Umiejętności
kierowanie zespołem, coaching, orientacja na osiąganie celów i samodzielność w realizacji zadań, bardzo dobre umiejętności int
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Relationship Manager MSP
- budowanie długoterminowych relacji z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych z sektora małych i średnich firm lub dużych korporacji
- realizowanie planów sprzedażowych
- analiza potrzeb klienta w celu przygotowania oferty produktów i usług bankowych dostosowanej do profilu działalności klienta
- współpraca z innymi departamentami banku, której celem jest przygotowanie kompleksowej oferty spełniającej oczekiwania klienta
- współpraca z działem ryzyka przy weryfikowaniu wniosków kredytowych
- realizowanie planów sprzedażowych
- analiza potrzeb klienta w celu przygotowania oferty produktów i usług bankowych dostosowanej do profilu działalności klienta
- współpraca z innymi departamentami banku, której celem jest przygotowanie kompleksowej oferty spełniającej oczekiwania klienta
- współpraca z działem ryzyka przy weryfikowaniu wniosków kredytowych
Starszy Specjalista ds Klienta Biznesowego
- Realizacja przydzielonych planów sprzedaży,
- Odpowiadanie za jakość obsługi określonej grupy kilentów biznesowych,
- Przygotowanie koncepcji biznesowych oraz ofert handlowych dla projektów sprzedażowych,
- Raportowanie działań sprzedażowych w systemie raportowym,
- Tworzenie wizerunku firmy w sektorze klientów biznesowych,
- Monitorowanie oraz analizowanie działań konkurencji na rynku lokalnym,
- Prowadzenie uzgodnień z Klientami biznesowymi w zakresie działań windykacyjnych,
- Zbieranie informacji o potencjalnych klientach w kontekście sprzedaży uług z zakresu telekomunikacji oraz IT;
- Nawiązywanie i budowanie relacji z potencjalnymi klientami biznesowymi,
- Negocjacje warunków współpracy z potencjalnymi klientami;
- Ustalanie potrzeb klientów biznesowych w zakresie usług IT,
- Obsługa i utrzymanie dotychczasowych klientów;
- Odpowiadanie za jakość obsługi określonej grupy kilentów biznesowych,
- Przygotowanie koncepcji biznesowych oraz ofert handlowych dla projektów sprzedażowych,
- Raportowanie działań sprzedażowych w systemie raportowym,
- Tworzenie wizerunku firmy w sektorze klientów biznesowych,
- Monitorowanie oraz analizowanie działań konkurencji na rynku lokalnym,
- Prowadzenie uzgodnień z Klientami biznesowymi w zakresie działań windykacyjnych,
- Zbieranie informacji o potencjalnych klientach w kontekście sprzedaży uług z zakresu telekomunikacji oraz IT;
- Nawiązywanie i budowanie relacji z potencjalnymi klientami biznesowymi,
- Negocjacje warunków współpracy z potencjalnymi klientami;
- Ustalanie potrzeb klientów biznesowych w zakresie usług IT,
- Obsługa i utrzymanie dotychczasowych klientów;
Regionalny Menager Sprzedaży
- Sprzedaż usług Krajowego Centrum Monitoringu Pojazdów,
- Przygotowywanie ofert handlowych,
- Tworzenie baz klientów,
- Negocjacje handlowe
- Przygotowywanie ofert handlowych,
- Tworzenie baz klientów,
- Negocjacje handlowe
Specjalista ds. sprzedaży kart kredytowych
Promax Pharma Sp. z o.o. / Bank Millennium
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Systematyczne realizowanie planów sprzedażowych
- Samodzielne planowanie i organizowanie procesu sprzedaży
- Etyka sprzedaży
- Bieżące uzupełnianie wiedzy z zakresu ofert i polityki kredytowej Banku Millennium
- Zaangażowanie we wdrażanie nowych pracowników
- Systematyczne realizowanie planów sprzedażowych
- Samodzielne planowanie i organizowanie procesu sprzedaży
- Etyka sprzedaży
- Bieżące uzupełnianie wiedzy z zakresu ofert i polityki kredytowej Banku Millennium
- Zaangażowanie we wdrażanie nowych pracowników
Szkolenia i kursy
- Efektywne zarządzanie czasem pracy – szkolenie prowadzone przez Zespół Szkoleń Kartowych, Bank Millennium S.A.
- Train the trainers – szkolenie prowadzone przez Zespół Szkoleń Kartowych, Bank Millennium S.A.
- Rekrutacja i selekcja – szkolenie wewnętrzne, Bank Millennium S.A.
- Zarządzanie zespołem handlowym - – szkolenie prowadzone przez Zespół Szkoleń Kartowych, Bank Millennium S.A.
- Motywowanie finansowe i pozafinansowe w zespole sprzedaży - szkolenie prowadzone przez Zespół Szkoleń Kartowych, Bank Millennium S.A.
- Coaching – jako narzędzie motywowania pracowników i ich rozwoju osobistego – szkolenie prowadzone przez Zespół Szkoleń Kartowych, Bank Millennium S.A.
- Train the trainers – szkolenie prowadzone przez Zespół Szkoleń Kartowych, Bank Millennium S.A.
- Rekrutacja i selekcja – szkolenie wewnętrzne, Bank Millennium S.A.
- Zarządzanie zespołem handlowym - – szkolenie prowadzone przez Zespół Szkoleń Kartowych, Bank Millennium S.A.
- Motywowanie finansowe i pozafinansowe w zespole sprzedaży - szkolenie prowadzone przez Zespół Szkoleń Kartowych, Bank Millennium S.A.
- Coaching – jako narzędzie motywowania pracowników i ich rozwoju osobistego – szkolenie prowadzone przez Zespół Szkoleń Kartowych, Bank Millennium S.A.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Sporty walki, podróże, dobra książka
Grupy
Akademia Pedagogiczna im. KEN w Krakowie
Grupa dla wszystkich związanych z Akademią Pedagogiczną w Krakowie
Bank Millennium S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem Millennium oraz grupą kapitałową Millennium.
http://www.millenet.pl/
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut