Umiejętności
ASP.NET
BPMN
CSS
Gretl
HTML
JIRA
Microsoft Word
SoapUI
SQL
Statistica
UML
Visual Studio
Microsoft Access
Microsoft Visio
Microsoft PowerPoint
Enterprise Architect
Microsoft Outlook
SPSS Statistics
Hurtownie danych
Aplikacje internetowe
Microsoft One Note
Microsoft Excel (w stopniu zaawansowanym)
MS SQL Serwer
Microsoft Excel VBA
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista - Analityk IT
PZU Zdrowie S.A. Centrala - Biuro Informatyki - Zespół Dostarczania Rozwiązań IT
Wykonywanie analizy wstępnej i szczegółowej rozwiązania.
Udział w projektach i inicjatywach.
Utrzymywanie i aktualizacja repozytorium dokumentacji analitycznej systemu.
Współpraca z dostawcami rozwiązań informatycznych w zakresie analiz, koncepcji i wyceny rozwiązania.
Weryfikacja rozwiązań przygotowanych przez dostawców.
Opracowywanie założeń do testów i odbioru oprogramowania.
Wsparcie testów i wdrażania rozwiązań.
Stabilizacja wdrożonych rozwiązań.
Współpraca z podmiotami medycznymi w zakresie rozwoju systemu do rejestracji usług medycznych.
Wsparcie architekta w opracowaniu koncepcji realizacji rozwiązania.
Definiowanie projektów i inicjatyw IT.
Udział w projektach i inicjatywach.
Utrzymywanie i aktualizacja repozytorium dokumentacji analitycznej systemu.
Współpraca z dostawcami rozwiązań informatycznych w zakresie analiz, koncepcji i wyceny rozwiązania.
Weryfikacja rozwiązań przygotowanych przez dostawców.
Opracowywanie założeń do testów i odbioru oprogramowania.
Wsparcie testów i wdrażania rozwiązań.
Stabilizacja wdrożonych rozwiązań.
Współpraca z podmiotami medycznymi w zakresie rozwoju systemu do rejestracji usług medycznych.
Wsparcie architekta w opracowaniu koncepcji realizacji rozwiązania.
Definiowanie projektów i inicjatyw IT.
Analityk biznesowy/ Product Owner
PZU Zdrowie S.A. Centrala - Biuro Zarządzania Usługami Medycznymi
Analiza funkcjonalności systemu informatycznego do organizacji świadczeń medycznych.
Współpraca ze świadczeniodawcami medycznymi w zakresie integracji systemowej.
Definiowanie wymagań biznesowych do zmian w systemie obsługowym.
Analiza możliwości automatyzacji i optymalizacji procesów.
Wdrażanie nowych funkcjonalności w aplikacji.
Rola Product Owner w projektach dot. integracji systemowej oraz self service.
Rozwój i utrzymanie systemu.
Analiza błędów w aplikacji.
Opiniowanie i odbiór dokumentacji.
Bieżąca współpraca z obszarem IT.
Biznesowa koordynacja testów.
Współpraca ze świadczeniodawcami medycznymi w zakresie integracji systemowej.
Definiowanie wymagań biznesowych do zmian w systemie obsługowym.
Analiza możliwości automatyzacji i optymalizacji procesów.
Wdrażanie nowych funkcjonalności w aplikacji.
Rola Product Owner w projektach dot. integracji systemowej oraz self service.
Rozwój i utrzymanie systemu.
Analiza błędów w aplikacji.
Opiniowanie i odbiór dokumentacji.
Bieżąca współpraca z obszarem IT.
Biznesowa koordynacja testów.
Specjalista ds. Kanałów Obsługi/ Specjalista ds. Contact Center/ Product Owner
PZU Zdrowie S.A. Centrala - Biuro Organizacji Sieci i Obsługi Klienta
Definiowanie wymagań biznesowych.
Analiza funkcjonalności, rozwój i utrzymanie systemu.
