Krzysztof Zimmer

Dyrektor Biura Handlowego / Manager Zarządzający / Manager Sprzedaży
Toruń, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Budowanie relacji biznesowych Analiza biznesowa Strategia biznesowa Zarządzanie wydajnością Negocjacje kontraktu Strategia kreatywna Strategia marketingowa Negocjacje Zarządzanie biurem Strategia cenowa Klienci indywidualni Rozwiązywanie problemów Realizacja projektów Zarządzanie Sprzedażą sprzedaż rozwiązań Budowanie zepołu Zarządzanie zespołem Sprzedaż Analiza rynku i konkurencji Realizacja planów sprzedażowych klienci biznesowi zarządzania jednostkami handlowymi oraz zarządzania ludźmi. rozwiązywanie problemów i konfliktów budowanie relacji w zespołach B2B Sales Budowanie relacji z klientem wyznaczanie celów oraz kontrola i rozliczanie efektów

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

TIM S.A.
DYREKTOR BIURA HANDLOWEGO
Zarządzanie operacyjne:
◾ zarządzanie budżetem, budowanie marży,
◾ prowadzenie i przedstawianie prognoz sprzedażowych,
◾ opracowanie i zarządzanie polityką cenową i promocyjną,
◾ odpowiedzialność za stworzenie oraz realizację rocznych umów.

Zarządzanie sprzedażą:
◾ bezpośredni nadzór nad procesami sprzedażowymi,
◾ utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta,
◾ tworzenie raportów sprzedażowych, zestawień i analiz,
◾ przyznawanie limitów kupieckich, zarządzanie płatnościami,
◾ ocena ryzyka biznesowego, analiza danych z zew. wywiadowni,
◾ zarządzanie windykacją należności w podległej placówce,
◾ organizacja szkoleń technicznych z dostawcami ,
◾ analiza efektywności pracy handlowca z nowymi klientami,
◾ cross selling, sprzedaż produktów wysokomarżowych, dobór strategii.

Zarządzanie zespołem:
◾ motywowanie, zwalnianie, rekrutacja,
◾ szkolenie pracowników, mentoring, ustalanie celów,
◾ dbałość o odpowiednie wykonywanie powierzonych obowiązków,
◾ zarządzanie emocjami, dyplomatyczne rozwiązywanie sytuacji,
◾ wsparcie w szkoleniu pracowników z innych jednostek przedsiębiorstwa.

Zapraszam do zapoznania się z sekcją "projekty", w których opisuję prowadzone przeze mnie działania.
TIM S.A.
Specjalista ds. Sprzedaży
◾ prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych z klientami,
◾ budowanie relacji z dostawcami, podwykonawcami, klientami B2B,
◾ aktywna rozbudowa siatki networkingowej, pozyskiwanie partnerów biznesowych,
◾ realizacja nałożonych targetów sprzedażowych,
◾ analiza konkurencji, monitorowanie działań, reagowanie na zmiany,
◾ realizacja polityki cen oraz procedur sprzedaży,
◾ prognozowanie i kalkulacja kosztów, tworzenie raportów i zestawień,
◾ wsparcie procesu sprzedaży, tworzenie ofert, prezentacja produktów.

Projekty

Organizacja szkoleń
Prowadzenie szkoleń dla partnerów biznesowych z województwa Kujawsko-Pomorskiego, Mazowieckiego i Warmińsko-Mazurskiego, reprezentujących kilka segmentów rynku – dystrybucję, instalację, inwestycję, przemysł.
Polityka cenowa
Współudział w budowaniu polityki cenowej – praca w 6-osobowym zespole specjalistów, zbudowanie procedur obejmujące następujące parametry: kilkaset mln zł przychodu, kilkanaście tyś. klientów rocznie, kilkuset dostawców oraz kilka tyś. grup rabatowych. Cały projekt spotkał się z uznaniem zarządu i został zakończony wdrożeniem.
Praca dyplomowa
„Analizy finansowe przedsiębiorstw – benchmark, rentowność, płynność i efektywność – ocena, analiza porównawcza, wnioski oraz zalecenia”.
Strategia zarządzania operacyjnego
Projekt przygotowania strategii kompleksowego zarządzania operacyjnego firmą przy użyciu
takich narzędzi jak: Analiza PEST, analiza SWOT, identyfikacja głównych czynników szans
i zagrożeń, zrównoważona karta wyników BSC.
Stworzenie procedur wewnętrznych
Uporządkowanie procesu wykonywania zadań handlowych z klientem (telefoniczny, osobisty) – uporządkowanie systemu przyznawania premii za dyspozycyjność (ograniczenie odetka zwolnień na L4 o 70%).

Szkolenia i kursy

2013 Kultura w Biznesie
2011 Vademecum Handlowca

Edukacja

Logo
Master of Business Administration, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Logo
Zarządzanie Spec. Zarządzanie Firmą, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa w Bydgoszczy
Logo
Menedżer, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Bydgoszczy
Logo
AkademiaHR- Menedżer Human Resources, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Logo
Informatyka Spec. Teleinformatyka, inżynierskie
Wyższa Szkoła Informatyki w Łodzi

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Kontroling
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

- literatura biznesowa oraz fantasy
- jogging
- rozgrywki ligowe piłki nożnej

Inne

- Dobra obsługa MS Office
- Prawo jazdy kat. B

Grupy

Maratony i inne bieganie
Maratony i inne bieganie
Dla miłośników biegania z maratonem klasycznym (42,195 km) włącznie.