Umiejętności
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
negocjacje handlowe
Zarządzanie Sprzedażą
dobra organizacja pracy
Szkolenia produktowe
prezentacja produktu
Sprzedaż leków
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. kluczowych klientów
-budowanie długofalowych relacji biznesowych z kluczowymi klientami na powierzonym terenie ( woj.pomorskie, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie i podlaskie )
- pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym terenie
- rejestracja nowych klientów w bazie ( pozyskiwanie kompletu wymaganych dokumentów, potrzebnych do rozpoczęcia współpracy z klientem )
- sprzedaż produktów będących w portfolio firmy, wg wyznaczonych norm, organizacja ich dystrybucji i promocji
-planowanie i realizacja planów sprzedażowych importu równoległego u klientów ( plany kwartalne, roczne )
-prowadzenie negocjacji handlowych ( produkt, cena, warunki handlowe, renegocjacja warunków handlowych, warunki dostaw, obniżki cenowe, promocje, udziały w gazetkach )
- przygotowywanie indywidualnych ofert handlowych dla klientów
- monitorowanie płatności, prowadzenie działań windykacyjnych należności
- pozyskiwanie informacji o rynku i działalności konkurencji
- analiza rynku farmaceutycznego
- promocja importu równoległego w kanale dystrybucyjnym
- pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym terenie
- rejestracja nowych klientów w bazie ( pozyskiwanie kompletu wymaganych dokumentów, potrzebnych do rozpoczęcia współpracy z klientem )
- sprzedaż produktów będących w portfolio firmy, wg wyznaczonych norm, organizacja ich dystrybucji i promocji
-planowanie i realizacja planów sprzedażowych importu równoległego u klientów ( plany kwartalne, roczne )
-prowadzenie negocjacji handlowych ( produkt, cena, warunki handlowe, renegocjacja warunków handlowych, warunki dostaw, obniżki cenowe, promocje, udziały w gazetkach )
- przygotowywanie indywidualnych ofert handlowych dla klientów
- monitorowanie płatności, prowadzenie działań windykacyjnych należności
- pozyskiwanie informacji o rynku i działalności konkurencji
- analiza rynku farmaceutycznego
- promocja importu równoległego w kanale dystrybucyjnym
Starszy Przedstawiciel Farmaceutyczny
-realizacja planów sprzedażowych oraz odsprzedażowych na powierzonym terenie ( powyżej 100 % )
- budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami, realizacja założeń kontraktowych, budowanie świadomości marki u klientów
- współpraca z kluczowymi klientami (klienci sieciowi ) jak i indywidualnymi na powierzonym terenie ( woj. pomorskie, zachodniopomorskie, kujawsko-pomorskie )
- szkolenie nowych pracowników i wdrażanie ich do pracy w środowisku farmaceutycznym, monitoring jakości ich pracy,
- prowadzenie profersjonalnych szkoleń dla farmaceutów
- udział w rekrutacjach pracowników do reginalnego zespołu
- zarządzanie regionalnym zespołem w ramach zastępstw
- monitoring realizacji założeń zespołowych ( realizacja targetów sprzedażowych i dystrybucyjnych )
- budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami, realizacja założeń kontraktowych, budowanie świadomości marki u klientów
- współpraca z kluczowymi klientami (klienci sieciowi ) jak i indywidualnymi na powierzonym terenie ( woj. pomorskie, zachodniopomorskie, kujawsko-pomorskie )
- szkolenie nowych pracowników i wdrażanie ich do pracy w środowisku farmaceutycznym, monitoring jakości ich pracy,
- prowadzenie profersjonalnych szkoleń dla farmaceutów
- udział w rekrutacjach pracowników do reginalnego zespołu
- zarządzanie regionalnym zespołem w ramach zastępstw
- monitoring realizacji założeń zespołowych ( realizacja targetów sprzedażowych i dystrybucyjnych )
Regionalny Przedstawiciel Handlowy
Mattes Poland Sp. z o.o. Gliwice
pozyskiwanie nowych kontrahentów i nowych kanałów dystrybucji ; monitoring sprzedaży oraz kontrola płynności finansowej u wieloletnich dystrybutorów; aktywna współpraca z przedstawicielami detalicznymi; odpowiedzialnosć za realizacę targetów sprzedażowych
Szkolenia i kursy
1/ Umiejętności promocyjno - sprzedażowe
2/ Jak efektywnie sprzedawać w aptece
3/ Komunikacja w biznesie
4/ Rozwiązywanie sytuacji trudnych i konfliktowych w biznesie
5/ Techniki negocjacji
6/ Negocjacje zaawansowe
7/ Techniki profesjonalnej prezentacji publicznej
8/ Efektywna wizyta rekomendacyjna
9/ Insight
2/ Jak efektywnie sprzedawać w aptece
3/ Komunikacja w biznesie
4/ Rozwiązywanie sytuacji trudnych i konfliktowych w biznesie
5/ Techniki negocjacji
6/ Negocjacje zaawansowe
7/ Techniki profesjonalnej prezentacji publicznej
8/ Efektywna wizyta rekomendacyjna
9/ Insight
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
Sport, turystyka, taniec, literatura
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość