Krzysztof Warczak

Nieruchomości moją pasją, sprzedaż wyzwaniem
Kraków, małopolskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Manager Zarządzający
Biuro Nieruchomości ALTAM
- tworzenie od podstaw i rozwój Biura Nieruchomości ALTAM
- - aktywna sprzedaż i wynajem nieruchomości na rynku pierwotnym i wtórnym
- rekrutacja i szkolenia pracowników
- nowatorskie wdrażanie nowych brokerów nieruchomości
- zarządzanie kilkuosobową grupą bezpośrednio podległych pracowników
- udział w targach i ewentach z branży nieruchomości
- działania trade marketingowe
- tworzenie prognoz sprzedażowych
- nawiązywanie współpracy z Deweloperami oraz pośrednikami finansowymi
- zarządzanie budżetem firmy
Logo
Manager Zarządzający
Biuro Nieruchomości K2 ESTATE
- tworzenie od podstaw i rozwój Biura Nieruchomości K2 ESTATE
- rekrutacja i szkolenia pracowników
- nowatorskie wdrażanie nowych brokerów nieruchomości
- aktywna sprzedaż i wynajem nieruchomości na rynku wtórnym jak i pierwotnym
- zarządzanie kilkuosobową grupą bezpośrednio podległych pracowników
- udział w targach i ewentach z branży nieruchomości
- działania trade marketingowe
- tworzenie prognoz sprzedażowych
- nawiązywanie współpracy z Deweloperami oraz pośrednikami finansowymi
- zarządzanie budżetem firmy
- raportowanie bezpośrednio do zarządu firmy
Logo
Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży
NOVARUM Sp. z o.o.
- tworzenie od podstaw i rozwój ogólnopolskiej sieci biur rachunkowych NOVARUM (sprzedaż sieci październik 2013)
- tworzenie od podstaw i rozwój ogólnopolskiej sieci biur nieruchomości NOVARUM (sprzedaż sieci luty 2014)
- tworzenie od podstaw i rozwój działu handlowego (branża FMCG) od 10.2012r.
- rekrutacja i szkolenia pracowników
- zarządzanie kilkunastoosobową grupą bezpośrednio podległych pracowników
- działania trade marketingowe
- opracowywanie strategii marketingowych
- tworzenie prognoz sprzedażowych
- nawiązywanie współpracy z Dostawcami i Odbiorcami z całej Europy
- prowadzenie negocjacji m.in. z sieciami handlowymi, hurtowniami, producentami, deweloperami,
- zarządzanie budżetem firmy
- działania marketingowe związane z wprowadzaniem nowych produktów na rynki (branża FMCG)
- nawiązywanie współpracy z producentami na zasadach umów dystrybutorskich
- raportowanie bezpośrednio do zarządu firmy
Logo
Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży
"FABRYKA DOMÓW PROFI" (GRUPA PROINS)
- nawiązywanie współpracy handlowej z kontrahentami z branży meblarskiej
- kierowanie, doszkalanie i koordynowanie działań zespołu sprzedażowego
- opracowywanie planów, budżetu i strategii marketingowych w celu zapewnienia oczekiwanego poziomu sprzedaży oraz rentowności produkowanych towarów
- monitorowanie działań konkurencji i maksymalne wykorzystywanie możliwości produkcyjnych i rynkowych
- negocjacje biznesowe
- utrzymywanie relacji z dotychczasowymi kontrahentami
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- nadzór nad planowanymi przychodami i kosztami
- comiesięczne raportowanie do Zarządu firmy z bieżącego funkcjonowania Zakładu Produkcyjnego (sprawozdania)
- tworzenie kwartalnych prognoz produkcyjnych
- udział przy wdrażaniu nowych produktów
- działania marketingowe związane ze sprzedażą domów i ekranów akustycznych
- handel krajowy i zagraniczny drewnianymi panelami akustycznymi
- wdrażanie ZKP
- reklama internetowa nieruchomości (mieszkania, apartamenty, domy)
Logo
Specjalista ds. Marketingu
"FABRYKA DOMÓW PROFI" (GRUPA PROINS)
- działania marketingowe związane ze sprzedażą domów produkowanych w fabryce drewna z grupy PROINS
- tworzenie od podstaw strategii marketingowej sprzedaży domów jako alternatywy do sprzedawanych mieszkań
- handel krajowy i zagraniczny produktami wytwarzanymi przez fabrykę drewna
- wdrażanie nowych produktów do produkcji w fabryce drewna
- wdrażanie ZKP
- uzyskanie Aprobaty Technicznej dla drewnianych paneli akustycznych
- reklama internetowa nieruchomości (mieszkania, apartamenty, domy)
TUiR WARTA S.A.
Rejestrator umów
- rejestrowanie umów w systemie komputerowym
- weryfikacja umów pod względem ich poprawności

Szkolenia i kursy

- kurs Pośrednika w Obrocie Nieruchomościami (MSPON)
- Prawo Budowlane - proces inwestycyjny
- negocjacje w biznesie
- zarządzanie zasobami ludzkimi

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, magisterskie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Nieruchomości/Budownictwo
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

- motoryzacja
- piłka nożna, siatkówka

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Category Management
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
Neomedia
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.