Wypowiedzi
-
Czy wiesz, że wśród osób, odbierających telefon w Hotelu /
Pensjonacie / Restauracji:
* 30% nie przedstawia się
*76% nie dowiaduje się, czego potrzebuje Klient
*72% nie przekazuje żadnej informacji z własnej inicjatywy
*90% prezentuje wyłącznie cennik...
W jakiej grupie są Twoi pracownicy? W grupie 30% czy 70%?
Skąd Gość ma wiedzieć, że u Ciebie wypocznie, będzie świetnie
się czuł?
Jak sprawić, by obsługa była zawsze na takim samym, wysokim
poziomie?
Ilu Gości nie tylko chce do Ciebie wrócić, ale jeszcze jest
Twoją chodzącą reklamą?
Ile jesteś gotów zainwestować w odpowiedź na te pytania?
Ile jesteś gotów zainwestować w rozwój?
Ile jesteś gotów zainwestować, by zwiększyć swoje zyski?
Dofinansowanie w wysokości 80%.
Cenę szkolenia sprawdź na stronie:
http://www.eurostandard2012.pl i zdziw się :))
10 tematów, związanych z podwyższaniem jakości obsługi
Gościa, zwiększaniem skuteczności sprzedaży i zarządzaniem
Mamy 300 miejsc na szkoleniach.
Lepiej żebyś na nich był, a nie żeby była na nich tylko Twoja
konkurencja...
Szczegółowe informacje na temat projektu:
tel. (71) 725 88 75
tel. (71) 725 88 78
e-mail: eurostandard2012@dobrytrener.pl
szkolenia@eurostandard2012.pl
Projekt swoim zasięgiem obejmuje województwo dolnośląskie.
Pozdrawiam serdecznie,
Liliana Wieliczko
OPTA
tel. (71) 352 73 66, 0 605 634 979 -
Czy wiesz, że wśród osób, odbierających telefon w Hotelu /
Pensjonacie / Restauracji:
* 30% nie przedstawia się
*76% nie dowiaduje się, czego potrzebuje Klient
*72% nie przekazuje żadnej informacji z własnej inicjatywy
*90% prezentuje wyłącznie cennik...
W jakiej grupie są Twoi pracownicy? W grupie 30% czy 70%?
Skąd Gość ma wiedzieć, że u Ciebie wypocznie, będzie świetnie
się czuł?
Jak sprawić, by obsługa była zawsze na takim samym, wysokim
poziomie?
Ilu Gości nie tylko chce do Ciebie wrócić, ale jeszcze jest
Twoją chodzącą reklamą?
Ile jesteś gotów zainwestować w odpowiedź na te pytania?
Ile jesteś gotów zainwestować w rozwój?
Ile jesteś gotów zainwestować, by zwiększyć swoje zyski?
Dofinansowanie w wysokości 80%.
Cenę szkolenia sprawdź na stronie:
http://www.eurostandard2012.pl i zdziw się :))
10 tematów, związanych z podwyższaniem jakości obsługi
Gościa, zwiększaniem skuteczności sprzedaży i zarządzaniem
Mamy 300 miejsc na szkoleniach.
Lepiej żebyś na nich był, a nie żeby była na nich tylko Twoja
konkurencja...
Szczegółowe informacje na temat projektu:
tel. (71) 725 88 75
tel. (71) 725 88 78
e-mail: eurostandard2012@dobrytrener.pl |
szkolenia@eurostandard2012.pl
Projekt swoim zasięgiem obejmuje województwo dolnośląskie.
Pozdrawiam serdecznie,
Liliana Wieliczko
OPTA
tel. (71) 352 73 66, 0 605 634 979 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy HoReCa
-
Czy wiesz, że wśród osób, odbierających telefon w Hotelu / Pensjonacie / Restauracji:
* 30% nie przedstawia się
*76% nie dowiaduje się, czego potrzebuje Klient
*72% nie przekazuje żadnej informacji z własnej inicjatywy
*90% prezentuje wyłącznie cennik...
W jakiej grupie są Twoi pracownicy? W grupie 30% czy 70%?
Skąd Gość ma wiedzieć, że u Ciebie wypocznie, będzie świetnie się czuł?
Jak sprawić, by obsługa była zawsze na takim samym, wysokim poziomie?
