Umiejętności
Brand Personality
Corporate Branding
przywództwo w zespole
Prawo jazdy kat B
Prezentacje
Mediowanie
komunikatywność
Budowanie zespołu
Pakiet MS Offiece
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
współpraca z partnerami biznesowymi
Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji
pozyskiwanie sponsorów i partnerów
Cenię samorozwój i nie poprzestaje na tu i teraz
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. współpracy z inwestorami
Pro Zysk
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem .
Employer branding
Zamykanie sprzedaży i opieka posprzedażowa.
Tworzenie grup projektowych.
Przygotowywanie i realizacja strategii sprzedażowych.
Zarządzanie wiedzą organizacji.
Szkolenia wewnętrzne.
Doradztwo.
Employer branding
Zamykanie sprzedaży i opieka posprzedażowa.
Tworzenie grup projektowych.
Przygotowywanie i realizacja strategii sprzedażowych.
Zarządzanie wiedzą organizacji.
Szkolenia wewnętrzne.
Doradztwo.
Specjalista ds. kooperacji społecznych i biznesowych oraz PR
Inicjatywa Społeczna Potencjał
Odpowiedzialność za budowanie relacji i współdziałanie, wdrażanie programów, realizacje zadań związanych z promocją.
Zakres zadań :
• Skuteczna realizacja programów .
• Planowanie i budowanie strategii.
• Rozwój kompetencji, w tym poszerzanie wiedzy i praktycznych umiejętności.
• Minimalizacja zachowań szkodliwych.
• Rozwój pozytywnych postaw.
• Praca nad motywacją do zmian.
• Praca nad kulturą organizacji.
• Wystąpienia publiczne.
Realizacja zadań projektu – zakres obowiązków:
• Wdrażanie realizowanych projektów .
• Nawiązywanie współpracy.
• Prowadzenie zebrań.
• Negocjowanie.
• Dokumentacja.
• Ewaluacja.
• Promocja.
Zakres zadań :
• Skuteczna realizacja programów .
• Planowanie i budowanie strategii.
• Rozwój kompetencji, w tym poszerzanie wiedzy i praktycznych umiejętności.
• Minimalizacja zachowań szkodliwych.
• Rozwój pozytywnych postaw.
• Praca nad motywacją do zmian.
• Praca nad kulturą organizacji.
• Wystąpienia publiczne.
Realizacja zadań projektu – zakres obowiązków:
• Wdrażanie realizowanych projektów .
• Nawiązywanie współpracy.
• Prowadzenie zebrań.
• Negocjowanie.
• Dokumentacja.
• Ewaluacja.
• Promocja.
Pracownik socjalny
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Odpowiedzialność za prawidłowy rozwój umiejętności społeczno-bytowych
• Wsparcie psychiczno-emocjonalne.
• Diagnostyczno-monitorujące.
• Rozwój własnych kompetencji, w tym poszerzanie wiedzy i praktycznych umiejętności.
• Redukcja szkód.
• Wspieranie i rozwój pozytywnych postaw.
• Praca nad motywacją i aktywizacją do zmian.
• Koordynacja działań na rzecz rodziny.
Zakres zadań -
• Ustalenie potrzeb oraz analizowanie stopnia ich zaspokajania.
• Organizowanie pomocy i zapewnienie właściwych form opieki.
• Współdziałanie na rzecz potrzebujących z innymi działami i organizacjami.
• Opracowanie wniosków dotyczących problemów socjalnych rejonu.
• Współdziałanie z placówkami zdrowia, z policją , prokuraturą i innymi instytucjami prowadzącymi działalność socjalną.
• Kooperacje społeczno-biznesowe.
• Aktywizacja zawodowa.
• Działania grupy interdyscyplinarnej.
• Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych.
• Zamówienia publiczne
• Wsparcie psychiczno-emocjonalne.
• Diagnostyczno-monitorujące.
• Rozwój własnych kompetencji, w tym poszerzanie wiedzy i praktycznych umiejętności.
• Redukcja szkód.
• Wspieranie i rozwój pozytywnych postaw.
• Praca nad motywacją i aktywizacją do zmian.
• Koordynacja działań na rzecz rodziny.
Zakres zadań -
• Ustalenie potrzeb oraz analizowanie stopnia ich zaspokajania.
• Organizowanie pomocy i zapewnienie właściwych form opieki.
• Współdziałanie na rzecz potrzebujących z innymi działami i organizacjami.
• Opracowanie wniosków dotyczących problemów socjalnych rejonu.
• Współdziałanie z placówkami zdrowia, z policją , prokuraturą i innymi instytucjami prowadzącymi działalność socjalną.
• Kooperacje społeczno-biznesowe.
• Aktywizacja zawodowa.
• Działania grupy interdyscyplinarnej.
• Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych.
• Zamówienia publiczne
Asystent Rodziny
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Odpowiedzialność rozwój kompetencji rodzicielskich:
• Wsparcie psychiczno-emocjonalne.
• Diagnostyczno-monitorujące.
• Rozwój własnych kompetencji, w tym poszerzanie wiedzy i praktycznych umiejętności.
• Minimalizacja zachowań szkodliwych.
• Moderowanie przez odpowiedzialności opiekuńcze, doradcze, mediacyjne, wychowawcze.
• Rozwój pozytywnych postaw.
• Koordynacja działań na rzecz rodziny.
Zakres zadań -
• Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym.
• Pomoc rodzinie w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych i wychowawczych.
• Wspieranie aktywności społecznej rodzin.
• Motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
• Pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej.
• Udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach elementów psychoedukacyjnych, terapii zajęciowej, terapii pedagogicznej i logopedycznej.
• Działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin.
• Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci.
• Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną.
• Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.
• Wsparcie psychiczno-emocjonalne.
• Diagnostyczno-monitorujące.
• Rozwój własnych kompetencji, w tym poszerzanie wiedzy i praktycznych umiejętności.
• Minimalizacja zachowań szkodliwych.
• Moderowanie przez odpowiedzialności opiekuńcze, doradcze, mediacyjne, wychowawcze.
• Rozwój pozytywnych postaw.
• Koordynacja działań na rzecz rodziny.
Zakres zadań -
• Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym.
• Pomoc rodzinie w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych i wychowawczych.
• Wspieranie aktywności społecznej rodzin.
• Motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
• Pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej.
• Udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach elementów psychoedukacyjnych, terapii zajęciowej, terapii pedagogicznej i logopedycznej.
• Działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin.
• Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci.
• Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną.
• Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.
Profilaktyk - konsultant
Terapeuta, pedagog resocjalizacyjny, doradca rodzinny - odpowiedzialność za zdrowie, bezpieczeństwo, prawidłowy przebieg procesu poprzez:
• Konsultacje diagnostyczne.
• Konsultacje poradniane.
• Profilaktyka uzależnień.
• Rozwój własnych kompetencji, w tym poszerzanie wiedzy i praktycznych umiejętności.
• Rozwój pozytywnych postaw.
• Praca nad motywacją do zmian.
Realizacja zadań projektu – zakres obowiązków:
• Sesje indywidualne.
• Sesje grupowe.
• Profilaktyka prowadzona w przedszkolu, szkoła podstawowa, szkoła zawodowa.
• Konsultacje diagnostyczne.
• Konsultacje poradniane.
• Profilaktyka uzależnień.
• Rozwój własnych kompetencji, w tym poszerzanie wiedzy i praktycznych umiejętności.
• Rozwój pozytywnych postaw.
• Praca nad motywacją do zmian.
Realizacja zadań projektu – zakres obowiązków:
• Sesje indywidualne.
• Sesje grupowe.
• Profilaktyka prowadzona w przedszkolu, szkoła podstawowa, szkoła zawodowa.
Pdeagog terapeuta
Ośrodek Wsparcia w Rozwoju i Rehabilitacji „APERIO” w Andrychowie
Terapeuta, pedagog – odpowiedzialność za zdrowie, bezpieczeństwo i prawidłowy rozwój wychowanków poprzez:
• Skuteczną realizację programów, zajęć edukacyjnych.
• Zorganizowanie i skuteczną realizację zajęć rozwoju sportowego: siłownia, basen.
• Rozwój własnych kompetencji, w tym poszerzanie wiedzy i praktycznych umiejętności.
• Minimalizacja zachowań szkodliwych przez pracę indywidualną i grupową.
• Rozwój społecznych postaw.
• Praca nad motywacją do zmian
Realizacja zadań projektu – zakres obowiązków:
• Prowadzenie zajęć indywidualnych.
• Prowadzenie grupowych wraz z pracą z rodziną.
• Prowadzenie Terapii Zachowań Trudnych.
• Trening Funkcjonowania Codziennego.
• Terapia zajęciowa.
• Dokumentacja i sprawozdanie.
• Tworzenie IPD.
• Skuteczną realizację programów, zajęć edukacyjnych.
• Zorganizowanie i skuteczną realizację zajęć rozwoju sportowego: siłownia, basen.
• Rozwój własnych kompetencji, w tym poszerzanie wiedzy i praktycznych umiejętności.
• Minimalizacja zachowań szkodliwych przez pracę indywidualną i grupową.
• Rozwój społecznych postaw.
• Praca nad motywacją do zmian
Realizacja zadań projektu – zakres obowiązków:
• Prowadzenie zajęć indywidualnych.
• Prowadzenie grupowych wraz z pracą z rodziną.
• Prowadzenie Terapii Zachowań Trudnych.
• Trening Funkcjonowania Codziennego.
• Terapia zajęciowa.
• Dokumentacja i sprawozdanie.
• Tworzenie IPD.
Specjalista terapii uzależnień - staż kliniczny
Ośrodek Rehabilitacji Dla Uzależnionych Od Substancji Psychoaktywnych Straszny Dwór
Specjalista terapii uzależnień, stażysta – zakres zadań:
• Uczestnictwo w zajęciach grupowych i sesjach indywidualnych.
• Przeprowadzenie zajęć grupowych oraz wywiadu z pacjentem będącym długo w terapii.
• Uczestnictwo w zajęciach grupowych i sesjach indywidualnych.
• Przeprowadzenie zajęć grupowych oraz wywiadu z pacjentem będącym długo w terapii.
Terapeuta uzależnień
Centrum Zdrowia i Edukacji. Ośrodek Terapii Uzależnień PARASOL
Terapeuta uzależnień – zakres zadań:
• Wywiad wstępy – wstępna diagnoza problemowa.
• Prowadzenie zajęć grupowych o charakterze edukacyjnym. Praca na procesie, dynamice grupy.
• Sesje indywidualne.
• Praca z rodziną pacjenta.
• Dokumentacja.
Osoba dozorująca - odpowiedzialność za funkcjonowanie ośrodka oraz zdrowie pacjentów, podczas długoterminowych nieobecności właścicieli.
• Wywiad wstępy – wstępna diagnoza problemowa.
• Prowadzenie zajęć grupowych o charakterze edukacyjnym. Praca na procesie, dynamice grupy.
• Sesje indywidualne.
• Praca z rodziną pacjenta.
• Dokumentacja.
Osoba dozorująca - odpowiedzialność za funkcjonowanie ośrodka oraz zdrowie pacjentów, podczas długoterminowych nieobecności właścicieli.
Wychowawca
Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza w Kętach
Wychowawca – odpowiedzialność za zdrowie, bezpieczeństwo i prawidłowy rozwój wychowanków poprzez:
• Skuteczną realizację programów profilaktycznych oraz zajęć edukacyjnych.
