Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Pricing manager
CircleK Polska Sp. z o.o.
Zakres obowiązków:
-bieżące zarządzanie cenami paliw w sieci stacji serwisowych zgodnie z celami i strategią firmy
-definiowanie i aktualizacja mikrorynków i formuł cenowych dla poszczególnych stacji
-przygotowywanie raportów, analiz, prognoz, prezentacji związanych z cenami paliw, ich poziomem względem konkurentów, realizacją marży, zysku i poziomu sprzedaży paliw na stacjach serwisowych
-udział w projektach centralnych związanych z pricingiem (m.in. wdrażanie narzędzi wspierających zarządzanie cenami paliw, ich upgrade, strategie cenowe itp.)
-rekomendacje inicjatyw cenowych mających na celu optymalizacje zysku i poziomu sprzedaży paliw na stacjach serwisowych
Osiągnięcia:
-poprzez odpowiednie i zgodne z polityką i strategią firmy zarządzanie cenami paliw w sieci stacji serwisowych realizacja założeń budżetowych dotyczących poziomu marży, założonego zysku oraz wielkości sprzedaży w kolejnych latach
-przygotowanie i wdrożenie szczegółowej procedury dotyczącej monitorowania i zmiany cen detalicznych na stacjach serwisowych
-przygotowanie i wdrożenie narzędzia służącego do zarządzania cenami paliw, programu PriceNet
-przygotowanie i wdrożenie wielu inicjatyw cenowych (np. pozycjonowanie cen paliw z grupy premium, active pricing, cheap Saturdays), które to inicjatywy przyczyniały się do poprawy zysku bądź poziomu sprzedaży paliw na stacjach serwisowych
-bieżące zarządzanie cenami paliw w sieci stacji serwisowych zgodnie z celami i strategią firmy
-definiowanie i aktualizacja mikrorynków i formuł cenowych dla poszczególnych stacji
-przygotowywanie raportów, analiz, prognoz, prezentacji związanych z cenami paliw, ich poziomem względem konkurentów, realizacją marży, zysku i poziomu sprzedaży paliw na stacjach serwisowych
-udział w projektach centralnych związanych z pricingiem (m.in. wdrażanie narzędzi wspierających zarządzanie cenami paliw, ich upgrade, strategie cenowe itp.)
-rekomendacje inicjatyw cenowych mających na celu optymalizacje zysku i poziomu sprzedaży paliw na stacjach serwisowych
Osiągnięcia:
-poprzez odpowiednie i zgodne z polityką i strategią firmy zarządzanie cenami paliw w sieci stacji serwisowych realizacja założeń budżetowych dotyczących poziomu marży, założonego zysku oraz wielkości sprzedaży w kolejnych latach
-przygotowanie i wdrożenie szczegółowej procedury dotyczącej monitorowania i zmiany cen detalicznych na stacjach serwisowych
-przygotowanie i wdrożenie narzędzia służącego do zarządzania cenami paliw, programu PriceNet
-przygotowanie i wdrożenie wielu inicjatyw cenowych (np. pozycjonowanie cen paliw z grupy premium, active pricing, cheap Saturdays), które to inicjatywy przyczyniały się do poprawy zysku bądź poziomu sprzedaży paliw na stacjach serwisowych
Loss Controler
Zakres obowiązków:
-bieżące zarządzanie cenami paliw w sieci stacji serwisowych zgodnie z celami i strategią firmy
-kontrola poziomu strat w sklepie we współpracy z kierownikami stacji, kierownikami regionów i Działem Marketingu
-kontrola poziomu strat paliw na stacjach
-wdrażanie standardów Sarbanes Oxley Act (SOX) w kontrolowanych obszarach
-przygotowywanie raportów, prognoz i analiz dla Zarządu firmy
-współudział w tworzeniu budżetu dotyczącego sprzedaży i kosztów stacji serwisowych
Osiągnięcia:
-stworzenie systemu i narzędzi do prowadzenia odpowiedniej polityki cenowej zapewniającej realizacja założeń budżetowych dotyczących poziomu marży, założonego zysku oraz wielkości sprzedaży w kolejnych latach
-stworzenie systemu kontroli strat w sklepie i dzięki temu zdecydowane ich obniżenie (z poziomu 1,85% sprzedaży w roku 2001 do 0,50% sprzedaży w roku 2004).
