Umiejętności
Doświadczenie w pracy z klientem
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
Zaangażowanie
Nastawienie na klienta
dobra organizacja pracy
Znajomość technik sprzedaży i obsługi Klienta.
Obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych
Nastawienie na osiąganie wyników
Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność
Solidność i pracowitość
Nastawienie na rozwój własny i zespołu
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik sklepu
* aktywna sprzedaż asortymentu w oparciu o zdobytą wiedzę
* profesjonalna obsługa klienta
* pogłębianie zdobytej wiedzy dot. asortymentu oraz dbanie o posiadanie wymaganej wiedzy przez Zespół
* odpowiedzialność za wizerunek salonu, terminowego wprowadzania akcji handlowych oraz za wszelakie czynności operacyjne związane z funkcjonowaniem salonu
* budowanie pozytywnego wizerunku salonu oraz marki Five o'clock
* udzielanie wsparcia dla Zespołu w sprawach formalnych oraz podczas codziennych obowiązków
* profesjonalna obsługa klienta
* pogłębianie zdobytej wiedzy dot. asortymentu oraz dbanie o posiadanie wymaganej wiedzy przez Zespół
* odpowiedzialność za wizerunek salonu, terminowego wprowadzania akcji handlowych oraz za wszelakie czynności operacyjne związane z funkcjonowaniem salonu
* budowanie pozytywnego wizerunku salonu oraz marki Five o'clock
* udzielanie wsparcia dla Zespołu w sprawach formalnych oraz podczas codziennych obowiązków
Zastępca kierownika sklepu
* profesjonalna obsługa klienta
* pogłębianie zdobytej wiedzy dot. asortymentu
* przekazywanie wiedzy i umiejętności pozostałym osobom w zespole
* aktywna sprzedaż asortymentu w oparciu o zdobytą wiedzę
* budowanie pozytywnego wizerunku salonu oraz marki
* wspieranie kierownika sklepu
* pogłębianie zdobytej wiedzy dot. asortymentu
* przekazywanie wiedzy i umiejętności pozostałym osobom w zespole
* aktywna sprzedaż asortymentu w oparciu o zdobytą wiedzę
* budowanie pozytywnego wizerunku salonu oraz marki
* wspieranie kierownika sklepu
Własna działalność gospodarcza
Prowadzenie Spaghetterii i obsługa klientów lokalu
Utrzymywanie standardów jakości i obsługi klientów
Podejmowanie działań marketingowych w celu promowania lokalu
Proponowanie klientom oferty zgodnej z sieciowym programem marketingowym
Utrzymywanie standardów wizualnych lokalu
Przeprowadzanie rekrutacji pracowników do lokalu
Szkolenie pracowników
Utrzymywanie standardów jakości i obsługi klientów
Podejmowanie działań marketingowych w celu promowania lokalu
Proponowanie klientom oferty zgodnej z sieciowym programem marketingowym
Utrzymywanie standardów wizualnych lokalu
Przeprowadzanie rekrutacji pracowników do lokalu
Szkolenie pracowników
Kierownik działu handlowego
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów w dziale
Ponoszenie odpowiedzialności za realizację założeń ekonomicznych działu (celów ilościowych i jakościowych)
Planowanie pracy dla podległego zespołu pracowników, monitorowanie i ocena jej wykonania
Rozwijanie pracowników (poprzez przygotowywanie "potencjałów" do udziału w wewnątrzsieciowych programach rozwojowych)
Ponoszenie odpowiedzialności za zaplanowanie, przygotowywanie i terminowe rozpoczęcie akcji handlowych w dziale
Współtworzenie założeń ekonomicznych i jakościowych dla podległego działu na kolejny rok
Zapewnienie funkcjonowania sklepu podczas dyżurów zgodnie ze strategią i standardami LM Polska
Zapewnienie przestrzegania dyscypliny pracy, przepisów prawa pracy i przepisów BHP
Przyczynianie się do kreowania wizerunku firmy
Ponoszenie odpowiedzialności za realizację założeń ekonomicznych działu (celów ilościowych i jakościowych)
Planowanie pracy dla podległego zespołu pracowników, monitorowanie i ocena jej wykonania
Rozwijanie pracowników (poprzez przygotowywanie "potencjałów" do udziału w wewnątrzsieciowych programach rozwojowych)
Ponoszenie odpowiedzialności za zaplanowanie, przygotowywanie i terminowe rozpoczęcie akcji handlowych w dziale
Współtworzenie założeń ekonomicznych i jakościowych dla podległego działu na kolejny rok
Zapewnienie funkcjonowania sklepu podczas dyżurów zgodnie ze strategią i standardami LM Polska
Zapewnienie przestrzegania dyscypliny pracy, przepisów prawa pracy i przepisów BHP
Przyczynianie się do kreowania wizerunku firmy
Koordynator działu handlowego (wczesniej Asystent kierownika działu)
Gwarantowanie wysokiego poziomu obsługi klientów (indywidualne podejście do każdego klienta)
Planowanie bieżącej pracy zespołu doradców na podstawie zadań zleconych przez Kierownika Działu
Przyczynianie się do sprawnego funkcjonowania działu i realizacji jego założeń (jakościowych i ilościowych)
Współpraca z Kierownikiem działu w procesie planowania i wdrażania akcji handlowych
Współpraca z dostawcami w celu sprawnej realizacji zamówień
Zapewnienie dostępności towarów w dziale oraz ich właściwa ekspozycja i oznakowanie zgodnie ze standardami LM
Zastępowanie Kierownika działu podczas Jego nieobecności
Planowanie bieżącej pracy zespołu doradców na podstawie zadań zleconych przez Kierownika Działu
Przyczynianie się do sprawnego funkcjonowania działu i realizacji jego założeń (jakościowych i ilościowych)
Współpraca z Kierownikiem działu w procesie planowania i wdrażania akcji handlowych
Współpraca z dostawcami w celu sprawnej realizacji zamówień
Zapewnienie dostępności towarów w dziale oraz ich właściwa ekspozycja i oznakowanie zgodnie ze standardami LM
Zastępowanie Kierownika działu podczas Jego nieobecności
Szkolenia i kursy
Efektywny zespół; Budowanie autorytetu; Komunikacja w zarządzaniu; Zarządzanie ekonomiczne działem; Rekrutacja i selekcja; Profesjonalne wystąpienia publiczne
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna
Zainteresowania
podróże, aranżacja wnętrz, wizaż, musicale, czytanie książek dla relaksu
Grupy
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.
Zdrowie i Uroda
Zdrowie ⋅ Uroda ⋅ Moda ⋅ Kultura ⋅ Sztuka ⋅ Kosmetologia ⋅ Styl ⋅ Ciało ⋅ Biznes ⋅ Dieta ⋅ Porady