Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Storczyk orchidea
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Storczyk orchidea
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Storczyk orchidea
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Storczyk orchidea
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Storczyk orchidea
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Storczyk orchidea
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Storczyk orchidea
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Storczyk orchidea
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Storczyk orchidea
-
Clematisy wszelakie, choć chyba "Dr Ruppel" najładniejszy :)
Leszek Cylupa edytował(a) ten post dnia 19.11.09 o godzinie 08:01 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Hyundai
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Storczyk orchidea
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Storczyk orchidea
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Storczyk orchidea
-
Jeżeli masz seryjnie zamontowane AUX to zupełnie inna bajka!
Faktycznie, wtedy wystarczy tylko kabelek mini-jack <-> mini-jack.
Zapewne będziesz podpinał MP3 player ? Jeżeli tak, to potrzeba urządzenia o dość dużej mocy wyjściowej. Szczególnie polecam iPody i iRivery - te zdecydowanie dobrze grają z naszym radiem. -
Niestety, w radio nie ma wejscia klasycznego AUX typu gnizado mini-jack lub pod postacią 2 złaczy typu chinch. Tak wogóle, to
MP3 trzeba podpiąć tak, aby udawał zminiarkę Hondy lub przyłacze iPOD'a.
Z tyłu radia znajdziesz takie złącza:
Pin B15 (AUX DET) pozwala na wykrycie czy wogóle coś jest podłaczone - w tym celu nalezy go podłączyć go do masy - PIN B4
Od tego momentu w radio dostępny jest tryb AUX (o ile dobrze pamiętam to jest pod tym samym klawiszem co CD)
Pin B14 (AUX R) - to jest wejście kanału prawego - podpinamy kabelek który idze do złacza na wtyku mini-jack który jest najbardziej na końcu wtyczki.
Pin B13 (AUX L) - to jest wejście kanału lewego- podpinamy kabelek który idze do środkowego złacza na wtyku mini-jack
Pin B3 (AUX SIG GND) - to jest masa dla sygnałów audio - podpinamy od masy mini-jacka
Jeżeli nasz kabel miał oplot ekranujący to oplot podpinamy do pinu
B4 (AUX SHIELD)
Robert Bernaciak:Leszek, takie pytanie.
Leszek Cylupa edytował(a) ten post dnia 28.07.08 o godzinie 08:27
mp3 o którym piszesz to podpinasz do AUX poprzez zwykły nimi jack-mini jack jak ten tutaj?: http://allegro.pl/item405365802_wyprzedaz_kabel_maly_j...
Z góry dzięki za info!
Robert
Leszek Cylupa:
Generalnie jest to CD dla ASO Hondy... ale można w nim znaleść wiele przydatnych informacji - ot choćby jak rozebrac dany element i gdzie jest przykręcony i na ilu śrubach. Są przede wszytkim opisy prostych testów jak sprawdzić czy coś działa (zwykle przy użyciu zwykłego miernika elektrycznego) + instrukcje jak wymieniac poszczególne elementy. Do tego dochodzą szczegółowe schematy instalacji elektrycznej i audio (ale bez wnikania w ukąłdy scalone) - opisy modłów + kable i ich koloty pomiędzy. Sa jeszcze informacje co dokładnie powinno być sprawdzone na którym przeglądzie (to dla tych co jeszcze serwisują w ASO).
Wersja angielska zajmuje niewiele (o ile dobrze pamiętam 80MB) i mógłbym ja gdzieś udostępnić na WWW do ściągniecia... niestety polskiej wersji językowej jakoś nie potrafię "wyciągnac" z całej płytki (na płycie jest kilka języków do wyboru).
Dzięki tej płytce udało mi się np. przerobić tylną wycieraczkę (dołożyłem przerywacz... pracuje okresowo a nie non-stop) oraz założem wejscie AUX do radia (podpinam sobie MP3 playera - teraz to już jest w standardzie, ale kiedyś nie było) -
Witamy!
1. Obejście na pewno jest możliwe... wystarczy podłączyć radio na stałe do zasilania a nie poprzez stacyjkę. Ja planuję w najbliższym czasie zrobić zasialnie do GPSa takie zeby mi się nie wyłaczało jak wyjmuję kluczyk... to wtedy moze przy okazji przeszukam serwisówkę pod wzgledem tego radia również. Na razie jakoś nie mam czasu żeby się za to zabrać.
2. Nigdy nie zauważyłem.... czasmi mam wrecz odwrotnie i chciałbym żeby chodziło nieco słabie,j bo już kilka razy tak mi się lekko kręciło, że potem nie mogłem ruszyć przy tak mocno skręconych kołach z posypanej pisakiem kostki ;).
3. Alarmy faktycznie są montowane polskie i w Polsce... chcociaz wydawało mi się, że wszystkie ASO montuje te same. Może masz zmieniony alarm bo na przykład było dopinane coś dodatkowo... typu automatyczne domykanie szyb, czy nietypowy czujnik? Sprawdz dobrze czy nie masz gdzeiś instrukcji do tego alarmu (powinna być ksiażeczka dla serwisu - jak aktywować, deaktywować i właczyc tryb serwisowy + ustawiony kod). Jeżeli znajdziesz ksiażeczkę, to wystarczy poszukać po sklepach i allegro czy mają taki sam model, a potem do jakiegoś speca wymienić (trzeba zakodować w centralce Hondowskie kluczyki). Ewentualnie pojechać od razu do speca od alarmów i niech sprawdzi co i jak.
Centralkę alarmu na 90% masz zamocowaną za kierownicą. Widać ją powinno być jak popatrzysz od dołu kokpitu(jakby od pedałów) wprost nad pedał sprzęgła. Możesz popróbowąć docisnać wtyczki, może się jakas obluzowała i na przykład zasilanie przerywa. -
Dominika Natalia Żurawska:
Marcin Goliński:
Mam pytanko co do serwisowania klimatyzacji? Gdzie jeździcie na jakieś odgrzybianie etc... klimy w Waszych Jazzach?
Pzdr
U mnie dealer Hondy podczas każdego corocznego przeglądu wymienia jakieś filtry od klimatyzacji :)
Tak jak napisał powyżej Robert, kosztuje to 100 zł.
Zapewne chodzi o filtr przeciwpyłkowy.... a jest to ogólnie filtr powietrza dostajacego się do wnętrza kabiny bez względu na to czy klima jest właczona czy nie. Taki filtr na Allegro można już kupić za 25zł a wymiana jest po prostu banalna - pojemnik na filtr znajduje się w schowku - wystarczy wyciągnac dolną półkę i odszukać białą skrzynkę. A tak swoja drogą, to zauwazyłem, że u mnie ten filtr nie wytzymuje tych 20 000 km pomiędzy przeglądami więc przesiadłem sią na filtry wycinane z włókniny przeznaczonej do filtrów akwariowych - kosztuje grosze, a wymieniam sobie kilka razy pomiędzy przegądami, najczęsicej przy myciu samochodu.
Serwis klimatyzacji polega na wymienie czynnika chłodzącego (który jest równocześnie środkiem smarującym), odgrzybieniu przewodów powietrzynch i sprawdzeniu szczelności instalcji. Całość powinna być wykonana raz na 2 lata - i prawdę mówiąc nie wiem czemu nie widnieje to w wykazie czynności jakie nalezy wykonąć przy drugim przeglądzie serwisowym.
Przewody powietrzne odgrzybiłem sobie sam po roku uzywania... bo już zaczynało zalatywać nieco nieświerzo z nawiewu. Użyłem jakiegoś ogólnie odstępnego środka w sprayu który wpusciłem dokładnie w to miejsce gdzie zakłada się filtr przeciwpyłkowy przy włączonej dmuchawie - i najwyzraźniej ładnie się rozprowadził po całej instalacji bo piana aż wyleciała z kratek nawiewu - brzydki zapach również znikł. Teraz zamierzam zrobić serwis całości (wymiana czynika + odgrzybienia ) - ale jeszcze popytam w ASO Hondy ile to u nich kosztuje i czy trzeba to robić u nich. Normalnie taka usługa kosztuje koło 100-200zł. -
Witamy!
Od razu również, z racji niewielkiej odległości, zapraszam na zloty fanów Hondy, a szczególnie na Jazz Spoty ogranizowane w ramach Honda Klub Śląsk. Ostatni odbył się włąśnie w sobotę, 10 maja, na parkingu OBI w Bytomiu.
Wszystkie informacje i terminy na http://www.honda.slask.pl
Zapraszam również wszystkich użytkowników Hondy Jazz do dołączania się do grupy Honda Fit/Jazz w portalu nasza-klasa.
http://nasza-klasa.pl/profile/13049136Leszek Cylupa edytował(a) ten post dnia 13.05.08 o godzinie 09:34 -
Jazz 1.2 i-DSI PB95
Miasto 6.5-7.3 (lato-zima)
Trasa 90-100km/h - 4.5
160-180km/h - 7.5Leszek Cylupa edytował(a) ten post dnia 19.12.07 o godzinie 08:39