Kuba Bońkowski

Junior koordynator
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Język angielski w biznesie Komunikacja Corel Draw Microsoft Office Negocjacje Adobe Photoshop język francuski

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

DDB & tribal
Interactive Account Executive
Zarządzanie projektami diitalowymi
Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami agencji
Tworzenie budżetów oraz kontrola rentowności realizowanych działań
Przygotowywanie i prezentacja ofert
Task Force Consulting Sp. z o.o.
junior koordynator
Koordynacja kampanii CSR-owych i PR-owych.
Tworzenie not prasowych.
Media relations.
Organizowanie eventów i spotkań prasowych.
Logo
pracownik ds. komunikacji
MHM Tuning
Komunikacja zewnętrzna z partnerami, koordynacja w komunikacji wewnętrznej. Realizacja działań z zakresu e-commerce Tworzenie zamówień, przeprowadzanie raklamacji.
Crank Goblin
Marketing Specialist
W ramach zajmowanego stanowiska, prowadzę działania marketingowe związane z promocja i dystrybucją gier. Aktualny projekt to gra zręcznościowa o nazwie "Mooch"

Główne obowiązki

- Analiza, raportowanie
- Przygotowanie treści w social media,
- Prowadzenie kampanii promocyjnych,
- Przygotowywanie prezentacji firmowych, materiałów reklamowych, katalogów,
- Działania w obszarze PR.
Logo
Junior Account Executive / Account Executive
Spin House
Główne obowiązki
- Współpraca z dedykowanymi klientami
- Planowanie mediów i współudział w tworzeniu kampanii
- Praca przy przygotowywaniu strategii komunikacyjnych
- Koordynacja działań między agencją a klientem i podwykonawcami agencji
- Prowadzenie i koordynacja projektów
Havas Worldwide Warsaw
stażysta
Obowiązki; tworzenie prezentacji dla klientów, estymacja kosztów. Dodatkowym zadaniem podczas praktyk była pomoc przy tworzeniu leksykonu reklamy

Szkolenia i kursy

Zajęcia z fotografii oraz podstaw programów graficznych, perswazja językowa i negocjacje. Ukończone szkolenie akademii allegro "Aspekty prawne w e-commerce.
Kursy organizowane przez portal NBP, z dziedzin: Bankowość, Z euro w kieszeni, Papiery wartościowe i systemy ich rozliczania i rozrachunku , Polityka monetarna Banku Centralnego , Świat finansów.

Edukacja

Logo
Zarządzanie, licencjackie
Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

Muzyka (rock, blues i jazz), rysowanie, reklama,
Filmy( sensacyjne, komedie, sience fiction, fantastyka), literatura (kryminał, sensacja, fantastyka, historia i mitologia),gry komputerowe i konsolowe,
sport (jazda rowerem, piłka nożna i koszykówka)

Organizacje

Komitet powązkowski

Grupy

Wyższa Szkoła Promocji
Wyższa Szkoła Promocji
Misja Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie stawia sobie za cel kształcić wysoko kwalifikowanych specjalistów, zapewniając im rzetelne podstawy wiedzy teoretycznej oraz zaawansowane umiejętności profe