Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Senior strategic planner : Shopper marketing specialist
Rozwijanie kompetencji z zakresu shopper marketingu agencji: projekty shopperowe dla marek GSK, audyt placówek mBank wraz z rekomendacjami zmian, komunikacja sprzedażowa na stacjach Lotos, warsztaty strategiczne dla marek z grupy Eurocash czy wreszcie współtworzenie strategii komunikacji i promocji sklepów Dealz w Polsce. Opracowywanie aktywacji sprzedażowych (samplingowych) dla marek GSK, w tym aktywacji dla Corega z Katarzyną Dowbor. Tworzenie autorskich narzędzi i modelu tworzenia rekomendacji na bazie analizy ścieżki decyzyjnej konsumenta. Liczne warsztaty strategiczne związane z tworzeniem strategii komunikacji (między innymi dla PEPCO czy Whirlpool). Bieżąca praca nad komunikacją dla obecnych i potencjalnych klientów (działania przetargowe) na polskim rynku i CEE, w tym współtworzenie kampanii społecznej 9 milionów powodów z Robertem Janowskim dla marki Corega czy komunikacji świątecznej PEPCO w Polsce i pozostałych 7 rynkach.
Strategic Planner
Grey : Possible
Strategia obecności marki KGHM w świecie cyfrowym, 3-letnia strategia obecności marki Lotos w digitalu, komunikacja dla marek GSK i P&G w regionie CEE, planowanie działań komunikacyjnych w świecie cyfrowym dla klientów Grey i Possible etc. Prowadzenie warsztatów strategicznych, badań focusowych, foresightów technologicznch etc.
Strategic Planner
Saatchi & Saatchi Digital
Tworzenie konceptów komunikacji za pomocą nowych technologii i planowanie działań komunikacyjnych w digitalu dla marek takich jak: Carlsberg, Somersby, Microsoft czy Philips. Tworzenie strategii komunikacji w Social Media dla marki Toyota. Działania eCommerce na rynki CEE dla marek Procter&Gamble.
Strategic Planner
Ponad 2-letnia, pełna obsługa sklepu dolce-gusto.pl (planowanie komunikacji, promocji, działań prosprzedażowych, analiza CRM, analiza trendów eCommerce i rekomendacje optymalnych rozwiązań w sklepie), przetargi unijne, publiczne, strategie komunikacji w mediach społecznościowych (np. dla marki Grolsch). Tworzenie konceptów komunikacji za pomocą najnowszych technologii (ekrany interaktywne, Kinect, Augmented Reality, Mobile etc.).
Multimedia Account Manager odpowiedzialny za dział interaktywny agencji
- obsługa klientów agencji zainteresowanych działaniami w Internecie
- zarządzanie pracą 8-osobowego zespołu specjalistów od grafiki i programowania
- pozyskiwanie nowych klientów i opracowywanie briefów napływających do agencji
- i przede wszystkim tworzenie kompleksowych strategii obecności w Internecie oraz ich kreatywnych egzekucji (rola stratega i copywritera interaktywnego) dla klientów takich jak: Real, Praktiker, grupa Goodyear, Danone,Grupa Pracuj.pl,Diageo (marka J&B), Komandor, Parkridge Holdings (centra handlowe Focus Mall), Maspex czy Commercial Union Aviva.
- zarządzanie pracą 8-osobowego zespołu specjalistów od grafiki i programowania
- pozyskiwanie nowych klientów i opracowywanie briefów napływających do agencji
- i przede wszystkim tworzenie kompleksowych strategii obecności w Internecie oraz ich kreatywnych egzekucji (rola stratega i copywritera interaktywnego) dla klientów takich jak: Real, Praktiker, grupa Goodyear, Danone,Grupa Pracuj.pl,Diageo (marka J&B), Komandor, Parkridge Holdings (centra handlowe Focus Mall), Maspex czy Commercial Union Aviva.
Szkolenia i kursy
Szkolenie pod agendą Ptrbio prowadzone przez Dominikę Maison na temat trendów i nowych metod badawczych shoppera i konsumenta.
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing bezpośredni
Zainteresowania
Komputery i technologie jutra, Internet, futurologia, psychologia społeczna, wycieczki rowerowe (szczególnie po górach), tenis ziemny.
Organizacje
Dwuletnia działalność w studenckiej organizacji public relations „Progress” (na Akademii Ekonomicznej w Katowicach)
Inne
Prelegent na konferencjach takich jak Social Media Standard 2010 - wystąpienie na temat: Sprzedawać na FB każdy może, ale czy każdy powinien?
Doświadczenie dziennikarskie:
- wieloletnia współpraca z ogólnopolskimi miesięcznikami komputerowymi takimi jak: Next, PC Format, Enter, CD Action, CHIP czy Secret Service oraz portalami PCLab.pl i Benchmark.pl.
Praktyki i staże :
2004 (1 miesiąc) Tygodnik „Polityka” – redakcja internetowa
2003 (2 miesiące) Radio „FLASH” – „Antyradio” (Newsroom oraz dział Promocji i PR)
2002 (2 miesiące) Radio „Plus Gliwice” (Newsroom)
Doświadczenie dziennikarskie:
- wieloletnia współpraca z ogólnopolskimi miesięcznikami komputerowymi takimi jak: Next, PC Format, Enter, CD Action, CHIP czy Secret Service oraz portalami PCLab.pl i Benchmark.pl.
Praktyki i staże :
2004 (1 miesiąc) Tygodnik „Polityka” – redakcja internetowa
2003 (2 miesiące) Radio „FLASH” – „Antyradio” (Newsroom oraz dział Promocji i PR)
2002 (2 miesiące) Radio „Plus Gliwice” (Newsroom)
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa