Lidia Ochmańska

Lidia Ochmańska

Kierownik Działu Obsługi Klienta, Vitalabo Laboratoria Medyczne
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Internet Microsoft Excel Microsoft Word rekrutacja Lojalność Umiejętność pracy pod presją czasu komunikatywność, kreatywność sumienność, rzetelność, zaangażowanie, samodzielność Dobra znajomość Open Office Planowanie i koordynowanie, delegowanie zadań, zarządzanie zespołem, organizacja pracy Umiejętność logicznego myślenia, planowania, analizowania i wyciągania wniosków ProfLab

Języki

angielski
dobry
migowy
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Vitalabo Laboratoria Medyczne
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Vitalabo Laboratoria Medyczne
Referent ds. Administracji

Szkolenia i kursy

2016 - Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością w Laboratoriach Medycznych wg PN-EN ISO 15189:2013

Edukacja

Logo
Skuteczny menedżer w służbie zdrowia, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Logo
Pedagogika o spec. Pedagogika opiekuńcza, specjalność Socjoterapia, magisterskie
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Logo
Pedagogika o spec. Opieka i wychowanie z profilaktyką społeczną, licencjackie
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna