Lidia Glapiak

Training and Quality Manager, Transcom Worldwide Poland
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Rozwój Call Center Project Management Zarządzanie zespołem Szkolenia pracowników Zarządzanie zasobami ludzkimi Kontrola jakości zarządzanie jakością zarządzanie szkoleniami Zarządzanie procesami Satysfakcja klienta prowadzenie szkoleń i warsztatów Rozwój pracowników Prowadzenie spotkań

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Transcom Worldwide Poland
Training and Quality Manager
- Kompleksowe zarządzanie szkoleniami - planowanie, organizacja i realizacja szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych.
- Zarządzanie procesami kontroli jakości w Contact Center (obsługa telefoniczna, back office, utrzymanie Klienta, sprzedaż/ projekty polskie oraz obcojęzyczne).
- Dbanie o jak najwyższy poziom obsługi w oparciu o wskaźniki satysfakcji Klienta.
- Budowa i realizacja programów rozwojowych w firmie.
- Wsparcie jakościowe i szkoleniowe we wdrażaniu nowych projektów obsługowych i sprzedażowych.
- Zarządzanie zespołem jakości i szkoleń.
Orange Polska S.A.
Kierownik Działu Szkoleń
- Analiza potrzeb szkoleniowych.
- Planowanie, organizowanie i realizacja szkoleń.
- Tworzenie i modyfikacja programów oraz materiałów szkoleniowych.
- Badanie efektywności szkoleń.
- Zarządzanie rozwojem zespołu trenerskiego.
- Raportowanie.
Orange Polska S.A.
Trener
- Prowadzenie szkoleń wstępnych i produktowych.
- Realizacja warsztatów z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i sprzedaży.
- Prowadzenie szkoleń dla kadry menedżerskiej.
- Przygotowywanie materiałów i programów szkoleniowych.
- Przygotowywanie raportów ze szkoleń.
Logo
Menedżer ds. sprzedaży
TP SIRCOM Szkolenia i Rekreacja Sp. z o. o.
- Analiza rynku szkoleniowego.
- Przygotowywanie ofert i sprzedaż produktów doradczo-szkoleniowych.
- Utrzymywanie i opieka nad Klientami firmy.
- Efektywne pozyskiwanie nowych Klientów.
- Negocjowanie umów.
Logo
Głowny specjalista ds. szkoleń
TP S. A. Główny Ośrodek Szkoleniowy
- Kompleksowa organizacja szkoleń.
- Analiza i ocena realizowanych szkoleń.
- Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej.
- Odpowiedzialność za działania marketingowe ośrodka.
- Prowadzenie zajęć na wybranych szkoleniach.
Logo
Instruktor
Miejski Dom Kultury
- Organizacja imprez dla dzieci i młodzieży.
- Udział w planowaniu pracy placówki.
- Koordynowanie pracy instruktorów prowadzących zajęcia.
- Prowadzenie zajęć tanecznych oraz aerobicu.

Projekty

Podejmij wyzwanie
Program promujący inicjatywy pracownicze w firmie. Pracownicy zgłaszali swoje projekty zmian. Najlepsze propozycje zostały dedykowane do wdrożenia. Nagrodzeni uczestnicy wzięli udział w cyklu szkoleń zewnętrznych.

Szkolenia i kursy

Zarządzanie Projektami - 06/2017 - Berndson
Budowa zaangażowania pracowników z elementami motywacji - 10/2016 - 4 Results
Prewencja i rozwiązywanie konfliktów w biznesie - 06/2016 - Progress Partner
Kongres HR Summit 2015 - 09/2015 - Puls Biznesu
Skuteczne negocjacje Handlowe - 07/2015 - GAUM
Kanony sprzedaży w sektorze BPO/SSC - 02/2014 - Transcom
Zarządzanie sobą w czasie - 02/2013 - Transcom
Kompetentny Trener Biznesu - 10/2012 - Grupa SET
Trener jako konsultant w biznesie - 07/2005 - House of Skills
Skuteczny menedżer - 06/2004 - Specialist&Friends i Telephone Doctor
Sztuka Obsługi Reklamacji - 06/2004 - Specialist&Friends i Telephone Doctor
Sztuka Utrzymania Klienta - 06/2004 - Specialist&Friends i Telephone Doctor
Proaktywna postawa w obsłudze Klienta - 05/2004 - Specialist&Friends i Telephone Doctor
Efektywna rozmowa z Klientem - 05/2004 - Specialist&Friends i Telephone Doctor
Train the Trainers - 12/2002 - TP Sircom Szkolenia i Rekreacja
Rola działu personalnego w firmie - 12/2002 - TP Sircom Szkolenia i Rekreacja

Edukacja

Logo
Zarządzanie, Marketing i Teleinformatyka, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania PAN w Warszawie
Logo
Pedagogika, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Obsługa klienta
Inne
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości

Zainteresowania

Taniec, teatr, muzyka, podróże

Grupy

Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o