Liliana Wieliczko

Dobry Doradca Klienta, OPTA

Wypowiedzi

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie WROCŁAW szkolenia spotkania konferencje. w temacie Dobrostan - to brzmi dobrze, więc zrób coś dla siebie i...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy WROCŁAW szkolenia spotkania konferencje.

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na tablicy
    Katalog szkoleń 2014r. - zapraszam gorąco do lektury!!! http://www.dobrytrener.pl/katalog/opta_katalog_szkolen...
    • 27.03.2014, 13:39
  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie PORTAL SZKOLEŃ w temacie Propozycje płatnych szkoleń - cała Polska!

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy PORTAL SZKOLEŃ

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie GRUPA POSZUKIWACZY SZKOLEŃ w temacie Doba za krótka?! Dowiedz się jak skutecznie ją wydłużyć...
    2.04.2012, 20:41

    OPTA zaprasza na szkolenia otwarte


    Obrazek


    Doba za krótka?! Dowiedz się jak skutecznie ją wydłużyć...

    Program szkolenia:

    1. O tym dlaczego czasem godzina trwa 15 minut a czasem dwa dni, czyli o czasie psychologicznym...

    # Czy można zarządzać czasem? Nie. Czas jest czymś stałym i kompletnie od nas niezależnym. Można jednak zarządzać sobą w czasie.
    # Analiza własnych nawyków, które powodują, że czas, niczym woda, przecieka nam przez palce
    # 21 dni – tyle potrzeba na stworzenie nowych, konstruktywnych nawyków. Dzisiaj jest pierwszy dzień przyzwyczajania się do zmiany.

    W tym module dowiesz się, jakie stosujesz „samoutrudniacze”, które „zjadają” twój czas. Nauczysz się także jak możesz je zastąpić działaniami skutecznymi.
    Gwarantujemy oszczędność przynajmniej dwóch godzin dziennie.

    2. Lepiej żebyś wiedział czego chcesz, bo prawdopodobnie będziesz to miał...

    # Czym różnią się marzenia od celów. Cel to marzenie z terminem realizacji.
    # Cele są niczym GPS , na krętej i pełnej przeszkód drodze życia. Dzięki nim nawet, jeśli zboczymy z trasy, wracamy na właściwy kierunek. Czyli o tym, że ludzie, którzy stawiają cele osiągają więcej i szybciej.

    Nauczysz się jak stawiać osiągalne cele, zamiast tylko marzyć. Pokażemy Ci też jak te cele powinny być zbudowane by napędzały Cię do działania.
    Gwarantujemy, że stosując się do wskazówek, cel osiągniesz.

    3. W jaki sposób zjeść słonia? Po kawałku. Czyli przełożenie celu na zadania

    # Priorytety! To właśnie to czym powinieneś się zająć. Ale skąd wiedzieć co jest, a co nie jest priorytetem?
    # Jak realizować zadania codzienne, by zmieścić się w dobie i jeszcze trochę odpocząć.
    # Jak nie poddawać się presji czasu?

    W tym module szkolenia nauczysz się jak odróżniać priorytety od zadań być może pilnych, ale niekoniecznie ważnych.
    Jak działać konstruktywnie by zdążyć z wykonaniem zadań i jak zaplanować kolejny dzień, jeśli przypadkiem jednak nie wszystko zdążyłeś zrobić....

    Najbliższy termin szkolenia: 26 kwietnia 2012r. (Wrocław, Hotel Diament)

    <<Szczegółowe informacje na temat szkolenia znajdziesz tu>>


    Obrazek


    OPTA A. Maziarz - Lipka i L. Wieliczko Sp. J.
    ul. Saperów 21 lok. 16, 53-151 Wrocław
    tel. +48 (71) 725 88 78, http://www.dobrytrener.pl

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie FRIENDSHIP in BUSINESS w temacie Czy masz już swój przepis na sprzedaż?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy FRIENDSHIP in BUSINESS

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Business Consulting w temacie Ogłoszenia
    2.04.2012, 20:03

    Polecam gorąco nową książkę o tematyce sprzedażowej!!! :)

    Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone
    Agnieszka Maziarz-Lipka


    Obrazek


    Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA

    Mimo iż kochamy kupować, nie lubimy większości handlowców.

    Niecierpliwi, natrętni i bez wiedzy merytorycznej - tak zwykle postrzegani są sprzedawcy.

    Ta informacja jest dla Ciebie jednocześnie zła i dobra...

