Krzysztof Wójcik

Ojsławice, świętokrzyskie

Umiejętności

ABAP Active Directory Amazon Web Services (AWS) Atlassian JIRA Citrix DHCP ERP HTML Hyper-V JIRA LAN-WAN Lotus Notes LTO Microsoft Excel Microsoft Office SQL VirtualBox VMware VPN WiFi Windows Server Windows System Administration Zarządzanie zespołem System Windows Prawo jazdy kat B Serwery Symantec Backup Exec Ubiquiti Networks systemy operacyjne o365 Outsourcing IT IBM Notes Wirtualizacja (VMware, Hyper-V) sprzęt komputerowy Mantis BT Atlassian Confluence znajomość systemu SAP HR Oracle Virtual Box SAP Business Intelligence (BI) Office 365 Administrator Help Desk Support - pomoc techniczna MyQ Oprogramowanie ERP SAP Analytics Cloud SAP HCM PA-PY

Języki

polski
ojczysty
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

KBJ
Kierownik działu IT
KBJ
Logo
Właściciel
ANTBAR IT
- Wsparcie IT dla firm,
- Wsparcie użytkowników końcowych,
- Szkolenia IT,
- Wykonywanie i modernizacja instalacji SAT/LAN/WIFI;
KBJ
Administrator IT
KBJ
- Administracja środowiskiem serwerowym (fizycznym oraz logicznym),
- Administracja systemami operacyjnymi (Windows, Linux),
- Administracja Active Directory ,
- Administracja Office 365,
- Administracja siecią informatyczną,
- Administracja oprogramowaniem JIRA,
- Administracja środowiskiem AWS,
- Administracja i konfiguracja oprogramowania oraz sprzętu komputerowego,
- Wsparcie użytkownika końcowego;
Logo
Junior ABAP Developer
Albit Software Sp. z o.o.
- Administracja IT (JIRA (Server/Cloud), serwerownia, systemy serwerowe Windows/Linux, wirtualizatory VMware/Citrix/VirtualBox, VPN, WiFi, AWS, Mantis, hardware, środowiska testowe SAP NetWeaver),
- Programowanie ABAP;
ZPUE S.A.
Data Database Implementation and Analysis Specialist
- Wsparcie aplikacyjne dla użytkowników końcowych,
- Analiza i przygotowanie koncepcji nowych funkcjonalności w systemach ERP,
- Analiza i rozwiązywanie problemów związanych z systemami ERP,
- Rozwój oprogramowania,
- Ewidencja oprogramowania,
- Współpraca z dostawcami oprogramowania, w tym: opracowywanie i opisywanie założeń oraz uwag do nowych funkcjonalności,
- Koordynacja prac naprawczych i wdrożeniowych z firmami zewnętrznymi,
- Udział w projektach wdrożeniowych realizowanych w firmie,
- Przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników z zakresu systemów ERP;
Polsoft Engineering Sp. z o. o.
IT Systems Technician
Administracja IT w Polsoft Engineering Sp. z o.o. oraz firmach korzystających z usług działu informatycznego (serwerownie, systemy operacyjne, hardware, Active Directory, wirtualizatory, programy branżowe, sieci komputerowe).
5PRO Partners Sp. z o.o.
IT Specialist - IT Administrator
Pełna administracja IT Elektrobudowy SA (serwerownia, systemy operacyjne, hardware, Active Directory, wirtualizatory, programy branżowe, aplikacja Lotus Notes/Domino, MyQ).
5PRO Partners Sp. z o.o.
IT Specialist - IT Helpdesk
Praca w serwisie IT Elektrobudowy SA w Katowicach, zajmująca się przyjmowaniem i rozwiązywaniem zgłoszeń IT oraz rekonfiguracją i naprawą komputerów (PC, notebook).
W ostatnim okresie pracy na tym stanowisku, również zarządzanie działem Helpdesk.
Logo
Inspector in the Communication and Information Technology Team
Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
Jednoosobowe stanowisko zajmujące się obsługą teleinformatyczną Komendy Powiatowej Policji. W trakcie pracy zostało przeprowadzone postępowanie sprawdzające, w wyniku którego wystawiono poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych.
JTT Computer S.A.
IT Administrator / Trader
Pełna obsługa outsourcingowa firm korzystających z usług działu informatycznego IT Partners Group. W skład usług wchodzi opieka nad komputerami, sieciami LAN i WiFi, telefonią VOIP, serwerami, sprzętem biurowym, oraz oprogramowaniem. Ponadto dalsze negocjacje z klientami oraz przygotowywanie i przedstawianie ofert handlowych w zakresie outsourcingu IT i sprzętu komputerowego.
JTT Computer S.A.
Junior Trader
Prowadzenie negocjacji z klientami. Przygotowywanie i przedstawianie ofert handlowych w zakresie outsourcingu IT i sprzętu komputerowego.
Ochrona Juwentus sp. z o.o.
Assistant Trader
Pomoc handlowcowi w jego obowiązkach. Składanie ofert, pozyskiwanie klientów i prowadzenie rozmów handlowych. Tworzenie bazy klientów.
Urząd Gminy Lelów
IT Administrator
Całokształt obowiązków informatyka w Urzędzie Gminy. Opieka nad komputerami, sieciami LAN, sprzętem biurowym oraz programami branżowymi i biurowymi.
Logo
Office administration clerk - internship
Urząd Gminy Radków
Czynności administracyjno - biurowe z przewagą obsługi sekretariatu i pomocy informatykowi.

