Leszek Bialogorski

Prezes Zarządu, Film Factory, Inc./ International Business Development Consultant

Wypowiedzi

  • Leszek Bialogorski
    Wpis na grupie Luxury w temacie Najbogatsi w Chinach w 2010 - SĄ OTWARCI NA LUKSUS Z...
    15.01.2011, 19:08

    Według Szanghajskiego Hurun raportu obecnie jest w Chinach 401 milionerów dolarowych.

    W chińskiej walucie Rmb jest tam obecnie 1,900 miliarderów, 1/3 więcej niż w 2009 roku, co jest olbrzymim skokiem biorąc pod uwagę, że w 2008 roku było tam tylko 24 miliarderów. Zaś Rmb-milionerów jest tam obecnie 875,000.

    Przeciętny wiek chińskich miliarderów to 43 lata, a milionerów 39 lat.

    Najpopularniejsze marki i produkty wśród najbogatszych w Chinach to Louis Vuitton, Giorgio Armani , Azimut jacht, Bombardier jet i Louis XIII wino, Rolls-Royce Phantom i Bentley Continental Flying Spur.

    Wymienione marki są tam najpopularniejsze, bo zainwestowały w swoją obecność na chińskim rynku.

    Polskie firmy które specjalizują się w produkcji luksusowych produktów powinny zainwestować w promocję swojej marki w Chinach, stosując bardzo ekonomiczny marketing na portalach społecznościowych, w czym aktualnie mogę służyć pomocą. Wcale nie potrzeba dużych środków pieniężnych aby tam zaistnieć, jeśli ma się konkurencyjne luksusowe produkty, jak dla przykładu polskie stocznie produkujące ultra luksusowe jachty, lub polscy producenci luksusowych mebli.

    Najbogatsi poszukują czegoś wyjątkowego, a w Polsce na szczęście nie wszystko w temacie luksusu jest z importu.Leszek Bialogorski edytował(a) ten post dnia 16.01.11 o godzinie 00:09

  • Leszek Bialogorski
    Wpis na grupie CEO KLUB w temacie POTRZEBUJES POMOCY W NAWIĄZANIU ELITARNYCH KONTAKTÓW...
    14.01.2011, 13:03

    Technologie internetowe i portale społecznościowe zrewolucjonizowały dotychczasowe metody pozyskiwania partnerów do współpracy oraz promowanie marki, produktu lub usługi, szczególnie w skali międzynarodowej w obecnym stanie recesji wielu gospodarek na świecie.
    Nie mam nikomu za złe że ma odmienne zdanie, tak długo jak prezentuje je w sposób rzeczowy i kulturalny. Każdy ma swoją specjalizację i swoje własne doświadczenia.

    Jeśli za przykład weźmiemy popularny Facebook (portal dla wszystkich), za jedyne $500 w miesiąc czasu możesz pozyskać nawet 5000 ludzi z całego świata którzy zadeklarują że lubią Twoją markę, Twój produkt lub Twoją usługę ... bazując na wcześnie przygotowanej profesjonalnej prezentacji ... jeśli uznają Twój produkt lub usługę za ważną, wyjątkową, atrakcyjną. Te 5000 zdeklarowanych "wielbicieli" Twojej marki rozpocznie o niej rozmowę ze swoimi własnymi kontaktami na różnych portalach społecznościowych oraz prywatnie, przesyłając im link do Twojej prezentacji. Po kilku miesiącach takiej promocji tylko na Facebooku Twoja marka, produkt, lub usługa może być rozpoznawalna przez wielu na całym świecie. Na portalach społecznościowych zarejestrowanych jest obecnie około 500 mln użytkowników, którzy inicjują tam 74% wszystkich zakupów na świecie poprzez polecanie ich sobie i dyskuję o nich. To przykład bardzo taniej promocji marki, produktu lub usługi z którego korzystają wszystkie liczące się firmy.

