Krzysztof Wosk

Z-ca Kierownika Sklepu
Elbląg, warmińsko-mazurskie

Umiejętności

Microsoft Office kreatywność praca pod presją czasu Zarządzanie Sprzedażą Prawo jazdy kat B odpowiedzialność za powierzone zadania Zarządzanie działem, zespołem Utrzymywanie długotrwałych kontaktów handlowych realizowanie celów sprzedażowych, rozwijanie pracowników motywowanie i rozwój pracowników znajomość standardów jakości obsługi klientów Rekrutacja pracowników / szkolenia Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy tworzenie narzędzi wspierających sprzedaż Budowanie relacji z klientem Raportowanie i analizy Obsługa Klienta B2B/B2C

Języki

polski
ojczysty
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

SKLEPY KOMFORT SA
Z-ca kierownika Sklepu
zarządzanie pracą zespołu, odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych, bezpośrednia obsługa Klientów z rynku B2C i B2B, dbanie o jakość obsługi i zachowanie standardów, dbanie o wizerunek firmy
Orange Polska S.A.
Kierownik Sekcji Telesprzedaży
Koncentracja zarządzania sprzedażą nowych produktów w tym Orange Finanse i TV.
Zmiana strategii sprzedaży Firmy.
Orange Polska S.A.
Kierownik Działu Telesprzedaży
Zakres zadań bez zmian.
Zmiana strukturalna firmy.
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Kierownik Zespołu Realizacji Usług
Zakres zadań bez zmian.
Zmiana strukturalna firmy.
Contact Center sp. z o. o.
Kierownik Zespołu Realizacji Usług
Odpowiedzialność za realizację celów ilościowych i jakościowych realizowanych kampanii w lokalizacji.
Zarządzanie pracą Kierowników Sekcji Operacji.
Motywowanie i rozwój pracowników.
Bieżące raportowanie wyników sprzedażowych.
Opracowywanie i wdrażanie rozwiązań w celu wzrosty osiąganych wskaźników sprzedażowych.
Dbanie o zachowanie i podnoszenie jakości obsługi.
Contact Center sp. z o. o.
Specjalista ds. Kampanii
Przygotowanie analiz kampanii sprzedażowych zgodnie z zapotrzebowaniem przełożonego (m.in. analiza efektywności sprzedaży doradców Lokalizacji; w cyklach dziennych, tygodniowych, miesięcznych; analiza spadku/wzrostu efektywności sprzedaży).
Codzienny monitoring wyników KPI ; Analiza realizacji celów ilościowych i jakościowych osiąganych przez Lokalizacje, poszczególne Sekcje i doradców oraz opracowanie wniosków i rekomendacji dla Kierownika Działu i Eksperta ds. Operacji w celu poprawienia wyników sprzedaży.
Współpraca z Kierownikiem Działu Kampanii Telefonicznych w celu realizacji celów ilościowych i jakościowych wyznaczonych dla danej kampanii w Lokalizacji.
Współpraca z Działem Monitoringu i Szkoleń w celu zapewnienia Doradcom wiedzy niezbędnej do świadczenia usług (monitorowania jakości przekazywanych materiałów).
Współpraca z Ekspertem ds. Operacji odpowiedzialnym za daną kampanię prowadzoną w Lokalizacji (m.in.przygotowanie raportów; zgłaszanie problemów związanych z realizacją celów; dystrybucja materiałów).
Monitorowanie codzienne realizacji celów Lokalizacji, poszczególnych Sekcji, doradców .
Wyznaczanie wskaźników koniecznych dla monitorowania efektów kampanii sprzedażowych w poszczególnych Lokalizacjach (w podziale na Sekcje).
Identyfikowanie wskaźników w celu złożenia zapotrzebowania na niestandardowe raporty.
Diagnozowania obszarów procesu obsługi/sprzedaży wymagających poprawy oraz proponowanie działań naprawczych w sytuacjach tego wymagających.
Monitorowanie i kontrola terminowej realizacji programów naprawczych oraz efektów ich zakończenia.
Diagnozowania obszarów procesu obsługi/sprzedaży wymagających poprawy.
Realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego zgodnie z posiadanymi kompetencjami.
Work Service S.A.
Kierownik Obiektu / Koordynator
Rekrutacja pracowników.
Prowadzenie spraw pracowniczych (grafiki pracy, delegacje, urlopy, absencje, zaświadczenia, itd.).
Wspieranie Klienta wewnętrznego w realizacji kampanii telemarketingowych.
Wykonywanie rankingów sprzedażowych, oraz raportów wspierających sprzedaż.
Work Service S.A.
Doradca Klienta
Praca na kampaniach outbound (sprzedaż produktów na kampaniach do Klientów z rynku B2C i B2B - 17 miesięcy) i inbound (obsługa Klientów i przyjmowanie zamówień -12 miesięcy) , oraz wykonywanie zadań zgodnie ze skryptem i zakresem określonych kampanii. Dbanie o satysfakcję Klientów.

Szkolenia i kursy

Kurs z zakresu Pierwszej Pomocy
Organizator: Centrum Szkoleniowo Usługowe Medaid Tomasz Liber

Wdrażanie kampanii telemarketingowych w Contact Center
Organizator: Contact Center sp. z o.o.

Realizacja Projektów w Contact Center
Organizator: Contact Center sp. z o.o.

Prowadzenie rozmów oceniających i rozwojowych
Organizator: Contact Center sp. z o.o.

Edukacja

Logo
Elektronika i Telekomunikacja, magisterskie
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy (Akademia Techniczno - Rolnicza) w Bydgoszczy
Logo
Elektronika i Telekomunikacja, inżynierskie
Akademia Techniczno-Rolnicza im. J.J.Śniadeckich w Bydgoszczy

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Informatyka i IT - systemy operacyjne, sieci komputerowe, programowanie.
Psychologia - psychologia sprzedaży, wywieranie wpływu
Sport – kolarstwo, pływanie, jogging, piłka nożna
Podróże - poznawanie nowych ludzi i odkrywanie świata.

Organizacje

Wspieranie fundacji pomocy chorym dzieciom siepomaga.pl
Wspieranie schroniska dla zwierząt w Tczewie prowadzonego w ramach fundacji Animals.

Grupy

Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Asertywność i Komunikacja
Asertywność i Komunikacja
Nie daj sobie wejść na głowę i zawsze bądź sobą! Grupa dla osób, które w swoim życiu chcą stosować postawę asertywną opartą się na wzajemnym szacunku.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Grupa TP
Grupa TP
Forum Pracowników i Klientów największej grupy telekomunikacyjnej w Polsce.
HILLWAY Training and Consulting
HILLWAY Training and Consulting
Mikroblog towarzyszący grupie Hillway Szkolenia biznesowe i doradztwo dla firm
Orange
Orange
Orange to grupa dla wszystkich pracowników, klientów, sympatyków i przeciwników tej sieci :-]
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
Psychologia Perswazji
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
TELEKOMUNIKACJA
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;
Telekomunikacja Polska
Telekomunikacja Polska
Forum Grupy Kapitałowej TP
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.