Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Incident Manager
Primary responsibilities:
- validating application's issues
- handling of incidents according to SLAs.
- acting as an escalation point to expedite incident resolution
- chairing conference calls with participants including Service Managers, Technical Support teams, Clients and Third Parties
- issuing communication during the progress of a incident
- identifying appropriate timelines and targets for recovery actions, feedback and communications
- assessing and agreeing Business Impact
- validating application's issues
- handling of incidents according to SLAs.
- acting as an escalation point to expedite incident resolution
- chairing conference calls with participants including Service Managers, Technical Support teams, Clients and Third Parties
- issuing communication during the progress of a incident
- identifying appropriate timelines and targets for recovery actions, feedback and communications
- assessing and agreeing Business Impact
Departament Sprzedaży, Dział Sprzedaży, Młodszy Specjalista ds. sprzedaży
POSCO-PWPC Sp. z o.o. (Biskupice Podgórne)
• zarządzanie łańcuchem dostaw: analiza stanów magazynowych, planowanie i zakup materiałów z Azji oraz z rynku europejskiego, zarządzanie zamówieniami klientów, obsługa sprzedażowa i posprzedażowa,
• współpraca z działem produkcji i logistyki w zakresie planowania produkcji, kontroli
dostaw oraz rejestracji zakupionych materiałów,
• Obsługa klienta-zamówienia, reklamacje, podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
• negocjacje cenowe z klientami - przygotowanie analiz i ofert cenowych,
• Wystawianie faktur oraz monitorowanie płatności,
• Przygotowywanie danych z Oddziału na potrzeby sprawozdawczości sprzedażowej. Tygodniowe, miesięczne, kwartalne analizy oraz raporty dot. sprzedaży, zakupów, płatności oraz stanów magazynowych.
• Rejestracja nowego materiału, kontrola stanów magazynowych.
• Współtworzenie działań marketingowych w firmie.
• współpraca z działem produkcji i logistyki w zakresie planowania produkcji, kontroli
dostaw oraz rejestracji zakupionych materiałów,
• Obsługa klienta-zamówienia, reklamacje, podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
• negocjacje cenowe z klientami - przygotowanie analiz i ofert cenowych,
• Wystawianie faktur oraz monitorowanie płatności,
• Przygotowywanie danych z Oddziału na potrzeby sprawozdawczości sprzedażowej. Tygodniowe, miesięczne, kwartalne analizy oraz raporty dot. sprzedaży, zakupów, płatności oraz stanów magazynowych.
• Rejestracja nowego materiału, kontrola stanów magazynowych.
• Współtworzenie działań marketingowych w firmie.
Kupiec Operacyjny
PGNiG TERMIKA SA (Warszawa)
Zakres obowiązków:
• Koordynacja realizacji procesów zakupowych,
• Rozliczanie procesów zakupowych,
• Kontrola i kompletowanie dokumentów niezbędnych dla właściwego rozliczenia realizowanych procesów zakupowych,
• Opracowywanie treści umów oraz zapytań ofertowych,
• Negocjowanie umów z dostawcami, w oparciu o ścisłą współpracę z klientami wewnętrznymi; wdrażanie zawartych umów oraz zarządzanie nimi,
• Przekazywanie Kupcowi wiodącemu informacji o dostawcach,
• Utrzymanie bieżących kontaktów zarówno z Kupcami wiodącymi oraz Kupcami, jak również przedstawicielami dostawców odpowiedzialnymi za dokumentowanie dostaw towarów i usług oraz fakturowanie w celu rozliczenia zakupów zgodnie z zawartymi umowami,
• Przygotowywanie danych dla sporządzania raportów dokumentujących i analizujących realizowane procesy zakupowe,
• Komunikowanie Kupcowi wiodącemu oraz Kierownikowi Wydziału nieprawidłowości w realizacji procesów zakupowych,
• Przekazywanie Kupcowi wiodącemu i Kupcowi danych wymaganych dla właściwego przygotowania postępowań ofertowych i przetargowych.