-bieżące zarządzanie cenami paliw w sieci stacji serwisowych zgodnie z celami i strategią firmy
-kontrola poziomu strat w sklepie we współpracy z kierownikami stacji, kierownikami regionów i Działem Marketingu
-kontrola poziomu strat paliw na stacjach
-wdrażanie standardów Sarbanes Oxley Act (SOX) w kontrolowanych obszarach
-przygotowywanie raportów, prognoz i analiz dla Zarządu firmy
-współudział w tworzeniu budżetu dotyczącego sprzedaży i kosztów stacji serwisowych
Osiągnięcia:
-stworzenie systemu i narzędzi do prowadzenia odpowiedniej polityki cenowej zapewniającej realizacja założeń budżetowych dotyczących poziomu marży, założonego zysku oraz wielkości sprzedaży w kolejnych latach
-stworzenie systemu kontroli strat w sklepie i dzięki temu zdecydowane ich obniżenie (z poziomu 1,85% sprzedaży w roku 2001 do 0,50% sprzedaży w roku 2004).
Station Accounting/Consolidation Section Manager
Zakres obowiązków:
-nadzór nad bieżącą księgowością i konsolidacja danych księgowych ze stacji serwisowych
-przygotowywanie raportu P&L stacji serwisowych dla Zarządu firmy i jego księgowanie w Księdze Głównej firmy
-przygotowywanie i kontrola wszystkich procedur finansowych obowiązujących na stacjach serwisowych
-uczestniczenie w pracach nad zmianami informatycznych systemów księgowych i kasowych na stacjach serwisowych
-zarządzanie bieżącą pracą sekcji, która składała się z sześciu kontrolerów
Osiągnięcia:
-wprowadzenie automatyzacji prac sekcji (głównie podczas procesu zamykania miesiąca) przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi informatycznych. Dzięki temu możliwe było dotrzymanie terminowego i poprawnego raportowania przy stale zwiększającej się liczbie stacji serwisowych
-nadzór nad bieżącą księgowością i konsolidacja danych księgowych ze stacji serwisowych
-przygotowywanie raportu P&L stacji serwisowych dla Zarządu firmy i jego księgowanie w Księdze Głównej firmy
-przygotowywanie i kontrola wszystkich procedur finansowych obowiązujących na stacjach serwisowych
-uczestniczenie w pracach nad zmianami informatycznych systemów księgowych i kasowych na stacjach serwisowych
-zarządzanie bieżącą pracą sekcji, która składała się z sześciu kontrolerów
Osiągnięcia:
-wprowadzenie automatyzacji prac sekcji (głównie podczas procesu zamykania miesiąca) przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi informatycznych. Dzięki temu możliwe było dotrzymanie terminowego i poprawnego raportowania przy stale zwiększającej się liczbie stacji serwisowych
Szkolenia i kursy
Zasady rachunkowości
Międzynarodowa Fundacja Rozwoju Rynku Kapitałowego i Przekształceń Własnościowych w Rzeczypospolitej Polskiej
EuroMap
Interactive Consultants International ApS z Danii
-szkolenie dla średniego szczebla pracowników firmy Statoil z krajów europejskich.
Kasy rejestrujące
Ernst&Young
Efektywne przygotowanie prezentacji
Computer Service Support SA
-prezentacja danych, grafika prezentacyjna, metodologia przygotowania
Programowanie MS Excel 2010 w języku Visual Basic
Softronic
Międzynarodowa Fundacja Rozwoju Rynku Kapitałowego i Przekształceń Własnościowych w Rzeczypospolitej Polskiej
EuroMap
Interactive Consultants International ApS z Danii
-szkolenie dla średniego szczebla pracowników firmy Statoil z krajów europejskich.
Kasy rejestrujące
Ernst&Young
Efektywne przygotowanie prezentacji
Computer Service Support SA
-prezentacja danych, grafika prezentacyjna, metodologia przygotowania
Programowanie MS Excel 2010 w języku Visual Basic
Softronic