Umiejętności
Coaching
Direct Search
Ekonomika
Zarządzanie pracownikami
Stosunki pracownicze
Szkolenia pracowników
Employer Branding
Finanse
Human Resources
Humans
Prawo pracy
Zarządzanie
Negocjacje
Sales
Selekcja CV
Sourcing
Wyławianie talentów
Rekrutacje techniczne
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Właściciel / Trener Sprzedaży i Motywacji
Akademia Motywacji i Sprzedaży
- szkolenia zespołów sprzedażowych
- szkolenie managerów z zakresu motywacji pracowników
- szkolenia motywacyjne dla klientów indywidualnych i firm
- budowanie działów sprzedaży
- restrukturyzacja działów sprzedaży
- organizacja i prowadzenie imprez branżowych
- szkolenie managerów z zakresu motywacji pracowników
- szkolenia motywacyjne dla klientów indywidualnych i firm
- budowanie działów sprzedaży
- restrukturyzacja działów sprzedaży
- organizacja i prowadzenie imprez branżowych
Dyrektor Handlowy
- kreowanie, nadzorowanie i realizację strategii i planów sprzedaży
- rekrutacja i zarządzanie zespołem handlowym
- prognozowanie wyników sprzedaży dla obecnych i wprowadzanych produktów,
- współtworzenie właściwej strategii cenowej
- monitorowanie działań konkurencji
- tworzenie motywacyjnego systemu wynagradzania pracowników
- reprezentowanie firmy w zewnętrznych relacjach handlowych
- współuczestniczenie w zarządzaniu i podejmowaniu kluczowych decyzji w firmie, w ramach zagadnień sprzedaży i marketingu
- rekrutacja i zarządzanie zespołem handlowym
- prognozowanie wyników sprzedaży dla obecnych i wprowadzanych produktów,
- współtworzenie właściwej strategii cenowej
- monitorowanie działań konkurencji
- tworzenie motywacyjnego systemu wynagradzania pracowników
- reprezentowanie firmy w zewnętrznych relacjach handlowych
- współuczestniczenie w zarządzaniu i podejmowaniu kluczowych decyzji w firmie, w ramach zagadnień sprzedaży i marketingu
CTO
Agencja Reklamowa Roxart
Budowałem strategię rozwoju firmy w segmencie sprzedaży i rozwoju przedsiębiorstwa. Rekrutowałem pracowników do wszystkich działów w firmie ze szczególnym naciskiem na dział handlowy. Kreowałem system wynagrodzenia dla pracowników działu handlowego, prowadziłem cykliczne szkolenia i coachingi handlowe oraz negocjowałem osobiście z kluczowymi klientami firmy. Reprezentowałem firmę na konferencjach oraz targach branżowych.
Dyrektor Handlowy
Omnis Office Piotr Czakon Marcin Zaczyk S.C.
- kreowanie, nadzorowanie i realizację strategii i planów sprzedaży
- rekrutacja i zarządzanie zespołem handlowym
- prognozowanie wyników sprzedaży dla obecnych i wprowadzanych produktów,
- współtworzenie właściwej strategii cenowej
- monitorowanie działań konkurencji
- bezpośrednia współpraca z kluczowymi klientami firmy,
- tworzenie motywacyjnego systemu wynagradzania pracowników
- reprezentowanie firmy w zewnętrznych relacjach handlowych
- współuczestniczenie w zarządzaniu i podejmowaniu kluczowych decyzji w firmie, w ramach zagadnień sprzedaży i marketingu
- rekrutacja i zarządzanie zespołem handlowym
- prognozowanie wyników sprzedaży dla obecnych i wprowadzanych produktów,
- współtworzenie właściwej strategii cenowej
- monitorowanie działań konkurencji
- bezpośrednia współpraca z kluczowymi klientami firmy,
- tworzenie motywacyjnego systemu wynagradzania pracowników
- reprezentowanie firmy w zewnętrznych relacjach handlowych
- współuczestniczenie w zarządzaniu i podejmowaniu kluczowych decyzji w firmie, w ramach zagadnień sprzedaży i marketingu
Account Manager
Aktywna sprzedaż rozwiązań i urządzeń z oferty Konica Minolta do klientów końcowych (klienci biznesowi oraz instytucje publiczne) poprzez:
- analizę potencjału sprzedażowego podległego terenu oraz opracowywanie planów działania
- aktywne telefonowanie do potencjalnych klientów
- spotkania z potencjalnymi klientami, badanie potrzeb, budowanie relacje
- koordynacja procesu analizy środowiska wydruku u klienta
- dobór i negocjacja oferty
- obsługa posprzedażowa klienta (nietechniczna)
Współpraca i rozwijanie relacji z dotychczasowymi klientami poprzez:
- stałe utrzymywanie i rozwijanie relacji
- badania potrzeb i doradztwo dla klientów
- wspieranie klientów w zakresie procesów związanych z obiegiem dokumentów
- analizę potencjału sprzedażowego podległego terenu oraz opracowywanie planów działania
- aktywne telefonowanie do potencjalnych klientów
- spotkania z potencjalnymi klientami, badanie potrzeb, budowanie relacje
- koordynacja procesu analizy środowiska wydruku u klienta
- dobór i negocjacja oferty
- obsługa posprzedażowa klienta (nietechniczna)
Współpraca i rozwijanie relacji z dotychczasowymi klientami poprzez:
- stałe utrzymywanie i rozwijanie relacji
- badania potrzeb i doradztwo dla klientów
- wspieranie klientów w zakresie procesów związanych z obiegiem dokumentów
Account Manager
- nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami portalu
- sprzedaż usług e-rekrutacyjnych oraz usług wizerunkowych,
- aktywne wspieranie procesów rekrutacyjnych klientów poprzez odpowiednie dopasowanie usług z oferty portalu oraz nadzór nad ich realizacją.
- przygotowanie oraz negocjowanie umów krótko- i długoterminowych,
- realizacja strategii handlowej firmy oraz aktywna współpraca w poszerzaniu gamy produktów portalu.
- sprzedaż usług e-rekrutacyjnych oraz usług wizerunkowych,
- aktywne wspieranie procesów rekrutacyjnych klientów poprzez odpowiednie dopasowanie usług z oferty portalu oraz nadzór nad ich realizacją.
- przygotowanie oraz negocjowanie umów krótko- i długoterminowych,
- realizacja strategii handlowej firmy oraz aktywna współpraca w poszerzaniu gamy produktów portalu.
Koordynator ds. Sprzedaży, Trener ds. Szkoleń Produktowych, Promotor
- organizacja promocji, eventów oraz nadzór nad ich realizacją.
- sprzedaż produktów firmy
- prowadzenie szkoleń produktówych wewnętrznych i zewnętrznych
- prowadzenie szkoleń sprzedażowych wewnętrznych,
- Koordynowanie sprzedaży grupy promotorów / doradców handlowych:
- tworzenie grafików pracy
- motywacja zespółu i kotrola realizacji planów sprzedażowych
- ustalanie planów sprzedażowych
- rozliczenie wynagrodzeń
- pozyskiwanie nowych klientów i partnerów.
- sprzedaż produktów firmy
- prowadzenie szkoleń produktówych wewnętrznych i zewnętrznych
- prowadzenie szkoleń sprzedażowych wewnętrznych,
- Koordynowanie sprzedaży grupy promotorów / doradców handlowych:
- tworzenie grafików pracy
- motywacja zespółu i kotrola realizacji planów sprzedażowych
- ustalanie planów sprzedażowych
- rozliczenie wynagrodzeń
- pozyskiwanie nowych klientów i partnerów.
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż - Sieci handlowe
Inne
Grupy
Baza Najlepsze Hotele w Polsce
Grupa kierowana dla sympatyków i właścicieli hoteli w Polsce i na świecie.
Tu możemy rozmawiać o hotelach a hotele mogą się reklamować!
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Laboratorium Arkanów Biznesu
Sukcesywnie powiększamy różnicę dzielącą nasze [b]warsztaty[/b] od tradycyjnych szkoleń.
Trenerzy Biznesu Loża Mistrzów
Grupa nalepszych trenerów biznesu w Polsce.
Najlepszych doradców i ekspertów oraz szkoleniowców.