Krzysztof Wojnar

kierownik działu sprzedaży, Reedo Krosno
Krosno, podkarpackie

Umiejętności

B2B Microsoft Office Microsoft Word Microsoft PowerPoint Obsługa kasy fiskalnej Zarządzanie zespołem Sprzedaż przywództwo w zespole negocjacje handlowe Obsługa klienta Zarządzanie Sprzedażą Negocjacje z dostawcami Obsługa komputera i urządzeń biurowych przetargi publicznie - przygotowywanie ofert, monitorowanie przebiegu postępowania

Języki

polski
ojczysty
rosyjski
dobry
słowacki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
kier. działu sprzedaży
Reedo Krosno
OBI Market budowlany
Kierownik Działu Sprzedaży
- odpowiada za przestrzeganie, realizację i wdrażanie zdefiniowanych procesów: instrukcji postępowania, standardów obsługiwaniu kas i Klienta
- gwarantuje wysokie zorientowanie na Klienta w markecie
- obserwuje konkurencję
- zapewnia prace zgodnie z rozkładem
- zapewnia wysoką jakość pracy (min. porządek , czystość , obecność towarów, oznaczenia ceną , aktywną sprzedaż)
- realizuje działania promocyjne
- współpracuje z Koordynatorem Serwisu Towarowego w zakresie zapewnienia ciągłości dostępu towaru w sprzedaży
- zarządza wyposażeniem działu oraz informuje dyrekcję markety o wszelkich usterkach i nieprawidłowościach
- ponosi odpowiedzialność za istotne wskaźniki, przede wszystkim za: obrót i zysk
- wspiera dyrekcję marketu w zakresie rekrutacji, awansu i de rekrutacji pracowników
- zarządza i motywuje swoich pracowników w sposób zorientowany na osiąganie celu, kierując się strategią przedsiębiorstwa
- rozwija swoich pracowników
- wdraża nowych pracowników oraz zapewnia kształcenie osób przygotowujących się do wykonywania zawodu zgodnie z planem szkoleń
- planuje organizację czasu pracy pracowników poprzez przygotowanie grafików pracy (wraz z planowaniem urlopów, kontrolą czasu pracy)
- zapewnia komunikację pomiędzy współpracownikami i przełożonymi
- współpracuje z kierownikami pozostałych działów oraz dyrekcją marketu w celu poprawnego przepływu informacji
- zapewnia realizację koncepcji zmiennych powierzchni oraz gospodaruje aktywnie powierzchniami sprzedaży w markecie
- pozyskuje i przyswaja wiedzę na temat asortymentu, przeprowadza analizy asortymentu i wywodzi z tego niezbędne działania
- jest odpowiedzialny za koncepty OBI: pielęgnację rastrów i aktualizację rastrów
- realizuje zamówienia centralne ( ZVD ) oraz odpowiada za realizację zwrotów
- steruje końcówkami asortymentu i towarem wolnorotującym oraz prowadzi działania odnośnie tego towaru (zwrot, sprzedaż)
OBI Market budowlany
Dysponent
- zapewnienie odpowiedniej dostępności towarów w odpowiednich grupach towarowych pod względem ilości
- kontrola artykułów wolnorotujących, nierotujących i nadstanów
- dokonywanie zwrotów do dostawców reklamacji artykułów wolnorotujących
- opracowanie i archiwizowanie list niedoborów, przekazywanie stosowanych informacji z tego obszaru osobom decyzyjnym i podejmowanie adekwatnych działań w zakresie swoich kompetencji i umiejętności.
OBI Market budowlany
Zastępca Kierownika Działu Sprzedaży
Wspiera, a pod nieobecność Kierownika DS:
- nadzoruje przestrzeganie instrukcji postępowania, standardów obsługi Klienta i realizowanie zdefiniowanych procesów
- zapewnia wysoki poziom obsługi Klienta
- regularnie obserwuje konkurencję, w szczególności działy sprzedaży
- zapewnia zgodną z systemem pracę (np. dbałość o stan) oraz jakość w obszarze sprzedaży
- definiuje działania promocyjne dla swojego obszaru działania,
- współpracuje z Koordynatorem Serwisu towarowego w zakresie zapewnienia ciągłości dostępu towaru w sprzedaży
- współpracuje z Dysponentem w zakresie zapewnienia ciągłości dostępu towaru w sprzedaży
- zarządza wyposażeniem działu i informuje dyrekcję marketu o wszelkich usterkach i nieprawidłowościach
- ponosi odpowiedzialność za istotne wskaźniki, przede wszystkim za: obrót i zysk
- zarządza i motywuje swoich pracowników w sposób zorientowany na osiąganie celu, kierując się strategia przedsiębiorstwa oraz wytycznymi w zakresie zarządzania
- rozwija swoich pracowników przez coaching , np. w rozmowie sprzedażowej.
Logo
Kasjer, sprzedawca, obsługa klienta
WOMAR FOOD DOM I OGRÓD
Logo
Asystent prelegenta
GPK Centermed Centrum Promocji Zdrowia
KONTAP S.A.
Referernt ds.handlowych
- działania w celu stworzenia możliwości rozwoju firmy
- szybkie odpowiadanie na zapytania i prośby od potencjalnych klientów
- tworzenie i wdrażanie oraz stały nadzór nad funkcjonowaniem inicjatyw mających na celu zwiększenie satysfakcji klientów
- zachęcanie do komunikacji między działami w celu zapewnienia skuteczniejszej obsługi klientów

Edukacja

Logo
Technik budowlany, średnie
Zespół Szkół Budowlanych w Krośnie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

Wycieczki po Bieszczadach.Piłka nożna.
Obecnie jestem sędzią piłki nożnej.