Leon Mazurek

Właściciel hotelu.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Marketing Social Media Marketing Zarządzanie zespołem Reklama Zarządzanie klientami Hotelarstwo Hotelarstwo ,turystyka, gastronomia,zarządzanie Zarządzanie Hotelem Muzyka niezależna

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel
Hotel
-Uruchomienie hotelu - projektowanie, funkcjonalność, budżetowanie, zatrudnienie pracowników, tworzenie strategii marketingu, wybór systemu informatycznego do zarządzania obiektem;
- Realizacja celów biznesowych
- Odpowiedzialność za całość funkcjonowania obiektu
- Bieżące kierowanie zespołem pracowników;
- Stworzenie i wdrożenie wysokich standardów i procedur obsługi Klienta

Edukacja

Logo
GASTRONOMIA I HOTELARSTWO, zawodowe
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Dam prowizję
Dam prowizję
Miejsce w który zamieszczane są oferty współpracy za określoną prowizję. Masz biznes, chcesz rozszerzyć działalność, masz coś do zaoferowania ? daj prowizję !
Eventy i animacja czasu wolnego
Eventy i animacja czasu wolnego
STAGEMAN jest dumny ze swoich Animatorów - dołącz do nas na www.stageman.pl i odważ się, by wejść do świata animacji czasu wolnego!
Hotel & Hotelarze
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu. Zaproś znajomych.
Hotel i jego wizerunek
Hotel i jego wizerunek
Grupa dla osób zajmujących się dbałością o wizerunek hoteli i ich promocje
Hotel Marketing
Hotel Marketing
Jak skutecznie promować hotel? Jakie są potrzeby klientów hoteli, jak je spełnić?
Hotelarze i Gastronomowie
Hotelarze i Gastronomowie
Szukasz stażystów do swojego Hotelu lub Restauracji? Zapraszamy na www.work-and-fun.com
I......... EFEKTYWNY HOTEL .........I
I......... EFEKTYWNY HOTEL .........I
Co sprawia, że oferta hotelu jest skuteczna? Jakie narzędzia działają, a które są stratą pieniędzy? Jak skuteczniej wykorzystywać dostępne technologie aby zwiększać ROI?
Luxury
Luxury
Właściciele usług i produktów LUX. Firmy związane z segmentem premium. Największe wydarzenia i targi LUX w Polsce. B2B branży LUX. Nieruchomości i oferty luksusowe.
Miesięcznik HOTEL PROFIT
Miesięcznik HOTEL PROFIT
Grupa zrzeszająca czytelników miesięcznika HOTEL PROFIT
moda
moda
Moda - ciekawostki, trendy.
Muzyka
Muzyka
Grupa dla ludzi kochających słuchac muzyki