Umiejętności
Zarządzanie klientami
Strategia biznesowa
Komunikacja
Umiejętności komunikacyjne
CRM
Ekonomika
Finanse
Zarządzanie kluczowymi klientami
Lotus Notes
Marketing
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Administracja biura
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Raportowanie wydajności
Project Management
Public Relations
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie projektami
Obsługa urządzeń biurowych
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
koordynacja projektów
logistyka projektu
Budżetowanie projektów
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Project Assistant
planowanie, szacowanie, koordynacja i finalizowanie projektów krajowych i międzynarodowych,
wsparcie i nadzór pracy techników w celu utrzymania najwyższych standardów wykonywanych prac,
holistycznie zarządzanie projektami począwszy od układania harmonogramów prac po logistykę projektu,
sporządzanie raportów monitorujących efektywność i rentowność projektów do centrali oraz do Klientów,
utrzymywanie bardzo dobrych relacji z Klientami.
wsparcie i nadzór pracy techników w celu utrzymania najwyższych standardów wykonywanych prac,
holistycznie zarządzanie projektami począwszy od układania harmonogramów prac po logistykę projektu,
sporządzanie raportów monitorujących efektywność i rentowność projektów do centrali oraz do Klientów,
utrzymywanie bardzo dobrych relacji z Klientami.
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
OK-PAL, remonty, adaptacje, wykończenia
pozyskiwanie nowych klientów,
utrzymanie wzorcowych relacji z klientami, generalnymi wykonawcami i inwestorami,
ciągła penetracja rynku inwestycyjnego i działań konkurencji,
negocjowanie z inwestorami umów oraz ogólnych warunków współpracy,
kosztorysowanie i przygotowanie ofert przetargowych,
rekrutacja pracowników,
profesjonalny nadzór nad prowadzonymi inwestycjami,
nadzór nad transportem i zakwaterowaniem pracowników budowlanych,
zaopatrzenie budowy w niezbędne materiały i narzędzia.
utrzymanie wzorcowych relacji z klientami, generalnymi wykonawcami i inwestorami,
ciągła penetracja rynku inwestycyjnego i działań konkurencji,
negocjowanie z inwestorami umów oraz ogólnych warunków współpracy,
kosztorysowanie i przygotowanie ofert przetargowych,
rekrutacja pracowników,
profesjonalny nadzór nad prowadzonymi inwestycjami,
nadzór nad transportem i zakwaterowaniem pracowników budowlanych,
zaopatrzenie budowy w niezbędne materiały i narzędzia.
Specjalista ds. sprzedaży
pozyskiwanie nowych klientów oraz opieka nad powierzonymi,
koordynacja sprzedaży z podległych żwirowni,
tworzenie i realizacja planów sprzedażowych,
systematyczne raportowanie sprzedaży,
prezentacje handlowo – marketingowe,
analiza rynku i inwestycji budowlanych,
rekrutacja i opieka nad operatorami terminalów wagowych,
nadzór nad pracą Biura Wsparcia Sprzedaży,
ścisła współpraca z działem logistyki, produkcji i należności – kontrola płatnicza klientów.
koordynacja sprzedaży z podległych żwirowni,
tworzenie i realizacja planów sprzedażowych,
systematyczne raportowanie sprzedaży,
prezentacje handlowo – marketingowe,
analiza rynku i inwestycji budowlanych,
rekrutacja i opieka nad operatorami terminalów wagowych,
nadzór nad pracą Biura Wsparcia Sprzedaży,
ścisła współpraca z działem logistyki, produkcji i należności – kontrola płatnicza klientów.
Szkolenia i kursy
06.2014 KNAUF – system suchej zabudowy Knauf
06.2014 ATLAS – systemy ociepleń firmy Atlas
05.2013 HENKEL POLSKA – systemy izolacji przeciwwodnych Ceresit
05.2013 XELLA POLSKA – budowa domu w systemie 20 cm PLUS – YTONG i SILKA
06.2011 – 07.2011 LAFARGE – specjalistyczne szkolenie w zakresie specyfiki kruszyw, ich wydobyciu produkcji oraz zastosowaniu pod kątem odpowiednich norm. Nadawania warunków kupieckich, zabezpieczeń finansowych i procedur windykacyjnych
07.2010 GCB CENTROSTAL BYDGOSZCZ – szkolenie zawodowe w zakresie specyfiki wyrobów hutniczych, zasad sprzedaży, negocjacji handlowych i nadawania limitów kupieckich (T.U. Hermes)
05.2008 AKADEMIA REHAU – asertywna komunikacja z klientem
06.2014 ATLAS – systemy ociepleń firmy Atlas
05.2013 HENKEL POLSKA – systemy izolacji przeciwwodnych Ceresit
05.2013 XELLA POLSKA – budowa domu w systemie 20 cm PLUS – YTONG i SILKA
06.2011 – 07.2011 LAFARGE – specjalistyczne szkolenie w zakresie specyfiki kruszyw, ich wydobyciu produkcji oraz zastosowaniu pod kątem odpowiednich norm. Nadawania warunków kupieckich, zabezpieczeń finansowych i procedur windykacyjnych
07.2010 GCB CENTROSTAL BYDGOSZCZ – szkolenie zawodowe w zakresie specyfiki wyrobów hutniczych, zasad sprzedaży, negocjacji handlowych i nadawania limitów kupieckich (T.U. Hermes)
05.2008 AKADEMIA REHAU – asertywna komunikacja z klientem
Edukacja
Zainteresowania
piłka nożna (liga angielska), pływanie, literatura (kryminalna, biografie sportowców), podróże.
Inne
prawo jazdy kategoria B,
obsługa komputera (MS Office, Lotus Notes, CRM, Infor Worktop, Norma PRO, OS X Mountain Lion i Mavericks),
doskonała znajomość lokalnego rynku budowlanego i inwestycyjnego,
umiejętność pracy od presją czasu oraz odporność na stres,
znajomość technik negocjacyjnych i sprzedażowych,
szerokie kontakty handlowe (hurtownie budowlane, firmy wykonawcze, firmy inwestorskie)
bardzo dobra kondycja fizyczna (ratownik WOPR, zawodnik HALP).
obsługa komputera (MS Office, Lotus Notes, CRM, Infor Worktop, Norma PRO, OS X Mountain Lion i Mavericks),
doskonała znajomość lokalnego rynku budowlanego i inwestycyjnego,
umiejętność pracy od presją czasu oraz odporność na stres,
znajomość technik negocjacyjnych i sprzedażowych,
szerokie kontakty handlowe (hurtownie budowlane, firmy wykonawcze, firmy inwestorskie)
bardzo dobra kondycja fizyczna (ratownik WOPR, zawodnik HALP).