Umiejętności
Badania reklamy
Analiza
Architektura marki
Świadomość marki
rozwój marki
Wartkość marki
Zarządzanie Marką
Analizy biznesowe
Analiza konkurencji
Wywiad konkurencji
konsumenci
Consumer Behaviour
Consumer Insight
Produkty konsumenckie
Analiza klientów
Etnografia
FMCG
Grupy focusowe
Insight Generation
Marketing Zintegrowany
Wywiad rynku
Analiza rynku
Marketing
zarządzanie marketingiem
Badania marketingowe
Strategia marketingowa
Nielsen
pozycjonowanie marki
Product Innovation
Badania jakościowe
Badania ilościowe
projektowanie kwestionariuszy
Segmentacja
Shopper Marketing
Strategia
Projektowanie ankiet
Trade Marketing
Brand Developement
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Badań Rynku na rejon Europy Środkowej i Wschodniej
Partner biznesowy dla Wice Prezesa ds Rozwoju Marki Kategorii Żywnościowej w CEE oraz zespołu Rozwoju Marki w CEE.
Reprezentowanie punktu widzenia konsumenta w zespołach projektowych na wszystkich etapach życia projektu; dbanie o to, by wiedza o konsumencie była pełna i wykorzystywania przy podejmowaniu decyzji – od pomysłu do wprowadzenia na rynek.
Odpowiedzialność za identyfikację potrzeb badawczych I ich realizację w ramach regionalnych programów badawczych dla marek Knorr, Amino, Delikat.
W szczególności dotyczy to poszukiwania i rozwijania insightów prowadzących do innowacyjnych projektów markowych oraz rozwoju komunikacji dla w/wym marek.
• Dostarcza insighty I identyfikuje szanse na rozwój biznesu
• Zarządza stroną badawczą regionalnych projektów innowacyjnych I komunikacyjnych
• Zarządza projektami badawczymi, jakościowymi i ilościowymi, przeprowadza niezbędne analizy i interpretacje
• Zarządza regionalną częścią globalnych projektów badawczych
• Zbiera i sytetyzuje zasoby badawcze by wspomagać podejmowanie decyzji, w jasny sposób komunikuje kluczowew wnioski I rekomendacje
• Ściśle współpracuje z lokalnym Działem Badań w celu zapewnienia pełni dostępnej wiedzy konsumenckiej w regionalnych projektach komunikacyjnych i innowacyjnych
• Współdecyduje o kształcie i koordynuje przebieg regionalnych projektów badawczych o charakterze strategicznego zrozumienia konsumenta, które zapewniają szeroką i dogłębną wiedzę o konsumentach w kategorii.
Reprezentowanie punktu widzenia konsumenta w zespołach projektowych na wszystkich etapach życia projektu; dbanie o to, by wiedza o konsumencie była pełna i wykorzystywania przy podejmowaniu decyzji – od pomysłu do wprowadzenia na rynek.
Odpowiedzialność za identyfikację potrzeb badawczych I ich realizację w ramach regionalnych programów badawczych dla marek Knorr, Amino, Delikat.
W szczególności dotyczy to poszukiwania i rozwijania insightów prowadzących do innowacyjnych projektów markowych oraz rozwoju komunikacji dla w/wym marek.
• Dostarcza insighty I identyfikuje szanse na rozwój biznesu
• Zarządza stroną badawczą regionalnych projektów innowacyjnych I komunikacyjnych
• Zarządza projektami badawczymi, jakościowymi i ilościowymi, przeprowadza niezbędne analizy i interpretacje
• Zarządza regionalną częścią globalnych projektów badawczych
• Zbiera i sytetyzuje zasoby badawcze by wspomagać podejmowanie decyzji, w jasny sposób komunikuje kluczowew wnioski I rekomendacje
• Ściśle współpracuje z lokalnym Działem Badań w celu zapewnienia pełni dostępnej wiedzy konsumenckiej w regionalnych projektach komunikacyjnych i innowacyjnych
• Współdecyduje o kształcie i koordynuje przebieg regionalnych projektów badawczych o charakterze strategicznego zrozumienia konsumenta, które zapewniają szeroką i dogłębną wiedzę o konsumentach w kategorii.
Mlodszy Analityk/Mlodszy Specjalista ds. Nowych Produktow
Claritas Polska (obecnie Axciom)
Projekty analityczne dla znaczących firm z kategorii FMCG, motoryzacji i finansów: przygotowywanie ofert, identyfikacja potrzeb klientów i opracowywanie indywidualnych koncepcji analitycznych dopasowanych do ich strategii marketingowych i sprzedażowych, przygotowywanie raportów i prezentacji, praca z bazą danych (ponad 2 mln rekordów)
Wsparcie w projektówaniu, tworzeniu i wdrażaniu nowych produktów analitycznych: przygotowanie analityczne i statystyczne, kreacja marketingowa, prowadzenie szkoleń dla działu sprzedaży
Wsparcie w projektówaniu, tworzeniu i wdrażaniu nowych produktów analitycznych: przygotowanie analityczne i statystyczne, kreacja marketingowa, prowadzenie szkoleń dla działu sprzedaży
Szkolenia i kursy
Rozwój osobisty
- Insights Discovery – Mind Set (2013)
- Myers-Briggs Type Indicator, Communication in the Team – 6th Sense (2009-10)
- Zarządzanie zespołem zróżnicowanym wiekowo (2013)
Wystąpienia publiczne
- First Thing First, Think On Your Feet, Presentation Skills – Klos Training (2005-6)
- Train the Trainer (2005)
Podstawy Marketingu
- Essentials of marketing communication (2009)
- Fundamentals of Marketing Communication (2011)
- Neuromarketing (2013)
Oprogramowanie
- Projektówanie i utrzymanie stron WWW – Akademia WWW (2007)
- SPSS Answer Tree, Modele regresji – SPSS (2002-2003)
- Insights Discovery – Mind Set (2013)
- Myers-Briggs Type Indicator, Communication in the Team – 6th Sense (2009-10)
- Zarządzanie zespołem zróżnicowanym wiekowo (2013)
Wystąpienia publiczne
- First Thing First, Think On Your Feet, Presentation Skills – Klos Training (2005-6)
- Train the Trainer (2005)
Podstawy Marketingu
- Essentials of marketing communication (2009)
- Fundamentals of Marketing Communication (2011)
- Neuromarketing (2013)
Oprogramowanie
- Projektówanie i utrzymanie stron WWW – Akademia WWW (2007)
- SPSS Answer Tree, Modele regresji – SPSS (2002-2003)
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
Scuba diving, cooking, travels, scooters
Organizacje
Członek Polskiego Towarzysta Badaczy Rynku i Opinii
Inne
Członek Rady Programowej XII Kongresu PTBRiO (2011)
Trener w Szkole Badań Rynku PTBRiO (2012, 2013)
Prelegent na II Forum FMCG, Warszawa (2012)
Trener w Szkole Badań Rynku PTBRiO (2012, 2013)
Prelegent na II Forum FMCG, Warszawa (2012)
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych