Lena Leszczyńska - Oska
Członek Zarządu, Client Service Director Agencja Reklamowa Blue Milk
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Account Manager
• zarządzanie pracą działu Client Service,
• nadzór nad projektami realizowanymi przez Agencję,
• wdrażanie projektu dla Mercedes-Benz na rynek polski z implementacją na rynki europejskie,
• realizacja długoterminowego projektu dla Kraft Foods z zakresu trade marketingu,
• realizacja projektów z zakresu ATL, BTL, shopper marketing, trade marketingu.
• nadzór nad projektami realizowanymi przez Agencję,
• wdrażanie projektu dla Mercedes-Benz na rynek polski z implementacją na rynki europejskie,
• realizacja długoterminowego projektu dla Kraft Foods z zakresu trade marketingu,
• realizacja projektów z zakresu ATL, BTL, shopper marketing, trade marketingu.
Brand Manager, p.o. kierownika marketingu
•samodzielne prowadzenie działu marketing - kierowanie zespołem,
•prowadzenie działań komunikacyjnych w celu budowania świadomości marki,
•przeprowadzenie badań marketingowych,
•zarządzanie budżetem,
•opracowanie strategii wprowadzania nowych produktów,
•współpraca z mediami,
•wsparcie działu sprzedaży,
•monitorowanie działań konkurencji.
•prowadzenie działań komunikacyjnych w celu budowania świadomości marki,
•przeprowadzenie badań marketingowych,
•zarządzanie budżetem,
•opracowanie strategii wprowadzania nowych produktów,
•współpraca z mediami,
•wsparcie działu sprzedaży,
•monitorowanie działań konkurencji.
Junior Marketing Specialist
•opracowywanie strategii dla obuwia marki Scholl,
•przygotowywanie planów marketingowych,
•zarządzanie budżetem,
•przygotowywanie oraz koordynowanie akcji promocyjnych,
•wprowadzanie nowych kolekcji obuwia na rynek,
•planowanie oraz koordynowanie kampanii prasowych i działań PR,
•przygotowywanie materiałów POS,
•analiza konkurencji,
•raportowanie do Dyrektora Marketingu.
•przygotowywanie planów marketingowych,
•zarządzanie budżetem,
•przygotowywanie oraz koordynowanie akcji promocyjnych,
•wprowadzanie nowych kolekcji obuwia na rynek,
•planowanie oraz koordynowanie kampanii prasowych i działań PR,
•przygotowywanie materiałów POS,
•analiza konkurencji,
•raportowanie do Dyrektora Marketingu.
Asystent ds. Marketingu
•samodzielne prowadzenie projektów dla marek: Scholl, Durex i OTC,
•współpraca z mediami i agencją PR,
•współpraca z agencjami mediowymi oraz reklamowymi,
•opracowywanie materiałów POS, współpraca z grafikami, drukarniami, itp.
•organizowanie akcji promocyjnych,
•przygotowywanie nowych produktów do wprowadzenia na rynek,
•opracowanie strategii marketingowej dla produktów OTC ,
•przygotowywanie prezentacji.
•współpraca z mediami i agencją PR,
•współpraca z agencjami mediowymi oraz reklamowymi,
•opracowywanie materiałów POS, współpraca z grafikami, drukarniami, itp.
•organizowanie akcji promocyjnych,
•przygotowywanie nowych produktów do wprowadzenia na rynek,
•opracowanie strategii marketingowej dla produktów OTC ,
•przygotowywanie prezentacji.
Specjalizacje
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Architektura wnętrz
Grupy
abc aranżacji wnętrz
grupa skupiająca tych, co lubią projektować, urządzać i interesują się różnymi stylami aranżacji wnętrz
Atmosfera Skydiving Club
Skoki spadochronowe, paralotnie. Spędzanie wolnego czasu w powietrzu i na lotnisku w oparciu o Klub Spadochronowy Atmosfera.
Kolekcjonowanie sztuki współczesnej
Dla tych, którzy nie wiedzą co zrobić z pieniędzmi ;-)
Jak kupować dzieła by wartość kolekcji rosła, co robić by nie stracić?
Warunek przyjęcia: widoczny przez zalogowanych i uzupełniony profil.
Meblarstwo
Wszystko co związane z branżą meblarską.
Producenci mebli, salony meblowe, importerzy, eksporterzy, projektanci mebli, usług oraz akcesoriów dla meblarstwa... to grupa dla Was.
Meble Artystyczne koncepcje artystyczne wnętrz
Dla osób, które dbają o to, by otaczająca ich i nas wszystkich przestrzeń była wyrazem ich indywidualności, niebanalnego stylu i wrażliwości na piękno.
Pracujący student
Wymiana doświadczeń pomiędzy studentami, którzy już rozpoczęli karierę zawodową lub planują rozpocząć.
Nie zamieszczamy ofert pracy.
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR