Lidia Stępińska-Ustasiak

Komunikacja w nauce, otwarty dostęp do treści naukowych - polityka wewnętrzna i zewnętrzna, Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego UW
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego
Otwarty dostęp do treści naukowych - polityka wewnętrzna i zewnętrzna
Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego UW
UPC Polska
Corporate Communication Manager
• Komunikacja korporacyjna – tworzenie i realizacja strategii
• Kształtowanie percepcji UPC jako operatora o istotnym wpływie na rozwój cyfrowej ekonomii za pomocą działań skierowanych do przedstawicieli rządu, regulatorów rynku, liderów opinii i organizacji pozarządowych
• Public Relations produktu, marki i korporacyjny – tworzenie i realizacja strategii
• Zarządzanie reputacją – identyfikacja i zarządzanie ryzykami reputacyjnymi związanymi z działalnością firmy
• Media Relations – tworzenie obrazu firmy i jej produktów w mediach w oparciu o relacje z dziennikarzami
• Komunikacja wewnętrzna – tworzenie i implementacja strategii
• Komunikacja zmian w trakcie integracji z Aster
PTK Centerel
Public Relations Manager
• Brand PR marki wspierający budowanie świadomości marki Orange, wprowadzonej na polski rynek – przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji
• Media Relations: kształtowanie relacji z dziennikarzami specjalizującymi się w telekomunikacji i nowych technologiach, w prasie ogólnopolskiej i regionalnej
• PR dla nowych produktów i ofert – tworzenie i wdrażanie kampanii PR wprowadzających na rynek
• Komunikacja wewnętrzna – tworzenie i realizacja strategii adresowanej do 4500 pracowników w 10 lokalizacjach
• Adaptacja i lokalna implementacja globalnych kampanii
• Wdrażanie nowych narzędzi komunikacji – drukowany magazyn dla pracowników, chat, forum dyskusyjne w intranecie
• Wsparcie komunikacyjne procesu rebrandingu – implementacja nowej kultury organizacyjnej opartej na wartościach marki Orange
Amica Wronki SA
Manager ds. Promocji i PR
• Zewnętrzna i wewnętrzna komunikacja dla Amiki Wronki uwzględniająca komunikację z inwestorami i kontrahentami
• PR produktowy – tworzenie i implementacja strategii
• Komunikacja do kontrahentów i kanałów dystrybucji
• Komunikacja do pracowników poprzez media wewnętrzne
• Relacje z lokalną społecznością – strategia obecności firmy i reputacji
• Komunikacja zmian strukturalnych – wsparcie poprzez komunikację wewnętrzną i zewnętrzną
Logo
Account Manager
Polskie i międzynarodowe agencje Public Relations
Obsługa PR i realizacja wydarzeń specjalnych dla klientów z branży: AGD: Electrolux Poland, Amica Wronki; FMCG: Knorr, Hellmann’s, Amino, Caterplan; Farmacja: Viagra, Glibenese, Pycnogenol; Inne: Pirelli; Sport: Marlboro Ford Mobil 1 Rally Team, drużyna piłkarska Inter Mediolan
Logo
dziennikarz freelancer
media
’The Warsaw Voice’, ‘Życie’, ‘Taka Gmina’, ’Rozgłośnia Harcerska’

Edukacja

Logo
ISNS, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.