Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
zarządzanie kluczowymi klientami
chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Sprzedaż
Strategia biznesowa
Rozwój działalności
negocjacje handlowe
Umiejętność budowania i utrzymywania relacji biznesowych
Rozwój osobisty
stały rozwój
Zarządzanie Sprzedażą
Negocjacje z klientami
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
planowanie biznesu
Negocjacje biznesowe
Sprzedaż międzynarodowa
Planowanie projektów
Team management & team work skills
Kreatywne rozwiązywanie problemów
Doświadczenie w sprzedaży B2C, B2B
Handel międzynarodowy
Przemysł
Budowanie relacji z klientem
Negocjacje międzynarodowe
Języki
polski
ojczysty
hiszpański
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Account Manager
Fabory S.L.
Account Manager, północ Hiszpanii.
Odpowiedzialny za opiekę nad kluczowymi klientami i rozwoj firmy na rynku hiszpańskim, monitorowanie i analizę danych rynkowych dotyczących klientów, konkurentów i wyników własnej działalności, implementancję Kanban według zasad Lean Manufacturing, koordynownie realizacji umów, negocjacje, przygotowanie raportów finansowych, produktowych, wspieranie i wdrażanie inicjatywy e-commerce, organizacja strategii typu CRM, ścisła współpraca z pozostałymi działami, służąca dbaniu o odpowiedni wizerunek marki Fabory.
Odpowiedzialny za opiekę nad kluczowymi klientami i rozwoj firmy na rynku hiszpańskim, monitorowanie i analizę danych rynkowych dotyczących klientów, konkurentów i wyników własnej działalności, implementancję Kanban według zasad Lean Manufacturing, koordynownie realizacji umów, negocjacje, przygotowanie raportów finansowych, produktowych, wspieranie i wdrażanie inicjatywy e-commerce, organizacja strategii typu CRM, ścisła współpraca z pozostałymi działami, służąca dbaniu o odpowiedni wizerunek marki Fabory.
INTERNATIONAL SALES MANAGER
MachinePoint S.L.
International Sales Manager, Polska, Czechy, Słowacja.
Odpowiedzialny za rozwój trzech rynków krajowych, pozyskiwanie nowych i negocjacje z kluczowymi klientami, negocjacje międzykulturowe, kalkulację prognozowanego popytu na sprzedaż, przygotowanie planów sprzedaży i budżetów, analizę rynków, klientów i konkurencji, zarządzanie portfelem klientów (klienci kluczowi, klienci strategiczni).
Odpowiedzialny za rozwój trzech rynków krajowych, pozyskiwanie nowych i negocjacje z kluczowymi klientami, negocjacje międzykulturowe, kalkulację prognozowanego popytu na sprzedaż, przygotowanie planów sprzedaży i budżetów, analizę rynków, klientów i konkurencji, zarządzanie portfelem klientów (klienci kluczowi, klienci strategiczni).
Sales manager
VINCO S.A.
Sales Manager, obszar całej Polski
Odpowiedzialny za rozwój i wzrost dwóch spółek Grupy Lontana, Vinco i International Bronmetal, tworzenie i uczestnictwo w strategii sprzedaży Central East Europe, negocjacje i komunikację B2B i B2C, planowanie i tworzenie rocznego budżetu, utrzymywanie lojalności klientów, otwieranie i rozwijanie nowych nisz, badania i analizy rynku, wyszukiwanie i follow up klientów, organizacja targów, raporty i analizy sprzedaży.
Odpowiedzialny za rozwój i wzrost dwóch spółek Grupy Lontana, Vinco i International Bronmetal, tworzenie i uczestnictwo w strategii sprzedaży Central East Europe, negocjacje i komunikację B2B i B2C, planowanie i tworzenie rocznego budżetu, utrzymywanie lojalności klientów, otwieranie i rozwijanie nowych nisz, badania i analizy rynku, wyszukiwanie i follow up klientów, organizacja targów, raporty i analizy sprzedaży.
Asystent handlowy
NAPISA S.A.
Praca w dziale marketingu, Madryt, Hiszpania
Dział handlowy: badanie rynku w poszukiwaniu nowych klientów, ożywianie relacji z kontrahentami (spotkania).
Dział marketingu: rozwoj aktywnosci zagranicznej (firmy europejskie), prezentacja firmy w celu przedstawienia profilu jej działalności.
Dział telemarketingu: badanie rynku w Hiszpanii oraz Europie, pierwszy kontakt oraz opieka nad nowymi klientami.
Dział handlowy: badanie rynku w poszukiwaniu nowych klientów, ożywianie relacji z kontrahentami (spotkania).
Dział marketingu: rozwoj aktywnosci zagranicznej (firmy europejskie), prezentacja firmy w celu przedstawienia profilu jej działalności.
