Umiejętności
MS Excel Tabele przestawne
SQL
VBA
MS Access
SAS eg
Języki
angielski
dobry
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy specjalista ds. Wparcia sprzedaży i analiz
• tworzenie analiz systemów prowizyjno sprzedażowych,
• analiza i raportowanie nieprawidłowości w systemach rozliczeniowych,
• projektowanie oraz walidacja algorytmów rozliczeniowych,
• raportowanie dla kadry zarządczej,
• przygotowywanie wielowariantowych analiz i raportów rozliczeniowych,
• projektowanie i tworzenie narzędzi wspomagających oraz optymalizujących procesy rozliczeniowe,
• tworzenie zapytań SQL oraz PL/SQL(Oracle) na bieżące potrzeby,
• projektowanie samodzielnych aplikacji bazodanowych w MS Access min. baza reklamacji na zasadzie Workflow,
• opracowanie i tworzenie KPI,
• walidacja danych pochodzących z różnych systemów,
• BO systemu magazynowo-rozliczeniowego dla kanałów Indirect,
• BO obszaru prowizyjno-rozliczeniowego w hurtowni danych
• analiza i raportowanie nieprawidłowości w systemach rozliczeniowych,
• projektowanie oraz walidacja algorytmów rozliczeniowych,
• raportowanie dla kadry zarządczej,
• przygotowywanie wielowariantowych analiz i raportów rozliczeniowych,
• projektowanie i tworzenie narzędzi wspomagających oraz optymalizujących procesy rozliczeniowe,
• tworzenie zapytań SQL oraz PL/SQL(Oracle) na bieżące potrzeby,
• projektowanie samodzielnych aplikacji bazodanowych w MS Access min. baza reklamacji na zasadzie Workflow,
• opracowanie i tworzenie KPI,
• walidacja danych pochodzących z różnych systemów,
• BO systemu magazynowo-rozliczeniowego dla kanałów Indirect,
• BO obszaru prowizyjno-rozliczeniowego w hurtowni danych
specjalista ds. telekomunikacji
-optymalizacja kosztów i zasobów telekomunikacyjnych firmy,
-tworzenie makr usprawniających zarządzanie zasobami telekomunikacyjnymi firmy przez poszczególne działy,
-współpraca z firmami telekomunikacyjnymi przy wprowadzaniu nowych usług,
-wymiarowanie łączy telekomunikacyjnych firmy z wykorzystaniem inżynierii ruchu
-negocjacje umów z operatorami
-tworzenie makr usprawniających zarządzanie zasobami telekomunikacyjnymi firmy przez poszczególne działy,
-współpraca z firmami telekomunikacyjnymi przy wprowadzaniu nowych usług,
-wymiarowanie łączy telekomunikacyjnych firmy z wykorzystaniem inżynierii ruchu
-negocjacje umów z operatorami
referent ds. telekomunikacji
-Administrowanie serwerem telekomunikacyjnym AVAYA IP S8700 oraz aplikacjami z nim stowarzyszonymi – AUDIX (voicemail), CMS(zarządzanie Call Center), Telbaza (system taryfikacyjny),
-instalacja nowych linii telekomunikacyjnych,
-HelpDesk telekomunikacyjny dla pracowników firmy, tworzenie statystyk dotyczących pracy powyższych systemów),
-spółpraca z firmami serwisującymi i operatorami telefonii komórkowej
-instalacja nowych linii telekomunikacyjnych,
-HelpDesk telekomunikacyjny dla pracowników firmy, tworzenie statystyk dotyczących pracy powyższych systemów),
-spółpraca z firmami serwisującymi i operatorami telefonii komórkowej
Referent ds. administracji
-zapewnienie bezawaryjnej pracy systemów technologicznych w Data Center,
-przygotowanie instrukcji eksploatacyjnych systemów w serwerowni: klimatyzacji, wentylacji, p.poż, gaszenia gazem, kontroli dostępu, alarmowych, telewizji przemysłowej,
-monitorowanie działań firm serwisujących powyższe systemy
-przygotowanie instrukcji eksploatacyjnych systemów w serwerowni: klimatyzacji, wentylacji, p.poż, gaszenia gazem, kontroli dostępu, alarmowych, telewizji przemysłowej,
-monitorowanie działań firm serwisujących powyższe systemy
Szkolenia i kursy
- „Managing Projects” – The George Washington University School of Buisness
- ”MS Access – poziom zaawansowany” – Integral Technologies
- ”Oracle SQL dla analityków danych” – ALTKOM
- „Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji” – MPS
- „Zarządzanie czasem” - szkolenie wewnętrzne PTC
- „Obsługa narzędzi systemu prowizyjnego „Callidus” - IVMX
- „Kreatywne rozwiązywanie problemów”
- „Obsługa klienta wewnętrznego” - Qprogress
- „Synergia w biznesie” – Qprogress
- „Techniki proaktywnego myślenia” –Megalit
- „Administracja i obsługa serwerów telekomunikacyjnych AVAYA S8700” - Andra
- „Instalacja i administrowanie urządzeniami systemu telekomunikacyjnego AVAYA S8700 MEDIA SERVER i AVAYA G650 MEDIA GATEWAY” - Andra
- ”MS Access – poziom zaawansowany” – Integral Technologies
- ”Oracle SQL dla analityków danych” – ALTKOM
- „Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji” – MPS
- „Zarządzanie czasem” - szkolenie wewnętrzne PTC
- „Obsługa narzędzi systemu prowizyjnego „Callidus” - IVMX
- „Kreatywne rozwiązywanie problemów”
- „Obsługa klienta wewnętrznego” - Qprogress
- „Synergia w biznesie” – Qprogress
- „Techniki proaktywnego myślenia” –Megalit
- „Administracja i obsługa serwerów telekomunikacyjnych AVAYA S8700” - Andra
- „Instalacja i administrowanie urządzeniami systemu telekomunikacyjnego AVAYA S8700 MEDIA SERVER i AVAYA G650 MEDIA GATEWAY” - Andra
Specjalizacje
Obsługa klienta
Energia
Zainteresowania
pływanie
gotowanie
majsterkowanie
gotowanie
majsterkowanie
Inne
SEP do 1 KV
prawo jazdy kat. B
prawo jazdy kat. B