    Jeśli chodzi o pozyskiwanie zagranicznych partnerów do biznesu, najlepiej jeśli ma się wejście do ich skrzynki mailowej poprzez system wiadomości na portlach społecznościowych lub ich osobisty adres mailowy podawany na jednym z najbardziej profesjonalnych portali w USA, ale dopiero kiedy osoba którą jesteś zainteresowany zaakceptuje z Tobą kontakt na tym portalu. Na wielu portalach jedni polecają sobie drugich, jeśli uznają Cie za dostatecznie atrakcyjną osobę. Ale trudno dotrzeć do najwyższych decydentów bez pomocy ich obecnych kontaktów. Ich obecnym kontaktom łatwo jest poslać wiadomość z zapytaniem czy nie byliby zainteresowani ... albo czy mogliby kogoś polecić. Ja dostaję kilka razy w roku zapytanie od międzynarodowych headhunterów, będących moimi kontaktami na różnych elitarnych portalach społecznościowych, abym wypowiedział się o jakimś polskim kandydacie na bardzo wysokie stanowisko. Tam ludzie sobie pomagają, bo to wszystkim się opłaca.

    Na elitarnych światowych portalach gdzie bardzo trudno o zaproszenie, użytkownicy starają się nikogo nie urazić a wszelkie opinie z którymi się nie zgadzają prezentują w mailach prywatnych, a nie publicznie. Nie robią tego tylko dlatego że poruszają się w towarzystwie z najwyższej półki, albo że wszyscy są tacy bardzo kulturalni. Postępują tak ponieważ to głupota zrażać do siebie kogoś kogo mogą w przyszłości potrzebować dla swojego biznesu lub swojej kariery. Możesz kogoś nigdy nie potrzebować bezposrednio, ale ten ktoś może znać kogoś, kto zna Twojego przyszłego kontrahenta lub szefa z zagranicy.

    Moje uwagi z poprzedniego post'u, które nie spodobały się Janowi dotyczą mojej oceny i znajomości najwyższego managementu z USA oraz z krajów Europejskich i Bliskiego Wschodu, bazując na moich kontaktach sieciowych i osobistych. Ktoś może mieć inne doświadczenia z kimś innym. W Polsce może być inaczej, ale ten temat nie dotyczy Polski i pomocy w pozyskiwaniu polskich partnerów.

  • Leszek Bialogorski
    Wpis na grupie Brazylia w temacie Pomysł na biznes w Brazylii ???
    9.01.2011, 10:24

    Knajpka cd.:

    Nikt nie wspomniał o barierze językowej. Jeśli masz pieniądze na zaufanego osobistego tłumacza, który nie będzie Cię odstępować w biznesie to wszystko jest O.K. Oczywiście jeśli znasz dobrze angielski lub inny z głównych języków obcych, której to znajomości Brazylijski tłumacz będzie od Ciebie oczekiwać.

    Jeśli masz dzieci które chodzą do szkoły to za dobrą szkołę międzynarodową musisz płacić i to dużo. A takie szkoły są tylko w dużych miastach ... nie poślesz swoich dzici do zwykłej szkoły z j. portugalskim gdzie kwitnie przestępczość ... to ostrzeżenie od moich Brazylijskich przyjaciół z Sao Paulo.

  • Leszek Bialogorski
    Wpis na grupie Brazylia w temacie Pomysł na biznes w Brazylii ???
    7.01.2011, 20:31

    Chcesz tam założyć knajpkę?

    Bierz na poważnie ostrzeżenie o wysokiej przestępczości bo jeśli zrobisz knajpkę w biedniejszej okolicy, to staniesz się celem ... również Twoja rodzinka stanie się ich celem.

    Znam kilka zamożnych Brazylijczyków w rejonie bogatego Sao Paulo. Czują się bezpiecznie, bo mieszkają w podmiejskiej bezpiecznej okolicy, pracują w bogatej dzielnicy miasta i unikaja biedniejszych rejonów miasta gdzie przestępczośc jest najwyższa.

    Jeśli Cię stać, załóż sobie knajpkę w bogatej dzielnicy i czuj się bezpiecznie. Tam jest dużo policji i reagują względnie szybko. W przeciwnym wypadku odpuść sobie. Nie ryzykuj życia swojego i swoich najbliższych. Jak chcesz zabezpieczyć swoje dziecko przed porwaniem?

    Jeśli jesteś marzycielem i myślisz o założeniu małej knajpki gdzieś przy odludnej plaży z dala od wielkich miast, to nie znajdziesz tam wielu klientów. Chyba że jest to plaża Ipanema pod Rio, ale tam musisz dużo zapłacić za taki lokal.

    Do przestępczości dochodzi korupcja. W bogatej okolicy nie będą Cię odwiedzali przedstawiciele prawa tak często jak w biednej okolicy. Ale wszędzie będziesz musiał wkalkulować tak nam w Polsce znajome łapówki.

    Konkluzja: jest to wspaniały kraj dla ludzi mogących zainwestować większe pieniądze, a piekło dla ludzi z cienkim portfelem którzy chcą się tam dorobić.

  • Leszek Bialogorski
    Wpis na grupie RÓB BIZNES POZA POLSKĄ w temacie Darmowe Kampanie Poszukujące Partnerów i Promujące Twoje...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy RÓB BIZNES POZA POLSKĄ

  • Leszek Bialogorski
    Wpis na grupie Kobiety w temacie WARSZAWIANKI: Czy któraś może mi polecić

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Kobiety

  • Leszek Bialogorski
    Wpis na grupie Kobiety w temacie WARSZAWIANKI: Czy któraś może mi polecić

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Kobiety

  • Leszek Bialogorski
    Wpis na grupie Luxury w temacie Wesołych Świąt i Pomyślności w Nowym Roku ... MNÓSTWO...
    16.12.2010, 19:30

    Witam obecnych w tej grupie, a szczególnie ludzi tworzących w Polsce POLSKIE luksusowe produkty i usługi.

    Promuję luksusowe marki i ich właścicieli/członków zarządu na biznesowych portalach społecznościowych na świecie, w celu pozyskiwania partnerów biznesowych oraz budowania tzw. "brand awareness" wśród decydentów w różnych branżach.

    Kampanie na portalach społecznościowych, tzw. "social networking campaings" niewiele kosztują, lub nic jeśli masz dużo czasu i wiesz jak to robić ... i co najważniejsze, jeśli masz zgromadzoną bazę swoich własnych "przyjaciół" sieciowych na najbardziej eksponowanych stanowiskach decydenckich z interesującej Cię branży na świecie.

    Jeśli nie masz, skorzystaj z mojej pomocy. W obecnym czasie światowej recesji nawet najwięksi szefowie światowych korporacji korzystają z biznesowych portali społecznościowych w celu pozyskiwania partnerów do biznesu, oraz w celu promocji tam ich marki. Ostatnio oszacowano że 74% wszystkich zakupów na świecie zostało zainicjowanych na portalach społecznościowych (ludzie sobie je tam polecają). Ogólnie wiadomo, że jeśli nie ma Twojej marki na światowych portalach społecznościowych to nie istnieje ... to samo odnosi się do nazwiska menadżera, właściciela, artysty fotografika, designera, itd.

    Z okazji zbiżających się świąt składam wszyskim życzenia: Wesołych Świąt i Pomyślności w Nowym Roku ... MNÓSTWO "OBRZYDLIWEGO" LUKSUSU !!!

  • Leszek Bialogorski
    Wpis na grupie Luxury w temacie Nowi członkowie
    16.12.2010, 10:40

    Witam obecnych w tej grupie, a szczególnie ludzi tworzących w Polsce POLSKIE luksusowe produkty i usługi.

    Promuję luksusowe marki i ich właścicieli/członków zarządu na biznesowych portalach społecznościowych na świecie, w celu pozyskiwania partnerów biznesowych oraz budowania tzw. "brand awareness" wśród decydentów w różnych branżach.

    Kampanie na portalach społecznościowych, tzw. "social networking campaings" niewiele kosztują, lub nic jeśli masz dużo czasu i wiesz jak to robić ... i co najważniejsze, jeśli masz zgromadzoną bazę swoich własnych "przyjaciół" sieciowych na najbardziej eksponowanych stanowiskach decydenckich z interesującej Cię branży na świecie.

    Jeśli nie masz, skorzystaj z mojej pomocy. W obecnym czasie światowej recesji nawet najwięksi szefowie światowych korporacji korzystają z biznesowych portali społecznościowych w celu pozyskiwania partnerów do biznesu, oraz w celu promocji tam ich marki. Ostatnio oszacowano że 74% wszystkich zakupów na świecie zostało zainicjowanych na portalach społecznościowych (ludzie sobie je tam polecają). Ogólnie wiadomo, że jeśli nie ma Twojej marki na światowych portalach społecznościowych to nie istnieje ... to samo odnosi się do nazwiska menadżera, właściciela, artysty fotografika, designera, itd.