Ilu Gości nie tylko chce do Ciebie wrócić, ale jeszcze jest Twoją chodzącą reklamą?
Ile jesteś gotów zainwestować w odpowiedź na te pytania?
Ile jesteś gotów zainwestować w rozwój?
Ile jesteś gotów zainwestować, by zwiększyć swoje zyski?
Dofinansowanie w wysokości 80%.
Cenę szkolenia sprawdź na stronie:
http://www.eurostandard2012.pl i zdziw się :))
10 tematów, związanych z podwyższaniem jakości obsługi Gościa, zwiększaniem skuteczności sprzedaży i zarządzaniem
Mamy 300 miejsc na szkoleniach.
Lepiej żebyś na nich był, a nie żeby była na nich tylko Twoja konkurencja...
Szczegółowe informacje na temat projektu:
tel. (71) 725 88 75
tel. (71) 725 88 78
e-mail: eurostandard2012@dobrytrener.pl | szkolenia@eurostandard2012.pl
Projekt swoim zasięgiem obejmuje województwo dolnośląskie.
Pozdrawiam serdecznie,
Liliana Wieliczko
OPTA
tel. (71) 352 73 66, 0 605 634 979Liliana Wieliczko edytował(a) ten post dnia 30.11.09 o godzinie 19:15 -
Witam Cię Kamilu :)
dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam serdecznie :)
Lila
OPTA -
Witam Państwa!
Czy moglibyście mi podszepnąć co najchętniej czytacie z czasopism branżowych? Jakie portale najchętniej odwiedzacie?
Planuję kampanię reklamową w związku z realizacją projektu EFS i nie chciałabym wydawać pieniędzy na coś czego nikt nie czyta :)
Będę wdzięczna za pomoc.
Pozdrawiam serdecznie,
Liliana Wieliczko
OPTA
tel. (71) 352 73 66
http://dobrytrener.pl
http://eurostandard2012.pl -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy "Bogata Kobieta" Ponieważ nie znoszę, gdy ktoś mi mówi, co mam robić!
-
Tomasz Orzechowski:
Dzisiaj trendem jest mówienie "inwestycja" zamiast "zakup" przy organizowaniu szkoleń.
:)
:)
A zamiast "cena" -> "wartość inwestycji"
Pozdrawiam
Liliana W. -
Na tropie Klienta...
"Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
znacznie zmniejszył swoją liczebność. Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży. Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął! Musimy po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy
wkład w oswajanie i przekonanie do siebie. Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu. Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku. Tak działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego potrzebuje…."
I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
"Na tropie Klienta..."
Terminy szkoleń:
* 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
* 3-4 września 2009r. (Wrocław)
* 17-18 września 2009r. (Wrocław)
Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
Informacje o trenerze
Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną
A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"...
Agnieszka Maziarz-Lipka
Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA
Szczegółowe informacje o książce
Fragment książki (pdf)
Pozdrawia Dobry Doradca Klienta
Liliana Wieliczko
OPTA
tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
gg: 5049010, skype: lwieliczko
e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl -
"Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
znacznie zmniejszył swoją liczebność. Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży. Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są
natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął!
Musimy po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy
wkład w oswajanie i przekonanie do siebie. Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu. Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku. Tak działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego potrzebuje…."
I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
"Na tropie Klienta..."
Terminy szkoleń:
* 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
* 3-4 września 2009r. (Wrocław)
* 17-18 września 2009r. (Wrocław)
Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
Informacje o trenerze
Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną
A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"...
Agnieszka Maziarz-Lipka
Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA
Szczegółowe informacje o książce
Fragment książki (pdf)
Pozdrawia Dobry Doradca Klienta
Liliana Wieliczko
OPTA
tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
gg: 5049010, skype: lwieliczko
e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy WROCŁAW szkolenia spotkania konferencje.
-
"Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
znacznie zmniejszył swoją liczebność. Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży. Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są
natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął!
Musimy po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy
wkład w oswajanie i przekonanie do siebie. Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu. Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku. Tak działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego potrzebuje…."
I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
"Na tropie Klienta..."
Terminy szkoleń:
* 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
* 3-4 września 2009r. (Wrocław)
* 17-18 września 2009r. (Wrocław)
Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
Informacje o trenerze
Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną
A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"...