Wdrażanie nowych funkcjonalności do systemów informatycznych.
Analiza błędów w aplikacji.
Rola Product Owner w projekcie usprawniającym system obsługowy.
Bieżąca współpraca z działem IT.
Opiniowanie i odbieranie dokumentacji systemowej.
Biznesowa koordynacja testów systemowych.
Koordynacja procesów na infolinii.
Realizacja działań organizacyjnych, systemowych, technicznych i operacyjnych w celu zapewnienia poprawnej, jakościowej i efektywnej obsługi klienta.
Przygotowywanie raportów i analiz.
Opiniowanie przetargów.
Analiza funkcjonalności, rozwój i utrzymanie systemu.
Wdrażanie nowych funkcjonalności do systemów informatycznych.
Analiza błędów w aplikacji.
Rola Product Owner w projekcie usprawniającym system obsługowy.
Bieżąca współpraca z działem IT.
Opiniowanie i odbieranie dokumentacji systemowej.
Biznesowa koordynacja testów systemowych.
Koordynacja procesów na infolinii.
Realizacja działań organizacyjnych, systemowych, technicznych i operacyjnych w celu zapewnienia poprawnej, jakościowej i efektywnej obsługi klienta.
Przygotowywanie raportów i analiz.
Opiniowanie przetargów.
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży dla Klienta MSP
Udział w inicjatywach usprawniających proces zawarcia ubezpieczeń grupowych.
Udział w projektach wdrożeniowych w zakresie zmian w systemie do tworzenia oferty ubezpieczenia oraz nowych rozwiązań produktowych.
Opracowywanie i opiniowanie procedur i dokumentów prawnych w zakresie procesu zawarcia i obsługi ubezpieczeń.
Udział w opracowywaniu systemu prowizyjnego.
Analiza rynku MSP.
Tworzenie zestawień, raportów i analiz szkodowości.
Kontrole dokumentacji w jednostkach sprzedaży.
Aktualizacja danych na stronach intranetowych.
Koordynacja procesu przyznawania funduszu prewencyjnego.
Przygotowanie rozwiązań na problemy zgłaszane przez sieć sprzedaży.
Współpraca z obszarem operacji, produktów grupowych, marketingu i innymi biurami sprzedażowymi.
Reprezentacja sieci sprzedaży w procesie uzyskiwania niezbędnych zgód wymaganych do zamknięcia sprzedaży.
Udział w projektach wdrożeniowych w zakresie zmian w systemie do tworzenia oferty ubezpieczenia oraz nowych rozwiązań produktowych.
Opracowywanie i opiniowanie procedur i dokumentów prawnych w zakresie procesu zawarcia i obsługi ubezpieczeń.
Udział w opracowywaniu systemu prowizyjnego.
Analiza rynku MSP.
Tworzenie zestawień, raportów i analiz szkodowości.
Kontrole dokumentacji w jednostkach sprzedaży.
Aktualizacja danych na stronach intranetowych.
Koordynacja procesu przyznawania funduszu prewencyjnego.
Przygotowanie rozwiązań na problemy zgłaszane przez sieć sprzedaży.
Współpraca z obszarem operacji, produktów grupowych, marketingu i innymi biurami sprzedażowymi.
Reprezentacja sieci sprzedaży w procesie uzyskiwania niezbędnych zgód wymaganych do zamknięcia sprzedaży.
Stażysta
Analiza efektywności infolinii.
Przygotowywanie materiałów wsparcia sprzedaży.
Pomoc przy organizacji eventów i imprez służbowych.
Zamówienia materiałów marketingowych i gadżetów dla agentów.
Raportowanie.
Pomoc przy wdrażaniu narzędzi wsparcia sprzedaży.
Redagowanie materiałów marketingowych, magazynów i newsletterów.
Przygotowywanie prezentacji.
Przygotowywanie materiałów wsparcia sprzedaży.
Pomoc przy organizacji eventów i imprez służbowych.