    Z okazji zbiżających się świąt składam wszyskim życzenia: Wesołych Świąt i Pomyślności w Nowym Roku ... MNÓSTWO "OBRZYDLIWEGO" LUKSUSU !!!Leszek Bialogorski edytował(a) ten post dnia 16.12.10 o godzinie 10:49

  • Leszek Bialogorski
    Wpis na grupie CEO KLUB w temacie POTRZEBUJES POMOCY W NAWIĄZANIU ELITARNYCH KONTAKTÓW...
    13.12.2010, 21:26

    Michel: Z Twojej wypowiedzi wnioskuję że Twój znajomy ma sieć menadżerów biznesu prowadzoną przez ich studentów i praktykantów. To się zdarza, szczególnie na kontach posiadających tysiąc i więcej kontaktów które są tworzone przez firmy ... ilość jest tam ważniejsza od jakości.

    Ja mówię o elitarnych sieciach na których konta posiadają właściciele firm, oraz członkowie zarządów posiadający przeciętnie 50-150 kontaktów równych sobie profesjonalistów, oraz arystokratów.

    Nie wiesz nic o moich sieciach i moich kontaktach ... a skoro nie wiesz to nie krytykuj. Swoje elitarne kontakty budowałem od 2004 roku i mam ich tylko 1500, ale reprezentują one najwyższą kadrę kierowniczą i właścicieli firm ... osoby poniżej dyrektora można tam policzyć na palcach.

    Mówisz że wolisz spotykać się fizycznie w trakcie meczu ... to się spotykaj, ale to nie ma absolutnie NIC WSPÓLNEGO z networkami portali społecznościowych o których jest ten wątek. A tak na marginesie, nikt z ludzi o których mówię nie zagra z Tobą w golfa jeśli nie będziecie przyjaciółmi lub starymi partnerami w biznesie ... jak chcesz "zmusić" szefa obcej firmy która interesuje Twojego klienta, aby z Tobą zagrał? Jako marketingowiec jesteś dla niego tylko powietrzem bo Cię osobiście nie zna, bo nie chce z Tobą współpracować, bo go nie interesujesz.

    Ja nie spotykam się z moimi kontaktami, bo oni tego nie oczekują. NIE CHCĄ POŚREDNIKÓW, szczególnie w obecnym czasie kryzysu. Chcą rozmawiać BEZPOŚREDNIO z interesującymi ich ludźmi poprzez wiadomości na portalach lub poprzez maile, a później na Skype'ie. Nie mają czasu na spotykanie się z obcymi marketingowcami, bo po co mieliby to robić? Z nimi w ogóle nie rozmawiają. Po co mają rozmawiać z pośrednikiem od marketingu, który zawyża koszty ewentualnej współpracy, który NIE reprezentuje bezpośrednio biznesu który ich zainteresował, kiedy mogą rozmawiać BEZPOSREDNIO z właścicielem tego biznesu, lub z jego członkiem zarządu.

    W czasie obecnego kryzysu wszyscy liczą koszty. Pośrednicy są eliminowani, bo dzięki internetowi i portalom społecznościowym ich usługi odeszły do lamusa. Nie chcę osądzać Twojego modelu biznesu, mój model biznesu jest zupełnie inny od Twojego.

    Ja jednocześnie umożliwiam pozyskiwanie partnerów do biznesu, oraz promocję marki/produktu/usługi do tysięcy wysoko postawionych ludzi na całym świecie, bo każdy osobisty kontakt ma swoich "przyjaciół" biznesowych ... interesująca wiadomość ma szansę dotarcia do wielokrotnie większej populacji niż oryginalnie wysłana. Mówię tu o tysiącach a nie o jednym kontakcie do zainteresowania "podczas meczu". Tak na marginesie: ja osobiście bałbym się zawracać głowę jakimkolwiek biznesem top decydentowi podczas meczu. Bo wysłałby mnie do diabła!Leszek Bialogorski edytował(a) ten post dnia 14.12.10 o godzinie 10:34

  • Leszek Bialogorski
    Wpis na grupie CEO KLUB w temacie POTRZEBUJES POMOCY W NAWIĄZANIU ELITARNYCH KONTAKTÓW...
    13.12.2010, 09:03

    Przynajmniej ktoś to zauważył. Dziękuję Jacek!

