Leszek Szycman

Badacz rynku z 15-letnim doświadczeniem w dużych firmach FMCG, Bogate doświadczenie w projektach jakościowych i ilościowych prowadzonych na wielu rynkach.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Badania reklamy Analiza Architektura marki Świadomość marki rozwój marki Wartkość marki Zarządzanie Marką Analizy biznesowe Analiza konkurencji Wywiad konkurencji konsumenci Consumer Behaviour Consumer Insight Produkty konsumenckie Analiza klientów Etnografia FMCG Grupy focusowe Insight Generation Marketing Zintegrowany Wywiad rynku Analiza rynku Marketing zarządzanie marketingiem Badania marketingowe Strategia marketingowa Nielsen pozycjonowanie marki Product Innovation Badania jakościowe Badania ilościowe projektowanie kwestionariuszy Segmentacja Shopper Marketing Strategia Projektowanie ankiet Trade Marketing Brand Developement

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

GfK Polonia
Senior Project Manager
Unilever Polska S.A.
Kierownik ds. Badań Rynku na rejon Europy Środkowej i Wschodniej
Partner biznesowy dla Wice Prezesa ds Rozwoju Marki Kategorii Żywnościowej w CEE oraz zespołu Rozwoju Marki w CEE.
Reprezentowanie punktu widzenia konsumenta w zespołach projektowych na wszystkich etapach życia projektu; dbanie o to, by wiedza o konsumencie była pełna i wykorzystywania przy podejmowaniu decyzji – od pomysłu do wprowadzenia na rynek.
Odpowiedzialność za identyfikację potrzeb badawczych I ich realizację w ramach regionalnych programów badawczych dla marek Knorr, Amino, Delikat.
W szczególności dotyczy to poszukiwania i rozwijania insightów prowadzących do innowacyjnych projektów markowych oraz rozwoju komunikacji dla w/wym marek.
• Dostarcza insighty I identyfikuje szanse na rozwój biznesu
• Zarządza stroną badawczą regionalnych projektów innowacyjnych I komunikacyjnych
• Zarządza projektami badawczymi, jakościowymi i ilościowymi, przeprowadza niezbędne analizy i interpretacje
• Zarządza regionalną częścią globalnych projektów badawczych
• Zbiera i sytetyzuje zasoby badawcze by wspomagać podejmowanie decyzji, w jasny sposób komunikuje kluczowew wnioski I rekomendacje
• Ściśle współpracuje z lokalnym Działem Badań w celu zapewnienia pełni dostępnej wiedzy konsumenckiej w regionalnych projektach komunikacyjnych i innowacyjnych
• Współdecyduje o kształcie i koordynuje przebieg regionalnych projektów badawczych o charakterze strategicznego zrozumienia konsumenta, które zapewniają szeroką i dogłębną wiedzę o konsumentach w kategorii.
Logo
Starszy Specjalista ds. Badań Rynku dla marki Axe w Europie (Hamburg, Niemcy)
Unilever Deutschland
Koordynowanie i nadzorowanie europejskich projektów badawczych dla marki Axe w kategorii produktów do pielęgnacji ciała.
Współpraca I wsparcie dla globalnych projektów badawczych dla marki Axe.
Unilever Polska S.A.
Starszy Specjalista ds. Badan Rynkowych
Praca dla żywnościowej I chemicznej części Unilever (m.in. marki Timotei, Dove, Rama, Delma, Flora, Knorr, Hellmann's)
Logo
Mlodszy Analityk/Mlodszy Specjalista ds. Nowych Produktow
Claritas Polska (obecnie Axciom)
Projekty analityczne dla znaczących firm z kategorii FMCG, motoryzacji i finansów: przygotowywanie ofert, identyfikacja potrzeb klientów i opracowywanie indywidualnych koncepcji analitycznych dopasowanych do ich strategii marketingowych i sprzedażowych, przygotowywanie raportów i prezentacji, praca z bazą danych (ponad 2 mln rekordów)
Wsparcie w projektówaniu, tworzeniu i wdrażaniu nowych produktów analitycznych: przygotowanie analityczne i statystyczne, kreacja marketingowa, prowadzenie szkoleń dla działu sprzedaży

Szkolenia i kursy

Rozwój osobisty
- Insights Discovery – Mind Set (2013)
- Myers-Briggs Type Indicator, Communication in the Team – 6th Sense (2009-10)
- Zarządzanie zespołem zróżnicowanym wiekowo (2013)
Wystąpienia publiczne
- First Thing First, Think On Your Feet, Presentation Skills – Klos Training (2005-6)
- Train the Trainer (2005)
Podstawy Marketingu
- Essentials of marketing communication (2009)
- Fundamentals of Marketing Communication (2011)
- Neuromarketing (2013)
Oprogramowanie
- Projektówanie i utrzymanie stron WWW – Akademia WWW (2007)
- SPSS Answer Tree, Modele regresji – SPSS (2002-2003)

Edukacja

Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

Scuba diving, cooking, travels, scooters

Organizacje

Członek Polskiego Towarzysta Badaczy Rynku i Opinii

Inne

Członek Rady Programowej XII Kongresu PTBRiO (2011)
Trener w Szkole Badań Rynku PTBRiO (2012, 2013)
Prelegent na II Forum FMCG, Warszawa (2012)

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
FACECI
FACECI
A po co komu taka grupa :-)
Fani Excela
Fani Excela
Forum dla wszystkich, dla których jednym z instrumentów pracy jest arkusz kalkulacyjny.
Instytut Socjologii UW
Instytut Socjologii UW
Grupa dla absolwentów i studentów Instytutu Socjologii UW na Karowej.
Marka i branding
Marka i branding
Czym dla Ciebie jest marka? Dowiedz się czym marka jest dla innych!
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
mBank
mBank
mBank, Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Metody badań marketingowych
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Nurkowanie
Nurkowanie
Grupa przeznaczona dla miłośników nurkowania