Lidia Ochmańska
Kierownik Działu Obsługi Klienta, Vitalabo Laboratoria Medyczne
Bydgoszcz,
kujawsko-pomorskie
Umiejętności
Internet
Microsoft Excel
Microsoft Word
rekrutacja
Lojalność
Umiejętność pracy pod presją czasu
komunikatywność, kreatywność
sumienność, rzetelność, zaangażowanie, samodzielność
Dobra znajomość Open Office
Planowanie i koordynowanie, delegowanie zadań, zarządzanie zespołem, organizacja pracy
Umiejętność logicznego myślenia, planowania, analizowania i wyciągania wniosków
ProfLab
Języki
angielski
dobry
migowy
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
2016 - Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością w Laboratoriach Medycznych wg PN-EN ISO 15189:2013
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna