Doświadczenie zawodowe
Webmaster w dziale marketingu
• Dbanie o obecność i wizerunek firmy w Internecie.
• Prowadzenie i tworzenie stron i profili firmowych.
• Rozbudowa stron internetowych firmy o nowe funkcjonalności.
• Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach internetowych.
• Tworzenie aplikacji poprawiających wydajność pracy.
• Planowanie, konsultowanie i realizowanie działań promocyjnych
i wspierających sprzedaż.
• Współpraca z zagraniczną centralą spółki w celu realizacji jednolitej polityki marketingowej firmy.
• Prowadzenie i tworzenie stron i profili firmowych.
• Rozbudowa stron internetowych firmy o nowe funkcjonalności.
• Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach internetowych.
• Tworzenie aplikacji poprawiających wydajność pracy.
• Planowanie, konsultowanie i realizowanie działań promocyjnych
i wspierających sprzedaż.
• Współpraca z zagraniczną centralą spółki w celu realizacji jednolitej polityki marketingowej firmy.
Edukacja
Grupy
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie
Grupa zrzeszająca studentów Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej ul. Stokłosy 3 02-787 Warszawa www.wsei.pl