Języki
francuski
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej
- przeprowadzenie audytu stanu komunikacji wewnętrznej
- opracowanie i wdrożenie planu komunikacji wewnętrznej
- projekt oraz wdrożenie platformy intranetowej
- opracowanie oraz wdrożenie okresowej oceny pracowniczej
- projekt poradnika dla nowozatrudnionego pracownika
- opracowanie instrukcji obsługi klienta
- ścisła współpraca ze Specjalistą ds. Komunikacji Zewnętrznej
- opracowanie i wdrożenie planu komunikacji wewnętrznej
- projekt oraz wdrożenie platformy intranetowej
- opracowanie oraz wdrożenie okresowej oceny pracowniczej
- projekt poradnika dla nowozatrudnionego pracownika
- opracowanie instrukcji obsługi klienta
- ścisła współpraca ze Specjalistą ds. Komunikacji Zewnętrznej
Młodszy Specjalista ds. Organizacyjnych
- obsługa biurowa Zarządu Spółki i Rady Nadzorczej
- przygotowywanie niezbędnych raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu Spółki oraz Rady Nadzorczej
- diagnoza potrzeb szkoleniowych pracowników Spółki
- organizacja szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych dla pracowników Spółki
- współpraca z administracją budynku
- nadzór nad współpracą z zewnętrznymi dostawcami usług
- przygotowywanie niezbędnych raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu Spółki oraz Rady Nadzorczej
- diagnoza potrzeb szkoleniowych pracowników Spółki
- organizacja szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych dla pracowników Spółki
- współpraca z administracją budynku
- nadzór nad współpracą z zewnętrznymi dostawcami usług
Asystent Biura
IO Systems Sp. zo.o.
- kontrola bieżących płatności firmy oraz planowanie kosztów utrzymania biura
- nadzór nad budżetem firmy (sporządzanie miesięcznych bilansów i raportów kasowych)
- sporządzanie zamówień oraz wystawianie faktur
- kontakt z dostawcami i kontrahentami
- kontrola dokumentacji kadrowej oraz sporządzanie umów cywilno-prawnych
- współpraca z centralą firmy w Irlandii
- nadzór nad budżetem firmy (sporządzanie miesięcznych bilansów i raportów kasowych)
- sporządzanie zamówień oraz wystawianie faktur
- kontakt z dostawcami i kontrahentami
- kontrola dokumentacji kadrowej oraz sporządzanie umów cywilno-prawnych
- współpraca z centralą firmy w Irlandii
Staż
Inchem S.J.
Opracowanie narzędzi i technik na potrzeby rekrutacji na stanowisko przedstawiciela handlowego:
- analiza potrzeb kadrowych
- opracowanie profilu osobowego kandydata
- opracowanie opisu stanowiska pracy
- skonstruowanie ogłoszenia prasowego oraz narzędzi wykorzystanych na etapie selekcji kandydatów
- analiza aplikacji
- prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
- analiza potrzeb kadrowych
- opracowanie profilu osobowego kandydata
- opracowanie opisu stanowiska pracy
- skonstruowanie ogłoszenia prasowego oraz narzędzi wykorzystanych na etapie selekcji kandydatów
- analiza aplikacji
- prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
Pracownik administracyjno - biurowy
Urba Sp. z o.o.
- tłumaczenia (korespondencja, umowy, zamówienia, oferty cenowe)
- kontakty z dostawcami i klientami
- sporządzanie zamówień, ofert cenowych
- organizacja eksportu materiałów do Francji oraz przygotowywanie niezbędnych dokumentów eksportowych
- kontrola płatności firmy
- kontrola dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, badania lekarskie, ewidencja urlopowa, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych pracowników)
- sporządzanie miesięcznych bilansów i raportów kasowych
- współpraca z centralą firmy we Francji
- kontakty z dostawcami i klientami
- sporządzanie zamówień, ofert cenowych
- organizacja eksportu materiałów do Francji oraz przygotowywanie niezbędnych dokumentów eksportowych
- kontrola płatności firmy
- kontrola dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, badania lekarskie, ewidencja urlopowa, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych pracowników)
- sporządzanie miesięcznych bilansów i raportów kasowych
- współpraca z centralą firmy we Francji
Szkolenia i kursy
2011 - HR Partners: Akademia Profesjonalnego Zarządzania Zasobami Ludzkimi (90 godzin)
2010 - Proto Public Relations: Internal Challenge – komunikacja wewnętrzna bez tajemnic (8 godzin)
2009 - Academia training&consulting: Audyt Wewnętrzny w Przedsiębiorstwie (16 godzin)
2009 - Centrum Szkoleniowe FINANSUS: Kurs Specjalista ds. Kadr i Płac (75 godzin)
2010 - Proto Public Relations: Internal Challenge – komunikacja wewnętrzna bez tajemnic (8 godzin)
2009 - Academia training&consulting: Audyt Wewnętrzny w Przedsiębiorstwie (16 godzin)
2009 - Centrum Szkoleniowe FINANSUS: Kurs Specjalista ds. Kadr i Płac (75 godzin)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.