Projekty

Administracja IT
Samodzielny projekt opierający się na ciągłym wsparciu przeszło 100-osobowej firmy z sektora SAP.
W ramach prac IT znajduje się administracja lokalna oraz zdalna:
- oprogramowaniem JIRA (Server / Cloud),
- serwerownią, wirtualizatorami oraz znajdującymi się na nich maszynami opartymi na systemach Linux oraz Windows,
- sieciami komputerowymi (Cisco ASA, OpenVPN Server, WiFi).
Ponadto zarządzanie środkami trwałymi z grupy IT oraz pomoc przy tematach związanych z AWS, Mantis i ogólnym wsparciu użytkowników końcowych (software/hardware).
Przygotowanie i wdrożenie środowiska opartego na Windows 2012 R2 i Windows 7
W zakres prac wchodziło zaplanowanie i przygotowanie kompletnego środowiska domenowego na bazie serwera z Windows 2012 R2 oraz hostach z Windows 7, podłączenie u klienta, a także migracja danych ze starych maszyn.
Serwer został skonfigurowany w oparciu o podstawowe role: AD, DHCP, DNS, serwer wydruku oraz RDP, a także kopii zapasowej na dysk zewnętrzny.
Instalacja i konfiguracja infrastruktury serwerowej
W ramach wdrożenia projektowego została zmontowana i odpowiednio ustawiona szafa serwerowa 42U wraz z wyposażeniem:
- serwer 2U,
- przełącznik sieciowy,
- NAS 1U,
- UPS wraz z dodatkowym modułem bateryjnym,
- moduł wentylacyjny szafy,
- dodatkowa wysuwana półka na monitor i klawiaturę,
- okablowanie UTP i zasilające w obszarze szafy serwerowej,
Dodatkowo zostało wykonane dostosowanie sieci UTP między wdrażaną serwerownią, a biurem gdzie znajdował się drugi przełącznik sieciowy;
Wdrożenie infrastruktury WiFi opartej na AP Ubiquiti
W ramach prac został przeprowadzony montaż i konfiguracja punktów dostępowych Ubiquiti UniFi w dwóch skrzydłach dwupiętrowego budynku biurowego.
Konfiguracja dwóch odrębnych sieci WiFi (wewnętrznej z dostępem do zasobów i zewnętrznej) opierała się na kontrolerze UniFi Controller zainstalowanym na serwerowej wersji Windows.
Do poprawnego działania AP i wymaganego zasięgu zostało wykonane podłączenie okablowania UTP.

Szkolenia i kursy

MS 20740 - Instalacja, przechowywanie i obliczenia w Windows Server,
Introduction to SUSE Linux Enterprise Server (SLES, Repeat) - openSAP,
Managing Java Systems on SAP NetWeaver - openSAP,
Managing ABAP Systems on SAP NetWeaver - openSAP,
Intelligent Decisions with SAP Analytics Cloud - openSAP,
Analiza Danych - Podstawy, Teoria i Praktyka,
Writing Testable Code for ABAP - openSAP,
SAP ABAP Programming For Beginners,
MS Excel - poziom zaawansowany,
SAP HR obszar PA-PY,
Autodesk AutoCAD – The Basic,
Autodesk AutoCAD – Advanced Edition,
Autodesk Inventor – Essentials,
Inwestycja w kadry – Warsztaty: Efektywna komunikacja w firmie, Budowanie zespołu,
Inwestycja w kadry – Warsztaty: Zarządzanie w oparciu o kompetencje,
Licencja operatora audiowizualnego;

Edukacja

Logo
Metalurgia - Informatyka stosowana, magisterskie
Politechnika Częstochowska

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wdrożenia ERP
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

fotografia,
podróże;

Inne

Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych (klauzula: "ściśle tajne" - do 08.2018, "tajne" - do 08.2020, "poufne" - do 08.2023),
Uprawnienia G1 do 1kV – E, D (bez prac pomiarowych) (07.2013 - 06.2018);