    Musimy po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy wkład w oswajanie i przekonanie do siebie.
    Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu. Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku.
    Tak działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego potrzebuje…."


    I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
    "Na tropie Klienta..."

    Terminy szkoleń:
    * 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
    * 3-4 września 2009r. (Wrocław)
    * 17-18 września 2009r. (Wrocław)

    Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
    Informacje o trenerze

    Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania

    Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną

    A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"... - zakup książki jest znacznie tańszy niż zakup szkolenia :)


    Obrazek

    Agnieszka Maziarz-Lipka
    Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA

    Szczegółowe informacje o książce
    Fragment książki (pdf)

    Pozdrawia Dobry Doradca Klienta
    Liliana Wieliczko
    OPTA
    tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
    gg: 5049010, skype: lwieliczko
    e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Biznesowe Bazy danych - B2B w temacie Na tropie Klienta...
    10.07.2009, 18:35

    "Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
    znacznie zmniejszył swoją liczebność.
    Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży.
    Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
    Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął!
    Musimy po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy wkład w oswajanie i przekonanie do siebie.
    Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu.
    Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku. Tak działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego potrzebuje…."


    I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
    "Na tropie Klienta..."

    Terminy szkoleń:
    * 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
    * 3-4 września 2009r. (Wrocław)
    * 17-18 września 2009r. (Wrocław)

    Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
    Informacje o trenerze

    Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania

    Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną

    A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"... - zakup książki jest znacznie tańszy niż zakup szkolenia :)


    Obrazek

    Agnieszka Maziarz-Lipka
    Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA

    Szczegółowe informacje o książce
    Fragment książki (pdf)

    Pozdrawia Dobry Doradca Klienta
    Lilka Wieliczko
    OPTA
    tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
    gg: 5049010, skype: lwieliczko
    e-mail: lwieliczko@dobrytrener.plLiliana Wieliczko edytował(a) ten post dnia 12.07.09 o godzinie 14:40

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie "Bogata Kobieta" Ponieważ nie znoszę, gdy ktoś mi mówi,... w temacie Na tropie Klienta...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy "Bogata Kobieta" Ponieważ nie znoszę, gdy ktoś mi mówi, co mam robić!

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Bankowcy ludzie pracujący kiedyś i obecnie w różnych bankach w temacie Na tropie Klienta...
    10.07.2009, 18:31

    "Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
    znacznie zmniejszył swoją liczebność.
    Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem
    jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży.
    Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to
    raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i
    ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
    Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są

    natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym
    środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął!
    Musimy po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć

    większy wkład w oswajanie i przekonanie do siebie.
    Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu.
    Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego
    tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku. Tak
    działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić
    się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego
    potrzebuje…."


    I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
    "Na tropie Klienta..."

    Terminy szkoleń:
    * 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
    * 3-4 września 2009r. (Wrocław)
    * 17-18 września 2009r. (Wrocław)

    Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
    Informacje o trenerze

    Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania

    Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas
    ->
    pobierz ulotkę informacyjną

    A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do
    lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"... - zakup książki
    jest znacznie tańszy niż zakup szkolenia :)



    Obrazek

    Agnieszka Maziarz-Lipka
    Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA

    Szczegółowe
    informacje o książce

    Fragment książki (pdf)

    Pozdrawia Dodbry Doradca Klienta
    Lilka Wieliczko
    OPTA
    tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
    gg: 5049010, skype: lwieliczko
    e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci... w temacie Na tropie Klienta...
    10.07.2009, 18:30

    "Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
    znacznie zmniejszył swoją liczebność.
    Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem
    jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży.
    Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to
    raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i
    ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
    Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są

    natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym
    środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął!
    Musimy po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć

    większy wkład w oswajanie i przekonanie do siebie.
    Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu.
    Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego
    tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku. Tak
    działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić
    się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego
    potrzebuje…."


    I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
    "Na tropie Klienta..."

    Terminy szkoleń:
    * 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
    * 3-4 września 2009r. (Wrocław)
    * 17-18 września 2009r. (Wrocław)

    Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
    Informacje o trenerze

    Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania

    Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas
    ->
    pobierz ulotkę informacyjną

    A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do
    lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"... - zakup książki
    jest znacznie tańszy niż zakup szkolenia :)



    Obrazek

    Agnieszka Maziarz-Lipka
    Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA

    Szczegółowe
    informacje o książce

    Fragment książki (pdf)

    Pozdrawia Dodbry Doradca Klienta
    Lilka Wieliczko
    OPTA
    tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
    gg: 5049010, skype: lwieliczko
    e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie B2B POLSKA w temacie Na tropie Klienta...
    10.07.2009, 18:25

    "Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który znacznie zmniejszył swoją liczebność.
    Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży.
    Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
    Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął!
    Musimy po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy wkład w oswajanie i przekonanie do siebie.
    Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu.
    Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku. Tak działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego potrzebuje…."


    I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
    "Na tropie Klienta..."