  • Leszek Bialogorski
    Wpis na grupie CEO KLUB w temacie POTRZEBUJES POMOCY W NAWIĄZANIU ELITARNYCH KONTAKTÓW...
    12.12.2010, 19:17

    NATURALNIE KORZYSTAM Z WŁASNYCH KONTAKTÓW "PRZYJACIELKICH" NA BIZNESOWYCH PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH POPRZEZ PROPONOWANIE NAWIĄZANIA KONTAKTU Z MOIMI KLIENTAMI JEŚLI DZIAŁAJĄ W TEJ SAMEJ BRANŻY.

    JEŚLI ZNAJDĘ PRODUKT KTÓRYM MOŻNA SIĘ POCHWALIĆ, OFERUJĘ GO WSZYSTKIM 1500 MOIM KONTAKTOM. WYJAŚNIĘ TO NA PRZYKŁADZIE POLSKICH LUKSUSOWYCH YACHTÓW. NAWET JEŚLI W CHWILI OBECNEGO KRYZYSU NIEWIELU SIĘ SKUSI NA TAKĄ KOSZTOWNĄ ZABAWKĘ, TO BARDZO WIELU ZAMOŻNYCH LUDZI DOWIE SIĘ O TEJ MARCE, BĘDĄ O NIEJ MÓWIĆ W SWOICH ŚRODOWISKACH RODZINNYCH I PRZYJACIELSKICH I BĘDĄ O NIEJ PAMIĘTAĆ KIEDY ICH SYTUACJA FINANSOWA POZWOLI NA ROZRZUTNOŚĆ.

    W MOICH SIECIACH JEST WIELU MILIONERÓW, A NAWET MULTIMILIONERÓW. JEŚLI MILIONERZY STALI SIĘ MNIEJ ROZRZUTNI ZE WZGLĘDU NA OBECNY KRYZYS, TO JUŻ MULTIMILIONERZY NIE OGRANICZYLI SWOICH ZAKUPÓW. NADAL KUPUJĄ LUKSUSOWE PRODUKTY JAK PRZED KRYZYSEM. TYCH OSTATNICH JEST NA ŚWIECIE OKOŁO 2%. CZY WIECIE PAŃSTWO ŻE W CZASIE OSTATNIEGO KRYZYSU SPRZEDAŻ LUKSUSOWYCH BMW WZROSŁA W STOSUNKU DO OKRESU PRZED KRYZYSEM? DZIWIĘ SIĘ ŻĘ POLSCY PRODUCENCI LUKSUSOWYCH YACHTÓW NIE STARAJĄ SIĘ ZAINTERESOWAĆ SWOIMI PRODUKTAMI TE 2% NADAL CHĘTNYCH DO INWESTOWANIA MULTIMILIONERÓW. MOŻE DLATEGO ŻE NIE WIEDZĄ JAK DO NICH DOTRZEĆ?

    JAK JUŻ WSPOMNIAŁEM WCZEŚNIEJ, KAŻDEJ BRANŻY MOŻNA POMÓC NA BIZNESOWYCH PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, CZY TO BĘDZIE PRODUKT, CZY USŁUGA, ABY ZDOBYĆ PARTNERÓW DO WSPÓŁPRACY, ALBO/I WYPROMOWAĆ WŁASNĄ MARKĘ. POD WARUNKIEM ŻE POSIADA SIĘ ODPOWIEDNIĄ DUŻĄ GRUPĘ "PRZYJACIÓŁ" KTÓRZY DARZĄ CIĘ ZAUFANIEM, BO TAKIE ZAUFANIE BARDZO TRUDNO TAM POZYSKAĆ. LUDZIE KTÓRZY MAJĄ WYSOKĄ POZYCJĘ ZAWODOWĄ I MATERIALNĄ SĄ BARDZO OSTROŻNI W "ZAPRZYJAŹNIANIU SIĘ" Z NOWYMI OSOBAMI KTÓRYCH NIE ZNAJĄ I KTÓRYCH NIKT ZNAJOMY IM NIE POLECIŁ.

  • Leszek Bialogorski
    Wpis na grupie Złota Loża w temacie Masz Produkt Eksportowy/Usługę? Znajdę Ci Partnerów do...
    12.12.2010, 19:14

    NATURALNIE KORZYSTAM Z WŁASNYCH KONTAKTÓW "PRZYJACIELKICH" NA BIZNESOWYCH PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH POPRZEZ PROPONOWANIE NAWIĄZANIA KONTAKTU Z MOIMI KLIENTAMI JEŚLI DZIAŁAJĄ W TEJ SAMEJ BRANŻY.

