Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Corporate Communication Manager
• Komunikacja korporacyjna – tworzenie i realizacja strategii
• Kształtowanie percepcji UPC jako operatora o istotnym wpływie na rozwój cyfrowej ekonomii za pomocą działań skierowanych do przedstawicieli rządu, regulatorów rynku, liderów opinii i organizacji pozarządowych
• Public Relations produktu, marki i korporacyjny – tworzenie i realizacja strategii
• Zarządzanie reputacją – identyfikacja i zarządzanie ryzykami reputacyjnymi związanymi z działalnością firmy
• Media Relations – tworzenie obrazu firmy i jej produktów w mediach w oparciu o relacje z dziennikarzami
• Komunikacja wewnętrzna – tworzenie i implementacja strategii
• Komunikacja zmian w trakcie integracji z Aster
• Kształtowanie percepcji UPC jako operatora o istotnym wpływie na rozwój cyfrowej ekonomii za pomocą działań skierowanych do przedstawicieli rządu, regulatorów rynku, liderów opinii i organizacji pozarządowych
• Public Relations produktu, marki i korporacyjny – tworzenie i realizacja strategii
• Zarządzanie reputacją – identyfikacja i zarządzanie ryzykami reputacyjnymi związanymi z działalnością firmy
• Media Relations – tworzenie obrazu firmy i jej produktów w mediach w oparciu o relacje z dziennikarzami
• Komunikacja wewnętrzna – tworzenie i implementacja strategii
• Komunikacja zmian w trakcie integracji z Aster
Public Relations Manager
• Brand PR marki wspierający budowanie świadomości marki Orange, wprowadzonej na polski rynek – przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji
• Media Relations: kształtowanie relacji z dziennikarzami specjalizującymi się w telekomunikacji i nowych technologiach, w prasie ogólnopolskiej i regionalnej
• PR dla nowych produktów i ofert – tworzenie i wdrażanie kampanii PR wprowadzających na rynek
• Komunikacja wewnętrzna – tworzenie i realizacja strategii adresowanej do 4500 pracowników w 10 lokalizacjach
• Adaptacja i lokalna implementacja globalnych kampanii
• Wdrażanie nowych narzędzi komunikacji – drukowany magazyn dla pracowników, chat, forum dyskusyjne w intranecie
• Wsparcie komunikacyjne procesu rebrandingu – implementacja nowej kultury organizacyjnej opartej na wartościach marki Orange
• Media Relations: kształtowanie relacji z dziennikarzami specjalizującymi się w telekomunikacji i nowych technologiach, w prasie ogólnopolskiej i regionalnej
• PR dla nowych produktów i ofert – tworzenie i wdrażanie kampanii PR wprowadzających na rynek
• Komunikacja wewnętrzna – tworzenie i realizacja strategii adresowanej do 4500 pracowników w 10 lokalizacjach
• Adaptacja i lokalna implementacja globalnych kampanii
• Wdrażanie nowych narzędzi komunikacji – drukowany magazyn dla pracowników, chat, forum dyskusyjne w intranecie
• Wsparcie komunikacyjne procesu rebrandingu – implementacja nowej kultury organizacyjnej opartej na wartościach marki Orange
Manager ds. Promocji i PR
• Zewnętrzna i wewnętrzna komunikacja dla Amiki Wronki uwzględniająca komunikację z inwestorami i kontrahentami
• PR produktowy – tworzenie i implementacja strategii
• Komunikacja do kontrahentów i kanałów dystrybucji
• Komunikacja do pracowników poprzez media wewnętrzne
• Relacje z lokalną społecznością – strategia obecności firmy i reputacji
• Komunikacja zmian strukturalnych – wsparcie poprzez komunikację wewnętrzną i zewnętrzną
• PR produktowy – tworzenie i implementacja strategii
• Komunikacja do kontrahentów i kanałów dystrybucji
• Komunikacja do pracowników poprzez media wewnętrzne
• Relacje z lokalną społecznością – strategia obecności firmy i reputacji
• Komunikacja zmian strukturalnych – wsparcie poprzez komunikację wewnętrzną i zewnętrzną
Account Manager
Polskie i międzynarodowe agencje Public Relations
Obsługa PR i realizacja wydarzeń specjalnych dla klientów z branży: AGD: Electrolux Poland, Amica Wronki; FMCG: Knorr, Hellmann’s, Amino, Caterplan; Farmacja: Viagra, Glibenese, Pycnogenol; Inne: Pirelli; Sport: Marlboro Ford Mobil 1 Rally Team, drużyna piłkarska Inter Mediolan
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.