Lidia Ochocka

Analityk IT
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

ASP.NET BPMN CSS Gretl HTML JIRA Microsoft Word SoapUI SQL Statistica UML Visual Studio Microsoft Access Microsoft Visio Microsoft PowerPoint Enterprise Architect Microsoft Outlook SPSS Statistics Hurtownie danych Aplikacje internetowe Microsoft One Note Microsoft Excel (w stopniu zaawansowanym) MS SQL Serwer Microsoft Excel VBA

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista - Analityk IT
PZU Zdrowie S.A. Centrala - Biuro Informatyki - Zespół Dostarczania Rozwiązań IT
Wykonywanie analizy wstępnej i szczegółowej rozwiązania.
Udział w projektach i inicjatywach.
Utrzymywanie i aktualizacja repozytorium dokumentacji analitycznej systemu.
Współpraca z dostawcami rozwiązań informatycznych w zakresie analiz, koncepcji i wyceny rozwiązania.
Weryfikacja rozwiązań przygotowanych przez dostawców.
Opracowywanie założeń do testów i odbioru oprogramowania.
Wsparcie testów i wdrażania rozwiązań.
Stabilizacja wdrożonych rozwiązań.
Współpraca z podmiotami medycznymi w zakresie rozwoju systemu do rejestracji usług medycznych.
Wsparcie architekta w opracowaniu koncepcji realizacji rozwiązania.
Definiowanie projektów i inicjatyw IT.
Logo
Analityk biznesowy/ Product Owner
PZU Zdrowie S.A. Centrala - Biuro Zarządzania Usługami Medycznymi
Analiza funkcjonalności systemu informatycznego do organizacji świadczeń medycznych.
Współpraca ze świadczeniodawcami medycznymi w zakresie integracji systemowej.
Definiowanie wymagań biznesowych do zmian w systemie obsługowym.
Analiza możliwości automatyzacji i optymalizacji procesów.
Wdrażanie nowych funkcjonalności w aplikacji.
Rola Product Owner w projektach dot. integracji systemowej oraz self service.
Rozwój i utrzymanie systemu.
Analiza błędów w aplikacji.
Opiniowanie i odbiór dokumentacji.
Bieżąca współpraca z obszarem IT.
Biznesowa koordynacja testów.
Logo
Specjalista ds. Kanałów Obsługi/ Specjalista ds. Contact Center/ Product Owner
PZU Zdrowie S.A. Centrala - Biuro Organizacji Sieci i Obsługi Klienta
Definiowanie wymagań biznesowych.
Analiza funkcjonalności, rozwój i utrzymanie systemu.
Wdrażanie nowych funkcjonalności do systemów informatycznych.
Analiza błędów w aplikacji.
Rola Product Owner w projekcie usprawniającym system obsługowy.
Bieżąca współpraca z działem IT.
Opiniowanie i odbieranie dokumentacji systemowej.
Biznesowa koordynacja testów systemowych.
Koordynacja procesów na infolinii.
Realizacja działań organizacyjnych, systemowych, technicznych i operacyjnych w celu zapewnienia poprawnej, jakościowej i efektywnej obsługi klienta.
Przygotowywanie raportów i analiz.
Opiniowanie przetargów.
Grupa PZU
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży dla Klienta MSP
Udział w inicjatywach usprawniających proces zawarcia ubezpieczeń grupowych.
Udział w projektach wdrożeniowych w zakresie zmian w systemie do tworzenia oferty ubezpieczenia oraz nowych rozwiązań produktowych.
Opracowywanie i opiniowanie procedur i dokumentów prawnych w zakresie procesu zawarcia i obsługi ubezpieczeń.
Udział w opracowywaniu systemu prowizyjnego.
Analiza rynku MSP.
Tworzenie zestawień, raportów i analiz szkodowości.
Kontrole dokumentacji w jednostkach sprzedaży.
Aktualizacja danych na stronach intranetowych.
Koordynacja procesu przyznawania funduszu prewencyjnego.
Przygotowanie rozwiązań na problemy zgłaszane przez sieć sprzedaży.
Współpraca z obszarem operacji, produktów grupowych, marketingu i innymi biurami sprzedażowymi.
Reprezentacja sieci sprzedaży w procesie uzyskiwania niezbędnych zgód wymaganych do zamknięcia sprzedaży.
Grupa PZU
Stażysta
Analiza efektywności infolinii.
Przygotowywanie materiałów wsparcia sprzedaży.
Pomoc przy organizacji eventów i imprez służbowych.
Zamówienia materiałów marketingowych i gadżetów dla agentów.
Raportowanie.
Pomoc przy wdrażaniu narzędzi wsparcia sprzedaży.
Redagowanie materiałów marketingowych, magazynów i newsletterów.
Przygotowywanie prezentacji.
Eiffage Polska Budownictwo S.A.
Praktykant
Praktyka w Dziale Administracji.
Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie Microsoft Axapta.
Wsparcie Zespołu Zakupów Centralnych.
Wprowadzanie danych do bazy CRM.
Pomoc w archiwum spółki.
Grupa PZU
Konsultant
Praca w Telecentrum PZU S.A.
Praca z Systemem Likwidacji Szkód PZU.
Rejestracja szkód komunikacyjnych i majątkowych.
Przygotowywanie wstępnej dokumentacji szkody.
Organizacja oględzin.
Udzielanie informacji na temat zgłoszonej szkody.
Obsługa rozmów przychodzących.
Odbyte szkolenia z zakresu ubezpieczeń oraz profesjonalnej obsługi klienta.
Logo
Hostessa
Play, DEM’a Promotion Polska
Prace tymczasowe podczas studiów.
Pomoc przy organizacji eventów.
Rozdawanie ulotek.
Empik sp. z o. o.
Pracownik Biurowy
Udział w projekcie.
Aktualizacja bazy danych.
Praca z programem PuTTY.
Zgrywanie plików audio do systemu.

