Lidia Szamborska

Opiekun Klienta Indywidualnego , Nordea Bank Polska S.A
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Nordea Bank Polska S. A.
Opiekun Klienta Indywidualnego
Obsługa klienta indywidualnego w zakresie produktów bankowych ( karty kredytowe, fundusze inwestycyjne, konta, kredyty). Wcześniej również obsługa firm.
Solid Security
Referent ds. biurowych
Prowadzenie dokumentacji magazynowej.
Marketing House (part of Havas Worldwide)
Referent ds. Reklamacji
dział reklamacji: telefoniczna obsługa klienta, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji pisemnych i telefonicznych.
Logo
Telefoniczny Konsultant Bankowy
Millennium Big Bank Gdański S.A
Telefoniczna obsługa klienta ( informacja na temat produktów bankowych ; przeprowadzanie analiz zdolności kredytowej).
Call Center Poland
Konsultant Telefoniczny
Obsługa klienta przez telefon- przekazywanie informacji na temat produktu

Edukacja

Logo
Gospodarka Turystyczna, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna

Zainteresowania

Muzyka- głównie śpiewanie ;
Ciekawe książki ( w tym również horrory);
Kino- różne gatunki filmu, w zależności co dobre i ciekawe;
Parapsychologia
Psychologia

Inne

Jestem osobą punktualną, odpowiedzialną, komunikatywną, sumienną.Jak najbardzie potrafię zorganizować sobie odpowiednio zajęcia w pracy, i nie mam problemu w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi, a także wydaje mi się ,że jestem odporna na stres:)

Grupy

DOTACJE UNIJNE
DOTACJE UNIJNE
grupa zrzesza osoby zajmujące się profesjonalnie doradztwem w sprawch pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych oraz osób zainteresowanych pozyskaniem tychże środków na rozwój przedsiębiors
smiech to zdrowie
smiech to zdrowie
nowy skecz, stare kabaretowe standardy co Was smieszy i co bawi