Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Customer Srevice Representative
•Reprezentowanie firmy i jej klientów udzielając odpowiedzi na zapytania techniczne i handlowe w celu pozyskiwania zamówień na sprzedaż i budowanie relacji z klientami.
•Obsługa klientów na rynkach eksportowych: Europa Centralna i Wschodnia,
•Nadzór nad wysyłkami towarów na rynki eksportowe a także kontrola dokumentacji procedur celnych.
•Przetwarzanie i weryfikowanie zapytań od klientów. Harmonogramy zamówień wraz z prognozami dla osiągnięcia celów i maksymalizacji sprzedaży.
•Analizowanie wymagań technicznych i handlowych klienta wobec marki. Minimalna Wartość Zamówienia Typu (MOLV), możliwości osiągnięcia rentownej sprzedaży.
•Koordynowanie działań potrzebnych do rozwiązania problemów QCD (Jakość, Koszt, Dostawa) klienta w celu utrzymania zdrowych relacji biznesowych.
•Stosowanie się do polityki i procedur firmy dla zapewnienia efektywnej i skutecznej administracji, której efektem będą niższe koszty ogólne administracji SGA.
•Utrzymywanie kontaktu z klientem i wydziałami wewnętrznymi w celu poszukiwania równowagi pomiędzy potrzebami klienta i zdolnością firmy realizacji rentownych dostaw.
•Utrzymywanie kontaktu ze sprzedażą w terenie w celu wymiany informacji o klientach i rynku.
•Obsługa klientów na rynkach eksportowych: Europa Centralna i Wschodnia,
•Nadzór nad wysyłkami towarów na rynki eksportowe a także kontrola dokumentacji procedur celnych.
•Przetwarzanie i weryfikowanie zapytań od klientów. Harmonogramy zamówień wraz z prognozami dla osiągnięcia celów i maksymalizacji sprzedaży.
•Analizowanie wymagań technicznych i handlowych klienta wobec marki. Minimalna Wartość Zamówienia Typu (MOLV), możliwości osiągnięcia rentownej sprzedaży.
•Koordynowanie działań potrzebnych do rozwiązania problemów QCD (Jakość, Koszt, Dostawa) klienta w celu utrzymania zdrowych relacji biznesowych.
•Stosowanie się do polityki i procedur firmy dla zapewnienia efektywnej i skutecznej administracji, której efektem będą niższe koszty ogólne administracji SGA.
•Utrzymywanie kontaktu z klientem i wydziałami wewnętrznymi w celu poszukiwania równowagi pomiędzy potrzebami klienta i zdolnością firmy realizacji rentownych dostaw.
•Utrzymywanie kontaktu ze sprzedażą w terenie w celu wymiany informacji o klientach i rynku.
Specjalista do spraw rekrutacji i selekcji
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska administracyjne, specjalistyczne oraz logistyczne.
Uzupełnianie i aktualizacja bazy danych. Praca na systemach bazodanowych SAP, CRM.
Przeprowadzanie testów językowych oraz kompetencyjnych.
Informowanie kandydatów o bieżących ofertach pracy oraz warunkach zatrudnienia.
Prace administracyjne oraz obsługa urządzeń biurowych.
Uzupełnianie i aktualizacja bazy danych. Praca na systemach bazodanowych SAP, CRM.
Przeprowadzanie testów językowych oraz kompetencyjnych.
Informowanie kandydatów o bieżących ofertach pracy oraz warunkach zatrudnienia.
Prace administracyjne oraz obsługa urządzeń biurowych.
Szkolenia i kursy
Licencja krupiera Nr 000-004029-F-201431-001,
Certyfikat ukończenia „Warsztatów Przedsiębiorczości” zorganizowanych przez Fundusz Mikro Sp. z o. o,
Kurs pierwszej pomocy,
Certyfikat ukończenia „Warsztatów Przedsiębiorczości” zorganizowanych przez Fundusz Mikro Sp. z o. o,
Kurs pierwszej pomocy,
Zainteresowania
Języki obce, Fotografia, Tenis, Medycyna.
Inne
Znajomość oprogramowania Windows
Pakiet Microsoft Office 2010
Znajomość programów SAP; CRM; Mistral; Aspacs; Lotus Notes, Citrix,
Znajomość oraz obsługa sprzętu biurowego.
Prawo jazdy, kat. B
Pakiet Microsoft Office 2010
Znajomość programów SAP; CRM; Mistral; Aspacs; Lotus Notes, Citrix,
Znajomość oraz obsługa sprzętu biurowego.
Prawo jazdy, kat. B