Szkolenia i kursy

SAS Enterprise Guide (SAS Institute Polska)
Wystąpienia publiczne z wykorzystywaniem prezentacji (Aktren Akademia Prezentacji)
Akademia Rozwoju (Grupa PZU)
Certyfikat PRINCE2 Foundation (DEVOTEAM Center of Excellence S.A.)
Certyfikat PRINCE2 Practitioner (DEVOTEAM Center of Excellence S.A.)
Planowanie i realizacja projektów (Grupa PZU)
VBA w MS Excel podstawy (Grupa Szkoleniowo Doradcza Biznes – Projekt Sp. z o.o.)
Efektywne negocjacje (House of skills)
Być efektywnym opiekunem (Grupa PZU)
7 nawyków skutecznego działania (Franklin Covey The Ultimate Competitive Advantage)
Efektywne i interaktywne spotkania z wykorzystaniem prezentacji (Aktren Akademia Prezentacji)
Szkolenie z prostego języka (Grupa PZU)
Skuteczna komunikacja i efektywność osobista (Grupa PZU)
Szkolenie z zakresu umiejętności „miękkich” (Grupa PZU)
Kurs Szkoły Giełdowej (Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie)

Edukacja

Logo
Bazy danych i ich aplikacje, studia podyplomowe
Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych w Warszawie
Logo
Metody Ilościowe w Analizie Rynków Finansowych, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Informatyka i ekonometria, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Logo
Informatyka i ekonometria, licencjackie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Programista ASP.net
Marketing
Badania marketingowe
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie

Zainteresowania

Sport (narty, pływanie, aerobic, siłownia, rolki)
Rysunek
Dobry film
Podróże

Inne

Prawo jazdy kat. B
Komunikatywność
Umiejętność pracy w zespole

Grupy

Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymog&oacute
sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie