Leszek Mierzyński
Kierownik Centrum Obsługi Klientów Biznesowych, PTC Sp. z o.o.
Gdańsk,
pomorskie
Umiejętności
Sprzedaż
Obsługa klienta
prowadzenie samochodów do 3,5t
obsługa komputera, prawo jazdy kat. B, obsługa urządzeń biurowych
Wózki widłowe
Doświadczenie zawodowe
St. Specjalista ds. Sprzedaży, Obsługi Klienta i Terminali
Do moich obowiązków należy sprzedaż i obsługa klienta, pełna informacja o oferowanych produktach i usługach, rozwiązywanie problemów reklamacyjnych, pozyskiwanie nowych oraz utrzymanie dotychczasowych klientów. Pogłębianie wiedzy oraz prowadzenie szkoleń z zakresu terminali, pomoc klientom i współpracownikom w zakresie obsługi i konfiguracji urządzeń.
Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Zajmowałem się sprzedażą i obsługą klienta zgodnie z określonymi przez PTC standardami, do moich zadań należała informacja o oferowanych produktach i usługach, rozwiązywanie problemów reklamacyjnych, pozyskiwanie nowych oraz utrzymanie dotychczasowych klientów
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Grupy
Atmosfera Skydiving Club
Skoki spadochronowe, paralotnie. Spędzanie wolnego czasu w powietrzu i na lotnisku w oparciu o Klub Spadochronowy Atmosfera.
Era
Grupa dla osób związanych z siecią Era: pracowników, abonentów, użytkowników... sympatyków, miłośników, fanatyków... ;)
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.