Liliana Wieliczko

Dobry Doradca Klienta, OPTA

Wypowiedzi

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Hotelarze i Gastronomowie w temacie Szkolenia dofinansowane dla Hoteli / Pensjonatów /...
    30.11.2009, 19:22

    Czy wiesz, że wśród osób, odbierających telefon w Hotelu /
    Pensjonacie / Restauracji:

    * 30% nie przedstawia się
    *76% nie dowiaduje się, czego potrzebuje Klient
    *72% nie przekazuje żadnej informacji z własnej inicjatywy
    *90% prezentuje wyłącznie cennik...

    W jakiej grupie są Twoi pracownicy? W grupie 30% czy 70%?

    Skąd Gość ma wiedzieć, że u Ciebie wypocznie, będzie świetnie
    się czuł?

    Jak sprawić, by obsługa była zawsze na takim samym, wysokim
    poziomie?

    Ilu Gości nie tylko chce do Ciebie wrócić, ale jeszcze jest
    Twoją chodzącą reklamą?

    Ile jesteś gotów zainwestować w odpowiedź na te pytania?
    Ile jesteś gotów zainwestować w rozwój?
    Ile jesteś gotów zainwestować, by zwiększyć swoje zyski?


    Dofinansowanie w wysokości 80%.
    Cenę szkolenia sprawdź na stronie:
    http://www.eurostandard2012.pl i zdziw się :))

    10 tematów, związanych z podwyższaniem jakości obsługi
    Gościa, zwiększaniem skuteczności sprzedaży i zarządzaniem


    Mamy 300 miejsc na szkoleniach.
    Lepiej żebyś na nich był, a nie żeby była na nich tylko Twoja
    konkurencja...



    Szczegółowe informacje na temat projektu:
    tel. (71) 725 88 75
    tel. (71) 725 88 78
    e-mail: eurostandard2012@dobrytrener.pl
    szkolenia@eurostandard2012.pl

    Projekt swoim zasięgiem obejmuje województwo dolnośląskie.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Liliana Wieliczko
    OPTA
    tel. (71) 352 73 66, 0 605 634 979

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Hotelarze w temacie Szkolenia dofinansowane dla Hoteli / Pensjonatów /...
    30.11.2009, 19:20

    Czy wiesz, że wśród osób, odbierających telefon w Hotelu /
    Pensjonacie / Restauracji:

    * 30% nie przedstawia się
    *76% nie dowiaduje się, czego potrzebuje Klient
    *72% nie przekazuje żadnej informacji z własnej inicjatywy
    *90% prezentuje wyłącznie cennik...

    W jakiej grupie są Twoi pracownicy? W grupie 30% czy 70%?

    Skąd Gość ma wiedzieć, że u Ciebie wypocznie, będzie świetnie
    się czuł?

    Jak sprawić, by obsługa była zawsze na takim samym, wysokim
    poziomie?

    Ilu Gości nie tylko chce do Ciebie wrócić, ale jeszcze jest
    Twoją chodzącą reklamą?

    Ile jesteś gotów zainwestować w odpowiedź na te pytania?
    Ile jesteś gotów zainwestować w rozwój?
    Ile jesteś gotów zainwestować, by zwiększyć swoje zyski?


    Dofinansowanie w wysokości 80%.
    Cenę szkolenia sprawdź na stronie:
    http://www.eurostandard2012.pl i zdziw się :))

    10 tematów, związanych z podwyższaniem jakości obsługi
    Gościa, zwiększaniem skuteczności sprzedaży i zarządzaniem


    Mamy 300 miejsc na szkoleniach.
    Lepiej żebyś na nich był, a nie żeby była na nich tylko Twoja
    konkurencja...



