Krzysztof Zwoliński

Generalista 3D
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Maya Unity3D 3DS MAX Inscape UVunwrap

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Dolnośląska Szkoła Wyższa
Wykładowca
Dolnośląska Szkoła Wyższa
Prowadzenie zajęć z przedmiotu Grafika 3D na programach 3ds Max, Maya i Blender. Studenci czasami pracują na programach innych chociażby Cinema4D czy LightWave 3D i również nie mają problemów z zastosowaniem tego co przekazuje na ćwiczeniach.
Logo
3D art
freelancing
Modele 3D, pomoc przy projektowaniu dla artystów czy arhitektów. Wizualizacje na zlecenie gotowych projektów optymalizacja, materiały, UV textury i wybór silnika renderującego pod zlecenie.
Logo
3D art
Lemon S.p z o.o
Wykonywanie modeli w oparciu o szkice i pomysły artysty. Optymalizacja scen i tworzenie materiałów by przyspieszyć proces renderowania. Byłem odpowiedzialny za wizualizacje całych animacji jak i pojedynczych ujęć typu packshot.
Logo
3D art
marcingocha.com
Tworzenie wizualizacji i modeli 3D potrzebnych do post-produkcji jak i do stron www
Tece Sp. z o.o.
Kreślarz, Referent
Tworzenie modeli i produkcyjnych rysunków technicznych. Praca na programie AutoCAD r14

Projekty

AR - Manual
Projekt majacy na celu przygotowanie , tutorialu dla studentów nowego kierunku na uczelni DSW. Studenci na tym kierunku poznawali by podstawy tworzenia gier jaki podstawy tworzenia interaktywnych aplikacji w tym Augmented Reality.
Konferencja Blendera
Byłem samodzielnym organizatorem konferencji Blendera w 2011r. Uważam, że moja konferencja zmieniła oblicze polskiej sceny blendera i przeniosła spotkania z małych sal domów kultury (20-40osób) na profesjonalne sale konferencyjno/naukowe (150-300osób). Dzieku sponsorom DSW i 3Dconnexion konferencja była ogromnym sukcesem.

Edukacja

Logo
Dzienikarstwo "Media Cyfrowe i komunikacja elektroniczna", magisterskie
DSW - Wrocław

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Grafika
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama

Zainteresowania

muzuka, Game art, Gry

Inne

I realize that 3D graphics is like chess you have only a few figures and limited movements that all people may know! in 5-15min but to win with "Deep Blue" you must learn! every of possible variations of the few movements and the order you can do them.