Agnieszka Maziarz-Lipka
Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA
Szczegółowe informacje o książce
Fragment książki (pdf)
Pozdrawia Dobry Doradca Klienta
Liliana Wieliczko
OPTA
tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
gg: 5049010, skype: lwieliczko
e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl -
Na tropie Klienta...
"Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
znacznie zmniejszył swoją liczebność. Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży. Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął! Musimy
po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy wkład w oswajanie i przekonanie do siebie. Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu. Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku. Tak działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego potrzebuje…."
I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
"Na tropie Klienta..."
Terminy szkoleń:
* 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
* 3-4 września 2009r. (Wrocław)
* 17-18 września 2009r. (Wrocław)
Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
Informacje o trenerze
Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną
A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"...
Agnieszka Maziarz-Lipka
Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA
Szczegółowe informacje o książce
Fragment książki (pdf)
Pozdrawia Dobry Doradca Klienta
Lilka Wieliczko
OPTA
tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
gg: 5049010, skype: lwieliczko
e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl -
"Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
znacznie zmniejszył swoją liczebność. Musimy przy tym
pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma,
nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży.
Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to
raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i
ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są
natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym
środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął! Musimy
po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy
wkład w oswajanie i przekonanie do siebie. Potrzebujemy więcej
czasu, większego nakładu. Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego
naturalnym środowisku. Tak działać, by zechciał Cię zaprosić
na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł
oferować mu to, czego potrzebuje…."
I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
"Na tropie Klienta..."
Terminy szkoleń:
* 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
* 3-4 września 2009r. (Wrocław)
* 17-18 września 2009r. (Wrocław)
Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
Informacje o trenerze
Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną
A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do
lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"...
Agnieszka Maziarz-Lipka
Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA
Szczegółowe
informacje o książce
Fragment książki (pdf)
Pozdrawia Dobry Doradca Klienta
Lilka Wieliczko
OPTA
tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
gg: 5049010, skype: lwieliczko
e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl -
"Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
znacznie zmniejszył swoją liczebność. Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży.
Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął! Musimy
po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy wkład w oswajanie i przekonanie do siebie. Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu. Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego
naturalnym środowisku. Tak działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego potrzebuje…."
I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
"Na tropie Klienta..."
Terminy szkoleń:
* 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
* 3-4 września 2009r. (Wrocław)
* 17-18 września 2009r. (Wrocław)
Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
Informacje o trenerze
Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną
A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"...
Agnieszka Maziarz-Lipka
Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA
Szczegółowe informacje o książce
Fragment książki (pdf)
Pozdrawia Dobry Doradca Klienta
Lilka Wieliczko
OPTA
tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
gg: 5049010, skype: lwieliczko
e-mail: lwieliczko@dobrytrener.plLiliana Wieliczko edytował(a) ten post dnia 12.07.09 o godzinie 14:59 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sprzedaż
-
"Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
znacznie zmniejszył swoją liczebność. Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży.
Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to
raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są
natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął! Musimy po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy wkład w oswajanie i przekonanie do siebie. Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu. Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku. Tak działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego potrzebuje…."
I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
"Na tropie Klienta..."
Terminy szkoleń:
* 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
* 3-4 września 2009r. (Wrocław)
* 17-18 września 2009r. (Wrocław)
Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
Informacje o trenerze
Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną
A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do
lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"...
Agnieszka Maziarz-Lipka
Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA
Szczegółowe
informacje o książce
Fragment książki (pdf)
Pozdrawia Dobry Doradca Klienta
Lilka Wieliczko
OPTA
tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
gg: 5049010, skype: lwieliczko
e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy REKOMENDACJE (potrzebuje, polecam, oferuje)
-
"Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
znacznie zmniejszył swoją liczebność. Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży.
Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to
raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są
natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął! Musimy po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy wkład w oswajanie i przekonanie do siebie. Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu. Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku. Tak działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego potrzebuje…."
I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
"Na tropie Klienta..."
Terminy szkoleń:
* 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
* 3-4 września 2009r. (Wrocław)
* 17-18 września 2009r. (Wrocław)
Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
Informacje o trenerze
Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną
A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do
lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"...
Agnieszka Maziarz-Lipka
Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA
Szczegółowe
informacje o książce
Fragment książki (pdf)
Pozdrawia Dobry Doradca Klienta
Lilka Wieliczko
OPTA
tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
gg: 5049010, skype: lwieliczko
e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy PR-omocja szkoleń