• Koordynacja realizacji procesów zakupowych,
• Rozliczanie procesów zakupowych,
• Kontrola i kompletowanie dokumentów niezbędnych dla właściwego rozliczenia realizowanych procesów zakupowych,
• Opracowywanie treści umów oraz zapytań ofertowych,
• Negocjowanie umów z dostawcami, w oparciu o ścisłą współpracę z klientami wewnętrznymi; wdrażanie zawartych umów oraz zarządzanie nimi,
• Przekazywanie Kupcowi wiodącemu informacji o dostawcach,
• Utrzymanie bieżących kontaktów zarówno z Kupcami wiodącymi oraz Kupcami, jak również przedstawicielami dostawców odpowiedzialnymi za dokumentowanie dostaw towarów i usług oraz fakturowanie w celu rozliczenia zakupów zgodnie z zawartymi umowami,
• Przygotowywanie danych dla sporządzania raportów dokumentujących i analizujących realizowane procesy zakupowe,
• Komunikowanie Kupcowi wiodącemu oraz Kierownikowi Wydziału nieprawidłowości w realizacji procesów zakupowych,
• Przekazywanie Kupcowi wiodącemu i Kupcowi danych wymaganych dla właściwego przygotowania postępowań ofertowych i przetargowych.
Departament Zakupów/ Kupiec Operacyjny
Zakres obowiązków:
• Koordynacja realizacji procesów zakupowych,
• Rozliczanie procesów zakupowych,
• Kontrola i kompletowanie dokumentów niezbędnych dla właściwego rozliczenia realizowanych procesów zakupowych,
• Wspieranie Kupca wiodącego przy wdrażaniu ustalonej strategii zakupowej dla przypisanej grupy kategorii,
• Opracowywanie treści umów oraz zapytań ofertowych,
• Monitorowanie i przeprowadzanie oceny dostawców na podstawie uprzednio zdefiniowanych metod i kryteriów oceny,
• Negocjowanie umów z dostawcami, w oparciu o ścisłą współpracę z klientami wewnętrznymi; wdrażanie zawartych umów oraz zarządzanie nimi,
• Budowanie relacji z partnerami biznesowymi oraz z dostawcami.
• Koordynacja realizacji procesów zakupowych,
• Rozliczanie procesów zakupowych,
• Kontrola i kompletowanie dokumentów niezbędnych dla właściwego rozliczenia realizowanych procesów zakupowych,
• Wspieranie Kupca wiodącego przy wdrażaniu ustalonej strategii zakupowej dla przypisanej grupy kategorii,
• Opracowywanie treści umów oraz zapytań ofertowych,
• Monitorowanie i przeprowadzanie oceny dostawców na podstawie uprzednio zdefiniowanych metod i kryteriów oceny,
• Negocjowanie umów z dostawcami, w oparciu o ścisłą współpracę z klientami wewnętrznymi; wdrażanie zawartych umów oraz zarządzanie nimi,
• Budowanie relacji z partnerami biznesowymi oraz z dostawcami.
Specjalista ds. Nieruchomości (Staż)
Republika Wnętrz Nieruchomości S.C. (Wrocław)
•Pozyskiwanie ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości do bazy danych,
•Dbanie o reklamę pozyskanych nieruchomości poprzez działania informacyjne i reklamowe,
•Przedstawianie klientom jak najszerszej oferty mogącej spełnić ich oczekiwania,
•Utrzymywanie systematycznego kontaktu z klientami,
•Obsługa transakcji.
•Dbanie o reklamę pozyskanych nieruchomości poprzez działania informacyjne i reklamowe,
•Przedstawianie klientom jak najszerszej oferty mogącej spełnić ich oczekiwania,
•Utrzymywanie systematycznego kontaktu z klientami,
•Obsługa transakcji.
Szkolenia i kursy
PROVINCIALE HOGESCHOOL LIMBURG W HASSELT (BELGIA).
Jednosemestralne studia z programu Sokrates-Erazmus
Kierunek: Marketing i Zarządzanie.
Jednosemestralne studia z programu Sokrates-Erazmus
Kierunek: Marketing i Zarządzanie.
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Zainteresowania
Podróże, książki, film, muzyka, sport.
Inne
Obsługa komputera: MS Office, Word, Excel, Power Point, Internet Explorer
Grupy
Wrocław
Miejsce gdzie moga sie spotkac ludzie z Wroclawia oraz Ci ktorzy cenia to miasto. Ludzie tak niezwykli jak to miasto :)