Zamówienia materiałów marketingowych i gadżetów dla agentów.
Raportowanie.
Pomoc przy wdrażaniu narzędzi wsparcia sprzedaży.
Redagowanie materiałów marketingowych, magazynów i newsletterów.
Przygotowywanie prezentacji.
Konsultant
Praca w Telecentrum PZU S.A.
Praca z Systemem Likwidacji Szkód PZU.
Rejestracja szkód komunikacyjnych i majątkowych.
Przygotowywanie wstępnej dokumentacji szkody.
Organizacja oględzin.
Udzielanie informacji na temat zgłoszonej szkody.
Obsługa rozmów przychodzących.
Odbyte szkolenia z zakresu ubezpieczeń oraz profesjonalnej obsługi klienta.
Praca z Systemem Likwidacji Szkód PZU.
Rejestracja szkód komunikacyjnych i majątkowych.
Przygotowywanie wstępnej dokumentacji szkody.
Organizacja oględzin.
Udzielanie informacji na temat zgłoszonej szkody.
Obsługa rozmów przychodzących.
Odbyte szkolenia z zakresu ubezpieczeń oraz profesjonalnej obsługi klienta.
Szkolenia i kursy
SAS Enterprise Guide (SAS Institute Polska)
Wystąpienia publiczne z wykorzystywaniem prezentacji (Aktren Akademia Prezentacji)
Akademia Rozwoju (Grupa PZU)
Certyfikat PRINCE2 Foundation (DEVOTEAM Center of Excellence S.A.)
Certyfikat PRINCE2 Practitioner (DEVOTEAM Center of Excellence S.A.)
Planowanie i realizacja projektów (Grupa PZU)
VBA w MS Excel podstawy (Grupa Szkoleniowo Doradcza Biznes – Projekt Sp. z o.o.)
Efektywne negocjacje (House of skills)
Być efektywnym opiekunem (Grupa PZU)
7 nawyków skutecznego działania (Franklin Covey The Ultimate Competitive Advantage)
Efektywne i interaktywne spotkania z wykorzystaniem prezentacji (Aktren Akademia Prezentacji)
Szkolenie z prostego języka (Grupa PZU)
Skuteczna komunikacja i efektywność osobista (Grupa PZU)
Szkolenie z zakresu umiejętności „miękkich” (Grupa PZU)
Kurs Szkoły Giełdowej (Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie)
Wystąpienia publiczne z wykorzystywaniem prezentacji (Aktren Akademia Prezentacji)
Akademia Rozwoju (Grupa PZU)
Certyfikat PRINCE2 Foundation (DEVOTEAM Center of Excellence S.A.)
Certyfikat PRINCE2 Practitioner (DEVOTEAM Center of Excellence S.A.)
Planowanie i realizacja projektów (Grupa PZU)
VBA w MS Excel podstawy (Grupa Szkoleniowo Doradcza Biznes – Projekt Sp. z o.o.)
Efektywne negocjacje (House of skills)
Być efektywnym opiekunem (Grupa PZU)
7 nawyków skutecznego działania (Franklin Covey The Ultimate Competitive Advantage)
Efektywne i interaktywne spotkania z wykorzystaniem prezentacji (Aktren Akademia Prezentacji)
Szkolenie z prostego języka (Grupa PZU)
Skuteczna komunikacja i efektywność osobista (Grupa PZU)
Szkolenie z zakresu umiejętności „miękkich” (Grupa PZU)
Kurs Szkoły Giełdowej (Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie)
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Programista ASP.net
Marketing
Badania marketingowe
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Zainteresowania
Sport (narty, pływanie, aerobic, siłownia, rolki)
Rysunek
Dobry film
Podróże
Rysunek
Dobry film
Podróże
Inne
Prawo jazdy kat. B
Komunikatywność
Umiejętność pracy w zespole
Komunikatywność
Umiejętność pracy w zespole
Grupy
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymogó
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.