Języki
angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager
Budowa rynku dla nowatorskich rozwiązań dla budownictwa: nano - technologicznego preparatu ocieplającego budynki od wewnątrz " Aero-Therm" oraz " Ecostone" - utwardzanie powierzchni warstwą przepuszczającą wodę i powietrze ( drogi, chodniki, tarasy, parkingi, itp. ).
Przedstawiciel handlowy
"EXPERT" Sp. z o.o. Sp. k.
Rozbudowa na terenie woj. lubelskiego, łódzkiego, świętokrzyskiego i południowej części Mazowsza kanałów sprzedaży oferty firmy: bramy garażowe i przemysłowe "WIŚNIOWSKI", "Ryterna", "Normstahl", rozwiązania przeciwpożarowe "Padilla" i Wisniowski", ogrodzenia "Van Merksteijn", parapety z marmuru i granitu syntetycznego "Plasto-Mar". Także obsługa przetargów i zamówień publicznych.
Manager ds. Polityki Zaopatrzenia Produkcji
Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej "GEMI", Karczew k/Otwocka
Przygotowanie i realizacja nowej polityki zaopatrzenia produkcji farmaceutycznej - pozyskanie nowych źródeł zaopatrzenia w surowce farmaceutyczne ( przy zapewnieniu jakości zarejestrowanych producentów ) i inne komponenty do produkcji leków ( w tym negocjowanie i opracowanie umów handlowych), dążenie do realizacji zakupów bezpośrednich importowych, zorganizowanie produkcji opakowań i materiałów drukowanych przynajmniej od dwóch dostawców, optymalizacja kosztów zaopatrzenia produkcji,koordynacja zaopatrzenia produkcji na bazie okresowych planów produkcji, stanów magazynowych wyrobów gotowych, kontraktów eksportowych i planów sprzedażowych w kraju, realizacja importu zaopatrzeniowego surowców i opakowań.
Koordynator Regionalny ds. Aptek i Grup Zakupowych
Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej "GEMI", Karczew k/Otwocka
Odbudowa i rozbudowa kanałów sprzedaży produkowanych leków i preparatów farmaceutycznych na rynku detalicznym i hurtowym, utrwalanie pozycji konkurencyjnej "GEMI" na rynku farmaceutycznym
Specjalista ds. operacyjnych
zarządzanie aptekami Spółki na Mazowszu, realizacja i weryfikacja trybu rozliczeń refundacji leków przez Narodowy Fundusz Zdrowia, monitoring zakupu leków u poszczególnych dostawców hurtowych pod kątem realizacji porozumień handlowych, utrwalanie pozycji konkurencyjnej poszczególnych aptek w ich otoczeniu, opracowywanie materiałów do kampanii promocyjnych w poszczególnych aptekach, pozyskiwanie nowych grup klientów dla aptek, analiza danych i opracowywanie ocen aptek do ew. zakupu.
Manager
Bonis Avibus Sp. z o.o.
Zarządzanie aptekami Spółki oraz aptekami spółek zależnych na Mazowszu, analiza płynności finansowej, opracowywanie planów spłat przejętego zadłużenia, monitoring wpływów i wydatków, w tym zakupów leków u poszczególnych dostawców hurtowych pod katem realizacji porozumień handlowych,tworzenie narzędzi kontroli i analizy finansowej oraz marketingowej, nabór personelu farmaceutycznego, realizacja trybu rozliczeń refundacji leków przez Narodowy Fundusz Zdrowia, opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowo - handlowych ukierunkowanych na wzrost lub stabilizację sprzedaży oraz utrwalanie pozycji konkurencyjnej poszczególnych aptek w ich otoczeniu.
Kierownik Działu Analiz i Windykacji
Analiza płatności klientów, rozpoznawanie przyczyn nieterminowych rozliczeń, opracowywanie harmonogramów spłat i programów naprawczych, restrukturyzacja należności, monitoring sprzedaży bieżącej, zabezpieczanie spłat i rozliczeń, tworzenie narzędzi kontroli i analizy finansowej.
Dyrektor Generalny i jedyny polski prokurent
zabezpieczanie realizacji planów finansowych Spółki, szczególnie zakładanego poziomu sprzedaży kursów, nadzór nad zewn. siecią handlową, jej szkoleniem i terenową strukturą, nad działami: - adm. handlowej, - obsługi ucznia, - marketingu, - telemarketingu, - administracji, - produkcji i zaopatrzenia, nad pionami: -nauczania, - księgowości; zorganizowanie i wdrożenie systemu zewnętrznego kredytowania bankowego sprzedaży usługi edukacyjnej firmy oraz trybu przyjmowania opłat kartami płatniczymi, realizacja marketingu wewn. w Spółce, motywowanie personelu i stymulowanie jego inicjatywy i kreatywności, realizacja importu zaopatrzeniowego, udział w przetargach i zamów. publicznych.
Szkolenia i kursy
Szkolenie EKLS " AKADEMIA SUKCESU 2012" < zakres:"Sky is the Limit", "Your Power Day", "Wealth Mastery", "Negocjacje", "Mistrzostwo Sprzedaży", "Budowanie postaw sukcesu", "Zarządzanie czasem i planowanie", "Prezentacja biznesowa", "Technilki pamięciowe", "Skuteczny Marketing i PR">, Szkolenia branżowe "WIŚNIOWSKI" ( IX 2008 ), "Ryterna" - Litwa ( VIII 2012), "Padilla" ( IX 2012), "Normstahl" ( X 2012), Studium Menedżerskie " Mini M.B.A. " ( University of Maryland & Uniwersytet Łódzki )- X 2000 - I 2001; "Windykacja w branży farmaceutycznej";
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
zbieranie grzybów, pływanie, brydż sportowy, rower, siatkówka.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.