Lidia Piekarska

Partner, BeyondPR
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Komunikacja kryzysowa Komunikacja wewnętrzna Komunikacja Marketingowa Monitoring mediów Monitoring Mediów Konferencje prasowe komunikaty prasowe Zarządzanie reputacją Social Media Rzecznik prasowy media społecznościowe PR korporacyjny

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Partner
BeyondPR
Telma Communications Agency
Account Executive, rzecznik prasowy Aquaparku Fala Łódź
Działania z zakresu PR dla agencji pracy tymczasowej Creyf's, współtworzenie strategii zmiany nazwy agencji na Start People;
PR wewnętrzny dla fabryki Gillette w Łodzi;
Działania z zakresu PR dla fabryki kosmetyków OLAY w Aleksandrowie Łódzkim;
Kampania promująca akcję "Łódź Miasto Festiwali" wspierająca starania Łodzi o uzyskanie tytułu ESK 2016;
Działania z zakresu PR dla Aquaparku Fala Łódź, pełnienie funkcji rzecznika prasowego obiektu, przygotowanie i prowadzenie komunikacji kryzysowej obiektu;
Telma Communications Agency
PR Director
Planowanie kierunków rozwoju agencji
Nadzór nad Klientami i projektami obsługiwanymi przez agencję
Pozyskiwanie Klientów
Zarządzanie zespołem specjalistów PR agencji
Telma Communications Agency
PR Manager
Prowadzenie Biura Prasowego projektu Chopin Airport City (P.P. "Porty Lotnicze");
Działania z zakresu PR dla spółki Czerwona Torebka (nowa platforma dla handlu detalicznego, rynek nieruchomości komercyjnych);
Zarządzanie projektami PR agencji;
Telma Communications Agency
Junior Account Executive
Kampania promocyjna Międzynarodowych Targów Sprzętu Oświetleniowego i Elektrycznego ŚWIATŁO i ELEKTROTECHNIKA 2007;
Działania z zakresu PR dla agencji pracy tymczasowej Creyf's
Logo
Manager regionalny
Business Forum
Organizacja szkoleń dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z zakresu możliwości eksportowych na rynki pozaunijne

Szkolenia i kursy

Certyfikat London School of Public Relations
(szkolenie z zakresu Public Relations przy Związku Firm Public Relations - ZFPR)

Edukacja

Logo
socjologia w ramach programu Socrates/Erasmus, magisterskie
Universite de Nantes, Francja
Logo
stosunki międzynarodowe, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Public Relations
Zewnętrzny PR
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

nauka języków obcych, narty, taniec, podróże

Inne

Organizatorka I i II Forum Komunikacji Marketingowej w Łodzi (www.fkm.pl).
Wyróżnienie w konkursie Klubu Twórców Reklamy Young Creatives 2010 (kategoria PR).
Nominacja w konkursie Protony 2010 i 2012 w kategorii osoba/zespół w firmie PR-owskiej.

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
BIZNESMEN  Każdy może nim być
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
Event Engineering
Event Engineering
Forum o eventach, technologiach eventowych, telebimach, laserach, nagłośnieniu i oświetleniu. A także o multimedialnych scenografiach. Zapraszam wszystkich związanych z branżą eventową.
Kaniewski design Łódź
Kaniewski design Łódź
Miłośnicy prac polskiego designera Janusza Kaniewskiego, entuzjaści designu.
Kongres Public Relations
Kongres Public Relations
grupa dla pasjonatów public relations, a także uczestników Kongresu Profesjonalistów Public Relations we Wrocławiu
Łódź
Łódź
Grupa dla osób mieszkających/studiujących/pracujących w Łodzi
London School of Public Relations
London School of Public Relations
Miejsce dla absolwentów i uczestników London School of Public Relations (LSPR) - szkolenia organizowanego przez Związek Firm Public Relations, opartego na prestiżowym programie londyńskiej szkoły PR.
PR Regionów
PR Regionów
Grupa seminarium PR Regionów
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką