Umiejętności
rekrutacja
Bankowość
Sprzedaż
szkolenia
bankowość detaliczna
Ubezpieczenia
Motywacja
Manager
rekrutacja sprzedawców
Coaching sprzadażwy i wspierajacy
zarządzanie zespołem sprzedaży, negocjacje, coaching, szkolenia
kierownik sprzedaży
Dyrektor Sprzedaży
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Menadżer Sprzedaży
- rozwijanie sprzedaży produktów ubezpieczeniowych poprzez podległą sieć agencyjną,
- rekrutację nowych pośredników,
- monitorowanie pracy sieci w zakresie wykonania planów sprzedaży/zadań strategicznych,
- raportowanie sprzedaży,
- motywowanie oraz mentoring pośredników do osiągania celów sprzedażowych, rozwijania sprzedaży,
- wsparcie podległych pośredników w zakresie relacji z klientem i rozwiązywania bieżących problemów.
- monitorowanie realizacji standardu obsługi klienta w podległej sieci sprzedaży
- rekrutację nowych pośredników,
- monitorowanie pracy sieci w zakresie wykonania planów sprzedaży/zadań strategicznych,
- raportowanie sprzedaży,
- motywowanie oraz mentoring pośredników do osiągania celów sprzedażowych, rozwijania sprzedaży,
- wsparcie podległych pośredników w zakresie relacji z klientem i rozwiązywania bieżących problemów.
- monitorowanie realizacji standardu obsługi klienta w podległej sieci sprzedaży
Menedżer
- Zarządzanie grupą placówek w celu realizacji celów biznesowych
- Odpowiedzialność za realizację wyników sprzedażowych w podległych placówkach
- Wspieranie w realizacji zadań sprzedażowych
- Monitorowanie i aktywizowanie realizacji programów sprzedażowych
- Analiza wyników oraz rekomendowanie rozwiązań nakierowanych na zwiększenie sprzedaży
- Tworzenie i wdrażanie rozwiązań usprawniających funkcjonowanie placówek
- Monitorowanie standardów jakości obsługi klientów w placówkach
- Wzmacnianie kompetencji Partnerów i Pracowników z podległych placówek m.in. poprzez szkolenia prowadzące do rozwoju umiejętności sprzedażowych i menedżerskich
- Wspieranie Partnerów w realizacji zadań sprzedażowych, w tym przyjętego planu działań biznesowych oraz wspieranie w zarządzaniu rozwojem Pracowników
- Odpowiedzialność za realizację wyników sprzedażowych w podległych placówkach
- Wspieranie w realizacji zadań sprzedażowych
- Monitorowanie i aktywizowanie realizacji programów sprzedażowych
- Analiza wyników oraz rekomendowanie rozwiązań nakierowanych na zwiększenie sprzedaży
- Tworzenie i wdrażanie rozwiązań usprawniających funkcjonowanie placówek
- Monitorowanie standardów jakości obsługi klientów w placówkach
- Wzmacnianie kompetencji Partnerów i Pracowników z podległych placówek m.in. poprzez szkolenia prowadzące do rozwoju umiejętności sprzedażowych i menedżerskich
- Wspieranie Partnerów w realizacji zadań sprzedażowych, w tym przyjętego planu działań biznesowych oraz wspieranie w zarządzaniu rozwojem Pracowników
Kierownik Sprzedaży
PZU SA - Lublin
• Zarządzanie podległym Zespołem Sprzedaży:
― monitorowanie wyników sprzedaży oraz poziomu szkodowości
― monitorowanie działań konkurencji
― nadawanie celów premiowych pracownikom Zespołu
― badanie potrzeb szkoleniowych
― przeprowadzanie rozmów aktywizujących z agentami
• Odpowiedzialność za wyniki zespołu sprzedaży
• Odpowiedzialność za jakość obsługi klienta
• Budowanie optymalnego modelu sieci agencyjnej
― coaching
― rekrutacja agentów
― prowadzenie cyklicznych spotkań organizacyjno-motywacyjnych
― nadawanie indywidualnych planów sprzedażowych
― aktywne wsparcie podmiotów sprzedaży w procesie sprzedaży
― wdrożenie agentów i pracowników do pracy
― prowadzenie szkoleń
― odbywanie z agentami spotkań handlowych i udzielanie informacji zwrotnej