    Terminy szkoleń:
    * 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
    * 3-4 września 2009r. (Wrocław)
    * 17-18 września 2009r. (Wrocław)

    Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
    Informacje o trenerze

    Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania

    Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną

    A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"... - zakup książki jest znacznie tańszy niż zakup szkolenia :)


    Obrazek

    Agnieszka Maziarz-Lipka
    Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA

    Szczegółowe informacje o książce
    Fragment książki (pdf)

    Pozdrawia Dodbry Doradca Klienta
    Lilka Wieliczko
    OPTA
    tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
    gg: 5049010, skype: lwieliczko
    e-mail: lwieliczko@dobrytrener.plLiliana Wieliczko edytował(a) ten post dnia 10.07.09 o godzinie 18:27

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie WITRAŻE w temacie WITRAŻE....
    22.11.2008, 19:28

    Witam!
    Ja gorąco polecam twórczość Beaty Stankiewicz-Szczerbik.
    Prace można zobaczyć na stronie http://www.beatastankiewicz.com

    A w "realu" jej prace można zobaczyć w Kościele św. Macieja we Wrocławiu. http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35776,4666811.html

    Pozdrawiam serdecznie
    LilkaLiliana Wieliczko edytował(a) ten post dnia 22.11.08 o godzinie 19:29

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Szkolenia? w temacie HANDBOOK na szkolenie, konferencję, kongres
    24.09.2007, 21:46

    No ja bardzo chętnie, gdyby to jeszcze można było we Wrocławiu...

    pozdrawiam :-)

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Hotel & Hotelarze w temacie Pilnie poszukuję miejsca na przeprowadznie szkolenia...
    13.09.2007, 23:46

    Witam :)

    Grupa około 20 osób. Noclegi są zaplanowane już od 20 września.
    Sala konferencyjna: 21-22.09.2007r.
    Miejsce - najlepiej w centralnej Polsce, ale nie wykluczam innych
    lokalizacji.

    W sprawie szczegółow proszę o kontakt:
    (71) 352 73 66, 0 605 634 979
    lwieliczko@dobrytrener.pl

    Pozdrawiam
    Lilka

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie REKOMENDACJE (potrzebuje, polecam, oferuje) w temacie Pilnie poszukuję miejsca na przeprowadzenie szkolenia...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy REKOMENDACJE (potrzebuje, polecam, oferuje)

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie GL - Różne ogłoszenia w temacie Pilnie poszukuję miesjca na przeprowadznie szkolenia...
    13.09.2007, 20:40

    Witam :)

    Grupa około 20 osób. Noclegi są zaplanowane już od 20 września.
    Sala konferencyjna: 21-22.09.2007r.
    Miejsce - najlepiej w centralnej Polsce, ale nie wykluczam innych
    lokalizacji.

    W sprawie szczegółow proszę o kontakt:
    (71) 352 73 66, 0 605 634 979
    lwieliczko@dobrytrener.pl

    Pozdrawiam
    Lilka

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Dla wszystkich,których zajmuje MICE ... w temacie Pilnie poszukuję miejsca na przeprowadzenie szkolenia...
    13.09.2007, 20:39

    Witam :)

    Grupa około 20 osób. Noclegi są zaplanowane już od 20 września.
    Sala konferencyjna: 21-22.09.2007r.
    Miejsce - najlepiej w centralnej Polsce, ale nie wykluczam innych
    lokalizacji.

    W sprawie szczegółow proszę o kontakt:
    (71) 352 73 66, 0 605 634 979
    lwieliczko@dobrytrener.pl

    Pozdrawiam
    Lilka

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Dla wszystkich,których zajmuje MICE ... w temacie Pilnie poszukuję miejsca na przeprowadzenie szkolenia...
    13.09.2007, 20:38

    Witam :)

    Grupa około 20 osób. Noclegi są zaplanowane już od 20 września.
    Sala konferencyjna: 21-22.09.2007r.
    Miejsce - najlepiej w centralnej Polsce, ale nie wykluczam innych
    lokalizacji.

    W sprawie szczegółow proszę o kontakt:
    (71) 352 73 66, 0 605 634 979
    lwieliczko@dobrytrener.pl

    Pozdrawiam
    Lilka

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Szkolenia, konferencje, targi w temacie Pilnie poszukuję miejsca na przeprowadzenie szkolenia...
    13.09.2007, 20:35

    Witam :)

    Grupa około 20 osób. Noclegi są zaplanowane już od 20 września. Sala konferencyjna: 21-22.09.2007r.
    Miejsce - najlepiej w centralnej Polsce, ale nie wykluczam innych lokalizacji.

    W sprawie szczegółów proszę o kontakt:
    (71) 352 73 66, 0 605 634 979
    lwieliczko@dobrytrener.pl

    Pozdrawiam
    LilkaLiliana Wieliczko edytował(a) ten post dnia 13.09.07 o godzinie 21:26

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Kobiety Przedsiębiorcze w temacie Oferuję

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Kobiety Przedsiębiorcze

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie SPRZEDAĆ SZKOLENIE :) ? w temacie czy korzystacie z usług brokerów
    11.09.2007, 13:24

    Witam!

    Postanowiliśmy spróbować skorzystać z usług brokera szkoleń. Najpierw sprawdzono naszą firmę - przeprowadzono wywiady z naszymi Klientami. Następnie doszło do podpisania umowy o współpracy...

    I teraz czasem otrzymujemy zapytania (jeśli broker szuka akurat szkolenia, które prowadzimy albo jeśli mamy już doświadczenia w określonej branży).
    Niestety jeszcze nigdy nie doszło do realizacji żadnego kontraktu - nic nie zastąpi aktywnej sprzedaży i osobistego kontaktu z Klientem :-)

    Odnoszę nieśmiałe wrażenie, że Brokerzy trochę boją się, że "wyjmie" im się Klienta za plecami - i dlatego udzielają stosunkowo skąpych informacji o grupie docelowej, celach i potrzebach Klienta. To powoduje jedynie sytuację, że program szkolenia bazuje na bardzo ogólnych założeniach, nie ma też możliwości przeprowadzenia diagnozy bezpośrednio z uczestnikami szkoleń (przynajmniej na etapie przygotowywania oferty).

    Z drugiej strony (patrząc od strony Klienta poszukującego szkoleń)jak obserwuję ile jest na rynku firm szkoleniowych to rzeczywiście pomysł zaangażowania w poszukiwania Brokera, który ma "wszystko w jednym" mógłby być bardzo wygodny. Ale czy jest???

    Pozdrawiam
    Lilka

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do