Leszek Matuszak

Specjalista ds. SPC, analityk, statystyk, prognosta, nauczyciel,

Wypowiedzi

  • Leszek Matuszak
    Wpis na grupie TELEKOMUNIKACJA w temacie Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!
    13.10.2012, 22:03

    Ok - część się wyjaśniła.
    Konsultanci podobno mają w systemie jakiegoś ptaszka, którego powinni zaznaczyć przy rezygnacji z FunPacka.
    Więc nie było potrzeby podpisania na nowo umowy.
    Telefon został uruchomiony 10 października.

    21 dni - chodziło o okres obowiązywania umowy do 31 października (czyli końca okresu wypowiedzenia).

  • Leszek Matuszak
    Wpis na grupie TELEKOMUNIKACJA w temacie Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!
    6.10.2012, 10:12

    A to mały update - zerwaliśmy umowę z TPSA, telefonu dalej nie ma (podobno próbują aktywować linię), problemy biurokratyczne mnożą się i ogólnie panuje w tpsa mega-bałagan.

    Żeby było śmieszniej - przez parę dni telefon się włączył, ale okazało się, że pod innym numerem - tpsa komuś odcięła możliwość połączeń.
    Rozmowa z infolinią wyglądała tak:

    ...
    - Dzwonię w sprawie numeru XXXX-XXX
    I: To niemożliwe, ten numer jest wyłączony, bo zlecenie ponownej aktywacji nie zostało jeszcze uruchomione
    - A to w jaki sposób z Panią rozmawiam?
    I: Faktycznie. Ale mi wyświetla się inny numer
    - Dokładnie - i to jest problem, bo komuś zabraliście Państwo linię
    I: Nie, nie zabraliśmy - ten numer, który się wyświetla także jest nieaktywny.
    - Jak może być nieaktywny, skoro z Panią rozmawiam?
    I: To prawda. Ktoś musiał coś źle połączyć...
    ...
    ...
    ...
    - To w takim razie czy mogę u Pani zgłosić rezygnację z tych beznadziejnych usług?
    I: Tylko w salonie, osobiście. Ale nie może Pan zrezygnować z umowy dopóki nie naprawimy usterki
    - A jaki jest czas oczekiwania?
    I: W teorii 14 dni, a praktyce do 30.

    W celu podłączenia z powrotem usługi, która działała od 15 lat (w której umowy nie wypowiadaliśmy) potrzebne jest podpisanie nowej umowy na 21 dni (do końca października). Natomiast podłączenie następi w ciagu 14 dni od podpisania umowy, więc nie całkiem widzę sens...

    Ogólnie nie polecam - złożyłem także reklamację w orange, biurze rzecznika klientów tp - odpowiedzi od nich brak.

  • Leszek Matuszak
    Wpis na grupie TELEKOMUNIKACJA w temacie Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!
    12.09.2012, 08:59

    A to ja też się chętnie wypowiem - co prawda funpacka nie założyłem, ale założyli go rodzice (konsultanci nie wytłumaczyli czym dokładnie jest).

    Co do zawarcia umowy - miodzio, podobno 2 dni i kurier przywiózł calość
    Potem przez 4 dni linia była nieaktywna (brak synchronizacji na liveboxie - nie działał również telefon)
    Po 4 dniach przyjechałem do domu - linia dalej nieaktywna, więc powisiałem na komórce parę godzin w sumie (niestety BL i infolinia techniczna z komórek orange kosztują - a z telefonu dzwonić nie mogłem, bo nie działał). Infolinia techniczna to osobna sprawa - człowiek jest tam traktowany jak kretyn, a podejście, że twardy reset sprzętu jest receptą na wszystko jest dziwne, ale cały czas tam funkcjonuje.
    Po zgłoszeniu technik zjawił się błyskawicznie (a była to niedziela - tutaj duży szacun dla firmy ELTEL) - okazało się przy okazji, że z telefonem mogą być problemy, ale wtedy jeszcze w to nie wierzyłem.
    Internet zaczął działać, telefon też. Przyszła pora na TV - dekoder nie chciał się skonfigurować - na infolinii dowiedziałem się, że mam podłączyć go do innego gniazda (nie do gniazda przeznaczonego do TV świadczonej drogą kablową, jak to zamawiałem, a do innego - podobno wynikało to z błędu w instrukcji). Po podłączeniu i instalacji dekoder zaczął dopominać się talerza satelitarnego.
    Dzwonię na infolinię, a tam się dowiaduję, że mam tv drogą satelitarną. Jednocześnie uprzejmy pan konsultant informuje mnie, że mogę kupić antenę w promocyjnej cenie.
    Kupuję antenę w salonie - w prawie promocyjnej cenie (promocyjna cena przysługuje osobom z technologią satelitarną, a ja mimo iż taką mam to zamawiałem w technologii kablowej, więc technologii satelitarnej nie mam, chociaż mam).
    Wracam do domu - niby wszystko ok - a tutaj nie działa telefon.
    Po godzinie (na infolinię nie mogłem się dodzwonić) telefon zaczyna działać.
    Następnego dnia - telefon nie działa przez 3 godziny.
    Dzisiaj telefon działał, ale umowa zostanie wypowiedziana - przechodzimy do konkurencji (nawet niekoniecznie dlatego, że jesteśmy pewni, że będzie lepsza, ale może tam nie potraktują człowieka jak idiotę).

    PS - na infolinii nie informują także, że logistyczne ułożenie kabli w domu (szczególnie piętrowym, gdzie jest kilka aparatów) to także problem, bo wszystko musi iść przez liveboxa (a z innego routera nie można korzystać, bo wtedy nie będzie telefonu).
    Ogólnie - odradzam!

  • Leszek Matuszak
    Wpis na grupie EXCEL w praktyce w temacie dzień miesiąca

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy EXCEL w praktyce

  • Leszek Matuszak
    Wpis na grupie Fani Excela w temacie Jak działają funkcje IRR i NPV
    15.06.2012, 23:07

    A nie prościej z tym pierwiastkiej A1^(1/N)? (N to stopień)

  • Leszek Matuszak
    Wpis na grupie Analityk w temacie Jak zostać Analitykiem?
    11.06.2012, 22:33

    A ja bym poradził jeszcze samokształcenie - w ostatecznym rozrachunku nie jest ważny papier, a umiejętności. Parę lat temu zaczynałem pracę w analizie danych - chwytałem się wszystkiego, co się dało i douczałem się - szczególnie, gdy pojawił się problem, któego nie potrafiłem rozwiązać.

    Dopiero praktyka sprawia, że czujemy się pewnie. Na Pana miejscu kontynuowałbym ekonometrię, a oprócz tego szukał zatrudnienia - ale w zawodzie, a nie jak popadnie.

    Ze znajomościami nie mogę się zgodzić - jest to jedna z najfajniejszych branż, ponieważ tutaj jeśli jest się słabym, to albo się nadrobi zaległości, albo nie zrobi się nic (co nie znaczy, że nie działają polecenia)

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do