Leszek Radzikowski

National Distributor Sales Manager, Castrol Lubricants
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

BP- Castrol Lubricants
National Distributor Sales Manager
Odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży i rozwój sprzedaży olejów i smarów na terenie całej Polski, w następujących segmentach rynku Retail i HD
- warsztaty nieautoryzowane,
- dystrybutorzy,
- sklepy motoryzacyjne,
- sieci warsztatowe,
- hurtownie cześci zamiennych,
- stacje benzynowe,
- autocentra.
BP- Castrol Lubricants
Regional Sales Manager South
- Odpowiadzialność za plan sprzedaży na podległym terenie (dystrybutorzy sell-in, dystrybutorzy sieciowi sell-out, klienci bezpośredni).
- Odwiedzanie klientów wraz z Sales Enginer zgodnie z ustalonym planem.
- Zdobywanie wiedzy na temat strategii klientów oraz ich celów biznesowych
- Odpowiadzialność za 5-osobowy zespół sprzedażowy
- Zarządzanie pracą dystrybutorów sieciowych ( Inter Cars, AD Polska,Inter Team, HART)
BP- Castrol Lubricants
National Key Account Manager - Accesory Shop/Non-Franchised Workshops Chain
Realizacja planu sprzedaży u klientów:
- autocentra (Norauto, Feu Vert, inne)
- sieci oponiarskie (Premio Service, Pneus Expert, Partner Opony Polska)
- serwisy zrzeszone w sieci(Q-Serwis, Prefekt Serwis, Bosch Serwis,Lider Serwis itp)
- dystrybutorów Sieciowych ( Inter Cars. AD Polska, FOTA, GAU Polska)
Zarządzanie pracą dystrybutorów dedykowanych do swoich klientów
Przygotowanie i prowadzenie programów szkoleniowych dla klientów w centrali oraz w oddziałach na terenie całego kraju.
Castrol Polska Sp. z o.o.
Key Account Sales Representive
- realizacja planu sprzedazy w regionie woj. Mazowieckiego i Lubelskiego w segmentach rynku Detalicznego: ( hiper i supermarkety, stacje paliw, podhurty, warsztaty nieautoryzowane, dystrybutorzy)
- pomoc Dystrybutorom w zwiekszaniu sprzedazy poprzez wspólne wizyty u klientów
- negocjacja umów warsztatowych i pozyskiwanie klientów w NFW
- nadzór nad realizacja kontraktów w segmencie NFW

Szkolenia i kursy

Zarządzanie klientami (World Class Customer Management)

Szkolenie EARLY LEADERS

Ocena kompetencji (Competency Assesment)

Zarządzanie zespołem (Managing Essentials)

7 nawyków skutecznego działania

Negocjacje Handlowe – prof. postawa kupiecka

Negocjacje Handlowe II – symulacje

Coaching - mechanizm wsparcia podwładnych

Competency Development

Negocjacje Handlowe

Zarządzanie Zespołem i Motywowanie Podwł.

Leading Performance & Development BP r.2003.

Doskonalenie jazdy samochodem
ABJ r.2001. (Warszawa)

Edukacja

Logo
Ekonomia i Zarządzanie, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

wędkarstwo dalekomorskie, jazda na rowerze

Inne

Nagrody i wyróznienia:

- Udzial w programie mentoring: styczeń 2011
- Trofeum w programie Winning Performance 2010
- Europen Sales Recognition Program 2008
- The Best Salesman Central Europe 2004
- The Best Salesman North Europe 2002
- The Best Salesman North Europe 2001