Krzysztof Wierzbicki

Strateg i doradca w świecie sprzedaży i nowych technologii
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Grey Warszawa
Senior strategic planner : Shopper marketing specialist
Rozwijanie kompetencji z zakresu shopper marketingu agencji: projekty shopperowe dla marek GSK, audyt placówek mBank wraz z rekomendacjami zmian, komunikacja sprzedażowa na stacjach Lotos, warsztaty strategiczne dla marek z grupy Eurocash czy wreszcie współtworzenie strategii komunikacji i promocji sklepów Dealz w Polsce. Opracowywanie aktywacji sprzedażowych (samplingowych) dla marek GSK, w tym aktywacji dla Corega z Katarzyną Dowbor. Tworzenie autorskich narzędzi i modelu tworzenia rekomendacji na bazie analizy ścieżki decyzyjnej konsumenta. Liczne warsztaty strategiczne związane z tworzeniem strategii komunikacji (między innymi dla PEPCO czy Whirlpool). Bieżąca praca nad komunikacją dla obecnych i potencjalnych klientów (działania przetargowe) na polskim rynku i CEE, w tym współtworzenie kampanii społecznej 9 milionów powodów z Robertem Janowskim dla marki Corega czy komunikacji świątecznej PEPCO w Polsce i pozostałych 7 rynkach.
Logo
Strategic Planner
Grey : Possible
Strategia obecności marki KGHM w świecie cyfrowym, 3-letnia strategia obecności marki Lotos w digitalu, komunikacja dla marek GSK i P&G w regionie CEE, planowanie działań komunikacyjnych w świecie cyfrowym dla klientów Grey i Possible etc. Prowadzenie warsztatów strategicznych, badań focusowych, foresightów technologicznch etc.
Logo
Strategic Planner
Saatchi & Saatchi Digital
Tworzenie konceptów komunikacji za pomocą nowych technologii i planowanie działań komunikacyjnych w digitalu dla marek takich jak: Carlsberg, Somersby, Microsoft czy Philips. Tworzenie strategii komunikacji w Social Media dla marki Toyota. Działania eCommerce na rynki CEE dla marek Procter&Gamble.
Netizens Digital Innovation House
Strategic Planner
Ponad 2-letnia, pełna obsługa sklepu dolce-gusto.pl (planowanie komunikacji, promocji, działań prosprzedażowych, analiza CRM, analiza trendów eCommerce i rekomendacje optymalnych rozwiązań w sklepie), przetargi unijne, publiczne, strategie komunikacji w mediach społecznościowych (np. dla marki Grolsch). Tworzenie konceptów komunikacji za pomocą najnowszych technologii (ekrany interaktywne, Kinect, Augmented Reality, Mobile etc.).
Gong Sp z o.o.
Strateg / copywriter
- opracowywanie strategii kampanii reklamowych i promocyjnych w nowych mediach.
- tworzenie kreatywnych egzekucji w ramach działań dla klientów agencji, w tym: Unilever (Kasia i Knorr Nudle) czy Aviva (ubezpieczenia komunikacyjne).
Agencja Reklamowa S4
Multimedia Account Manager odpowiedzialny za dział interaktywny agencji
- obsługa klientów agencji zainteresowanych działaniami w Internecie
- zarządzanie pracą 8-osobowego zespołu specjalistów od grafiki i programowania
- pozyskiwanie nowych klientów i opracowywanie briefów napływających do agencji
- i przede wszystkim tworzenie kompleksowych strategii obecności w Internecie oraz ich kreatywnych egzekucji (rola stratega i copywritera interaktywnego) dla klientów takich jak: Real, Praktiker, grupa Goodyear, Danone,Grupa Pracuj.pl,Diageo (marka J&B), Komandor, Parkridge Holdings (centra handlowe Focus Mall), Maspex czy Commercial Union Aviva.
Tygodnik "Polityka"
Redaktor w dziale internetowym
Zarządzanie treścią pojawiającą się na witrynie POLITYKI, tworzenie materiałów publikowanych na serwisie oraz wymyślanie nowych działów i funkcjonalności.
Sigma
Junior account executive
Tłumaczenie i pisanie informacji prasowych oraz artykułów sponsorowanych, tworzenie raportów, monitorowanie wycinków prasowych, obsługa dziennikarzy oraz pomoc w organizacji konferencji prasowych i eventów, w tym Cisco Expo 2006.
Logo
Redaktor
Magazyn komputerowy „PC Format”
Przygotowywanie i redagowanie tekstów, organizacja i nadzór nad testami, aktywne uczestnictwo w kolegiach związanych z rozwojem pisma i wyborem tematów.
Logo
Właściciel i redaktor naczelny
Autorski wortal nowych technologii - www.infohunter.pl
Stworzenie, prowadzenie, pisanie i redagowanie tekstów, przeprowadzanie i nadzorowanie testów, zarządzanie ludźmi i często niekonwencjonalna promocja wortalu.

Szkolenia i kursy

Szkolenie pod agendą Ptrbio prowadzone przez Dominikę Maison na temat trendów i nowych metod badawczych shoppera i konsumenta.

Edukacja

Logo
Praktyczna Psychologia Społeczna, studia podyplomowe
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Ekonomia, specjalność public relations, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing bezpośredni

Zainteresowania

Komputery i technologie jutra, Internet, futurologia, psychologia społeczna, wycieczki rowerowe (szczególnie po górach), tenis ziemny.

Organizacje

Dwuletnia działalność w studenckiej organizacji public relations „Progress” (na Akademii Ekonomicznej w Katowicach)

Inne

Prelegent na konferencjach takich jak Social Media Standard 2010 - wystąpienie na temat: Sprzedawać na FB każdy może, ale czy każdy powinien?

Doświadczenie dziennikarskie:

- wieloletnia współpraca z ogólnopolskimi miesięcznikami komputerowymi takimi jak: Next, PC Format, Enter, CD Action, CHIP czy Secret Service oraz portalami PCLab.pl i Benchmark.pl.

Praktyki i staże :
2004 (1 miesiąc) Tygodnik „Polityka” – redakcja internetowa
2003 (2 miesiące) Radio „FLASH” – „Antyradio” (Newsroom oraz dział Promocji i PR)
2002 (2 miesiące) Radio „Plus Gliwice” (Newsroom)

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
A WOLNY ZAWóD
A WOLNY ZAWóD
FREELANCER - wolny zawód, kontakty, oferty itd.
AdTaily
AdTaily
Reklama w długim ogonie Internetu. Oficjalna grupa AdTaily.com
Advergames
Advergames
Advergames - gry reklamowe
Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Antymanipulacja
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją. Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie, którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
CopyWriting
CopyWriting
Chodzi mi o to, aby język giętki, powiedział wszystko, co pomyśli głowa. J. Słowacki
e-biznes
e-biznes
Grupa zrzesza osoby zajmujące sie roznymi dzialaniami biznesowymi w internecie