― monitorowanie wyników sprzedaży oraz poziomu szkodowości
― monitorowanie działań konkurencji
― nadawanie celów premiowych pracownikom Zespołu
― badanie potrzeb szkoleniowych
― przeprowadzanie rozmów aktywizujących z agentami
• Odpowiedzialność za wyniki zespołu sprzedaży
• Odpowiedzialność za jakość obsługi klienta
• Budowanie optymalnego modelu sieci agencyjnej
― coaching
― rekrutacja agentów
― prowadzenie cyklicznych spotkań organizacyjno-motywacyjnych
― nadawanie indywidualnych planów sprzedażowych
― aktywne wsparcie podmiotów sprzedaży w procesie sprzedaży
― wdrożenie agentów i pracowników do pracy
― prowadzenie szkoleń
― odbywanie z agentami spotkań handlowych i udzielanie informacji zwrotnej
Naczelnik Wydziału Obsługi Sprzedaży - Oddział Kraśnik
• Wdrożenie nowego modelu obsługi telefonicznej klientów
• Odpowiedzialność za sprzedażową i posprzedażową obsługę Klienta; bezpośrednia i telefoniczna
• Utrzymywanie wysokiej jakości ewidencji danych w systemach informatycznych
• Statystyka ubezpieczeniowa
• Obsługa podmiotów sprzedaży; weryfikacja dokumentacji ubezpieczeniowej, wynagrodzenia
• Poprawa jakości obsługi Klienta, badania MS i MC
• Nadzór nad realizacją celów w podległych Oddziałach
Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta; 2003-2005
• Bezpośrednia i telefoniczna obsługa Klienta w zakresie sprzedażowym i posprzedażowym
• Ewidencja zdarzeń ubezpieczeniowych w systemie informatycznym
• Zawieranie umów ubezpieczeniowych
• Ewidencja w systemach informatycznych zdarzeń ubezpieczeniowych
• Realizowanie sprawozdawczości ubezpieczeniowej
• Odpowiedzialność za sprzedażową i posprzedażową obsługę Klienta; bezpośrednia i telefoniczna
• Utrzymywanie wysokiej jakości ewidencji danych w systemach informatycznych
• Statystyka ubezpieczeniowa
• Obsługa podmiotów sprzedaży; weryfikacja dokumentacji ubezpieczeniowej, wynagrodzenia
• Poprawa jakości obsługi Klienta, badania MS i MC
• Nadzór nad realizacją celów w podległych Oddziałach
Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta; 2003-2005
• Bezpośrednia i telefoniczna obsługa Klienta w zakresie sprzedażowym i posprzedażowym
• Ewidencja zdarzeń ubezpieczeniowych w systemie informatycznym
• Zawieranie umów ubezpieczeniowych
• Ewidencja w systemach informatycznych zdarzeń ubezpieczeniowych
• Realizowanie sprawozdawczości ubezpieczeniowej
Specjalista ds. Sprzedaży, Informatyk
• Sprzedaż profesjonalnego i amatorskiego sprzętu wideo
• Prezentacja oferty
• Przygotowywanie reklam do branżowej prasy
• Tworzenie i aktualizacja witryny internetowej
• Tworzenie i aktualizacja sklepu internetowego
• Budowa i konserwacja sieci komputerowej
• Prezentacja oferty
• Przygotowywanie reklam do branżowej prasy
• Tworzenie i aktualizacja witryny internetowej
• Tworzenie i aktualizacja sklepu internetowego
• Budowa i konserwacja sieci komputerowej
Projekty
System obsługi sprzedaży - Everest w PZU SA
Wdrożenie systemu obsługi sprzedaży i przeprowadzenie pilotażu w Zespole sprzedażowym.
Pilotaż przed wdrożeniem w całej sieci sprzedaży w Polsce.
http://www.kurierlubelski.pl/artykul/1045007,pzu-testuje-w-lublinie-nowy-system-informatyczny-wkrotce-ma-on-dzialac-w-calej-polsce,id,t.html
Pilotaż przed wdrożeniem w całej sieci sprzedaży w Polsce.
http://www.kurierlubelski.pl/artykul/1045007,pzu-testuje-w-lublinie-nowy-system-informatyczny-wkrotce-ma-on-dzialac-w-calej-polsce,id,t.html
Zakres obowiązków
Bieżące wsparcie agentów we wdrażanym systemie, zgłaszanie modyfikacji oraz bieżące raportowanie efektów sprzedażowych z wykorzystaniem nowego narzędzia.
Szkolenia i kursy
Zarządzanie, coaching:
- Analiza i planowanie biznesu – „Tradeinstitute”
- Szkolenie PZU SA – „Rekrutacja”
- Szkolenie z zakresu „Zarządzanie Zespołem Sprzedaży” – GM Solutions
- Certyfikat uczestnictwa szkolenia „Standardy Obsługi Klienta” – Profirma
- Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia „Umiejętności radzenia sobie ze stresem” – NLP Neuroedukacja
- Certyfikat ukończenia szkolenia „Zarządzanie Zmianą” – 4Results
- Certyfikat ze szkolenia „Profesjonalna Obsługa Klienta – eduPartners.
- Zaświadczenie ukończenia szkolenia „Profesjonalna Obsługa Klienta – Instytut Rozwoju Biznesu
- Certyfikat ze szkolenia “Budowanie Zespołu i Praca Zespołowa – Polsko – Amerykański Instytut Zarządzania
- Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia „Zarządzanie Zespołem” – Instytut Rozwoju Biznesu
Język
- Certyficate in English Stage One – The European Language Certificates
- Analiza i planowanie biznesu – „Tradeinstitute”
- Szkolenie PZU SA – „Rekrutacja”
- Szkolenie z zakresu „Zarządzanie Zespołem Sprzedaży” – GM Solutions
- Certyfikat uczestnictwa szkolenia „Standardy Obsługi Klienta” – Profirma
- Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia „Umiejętności radzenia sobie ze stresem” – NLP Neuroedukacja
- Certyfikat ukończenia szkolenia „Zarządzanie Zmianą” – 4Results
- Certyfikat ze szkolenia „Profesjonalna Obsługa Klienta – eduPartners.
- Zaświadczenie ukończenia szkolenia „Profesjonalna Obsługa Klienta – Instytut Rozwoju Biznesu
- Certyfikat ze szkolenia “Budowanie Zespołu i Praca Zespołowa – Polsko – Amerykański Instytut Zarządzania
- Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia „Zarządzanie Zespołem” – Instytut Rozwoju Biznesu
Język
- Certyficate in English Stage One – The European Language Certificates
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Grupy
ABC Wzrostu Sprzedaży
Dyskusje o tym jak zwiększyć firmową sprzedaż.
Tematy: zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta, analiza sprzedaży, strategia sprzedaży, zarządzanie sprzedawcami, motywowanie sprzedawców, sprzedaż, msp
Agenci Ubezpieczeniowi
Branżowa społeczności agentów ubezpieczeniowych w pracy i po pracy ... Przyłącz się!
Arena Mówców
Grupa dla przedsiębiorców którzy chcą nauczyć się prowadzenia spotkań, przemawiania publicznego, radzenia sobie ze stresem.
DYREKTORZY HANDLOWI DYREKTORZY SPRZEDAŻY
Grupa zrzeszająca Dyrektorów Handlowych , Dyrektorów Sprzedaży i Managerów odpowiedzialnych za sprzedaż.
Działalność grupy ma na celu nawiązanie kontaktów biznesowych , oraz wymianę doświadczeń.
Pro
MANAGEMENT/ZARZĄDZANIE, MARKETING
Grupa dla osób zainteresowanych sprawami zarządzania, marketingiem i szkoleniami.
Menedżer skuteczny
"Dlaczego tak mało uwagi poświęca się skuteczności w czasach, kiedy aż roi się od książek i artykułów na temat wszelkich aspektów kierowniczej działalności?".
Te słowa Petera Druckera, napisane 45 la
Pierwszy milion najszybciej jak to możliwe. Wyzwanie dla zwycięzców.
Nie będziemy mówić tutaj jak stać się milionerami.
Tutaj będziemy tylko tworzyć milionerów.
To jak szybko potrafisz zarobić milion - od zera ;)
świadczy o Twoim rozwoju
Rekruter
Pierwszy magazyn stworzony z myślą o branży usług rekrutacyjnych. Lekturę kierujemy do specjalistów, kierowników i dyrektorów, na co dzień związanych z obszarem ZZL.