Dział telemarketingu: badanie rynku w Hiszpanii oraz Europie, pierwszy kontakt oraz opieka nad nowymi klientami.
Młodszy specjalista do spraw marketingu oraz asystent specjalsty do spraw Bezpieczeństwa i Higieny P
Staż w dziedzinie BHP oraz marketingu.
Dział handlowy: studiowanie rynku w poszukiwaniu nowych klientów, badanie rynku, dbanie o nowych oraz wcześniejszych kontrahentów, przygotowywanie ofert.
Dział BHP: wizyty w przedsiębiorstwach, weryfikacja zabezpieczeń, procedury korekcyjne, rozwiązania mające na celu poprawę bezpieczeństwa w miejscu pracy.
Dział handlowy: studiowanie rynku w poszukiwaniu nowych klientów, badanie rynku, dbanie o nowych oraz wcześniejszych kontrahentów, przygotowywanie ofert.
Dział BHP: wizyty w przedsiębiorstwach, weryfikacja zabezpieczeń, procedury korekcyjne, rozwiązania mające na celu poprawę bezpieczeństwa w miejscu pracy.
Promotor
Czasowe akcje promocyjno - reklamowe, promocja produktow takich jak gry video, procesory, komputery
wystawiono
Pan Krzysztof współpracując z naszą firmą wykazał się doświadczeniem i profesjonalizmem w zakresie promocji produktów naszych klientów. Pan Krzysztofjest osobą energiczną, komunikatywną, szybko odnajduje się w nowym otoczeniu i łatwo nawiązuję kontakty interpersonalne. Potrafi pracować zarówno samodzielnie, jak i w grupie. Jest osobą sumienną i zaangażowaną w pracę, powierzone zadania wykonuje dokładnie i systematycznie. Świetnie radzi sobie w trudnych często stresujących sytuacjach, a także potrafi pracować pod presją czasu. Z nałożonych zadań służbowych wywiązuje się sprawnie i terminowo. Wyróżnia się umiejętnością podejmowania szybkich i trafnych decyzji.
Podczas współpracy z naszą firmą Pan Krzysztof pracował przy promocji produktów takich jak: procesory firmy Intel®, gry komputerowe: seria FIFA, seria Need For Speed czy seria SIMS 3
Pan Krzysztof jest osobą ambitną, która chętnie się uczy i jest otwarta na nowe wyzwania.
Z pełną odpowiedzialność mogę polecić Pana Krzysztofa jako pracownika.
Podczas współpracy z naszą firmą Pan Krzysztof pracował przy promocji produktów takich jak: procesory firmy Intel®, gry komputerowe: seria FIFA, seria Need For Speed czy seria SIMS 3
Pan Krzysztof jest osobą ambitną, która chętnie się uczy i jest otwarta na nowe wyzwania.
Z pełną odpowiedzialność mogę polecić Pana Krzysztofa jako pracownika.
Szkolenia i kursy
Kurs Successful Negotiation: Essential strategies and skills, University of Michigan
Kurs Teamwork Skills: Communicating effectively in groups, University of Colorado Boulder
Certyfikat Audytora Wewnęrznego Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodngo z wymaganiami norm ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, PN-N-18001:2004
Certyfikat Znajomości Języka angielskiego wydany przez Politechnikę Łódzką, poziom B2
Kurs Teamwork Skills: Communicating effectively in groups, University of Colorado Boulder
Certyfikat Audytora Wewnęrznego Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodngo z wymaganiami norm ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, PN-N-18001:2004
Certyfikat Znajomości Języka angielskiego wydany przez Politechnikę Łódzką, poziom B2
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Inne
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Krav Maga
Podróże
Jazda na rowerze
Nurkowanie
Książki
Podróże
Jazda na rowerze
Nurkowanie
Książki
Organizacje
Członek Studenckiego Koła Naukowego ¨Globalni¨
Inne
Umiejętności i doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu pomysłów na rozwój biznesu w sektorze przemysłowym.
Odpowiedzialność, niezależność, zaangażowanie i pasja
Zdecydowany, dyplomatyczny, przedsiębiorczy, otwarty na zdobywania nowych doświadczeń, rzetelny, entuzjastyczny, przekonujący, odporny, pewny siebie
Lubię słowa: optymalizacja, użyteczność, efektywność.
Bardzo dobra obsługa systemu CRM, VAP
Odpowiedzialność, niezależność, zaangażowanie i pasja
Zdecydowany, dyplomatyczny, przedsiębiorczy, otwarty na zdobywania nowych doświadczeń, rzetelny, entuzjastyczny, przekonujący, odporny, pewny siebie
Lubię słowa: optymalizacja, użyteczność, efektywność.
Bardzo dobra obsługa systemu CRM, VAP
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.