    JEŚLI ZNAJDĘ PRODUKT KTÓRYM MOŻNA SIĘ POCHWALIĆ, OFERUJĘ GO WSZYSTKIM 1500 MOIM KONTAKTOM. WYJAŚNIĘ TO NA PRZYKŁADZIE POLSKICH LUKSUSOWYCH YACHTÓW. NAWET JEŚLI W CHWILI OBECNEGO KRYZYSU NIEWIELU SIĘ SKUSI NA TAKĄ KOSZTOWNĄ ZABAWKĘ, TO BARDZO WIELU ZAMOŻNYCH LUDZI DOWIE SIĘ O TEJ MARCE, BĘDĄ O NIEJ MÓWIĆ W SWOICH ŚRODOWISKACH RODZINNYCH I PRZYJACIELSKICH I BĘDĄ O NIEJ PAMIĘTAĆ KIEDY ICH SYTUACJA FINANSOWA POZWOLI A ROZRZUTNOŚĆ.

    W MOICH SIECIACH JEST WIELU MILIONERÓW, A NAWET MULTIMILIONERÓW. JEŚLI MILIONERZY STALI SIĘ MNIEJ ROZRZUTNI ZE WZGLĘDU NA OBECNY KRYZYS, TO JUŻ MULTIMILIONERZY NIE OGRANICZYLI SWOICH ZAKUPÓW. NADAL KUPUJĄ LUKSUSOWE PRODUKTY JAK PRZED KRYZYSEM. TYCH OSTATNICH JEST NA ŚWIECIE OKOŁO 2%. CZY WIECIE PAŃSTWO ŻE W CZASIE OSTATNIEGO KRYZYSU SPRZEDAŻ LUKSUSOWYCH BMW WZROSŁA W STOSUNKU DO OKRESU PRZED KRYZYSEM? DZIWIĘ SIĘ ŻĘ POLSCY PRODUCENCI LUKSUSOWYCH YACHTÓW NIE STARAJĄ SIĘ ZAINTERESOWAĆ SWOIMI PRODUKTAMI TE 2% NADAL CHĘTNYCH DO INWESTOWANIA MULTIMILIONERÓW. MOŻE DLATEGO ŻE NIE WIEDZĄ JAK DO NICH DOTRZEĆ?

    JAK JUŻ WSPOMNIAŁEM WCZEŚNIEJ, KAŻDEJ BRANŻY MOŻNA POMÓC NA BIZNESOWYCH PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, CZY TO BĘDZIE PRODUKT, CZY USŁUGA, ABY ZDOBYĆ PARTNERÓW DO WSPÓŁPRACY, ALBO/I WYPROMOWAĆ WŁASNĄ MARKĘ. POD WARUNKIEM ŻE POSIADA SIĘ ODPOWIEDNIĄ DUŻĄ GRUPĘ "PRZYJACIÓŁ" KTÓRZY DARZĄ CIĘ ZAUFANIEM, BO TAKIE ZAUFANIE BARDZO TRUDNO TAM POZYSKAĆ. LUDZIE KTÓRZY MAJĄ WYSOKĄ POZYCJĘ ZAWODOWĄ I MATERIALNĄ SĄ BARDZO OSTROŻNI W "ZAPRZYJAŹNIANIU SIĘ" Z NOWYMI OSOBAMI KTÓRYCH NIE ZNAJĄ I KTÓRYCH NIKT ZNAJOMY IM NIE POLECIŁ.

  • Leszek Bialogorski
    Wpis na grupie CEO KLUB w temacie POTRZEBUJES POMOCY W NAWIĄZANIU ELITARNYCH KONTAKTÓW...
    10.12.2010, 21:03

    INTERNET NIE ZNA GRANIC A PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE NIE ZNAJĄ OGRANICZEŃ BRANŻOWYCH, WIĘC OFERTA TA DOTYCZY WSZYSTKICH KONTYNENTÓW I WSZYSTKICH BRANŻ.

    CZY WIECIE PAŃSTWO ŻE WEDŁUG OBECNYCH BADAŃ 74% WSZYSTKICH ZAKUPÓW NA ŚWIECIE JEST ZAINICJOWANYCH WŁAŚNIE NA PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH? TAM LUDZIE ROZMAWIAJĄ O PRODUKTACH I USŁUGACH I NAJLEPSZE SOBIE POLECAJĄ.

    NA PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH JEST OBECNIE 500 MILIONÓW LUDZI, ORAZ MNÓSTWO FIRM.

    DLATEGO CI KTÓRYCH JESZCZE TAM NIE MA FAKTYCZNIE "NIE ISTNIEJĄ". NIESTETY WIELE POLSKICH FIRM O TYM NIE WIE. ZAMIAST ZAINWESTOWAĆ NIEWIELKIE PIENIĄDZE ABY TAM ZAISTNIEĆ, ZAPOZNAĆ PARTNERÓW, ZAREKLAMOWAĆ SWOJĄ MARKĘ, ZAINICJOWAĆ EKSPORT NA NOWYCH RYNKACH, WOLĄ OSZCZĘDZAĆ I PRODUKOWAĆ NA MAGAZYN.

    NA TYCH PORTALACH SĄ WSZYSCY KTÓRZY SIĘ LICZĄ! CHĘTNIE ŁĄCZĄ SIĘ W PRYWATNE EKSKLUZYWNE GRUPY "PRZYJACIÓŁ" Z OSOBAMI O PODOBNEJ POZYCJI WŁAŚCICIELSKIEJ I ZAWODOWEJ Z CAŁEGO ŚWIATA.

    JA POMAGAM TAM ZASTNIEĆ WŁAŚCICIELOM FIRM LUB ICH PREZESOM I UMOŻLIWIAM KONTAKTY Z ZAINTERESOWANYMI Z TEJ SAMEJ BRANŻY Z RÓŻNYCH KRAJÓW POPRZEZ TZW. "SOCIAL NETWORKING CAMPAIGNS".

    ZACHĘCAM SWOJE KONTAKTY BIZNESOWE NA TYCH PORTALACH DO ZAINTERESOWANIA SIĘ BIZNESEM MOICH KLIENTÓW.

    JA NIE POŚREDNICZĘ, TYLKO PROMUJĘ MARKI (PRODUKTY I USŁUGI) ORAZ OSOBY JE REPREZENTUJĄCE: WŁAŚCICELI FIRM LUB ICH PREZESÓW. KONTAKTY OD ZAINTERESOWANYCH I ZAWIERANIE UMÓW SĄ INICJOWANE I PROWADZONE POZA MOJĄ OSOBĄ.

  • Leszek Bialogorski
    Wpis na grupie Giełda w temacie WARSZAWIANKI: Czy któraś może mi polecić
    10.12.2010, 20:54

    Przepraszam, faktycznie nie na temat. Jak bym wiedział jak to usunąć to bym to zrobił.

  • Leszek Bialogorski
    Wpis na grupie Kobiety w temacie WARSZAWIANKI: Czy któraś może mi polecić

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Kobiety

  • Leszek Bialogorski
    Wpis na grupie Złota Loża w temacie Masz Produkt Eksportowy/Usługę? Znajdę Ci Partnerów do...
    10.12.2010, 19:48

    INTERNET NIE ZNA GRANIC A PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE NIE ZNAJĄ OGRANICZEŃ BRANŻOWYCH, WIĘC OFERTA TA DOTYCZY WSZYSTKICH KONTYNENTÓW I WSZYSTKICH BRANŻ.

    CZY WIECIE PAŃSTWO ŻE WEDŁUG OBECNYCH BADAŃ 74% WSZYSTKICH ZAKUPÓW NA ŚWIECIE JEST ZAINICJOWANYCH WŁAŚNIE NA PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH? TAM LUDZIE ROZMAWIAJĄ O PRODUKTACH I USŁUGACH I NAJLEPSZE SOBIE POLECAJĄ.

    NA PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH JEST OBECNIE 500 MILIONÓW LUDZI, ORAZ MNÓSTWO FIRM.

    DLATEGO CI KTÓRYCH JESZCZE TAM NIE MA FAKTYCZNIE "NIE ISTNIEJĄ". NIESTETY WIELE POLSKICH FIRM O TYM NIE WIE. ZAMIAST ZAINWESTOWAĆ NIEWIELKIE PIENIĄDZE ABY TAM ZAISTNIEĆ, ZAPOZNAĆ PARTNERÓW, ZAREKLAMOWAĆ SWOJĄ MARKĘ, ZAINICJOWAĆ EKSPORT NA NOWYCH RYNKACH, WOLĄ OSZCZĘDZAĆ I PRODUKOWAĆ NA MAGAZYN.

    NA TYCH PORTALACH SĄ WSZYSCY KTÓRZY SIĘ LICZĄ! CHĘTNIE ŁĄCZĄ SIĘ W PRYWATNE EKSKLUZYWNE GRUPY "PRZYJACIÓŁ" Z OSOBAMI O PODOBNEJ POZYCJI WŁAŚCICIELSKIEJ I ZAWODOWEJ Z CAŁEGO ŚWIATA.

    JA POMAGAM TAM ZASTNIEĆ WŁAŚCICIELOM FIRM LUB ICH PREZESOM I UMOŻLIWIAM KONTAKTY Z ZAINTERESOWANYMI Z TEJ SAMEJ BRANŻY Z RÓŻNYCH KRAJÓW POPRZEZ TZW. "SOCIAL NETWORKING CAMPAIGNS".

    DARMOWE "SOCIAL NETWORKING CAMPAIGNS" WYMAGAJĄ DŁUŻSZEGO OKRESU CZASU, TE POPARTE PŁATNYMI REKLAMAMI W STYLU $500-1000/M-C DZIAŁAJĄ SZYBKO.

    JA NIE POŚREDNICZĘ, TYLKO PROMUJĘ MARKI (PRODUKTY I USŁUGI) ORAZ OSOBY JE REPREZENTUJĄCE: WŁAŚCICELI FIRM LUB ICH PREZESÓW. KONTAKTY OD ZAINTERESOWANYCH I ZAWIERANIE UMÓW SĄ INICJOWANE I PROWADZONE POZA MOJĄ OSOBĄ.

  • Leszek Bialogorski
    Wpis na grupie Złota Loża w temacie Masz Produkt Eksportowy/Usługę? Znajdę Ci Partnerów do...
    10.12.2010, 12:14

    Masz Produkt Eksportowy/Usługę? Znajdę Ci Partnerów do Współpracy w Europie, obu Amerykach, na Bliskim Wschodzie, lub w Azji.

    Zajmuję się pomaganiem polskim eksporterom w zawieraniu nowych kontaktów biznesowych poza granicami Polski, oraz na promocji tam ich marki.

    Organizuję DARMOWE KAMPANIE PROMOCYJNE na światowych biznesowych portalach społecznościowych w internecie, gdzie mają swoje konta dyrektorzy, członkowie zarządów oraz rad nadzorczych i właściciele firm z całego świata ... SĄ TAM PO TO ABY POZNAWAĆ WŁAŚCIWYCH LUDZI, ŁAPAĆ OKAZJE I BEZ ZBĘDNYCH WYDATKÓW INICJOWAĆ BIZNES DLA SWOICH FIRM.

    Posiadam 1500 osobistych kontaktów biznesowych na najbardziej ekskluzywnych portalach społecznościowych w internecie, takich jak Linkedin.com, Plaxo.com, najbardziej elitarny biznesowy portal społecznościowy na świecie A Small World.com, Elixio.com, portal dla najbogatszych Amerykanów Affluence.org, portal dla europejskich milionerów Miljonet.com, oraz biznesowy portal dla najbogatszych Chińczyków. Moje kontakty to dyrektorzy, członkowie zarządu oraz rad nadzorczych i właściciele firm z całego świata ale głównie z Europy i USA, z którymi wymieniam uprzejmości i załatwiam sprawy.

    POKAŻĘ ŚWIATU TWÓJ PRODUKT/USŁUGĘ I POMOGĘ NAWIĄZAĆ KONTAKTY BIZNESOWE. Robię to pod moją polską firmą za ROZSĄDNE WYNAGRODZENIE.

    Kontakt: leszek@ex-savage.com

  • Leszek Bialogorski
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie WARSZAWIANKI: Czy któraś może mi polecić
    9.12.2010, 20:12

    WARSZAWIANKI: Czy któraś może mi polecić ulubiony NIE sieciowy butik z najwyższej półki LUKSUSOWĄ DAMSKĄ ODZIEŻĄ sprzedający WIELU designerów w Warszawie? Będę bardzo wdzięczny za nazwę i dane kontaktowe/stronę internetową. Dziękuję! Leszek

  • Leszek Bialogorski
    Wpis na grupie Kobiety w temacie WARSZAWIANKI: Czy któraś może mi polecić

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Kobiety

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do