    Jak spowodować, by Klienci więcej i chętniej od Ciebie kupowali? Pamiętaj przy tym, że sama książka nie działa. Przepis na ciasto nie jest ciastem :)

    Naprawdę jest jeszcze wielkie pole do popisu!

    Jak to zrobić? Przeczytaj...
    Fragment książki (pdf)
    Informacje o autorze
    Szczegółowe informacje o książce

    W książcze znajdziesz:
    Praktyczne ćwiczenia. Schematy rozmów z klientami w różnych sytuacjach handlowych.
    Gotowe arkusze przydatne m.in. w planowaniu czasu i zadań...


    Pozdrawiam serdecznie,
    Lilka

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Książki biznesowe w temacie Książki biznesowe polecam !
    2.04.2012, 19:58

    Polecam gorąco!!! :)

    Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone
    Agnieszka Maziarz-Lipka


    Obrazek


    Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA

    Mimo iż kochamy kupować, nie lubimy większości handlowców.

    Niecierpliwi, natrętni i bez wiedzy merytorycznej - tak zwykle postrzegani są sprzedawcy.

    Ta informacja jest dla Ciebie jednocześnie zła i dobra...

    Jak spowodować, by Klienci więcej i chętniej od Ciebie kupowali? Pamiętaj przy tym, że sama książka nie działa. Przepis na ciasto nie jest ciastem :)

    Naprawdę jest jeszcze wielkie pole do popisu!

    Jak to zrobić? Przeczytaj...
    Fragment książki (pdf)
    Informacje o autorze
    Szczegółowe informacje o książce

    W książcze znajdziesz:
    Praktyczne ćwiczenia. Schematy rozmów z klientami w różnych sytuacjach handlowych.
    Gotowe arkusze przydatne m.in. w planowaniu czasu i zadań...


    Pozdrawiam serdecznie,
    Lilka

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Książki biznesowe w temacie Książki biznesowe polecam !
    2.04.2012, 19:52

    Recenzje i fragmenty następujących książek:

    Zasady wywierania wpływu. Szkoła Cialldiniego, dr Robert B. Cialdini
    Kochaj co masz!, Byron Katie, Stephen Mitchel
    Negocjując racjonalnie, Max H. Bazerman, Margaret A. Neale
    Tak! 50 sekretów nauki perswazji, Noah J.Goldstein, Steve J.Martin, Robert B. Cialdini
    Błądzą wszyscy (ale nie ja), Carol Tavris, Elliot Aronson
    Po pierwsze: złam wszelkie zasady, Marcus Buckingham, Curt Coffman
    Filozofia Kaizen, Robert Maurer
    Freakonomia. Świat od podszewki, Steven D.Levitt, Stephen J. Dubner
    Punkt przełomowy, Malcolm Gladwell
    Błysk! Potęga przeczucia, Malcolm Gladwell
    Myślenie pytaniami, Marilee Adams
    Kto zabrał mój ser?, Spencer Johnson, M.D.
    Tao motywacji i Tao szkolenia, Max Landsberg
    Trening Twórczości, Nęcka Edward, Orzechowski Jarosław, Słabosz Aleksandra, Szymura Błażej
    W cztery oczy, Simon Richard

    można znaleźć na naszej stronie:
    http://www.dobrytrener.pl/recenzje.php

    Gorąco zapraszam do lektury.

    PS. Regularnie dodajemy nowe recenzje, więc warto czasem nas odwiedzić :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Lilka

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Dobra literatura w temacie Recenzje
    2.04.2012, 11:51

    Recenzje następujących książek:

    Zasady wywierania wpływu. Szkoła Cialldiniego
    Kochaj co masz!
    Negocjując racjonalnie
    Tak! 50 sekretów nauki perswazji
    Błądzą wszyscy (ale nie ja)
    Po pierwsze: złam wszelkie zasady
    Filozofia Kaizen
    Freakonomia. Świat od podszewki
    Punkt przełomowy
    Błysk! Potęga przeczucia
    Myślenie pytaniami
    Kto zabrał mój ser?
    Tao motywacji i Tao szkolenia
    Trening Twórczości
    W cztery oczy

    można znaleźć na naszej stronie:
    http://www.dobrytrener.pl/recenzje.php

    Gorąco zapraszam do lektury.

    PS. Regularnie dodajemy nowe recenzje, więc warto czasem nas odwiedzić :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Liliana W.

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie polecam książkę... w temacie Gorąco polecam książkę pt. "Przepis na sprzedaż. Wydanie...
    2.04.2012, 11:42

    Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone
    Agnieszka Maziarz-Lipka


    Obrazek


    Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA

    Mimo iż kochamy kupować, nie lubimy większości handlowców.

    Niecierpliwi, natrętni i bez wiedzy merytorycznej - tak zwykle postrzegani są sprzedawcy.

    Ta informacja jest dla Ciebie jednocześnie zła i dobra...

    Jak spowodować, by Klienci więcej i chętniej od Ciebie kupowali? Pamiętaj przy tym, że sama książka nie działa. Przepis na ciasto nie jest ciastem :)

    Naprawdę jest jeszcze wielkie pole do popisu!

    Jak to zrobić? Przeczytaj...
    Fragment książki (pdf)
    Informacje o autorze
    Szczegółowe informacje o książce

    W książcze znajdziesz:
    Praktyczne ćwiczenia. Schematy rozmów z klientami w różnych
    sytuacjach handlowych. Gotowe arkusze przydatne m.in. w planowaniu czasu i zadań...


    Pozdrawiam serdecznie,
    Liliana W.

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie ZDOBYWANIE WIEDZY DZIĘKI DOBRYM KSIĄŻKOM w temacie Nowości, nowości, nowości
    2.04.2012, 11:36

    Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone
    Agnieszka Maziarz-Lipka


    Obrazek


    Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA

    Mimo iż kochamy kupować, nie lubimy większości handlowców.

    Niecierpliwi, natrętni i bez wiedzy merytorycznej - tak zwykle postrzegani są sprzedawcy.

    Ta informacja jest dla Ciebie jednocześnie zła i dobra...

    Jak spowodować, by Klienci więcej i chętniej od Ciebie kupowali? Pamiętaj przy tym, że sama książka nie działa. Przepis na ciasto nie jest ciastem :)

    Naprawdę jest jeszcze wielkie pole do popisu!

    Jak to zrobić? Przeczytaj...
    Fragment książki (pdf)
    Informacje o autorze
    Szczegółowe informacje o książce

    W książcze znajdziesz:
    Praktyczne ćwiczenia. Schematy rozmów z klientami w różnych sytuacjach handlowych.
    Gotowe arkusze przydatne m.in. w planowaniu czasu i zadań...


    Pozdrawiam serdecznie :)
    Lilka

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Sprzedaż w temacie Szukam książki - pochwal się, jaką lubisz najbardziej

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sprzedaż

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na tablicy
    • 22.08.2010, 16:18
  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie B2B POLSKA w temacie dofinansowania z Unii
    4.08.2010, 10:09

    Witam!
    Gdzie można znaleźć tę potwierdzoną informację???
    Dziękuję i pozdrawiam,
    Liliana Wieliczko

    Beata Styś:
    Szanowni Państwo,

    Potwierdzona została informacja, iż PARP w roku 2011 nie będzie ogłaszał konkursów 2.1.1. - projekty ogólnopolskie. Zamiast tego ogłosi nabór wniosków na tzw. projekty innowacyjne. Możliwość składania wniosków w ramach Poddziałania 2.1.1. pojawi się dopiero w roku 2012, kiedy PARP (po raz ostatni w obecnej perspektywie) ogłosi konkurs.
    Pozostaną nam tylko projekty składane w regionach -

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Szkolenia hotelarstwo w temacie 80% dofinansowania na szkolenia dla Hoteli / Pensjonatów...
    3.12.2009, 00:04

    Czy wiesz, że wśród osób, odbierających telefon w Hotelu /
    Pensjonacie / Restauracji:

    * 30% nie przedstawia się
    * 76% nie dowiaduje się, czego potrzebuje Klient
    * 72% nie przekazuje żadnej informacji z własnej inicjatywy
    * 90% prezentuje wyłącznie cennik...

    W jakiej grupie są Twoi pracownicy? W grupie 30% czy 70%?

    Skąd Gość ma wiedzieć, że u Ciebie wypocznie, będzie świetnie
    się czuł?

    Jak sprawić, by obsługa była zawsze na takim samym, wysokim
    poziomie?

    Ilu Gości nie tylko chce do Ciebie wrócić, ale jeszcze jest
    Twoją chodzącą reklamą?

    Ile jesteś gotów zainwestować w odpowiedź na te pytania?
    Ile jesteś gotów zainwestować w rozwój?
    Ile jesteś gotów zainwestować, by zwiększyć swoje zyski?


    Dofinansowanie z UE (EFS PO KL) w wysokości 80%.
    Cenę szkolenia sprawdź na stronie:
    http://www.eurostandard2012.pl i zdziw się :))

    10 tematów, związanych z podwyższaniem jakości obsługi
    Gościa, zwiększaniem skuteczności sprzedaży i zarządzaniem


    Mamy 300 miejsc na szkoleniach.
    Lepiej żebyś na nich był, a nie żeby była na nich tylko Twoja
    konkurencja...


    Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu i OPTA


    Szczegółowe informacje na temat projektu:
    tel. (71) 352 73 66
    tel. (71) 725 88 75
    tel. (71) 725 88 78
    e-mail: eurostandard2012@dobrytrener.pl
    szkolenia@eurostandard2012.pl

    Projekt swoim zasięgiem obejmuje województwo dolnośląskie.

    Pozdrawiam serdecznie :))
    Liliana Wieliczko

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Szkolenia EFS w temacie 80% dofinansowania na szkolenia dla Hoteli / Pensjonatów...
    3.12.2009, 00:02

    Czy wiesz, że wśród osób, odbierających telefon w Hotelu /
    Pensjonacie / Restauracji:

    * 30% nie przedstawia się
    * 76% nie dowiaduje się, czego potrzebuje Klient
    * 72% nie przekazuje żadnej informacji z własnej inicjatywy
    * 90% prezentuje wyłącznie cennik...

    W jakiej grupie są Twoi pracownicy? W grupie 30% czy 70%?

    Skąd Gość ma wiedzieć, że u Ciebie wypocznie, będzie świetnie
    się czuł?

    Jak sprawić, by obsługa była zawsze na takim samym, wysokim
    poziomie?

    Ilu Gości nie tylko chce do Ciebie wrócić, ale jeszcze jest
    Twoją chodzącą reklamą?

    Ile jesteś gotów zainwestować w odpowiedź na te pytania?
    Ile jesteś gotów zainwestować w rozwój?
    Ile jesteś gotów zainwestować, by zwiększyć swoje zyski?


    Dofinansowanie z UE (EFS PO KL) w wysokości 80%.
    Cenę szkolenia sprawdź na stronie:
    http://www.eurostandard2012.pl i zdziw się :))

    10 tematów, związanych z podwyższaniem jakości obsługi
    Gościa, zwiększaniem skuteczności sprzedaży i zarządzaniem


    Mamy 300 miejsc na szkoleniach.
    Lepiej żebyś na nich był, a nie żeby była na nich tylko Twoja
    konkurencja...


    Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu i OPTA


    Szczegółowe informacje na temat projektu:
    tel. (71) 352 73 66
    tel. (71) 725 88 75
    tel. (71) 725 88 78
    e-mail: eurostandard2012@dobrytrener.pl
    szkolenia@eurostandard2012.pl

    Projekt swoim zasięgiem obejmuje województwo dolnośląskie.

    Pozdrawiam serdecznie :))
    Liliana Wieliczko

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie I......... EFEKTYWNY HOTEL .........I w temacie 80% dofinansowania na szkolenia dla Hoteli / Pensjonatów...
    2.12.2009, 23:26

    Czy wiesz, że wśród osób, odbierających telefon w Hotelu /
    Pensjonacie / Restauracji:

    * 30% nie przedstawia się
    * 76% nie dowiaduje się, czego potrzebuje Klient
    * 72% nie przekazuje żadnej informacji z własnej inicjatywy
    * 90% prezentuje wyłącznie cennik...

    W jakiej grupie są Twoi pracownicy? W grupie 30% czy 70%?

    Skąd Gość ma wiedzieć, że u Ciebie wypocznie, będzie świetnie
    się czuł?

    Jak sprawić, by obsługa była zawsze na takim samym, wysokim
    poziomie?

    Ilu Gości nie tylko chce do Ciebie wrócić, ale jeszcze jest
    Twoją chodzącą reklamą?

    Ile jesteś gotów zainwestować w odpowiedź na te pytania?
    Ile jesteś gotów zainwestować w rozwój?
    Ile jesteś gotów zainwestować, by zwiększyć swoje zyski?


    Dofinansowanie z UE (EFS PO KL) w wysokości 80%.
    Cenę szkolenia sprawdź na stronie:
    http://www.eurostandard2012.pl i zdziw się :))

    10 tematów, związanych z podwyższaniem jakości obsługi
    Gościa, zwiększaniem skuteczności sprzedaży i zarządzaniem


    Mamy 300 miejsc na szkoleniach.
    Lepiej żebyś na nich był, a nie żeby była na nich tylko Twoja
    konkurencja...


    Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu i OPTA


    Szczegółowe informacje na temat projektu:
    tel. (71) 352 73 66
    tel. (71) 725 88 75
    tel. (71) 725 88 78
    e-mail: eurostandard2012@dobrytrener.pl
    szkolenia@eurostandard2012.pl

    Projekt swoim zasięgiem obejmuje województwo dolnośląskie.

    Pozdrawiam serdecznie :))
    Liliana Wieliczko

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie Hotel Marketing w temacie 80% dofinansowania na szkolenia dla Hoteli / Pensjonatów...
    2.12.2009, 23:23

    Czy wiesz, że wśród osób, odbierających telefon w Hotelu /
    Pensjonacie / Restauracji:

    * 30% nie przedstawia się
    * 76% nie dowiaduje się, czego potrzebuje Klient
    * 72% nie przekazuje żadnej informacji z własnej inicjatywy
    * 90% prezentuje wyłącznie cennik...

    W jakiej grupie są Twoi pracownicy? W grupie 30% czy 70%?

    Skąd Gość ma wiedzieć, że u Ciebie wypocznie, będzie świetnie
    się czuł?

    Jak sprawić, by obsługa była zawsze na takim samym, wysokim
    poziomie?

    Ilu Gości nie tylko chce do Ciebie wrócić, ale jeszcze jest
    Twoją chodzącą reklamą?

    Ile jesteś gotów zainwestować w odpowiedź na te pytania?
    Ile jesteś gotów zainwestować w rozwój?
    Ile jesteś gotów zainwestować, by zwiększyć swoje zyski?


    Dofinansowanie z UE (EFS PO KL) w wysokości 80%.
    Cenę szkolenia sprawdź na stronie:
    http://www.eurostandard2012.pl i zdziw się :))

    10 tematów, związanych z podwyższaniem jakości obsługi
    Gościa, zwiększaniem skuteczności sprzedaży i zarządzaniem


    Mamy 300 miejsc na szkoleniach.
    Lepiej żebyś na nich był, a nie żeby była na nich tylko Twoja
    konkurencja...


    Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu i OPTA


    Szczegółowe informacje na temat projektu:
    tel. (71) 352 73 66
    tel. (71) 725 88 75
    tel. (71) 725 88 78
    e-mail: eurostandard2012@dobrytrener.pl
    szkolenia@eurostandard2012.pl

    Projekt swoim zasięgiem obejmuje województwo dolnośląskie.

    Pozdrawiam serdecznie :))
    Liliana Wieliczko

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie BRANŻA GASTRONOMICZNA i HOTELARSKA w temacie 80% dofinansowania na szkolenia dla Hoteli / Pensjonatów...
    2.12.2009, 23:20

    Czy wiesz, że wśród osób, odbierających telefon w Hotelu /
    Pensjonacie / Restauracji:

    * 30% nie przedstawia się
    * 76% nie dowiaduje się, czego potrzebuje Klient
    * 72% nie przekazuje żadnej informacji z własnej inicjatywy
    * 90% prezentuje wyłącznie cennik...

    W jakiej grupie są Twoi pracownicy? W grupie 30% czy 70%?

    Skąd Gość ma wiedzieć, że u Ciebie wypocznie, będzie świetnie
    się czuł?

    Jak sprawić, by obsługa była zawsze na takim samym, wysokim
    poziomie?

    Ilu Gości nie tylko chce do Ciebie wrócić, ale jeszcze jest
    Twoją chodzącą reklamą?

    Ile jesteś gotów zainwestować w odpowiedź na te pytania?
    Ile jesteś gotów zainwestować w rozwój?
    Ile jesteś gotów zainwestować, by zwiększyć swoje zyski?


    Dofinansowanie z UE (EFS PO KL) w wysokości 80%.
    Cenę szkolenia sprawdź na stronie:
    http://www.eurostandard2012.pl i zdziw się :))

    10 tematów, związanych z podwyższaniem jakości obsługi
    Gościa, zwiększaniem skuteczności sprzedaży i zarządzaniem


    Mamy 300 miejsc na szkoleniach.
    Lepiej żebyś na nich był, a nie żeby była na nich tylko Twoja
    konkurencja...


    Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu i OPTA


    Szczegółowe informacje na temat projektu:
    tel. (71) 352 73 66
    tel. (71) 725 88 75
    tel. (71) 725 88 78
    e-mail: eurostandard2012@dobrytrener.pl
    szkolenia@eurostandard2012.pl

    Projekt swoim zasięgiem obejmuje województwo dolnośląskie.

    Pozdrawiam serdecznie :))
    Liliana Wieliczko

  • Liliana Wieliczko
    Wpis na grupie EFS w temacie Szkolenia dofinansowane dla Hoteli / Pensjonatów /...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy EFS

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do