Umiejętności
Microsoft Office
kreatywność
praca pod presją czasu
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
odpowiedzialność za powierzone zadania
Zarządzanie działem, zespołem
Utrzymywanie długotrwałych kontaktów handlowych
realizowanie celów sprzedażowych,
rozwijanie pracowników
motywowanie i rozwój pracowników
znajomość standardów jakości obsługi klientów
Rekrutacja pracowników / szkolenia
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
tworzenie narzędzi wspierających sprzedaż
Budowanie relacji z klientem
Raportowanie i analizy
Obsługa Klienta B2B/B2C
Języki
polski
ojczysty
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Realizacji Usług
Zakres zadań bez zmian.
Zmiana strukturalna firmy.
Zmiana strukturalna firmy.
Kierownik Zespołu Realizacji Usług
Odpowiedzialność za realizację celów ilościowych i jakościowych realizowanych kampanii w lokalizacji.
Zarządzanie pracą Kierowników Sekcji Operacji.
Motywowanie i rozwój pracowników.
Bieżące raportowanie wyników sprzedażowych.
Opracowywanie i wdrażanie rozwiązań w celu wzrosty osiąganych wskaźników sprzedażowych.
Dbanie o zachowanie i podnoszenie jakości obsługi.
Zarządzanie pracą Kierowników Sekcji Operacji.
Motywowanie i rozwój pracowników.
Bieżące raportowanie wyników sprzedażowych.
Opracowywanie i wdrażanie rozwiązań w celu wzrosty osiąganych wskaźników sprzedażowych.
Dbanie o zachowanie i podnoszenie jakości obsługi.
Specjalista ds. Kampanii
Przygotowanie analiz kampanii sprzedażowych zgodnie z zapotrzebowaniem przełożonego (m.in. analiza efektywności sprzedaży doradców Lokalizacji; w cyklach dziennych, tygodniowych, miesięcznych; analiza spadku/wzrostu efektywności sprzedaży).
Codzienny monitoring wyników KPI ; Analiza realizacji celów ilościowych i jakościowych osiąganych przez Lokalizacje, poszczególne Sekcje i doradców oraz opracowanie wniosków i rekomendacji dla Kierownika Działu i Eksperta ds. Operacji w celu poprawienia wyników sprzedaży.
Współpraca z Kierownikiem Działu Kampanii Telefonicznych w celu realizacji celów ilościowych i jakościowych wyznaczonych dla danej kampanii w Lokalizacji.
Współpraca z Działem Monitoringu i Szkoleń w celu zapewnienia Doradcom wiedzy niezbędnej do świadczenia usług (monitorowania jakości przekazywanych materiałów).
Współpraca z Ekspertem ds. Operacji odpowiedzialnym za daną kampanię prowadzoną w Lokalizacji (m.in.przygotowanie raportów; zgłaszanie problemów związanych z realizacją celów; dystrybucja materiałów).
Monitorowanie codzienne realizacji celów Lokalizacji, poszczególnych Sekcji, doradców .
Wyznaczanie wskaźników koniecznych dla monitorowania efektów kampanii sprzedażowych w poszczególnych Lokalizacjach (w podziale na Sekcje).
Identyfikowanie wskaźników w celu złożenia zapotrzebowania na niestandardowe raporty.
Diagnozowania obszarów procesu obsługi/sprzedaży wymagających poprawy oraz proponowanie działań naprawczych w sytuacjach tego wymagających.
Monitorowanie i kontrola terminowej realizacji programów naprawczych oraz efektów ich zakończenia.
Diagnozowania obszarów procesu obsługi/sprzedaży wymagających poprawy.
Realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego zgodnie z posiadanymi kompetencjami.
Codzienny monitoring wyników KPI ; Analiza realizacji celów ilościowych i jakościowych osiąganych przez Lokalizacje, poszczególne Sekcje i doradców oraz opracowanie wniosków i rekomendacji dla Kierownika Działu i Eksperta ds. Operacji w celu poprawienia wyników sprzedaży.
Współpraca z Kierownikiem Działu Kampanii Telefonicznych w celu realizacji celów ilościowych i jakościowych wyznaczonych dla danej kampanii w Lokalizacji.
Współpraca z Działem Monitoringu i Szkoleń w celu zapewnienia Doradcom wiedzy niezbędnej do świadczenia usług (monitorowania jakości przekazywanych materiałów).
Współpraca z Ekspertem ds. Operacji odpowiedzialnym za daną kampanię prowadzoną w Lokalizacji (m.in.przygotowanie raportów; zgłaszanie problemów związanych z realizacją celów; dystrybucja materiałów).
Monitorowanie codzienne realizacji celów Lokalizacji, poszczególnych Sekcji, doradców .
Wyznaczanie wskaźników koniecznych dla monitorowania efektów kampanii sprzedażowych w poszczególnych Lokalizacjach (w podziale na Sekcje).
Identyfikowanie wskaźników w celu złożenia zapotrzebowania na niestandardowe raporty.
Diagnozowania obszarów procesu obsługi/sprzedaży wymagających poprawy oraz proponowanie działań naprawczych w sytuacjach tego wymagających.
Monitorowanie i kontrola terminowej realizacji programów naprawczych oraz efektów ich zakończenia.
Diagnozowania obszarów procesu obsługi/sprzedaży wymagających poprawy.
Realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego zgodnie z posiadanymi kompetencjami.
Kierownik Obiektu / Koordynator
Rekrutacja pracowników.
Prowadzenie spraw pracowniczych (grafiki pracy, delegacje, urlopy, absencje, zaświadczenia, itd.).
Wspieranie Klienta wewnętrznego w realizacji kampanii telemarketingowych.
Wykonywanie rankingów sprzedażowych, oraz raportów wspierających sprzedaż.
Prowadzenie spraw pracowniczych (grafiki pracy, delegacje, urlopy, absencje, zaświadczenia, itd.).
Wspieranie Klienta wewnętrznego w realizacji kampanii telemarketingowych.
Wykonywanie rankingów sprzedażowych, oraz raportów wspierających sprzedaż.
Szkolenia i kursy
Kurs z zakresu Pierwszej Pomocy
Organizator: Centrum Szkoleniowo Usługowe Medaid Tomasz Liber
Wdrażanie kampanii telemarketingowych w Contact Center
Organizator: Contact Center sp. z o.o.
Realizacja Projektów w Contact Center
Organizator: Contact Center sp. z o.o.
Prowadzenie rozmów oceniających i rozwojowych
Organizator: Contact Center sp. z o.o.
Organizator: Centrum Szkoleniowo Usługowe Medaid Tomasz Liber
Wdrażanie kampanii telemarketingowych w Contact Center
Organizator: Contact Center sp. z o.o.
Realizacja Projektów w Contact Center
Organizator: Contact Center sp. z o.o.
Prowadzenie rozmów oceniających i rozwojowych
Organizator: Contact Center sp. z o.o.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Informatyka i IT - systemy operacyjne, sieci komputerowe, programowanie.
Psychologia - psychologia sprzedaży, wywieranie wpływu
Sport – kolarstwo, pływanie, jogging, piłka nożna
Podróże - poznawanie nowych ludzi i odkrywanie świata.
Psychologia - psychologia sprzedaży, wywieranie wpływu
Sport – kolarstwo, pływanie, jogging, piłka nożna
Podróże - poznawanie nowych ludzi i odkrywanie świata.
Organizacje
Wspieranie fundacji pomocy chorym dzieciom siepomaga.pl
Wspieranie schroniska dla zwierząt w Tczewie prowadzonego w ramach fundacji Animals.
Wspieranie schroniska dla zwierząt w Tczewie prowadzonego w ramach fundacji Animals.
Grupy
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Asertywność i Komunikacja
Nie daj sobie wejść na głowę i zawsze bądź sobą! Grupa dla osób, które w swoim życiu chcą stosować postawę asertywną opartą się na wzajemnym szacunku.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
HILLWAY Training and Consulting
Mikroblog towarzyszący grupie Hillway Szkolenia biznesowe i doradztwo dla firm
Orange
Orange to grupa dla wszystkich pracowników, klientów, sympatyków i przeciwników tej sieci :-]
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.