Umiejętności
Budowanie relacji biznesowych
Analiza biznesowa
Strategia biznesowa
Zarządzanie wydajnością
Negocjacje kontraktu
Strategia kreatywna
Strategia marketingowa
Negocjacje
Zarządzanie biurem
Strategia cenowa
Klienci indywidualni
Rozwiązywanie problemów
Realizacja projektów
Zarządzanie Sprzedażą
sprzedaż rozwiązań
Budowanie zepołu
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Analiza rynku i konkurencji
Realizacja planów sprzedażowych
klienci biznesowi
zarządzania jednostkami handlowymi oraz zarządzania ludźmi.
rozwiązywanie problemów i konfliktów
budowanie relacji w zespołach
B2B Sales
Budowanie relacji z klientem
wyznaczanie celów oraz kontrola i rozliczanie efektów
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
DYREKTOR BIURA HANDLOWEGO
Zarządzanie operacyjne:
◾ zarządzanie budżetem, budowanie marży,
◾ prowadzenie i przedstawianie prognoz sprzedażowych,
◾ opracowanie i zarządzanie polityką cenową i promocyjną,
◾ odpowiedzialność za stworzenie oraz realizację rocznych umów.
Zarządzanie sprzedażą:
◾ bezpośredni nadzór nad procesami sprzedażowymi,
◾ utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta,
◾ tworzenie raportów sprzedażowych, zestawień i analiz,
◾ przyznawanie limitów kupieckich, zarządzanie płatnościami,
◾ ocena ryzyka biznesowego, analiza danych z zew. wywiadowni,
◾ zarządzanie windykacją należności w podległej placówce,
◾ organizacja szkoleń technicznych z dostawcami ,
◾ analiza efektywności pracy handlowca z nowymi klientami,
◾ cross selling, sprzedaż produktów wysokomarżowych, dobór strategii.
Zarządzanie zespołem:
◾ motywowanie, zwalnianie, rekrutacja,
◾ szkolenie pracowników, mentoring, ustalanie celów,
◾ dbałość o odpowiednie wykonywanie powierzonych obowiązków,
◾ zarządzanie emocjami, dyplomatyczne rozwiązywanie sytuacji,
◾ wsparcie w szkoleniu pracowników z innych jednostek przedsiębiorstwa.
Zapraszam do zapoznania się z sekcją "projekty", w których opisuję prowadzone przeze mnie działania.
◾ zarządzanie budżetem, budowanie marży,
◾ prowadzenie i przedstawianie prognoz sprzedażowych,
◾ opracowanie i zarządzanie polityką cenową i promocyjną,
◾ odpowiedzialność za stworzenie oraz realizację rocznych umów.
Zarządzanie sprzedażą:
◾ bezpośredni nadzór nad procesami sprzedażowymi,
◾ utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta,
◾ tworzenie raportów sprzedażowych, zestawień i analiz,
◾ przyznawanie limitów kupieckich, zarządzanie płatnościami,
◾ ocena ryzyka biznesowego, analiza danych z zew. wywiadowni,
◾ zarządzanie windykacją należności w podległej placówce,
◾ organizacja szkoleń technicznych z dostawcami ,
◾ analiza efektywności pracy handlowca z nowymi klientami,
◾ cross selling, sprzedaż produktów wysokomarżowych, dobór strategii.
Zarządzanie zespołem:
◾ motywowanie, zwalnianie, rekrutacja,
◾ szkolenie pracowników, mentoring, ustalanie celów,
◾ dbałość o odpowiednie wykonywanie powierzonych obowiązków,
◾ zarządzanie emocjami, dyplomatyczne rozwiązywanie sytuacji,
◾ wsparcie w szkoleniu pracowników z innych jednostek przedsiębiorstwa.
Zapraszam do zapoznania się z sekcją "projekty", w których opisuję prowadzone przeze mnie działania.
Specjalista ds. Sprzedaży
◾ prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych z klientami,
◾ budowanie relacji z dostawcami, podwykonawcami, klientami B2B,
◾ aktywna rozbudowa siatki networkingowej, pozyskiwanie partnerów biznesowych,
◾ realizacja nałożonych targetów sprzedażowych,
◾ analiza konkurencji, monitorowanie działań, reagowanie na zmiany,
◾ realizacja polityki cen oraz procedur sprzedaży,
◾ prognozowanie i kalkulacja kosztów, tworzenie raportów i zestawień,
◾ wsparcie procesu sprzedaży, tworzenie ofert, prezentacja produktów.
◾ budowanie relacji z dostawcami, podwykonawcami, klientami B2B,
◾ aktywna rozbudowa siatki networkingowej, pozyskiwanie partnerów biznesowych,
◾ realizacja nałożonych targetów sprzedażowych,
◾ analiza konkurencji, monitorowanie działań, reagowanie na zmiany,
◾ realizacja polityki cen oraz procedur sprzedaży,
◾ prognozowanie i kalkulacja kosztów, tworzenie raportów i zestawień,
◾ wsparcie procesu sprzedaży, tworzenie ofert, prezentacja produktów.
Projekty
Polityka cenowa
Współudział w budowaniu polityki cenowej – praca w 6-osobowym zespole specjalistów, zbudowanie procedur obejmujące następujące parametry: kilkaset mln zł przychodu, kilkanaście tyś. klientów rocznie, kilkuset dostawców oraz kilka tyś. grup rabatowych. Cały projekt spotkał się z uznaniem zarządu i został zakończony wdrożeniem.
Szkolenia i kursy
2013 Kultura w Biznesie
2011 Vademecum Handlowca
2011 Vademecum Handlowca
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
- literatura biznesowa oraz fantasy
- jogging
- rozgrywki ligowe piłki nożnej
- jogging
- rozgrywki ligowe piłki nożnej
Inne
- Dobra obsługa MS Office
- Prawo jazdy kat. B
- Prawo jazdy kat. B