    Szczegółowe informacje na temat projektu:
    tel. (71) 725 88 75
    tel. (71) 725 88 78
    e-mail: eurostandard2012@dobrytrener.pl |
    szkolenia@eurostandard2012.pl

    Projekt swoim zasięgiem obejmuje województwo dolnośląskie.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Liliana Wieliczko
    OPTA
    tel. (71) 352 73 66, 0 605 634 979

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie HoReCa w temacie Szkolenia dofinansowane dla Hoteli / Pensjonatów /...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy HoReCa

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Hotel & Hotelarze w temacie Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy
    30.11.2009, 19:12

    Czy wiesz, że wśród osób, odbierających telefon w Hotelu / Pensjonacie / Restauracji:

    * 30% nie przedstawia się
    *76% nie dowiaduje się, czego potrzebuje Klient
    *72% nie przekazuje żadnej informacji z własnej inicjatywy
    *90% prezentuje wyłącznie cennik...

    W jakiej grupie są Twoi pracownicy? W grupie 30% czy 70%?

    Skąd Gość ma wiedzieć, że u Ciebie wypocznie, będzie świetnie się czuł?

    Jak sprawić, by obsługa była zawsze na takim samym, wysokim poziomie?

    Ilu Gości nie tylko chce do Ciebie wrócić, ale jeszcze jest Twoją chodzącą reklamą?

    Ile jesteś gotów zainwestować w odpowiedź na te pytania?
    Ile jesteś gotów zainwestować w rozwój?
    Ile jesteś gotów zainwestować, by zwiększyć swoje zyski?


    Dofinansowanie w wysokości 80%.
    Cenę szkolenia sprawdź na stronie:
    http://www.eurostandard2012.pl i zdziw się :))

    10 tematów, związanych z podwyższaniem jakości obsługi Gościa, zwiększaniem skuteczności sprzedaży i zarządzaniem

    Mamy 300 miejsc na szkoleniach.
    Lepiej żebyś na nich był, a nie żeby była na nich tylko Twoja konkurencja...



    Szczegółowe informacje na temat projektu:
    tel. (71) 725 88 75
    tel. (71) 725 88 78
    e-mail: eurostandard2012@dobrytrener.pl | szkolenia@eurostandard2012.pl

    Projekt swoim zasięgiem obejmuje województwo dolnośląskie.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Liliana Wieliczko
    OPTA
    tel. (71) 352 73 66, 0 605 634 979Liliana Wieliczko edytował(a) ten post dnia 30.11.09 o godzinie 19:15

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Hotel & Hotelarze w temacie Pytanie o najpopularniejsze czasopisma, portale...
    23.11.2009, 15:15

    Witam Cię Kamilu :)

    dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Lila
    OPTA

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Hotel & Hotelarze w temacie Pytanie o najpopularniejsze czasopisma, portale...
    23.11.2009, 13:09

    Witam Państwa!

    Czy moglibyście mi podszepnąć co najchętniej czytacie z czasopism branżowych? Jakie portale najchętniej odwiedzacie?

    Planuję kampanię reklamową w związku z realizacją projektu EFS i nie chciałabym wydawać pieniędzy na coś czego nikt nie czyta :)

    Będę wdzięczna za pomoc.


    Pozdrawiam serdecznie,
    Liliana Wieliczko
    OPTA
    tel. (71) 352 73 66
    http://dobrytrener.pl
    http://eurostandard2012.pl

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie "Bogata Kobieta" Ponieważ nie znoszę, gdy ktoś mi mówi,... w temacie Na tropie Klienta...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy "Bogata Kobieta" Ponieważ nie znoszę, gdy ktoś mi mówi, co mam robić!

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Biznesowe Bazy danych - B2B w temacie Na tropie Klienta...
    13.07.2009, 09:24

    Tomasz Orzechowski:
    Dzisiaj trendem jest mówienie "inwestycja" zamiast "zakup" przy organizowaniu szkoleń.

    :)

    :)
    A zamiast "cena" -> "wartość inwestycji"

    Pozdrawiam
    Liliana W.

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Treningi Biznesowe w temacie Oferty szkoleń i treningów
    12.07.2009, 15:17

    Na tropie Klienta...
    "Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
    znacznie zmniejszył swoją liczebność. Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży. Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
    Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął! Musimy po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy
    wkład w oswajanie i przekonanie do siebie. Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu. Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku. Tak działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego potrzebuje…."


    I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
    "Na tropie Klienta..."

    Terminy szkoleń:
    * 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
    * 3-4 września 2009r. (Wrocław)
    * 17-18 września 2009r. (Wrocław)

    Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
    Informacje o trenerze

    Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania

    Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną

    A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"...

    Obrazek

    Agnieszka Maziarz-Lipka
    Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA

    Szczegółowe informacje o książce
    Fragment książki (pdf)

    Pozdrawia Dobry Doradca Klienta
    Liliana Wieliczko
    OPTA
    tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
    gg: 5049010, skype: lwieliczko
    e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie WSPÓŁPRACA W BANKOWOŚCI w temacie Na tropie Klienta...
    12.07.2009, 15:11

    "Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
    znacznie zmniejszył swoją liczebność. Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży. Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
    Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są
    natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął!
    Musimy po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy
    wkład w oswajanie i przekonanie do siebie. Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu. Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku. Tak działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego potrzebuje…."


    I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
    "Na tropie Klienta..."

    Terminy szkoleń:
    * 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
    * 3-4 września 2009r. (Wrocław)
    * 17-18 września 2009r. (Wrocław)

    Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
    Informacje o trenerze

    Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania

    Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną

    A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"...

    Obrazek

    Agnieszka Maziarz-Lipka
    Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA

    Szczegółowe informacje o książce
    Fragment książki (pdf)

    Pozdrawia Dobry Doradca Klienta
    Liliana Wieliczko
    OPTA
    tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
    gg: 5049010, skype: lwieliczko
    e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie WROCŁAW szkolenia spotkania konferencje. w temacie Na tropie Klienta...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy WROCŁAW szkolenia spotkania konferencje.

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie treningi warsztaty szkolenia coaching konferencje wyjazdy... w temacie Na tropie Klienta...
    12.07.2009, 15:08

    "Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
    znacznie zmniejszył swoją liczebność. Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży. Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
    Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są
    natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął!
    Musimy po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy
    wkład w oswajanie i przekonanie do siebie. Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu. Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku. Tak działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego potrzebuje…."


    I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
    "Na tropie Klienta..."

    Terminy szkoleń:
    * 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
    * 3-4 września 2009r. (Wrocław)
    * 17-18 września 2009r. (Wrocław)

    Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
    Informacje o trenerze

    Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania

    Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną

    A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"...

    Obrazek

    Agnieszka Maziarz-Lipka
    Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA

    Szczegółowe informacje o książce
    Fragment książki (pdf)

    Pozdrawia Dobry Doradca Klienta
    Liliana Wieliczko
    OPTA
    tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
    gg: 5049010, skype: lwieliczko
    e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie" w temacie TABLICA OGŁOSZEŃ
    12.07.2009, 15:04

    Na tropie Klienta...
    "Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
    znacznie zmniejszył swoją liczebność. Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży. Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
    Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął! Musimy
    po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy wkład w oswajanie i przekonanie do siebie. Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu. Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku. Tak działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego potrzebuje…."


    I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
    "Na tropie Klienta..."

    Terminy szkoleń:
    * 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
    * 3-4 września 2009r. (Wrocław)
    * 17-18 września 2009r. (Wrocław)

    Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
    Informacje o trenerze

    Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania

    Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną

    A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"...

    Obrazek

    Agnieszka Maziarz-Lipka
    Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA

    Szczegółowe informacje o książce
    Fragment książki (pdf)

    Pozdrawia Dobry Doradca Klienta
    Lilka Wieliczko
    OPTA
    tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
    gg: 5049010, skype: lwieliczko
    e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Szkolenia w temacie Na tropie Klienta...
    12.07.2009, 15:00

    "Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
    znacznie zmniejszył swoją liczebność. Musimy przy tym
    pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma,
    nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży.
    Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to
    raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i
    ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
    Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są
    natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym
    środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął! Musimy
    po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy
    wkład w oswajanie i przekonanie do siebie. Potrzebujemy więcej
    czasu, większego nakładu. Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego
    naturalnym środowisku. Tak działać, by zechciał Cię zaprosić
    na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł
    oferować mu to, czego potrzebuje…."


    I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
    "Na tropie Klienta..."

    Terminy szkoleń:
    * 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
    * 3-4 września 2009r. (Wrocław)
    * 17-18 września 2009r. (Wrocław)

    Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
    Informacje o trenerze

    Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania

    Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną

    A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do
    lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"...



    Obrazek

    Agnieszka Maziarz-Lipka
    Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA

    Szczegółowe
    informacje o książce

    Fragment książki (pdf)

    Pozdrawia Dobry Doradca Klienta
    Lilka Wieliczko
    OPTA
    tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
    gg: 5049010, skype: lwieliczko
    e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Szkolenia? w temacie Na tropie Klienta...
    12.07.2009, 14:58

    "Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
    znacznie zmniejszył swoją liczebność. Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży.
    Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
    Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął! Musimy
    po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy wkład w oswajanie i przekonanie do siebie. Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu. Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego
    naturalnym środowisku. Tak działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego potrzebuje…."


    I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
    "Na tropie Klienta..."

    Terminy szkoleń:
    * 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
    * 3-4 września 2009r. (Wrocław)
    * 17-18 września 2009r. (Wrocław)

    Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
    Informacje o trenerze

    Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania

    Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną

    A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"...


    Obrazek

    Agnieszka Maziarz-Lipka
    Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA

    Szczegółowe informacje o książce
    Fragment książki (pdf)

    Pozdrawia Dobry Doradca Klienta
    Lilka Wieliczko
    OPTA
    tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
    gg: 5049010, skype: lwieliczko
    e-mail: lwieliczko@dobrytrener.plLiliana Wieliczko edytował(a) ten post dnia 12.07.09 o godzinie 14:59

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Sprzedaż w temacie Na tropie Klienta...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sprzedaż

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie SPRZEDAĆ SZKOLENIE :) ? w temacie Na tropie Klienta...
    12.07.2009, 14:54

    "Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
    znacznie zmniejszył swoją liczebność. Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży.
    Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to
    raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
    Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są
    natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął! Musimy po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy wkład w oswajanie i przekonanie do siebie. Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu. Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku. Tak działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego potrzebuje…."


    I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
    "Na tropie Klienta..."

    Terminy szkoleń:
    * 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
    * 3-4 września 2009r. (Wrocław)
    * 17-18 września 2009r. (Wrocław)

    Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
    Informacje o trenerze

    Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania

    Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną

    A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do
    lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"...



    Obrazek

    Agnieszka Maziarz-Lipka
    Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA

    Szczegółowe
    informacje o książce

    Fragment książki (pdf)

    Pozdrawia Dobry Doradca Klienta
    Lilka Wieliczko
    OPTA
    tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
    gg: 5049010, skype: lwieliczko
    e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie REKOMENDACJE (potrzebuje, polecam, oferuje) w temacie Na tropie Klienta...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy REKOMENDACJE (potrzebuje, polecam, oferuje)

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie PRZEDSIĘBIORSTWA w temacie Na tropie Klienta...
    12.07.2009, 14:52

    "Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który
    znacznie zmniejszył swoją liczebność. Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży.
    Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to
    raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
    Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są
    natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął! Musimy po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy wkład w oswajanie i przekonanie do siebie. Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu. Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku. Tak działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego potrzebuje…."


    I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
    "Na tropie Klienta..."

    Terminy szkoleń:
    * 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
    * 3-4 września 2009r. (Wrocław)
    * 17-18 września 2009r. (Wrocław)

    Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
    Informacje o trenerze

    Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania

    Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną

    A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do
    lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"...



    Obrazek

    Agnieszka Maziarz-Lipka
    Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA

    Szczegółowe
    informacje o książce

    Fragment książki (pdf)

    Pozdrawia Dobry Doradca Klienta
    Lilka Wieliczko
    OPTA
    tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
    gg: 5049010, skype: lwieliczko
    e-mail: lwieliczko@dobrytrener.pl

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie PR-omocja szkoleń w temacie Na tropie Klienta...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy PR-omocja szkoleń

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do