• Zorganizowanie i skuteczną realizację zajęć rozwoju sportowego: siłownia, basen, wycieczki górskie.
• Rozwój Społeczności Korekcyjnej w POW, jako systemu pracy z dziećmi i młodzieżą w grupie.
• Reprezentowanie wychowanków oraz placówki w instytucjach: sąd, policja, szkoła, ośrodki socjoterapeutyczne, MOPS, GOPS .
• Rozwój własnych kompetencji, w tym poszerzanie wiedzy i praktycznych umiejętności.
Osoba tworząca i współtworząca projekty – zakres obowiązków:
• Planowanie rezultatów a następnie współtworzenie projektów realizujących te rezultaty.
• Organizacja i planowanie budżetu projektów; dbanie o prawidłowy przebieg harmonogramu zadań.
• Wdrażanie grupę do projektów, praca nad jej motywacją do działania.
• Wielokrotny opiekun POW podczas kilkudniowych wyjazdów grupowych, koordynacja wycieczek.
• Dokumentacja i sprawozdanie z projektów.
Osiągnięcia jako wychowawca:
• Wdrożenie systemu Społeczności Korekcyjnej.
• Rozbudowa siłowni dla dzieci i młodzieży w POW.
• Stworzenie autorskiego programu „Prawdziwy Świat” i prowadzenie zajęć profilaktyki uzależnień.
• Pozyskanie środków finansowych na realizację programów profilaktycznych.
• Organizacja licznych wyjazdów krajoznawczych i ukulturalniających dla wychowanków POW.
• Skuteczną realizację programów profilaktycznych oraz zajęć edukacyjnych.
• Zorganizowanie i skuteczną realizację zajęć rozwoju sportowego: siłownia, basen, wycieczki górskie.
• Rozwój Społeczności Korekcyjnej w POW, jako systemu pracy z dziećmi i młodzieżą w grupie.
• Reprezentowanie wychowanków oraz placówki w instytucjach: sąd, policja, szkoła, ośrodki socjoterapeutyczne, MOPS, GOPS .
• Rozwój własnych kompetencji, w tym poszerzanie wiedzy i praktycznych umiejętności.
Osoba tworząca i współtworząca projekty – zakres obowiązków:
• Planowanie rezultatów a następnie współtworzenie projektów realizujących te rezultaty.
• Organizacja i planowanie budżetu projektów; dbanie o prawidłowy przebieg harmonogramu zadań.
• Wdrażanie grupę do projektów, praca nad jej motywacją do działania.
• Wielokrotny opiekun POW podczas kilkudniowych wyjazdów grupowych, koordynacja wycieczek.
• Dokumentacja i sprawozdanie z projektów.
Osiągnięcia jako wychowawca:
• Wdrożenie systemu Społeczności Korekcyjnej.
• Rozbudowa siłowni dla dzieci i młodzieży w POW.
• Stworzenie autorskiego programu „Prawdziwy Świat” i prowadzenie zajęć profilaktyki uzależnień.
• Pozyskanie środków finansowych na realizację programów profilaktycznych.
• Organizacja licznych wyjazdów krajoznawczych i ukulturalniających dla wychowanków POW.
Przedstawiciel handlowy
MAKRO FHU Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Komandytową
Przedstawiciel handlowy – zakres zadań:
• Wynik finansowy, terminowość realizowanych projektów oraz jakość relacji z klientami.
• Przygotowywanie zapytań, ofert i warunków handlowych. Udział w przetargach.
• Negocjowanie warunków kupna i sprzedaży.
• Doradztwo i realizacja zamówień.
• Pozyskiwanie nowych klientów.
• Realizacja planu sprzedażowego firmy poprzez skuteczny udział w licznych przetargach.
• Pozyskanie dla firmy kilku kluczowych klientów oraz kontrahentów.
• Samodzielne wypracowanie korzystnej umowy handlowej z dostawcą oświetlenia LED-owego.
Wypracowywanie u kontrahentów dodatkowych rabatów dla firmy.
• Wynik finansowy, terminowość realizowanych projektów oraz jakość relacji z klientami.
• Przygotowywanie zapytań, ofert i warunków handlowych. Udział w przetargach.
• Negocjowanie warunków kupna i sprzedaży.
• Doradztwo i realizacja zamówień.
• Pozyskiwanie nowych klientów.
• Realizacja planu sprzedażowego firmy poprzez skuteczny udział w licznych przetargach.
• Pozyskanie dla firmy kilku kluczowych klientów oraz kontrahentów.
• Samodzielne wypracowanie korzystnej umowy handlowej z dostawcą oświetlenia LED-owego.
Wypracowywanie u kontrahentów dodatkowych rabatów dla firmy.
Projekty
Zostań Potencjalnym Mikołajem II
Działaniami zostały objęte dzieci z terenu powiatu oświęcimskiego, wadowickiego oraz dzieci z terenu miast Dąbrowa Górnicza, Kraków, Łodygowice. Prezenty od Mikołaja otrzymało 330 dzieci oraz 15 seniorów. Ze zbiórek słodyczy udało się przekazać 12okg dla podopiecznych Środowiskowego Domu Samopomocy w Wieprzy, Stowarzyszenie Promyk dla Niepełnosprawnych Dzieci w Oświęcimiu, Ośrodek Nadzieja w Biesku-Białej.
Zostań Potencjalnym Mikołajem
Działaniami zostały objęte dzieci z terenu powiatu oświęcimskiego oraz dzieci z terenu miasta Bielsko-Biała. Prezenty w domach od Mikołajów otrzymało 215 dzieci. Prócz tego około 50kg słodyczy oraz artykuły papiernicze trafiły do Stowarzyszenia Bratnich Serc w Oświęcimiu. Mikołaj odwiedził również
Oświęcimskie Hospicjum.
Oświęcimskie Hospicjum.
Drewniana zabawka
Organizowanie i przekazanie zabawek drewnianych, na rzecz dzieci i młodzieży,
w tym niepełnosprawnych z Szkół i Przedszkoli z Oddziałami Integracyjnymi, Placówek Opiekuńczych, Domów Dziecka, Fundacjom, Specjalnym Ośrodkom Szkolno-Wychowawczym, GOPS Kęty. Zakres miast objętych działaniami Oświęcim, Kęty, Kraków, Andrychów, Tychy, Orzesze, Jelenia Góra, Kalwaria Zebrzydowska, Rajsko, Polanka Wielka, Grojec.
w tym niepełnosprawnych z Szkół i Przedszkoli z Oddziałami Integracyjnymi, Placówek Opiekuńczych, Domów Dziecka, Fundacjom, Specjalnym Ośrodkom Szkolno-Wychowawczym, GOPS Kęty. Zakres miast objętych działaniami Oświęcim, Kęty, Kraków, Andrychów, Tychy, Orzesze, Jelenia Góra, Kalwaria Zebrzydowska, Rajsko, Polanka Wielka, Grojec.
Szkolenia i kursy
• Analiza Transakcyjna dla trenerów, coachów, konsultantów, menagerów HR.
• Seminaria z Analizy Transakcyjnej.
• Dialog Motywujący w pracy z grupami.
• Dialog Motywujący w pracy z osobami uzależnionymi behawioralnie.
• Akademii Polskiego Forum Arbitrażu – ADR.
• Skuteczna komunikacja w zespole i w pracy z klientem.
• Warsztaty instruktażowe z zakresu wdrażania Modelowego Standardu Aktywnej integracji (MSAI) przez Liderów instytucji pomocy i integracji społecznej.
• Trening Interpersonalny 40h.
• Trening intrapsychiczny 40h.
• Praca pod superwizją prowadzoną nurtem ustawień systemowych.
• Praca pod superwizją prowadzoną nurtem psychodynamicznym.
• Mediacje rodzinne w sytuacji rozwodu- gest miłości dla Twojego dziecka.
• Uzależniania dzieci i młodzieży.
• Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie- praktyczne i prawne rozwiązania. Mediacja jako metoda wypracowania porozumienia w pracy Zespołów Interdyscyplinarnych oraz KRPA.
• Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie i przemocy ze względu na płeć.
• Narkotyki – jak rozpoznać, jak reagować.
• Dziecko w systemie opieki zastępczej – współpraca z rodziną pochodzenia.
• Uczeń w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej – metody i formy wsparcia.
• Znaczenie zespołu w pracy z dziećmi metodą społeczności korekcyjnej.
• Trudne dzieci najbardziej kochają.
• Problem agresji wśród młodzieży, czy problem młodzieży źródłem agresji.
• Specjalista Terapii Uzależnień.
• Samorozwój: studiowanie treści - PR, przywództwo, strategia.
• Seminaria z Analizy Transakcyjnej.
• Dialog Motywujący w pracy z grupami.
• Dialog Motywujący w pracy z osobami uzależnionymi behawioralnie.
• Akademii Polskiego Forum Arbitrażu – ADR.
• Skuteczna komunikacja w zespole i w pracy z klientem.
• Warsztaty instruktażowe z zakresu wdrażania Modelowego Standardu Aktywnej integracji (MSAI) przez Liderów instytucji pomocy i integracji społecznej.
• Trening Interpersonalny 40h.
• Trening intrapsychiczny 40h.
• Praca pod superwizją prowadzoną nurtem ustawień systemowych.
• Praca pod superwizją prowadzoną nurtem psychodynamicznym.
• Mediacje rodzinne w sytuacji rozwodu- gest miłości dla Twojego dziecka.
• Uzależniania dzieci i młodzieży.
• Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie- praktyczne i prawne rozwiązania. Mediacja jako metoda wypracowania porozumienia w pracy Zespołów Interdyscyplinarnych oraz KRPA.
• Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie i przemocy ze względu na płeć.
• Narkotyki – jak rozpoznać, jak reagować.
• Dziecko w systemie opieki zastępczej – współpraca z rodziną pochodzenia.
• Uczeń w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej – metody i formy wsparcia.
• Znaczenie zespołu w pracy z dziećmi metodą społeczności korekcyjnej.
• Trudne dzieci najbardziej kochają.
• Problem agresji wśród młodzieży, czy problem młodzieży źródłem agresji.
• Specjalista Terapii Uzależnień.
• Samorozwój: studiowanie treści - PR, przywództwo, strategia.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Kulturystyka, trekking górski, snowboard, paragliding.
Organizacje
Inicjatywa Społeczna Potencjał.
Członek Polskiego Integratywnego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej.
Członek Polskiego Integratywnego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej.
Inne
NAGRODY:
• Nominacja do nagrody Osobowość Roku 2016
• Amicus Hominum 2016 wyróżnienie w kategorii Polityka Społeczna i Prorodzinna
• Tytuł „Człowiek Roku 2015” Plebiscyt Gazety Krakowskiej.
• LIDER – Business Networking International Polska.
• List gratulacyjny od Marszałka Województwa Małopolski.
ZAINTERESOWANIA:
• Zarządzanie, PR, budowanie zespołów, budowanie kultury i strategii organizacji, przywództwo.
• Nominacja do nagrody Osobowość Roku 2016
• Amicus Hominum 2016 wyróżnienie w kategorii Polityka Społeczna i Prorodzinna
• Tytuł „Człowiek Roku 2015” Plebiscyt Gazety Krakowskiej.
• LIDER – Business Networking International Polska.
• List gratulacyjny od Marszałka Województwa Małopolski.
ZAINTERESOWANIA:
• Zarządzanie, PR, budowanie zespołów, budowanie kultury i strategii organizacji, przywództwo.
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej