Krzysztof Trznadel

Dyrektor ds Kluczowych Klientów Kanału MT i TT
Polska, Cała Polska

Umiejętności

Budget P&L Proces budżetowy Building High Performance Sales Teams Channel Optimization Channel Sales Development Coaching FMCG Handel Key Account Relations KPI implementation Marketing Merchandising Zarządzanie P&L Planning Budgeting & Forecasting Project Management S&OP implementation SAP Strategy Implementation Trade Marketing Negocjacje zarządzanie kluczowymi klientami Budżety Obsługa klienta Przywództwo Zarządzanie Analiza rynku Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie klientami customer relations Proces sprzedaży Strategia Pakiet MS Offiece Mobile Touch S&OP Reorganizacja Rozwój kluczowych klientów Kontrola Budżetowa

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

artsana poland
Dyrektor ds. Kluczowych Klientów Kanału MT i TT
Odpowiadam za strategię, cele sprzedażowe i marżowe dla kategorii zabawek i akcesoriów dziecięcych, pracę jakościową 2 Key Account Managerów.

Główne zadania na tym stanowisku;
- Opracowałem strategie rynkowa dla kategorii zabawek i akcesoriów dziecięcych,
- Przygotowałem nowe warunki handlowe i umowę dla Autoryzowanych Dystrybutorów,
- Prowadzę negocjacje w klientami handlu nowoczesnego w celu listingu produktów i ustalenia akcji in-out,
- zarządzanie pracą zespołu 2 KAM.
Perfetti Van Melle Polska Sp. z o.o.
Manager Sprzedaży Kanału Nowoczesnego
Odpowiadam za strategię Kanału Nowoczesnego, poziom kosztów i marżę kanału, wskaźniki jakościowe pracy 6 KAM.

Główne zadania na tym stanowisku;
• Opracowuje i wdrażam strategię portfela klienckiego i produktowego działu (dyskonty, hipermarkety, supermarkety, convinience),
• Opracowuje i wdrażam strategię kliencką (m.in. Biedronka, Żabka),
• Przygotowuje budżet, strategie warunków handlowych dla klientów i mandat negocjacyjny,
• Biorę udział w tworzeniu polityki komercyjnej,
• Współtworzę proces S&OP,
• Odpowiadam za P&La kanału, marżę wartościową i poprawę profitowości Klientów,
• Zarządzam zespołem 6 KAM (wyznaczam cele, monitoruje ich realizację),
• Opracowuje i odpowiadam za komunikację strategii i działań dla Sił Sprzedaży.
Perfetti Van Melle Polska Sp. z o.o.
Manager Sprzedaży Kanału Tradycyjnego
Odpowiadałem za sell-in Kanału Tradycyjnego, wskaźniki jakościowe pracy TTKAM oraz Sił Sprzedaży Kanału Tradycyjnego, Zespół liczący 91 osób, bezpośrednio za 5 TTKAM oraz 2 Regionalnych Kierowników Sprzedaży, pośrednio za 12 Kierowników Obszaru Sprzedaży i 72 Przedstawicieli Handlowych.

Główne zadania na tym stanowisku;
• Przygotowywałem i wdrażałem strategię krótko i długookresową działu (dyn. kanału ’15 vs LY +10,1%)
• Odpowiadałem za strategię rozwoju Klientów,
• Odpowiadałem za P&La kanału, marżę wartościową i poprawę profitowości Klientów,
• Odpowiadałem za budżet wsparcia sprzedaży,
• Zarządzałem zespołem sprzedażowym (wyznaczałem cele, monitorowałem ich realizację),
• Opracowywałem i wdrażałem standardy pracy podległego Zespołu Sprzedażowego,
• Odpowiadałem za negocjacje roczne i współpracę z klientami sieciowymi i grupami zakupowymi - min. Grupa Eurocash, Grupa MPT, GH PL+ (Piotr i Paweł, Polomarket, Topaz, Bać-Pol), ITM, Stokrotka, Dino, Alma Market, EKO Holding, Lewiatan Holding,
• Współtworzyłem i wdrażałem nowy R2M w kanale TT.
L'Oreal Polska
Regionalny Kierownik Sprzedaży (CPD)
Odpowiadałem za sell-in Kanału Nowoczesnego (sieci zachodnie), Kanału Drogeryjnego, Kanału Hurtowego (18% obrotu L’Oreal Polska) oraz sell-out Kanału Tradycyjnego, wskaźniki jakościowe pracy PH MT, TT oraz Koordynatora ds. Hurtu. Zespół liczący 10 osób.

Główne zadania i osiągnięcia na tym stanowisku;
• Zarządzałem zespołem sprzedażowym (wyznaczałem cele, monitorowałem ich realizację),
• Wdrażałem standardy jakościowe u podległych klientów rynku tradycyjnego, nowoczesnego i drogeryjnego dotyczące ekspozycji produktów makijażowych i masowych,
• Egzekwowałem ustalenia centralne KAM.
Tetley Polska Sp z o.o.
Krajowy Kierownik Sprzedaży Kanału Nowoczesnego
Odpowiadałem za sell-in Kanału Nowoczesnego (60% obrotu TGB Polska), wskaźniki jakościowe pracy KAM oraz Sił Sprzedaży Kanału Nowoczesnego, zespół liczący 24 osoby, bezpośrednio za 5 KAM, 1 Kierownika Sił Sprzedaży oraz 1 Kierownika Działu Administracji Sprzedaży, 1 Kierownika Działu Analiz, pośrednio za 14 Przedstawicieli Handlowych Kanału Nowoczesnego i 2 Specjalistów Administracji.

Główne zadania i osiągnięcia na tym stanowisku;
• Opracowałem i wdrażałem strategie długo i krótkookresowe działu,
• Współtworzyłem budżet TGB Polska na rok 2013/2014,
• Odpowiadałem za P&La MT, marżę wartościową i poprawę profitowości Klientów,
• Po dwuletniej przerwie, nawiązałem profitową współpracę z siecią Żabka i Polomarket,
• Negocjowałem kontrakty roczne z Kluczowymi Klientami Modern Trade (głównie w fazie końcowej, na poziomie Dyrektora Kategorii),
• Wdrażałem nowy cennik u moich klientów,
• Rozszerzyłem dystrybucję produktów TGB w Q4 2013 vs. LY,
• Odpowiadałem za politykę promocyjną i egzekucję działań w Kanale Modern Trade,
• Odpowiadałem za rozwój zespołu, wyznaczanie celów rocznych, oceny półroczne i roczne,
• Współtworzyłem i wdrażałem nowe polityki i procedury TGB Polska,
• Raportowałem wyniki działu bezpośrednio do Dyrektora na Europe.
Tetley Polska Sp z o.o.
Krajowy Kierownik ds. Sił Sprzedaży Kanału Nowoczesnego i Tradycyjnego
Byłem odpowiedzialny za sell-out produktów TGB oraz wskaźniki jakościowe pracy Field Force’u w kanale nowoczesnym i tradycyjnym, Zespół Sprzedaży liczący 52 osoby, bezpośrednio za zespół 6 Area Sales Managerów oraz 6 Whole Sales Managerów

Główne zadania i osiągnięcia na tym stanowisku;
• Przygotowałem i wprowadziłem nowe standardy pracy, Handbook oraz narzedzia do analizy biznesu dzięki czemu poprawiłem efektywność funkcjonowania działu.
• Przygotowałem i wprowadzam nowy R2M co pozwoliło zwiększyć dystrybucje numeryczną produktów TGB
• Planowałem i kontrolowałem budżet sprzedaży oraz koszty osobowe działu, co zwiększyło efektywność wydawanych środków
• Odpowiadałem za egzekucję akcji centralnych w kanale MT jak również LCH TT poprzez prace z PH oraz bezpośrednią współpracę z agencjami merch. dzięki czemu z miesiąca na miesiąc poprawiałem egzekucję wdrożeń
• Współtworzyłem matryce dystrybucyjne dla poszczególnych formatów sklepów, co pozwoliło firmie lepiej wykorzystać m.b. półki w sklepie i zwiększyć sprzedaż marżowych produktów
• Współtworzyłem i wdrożyłem nowy system premiowy oraz system rocznej oceny pracowników w sprzedaży, co pozwoliło stworzyć materiał do rozwoju kompetencji podległego zespołu
• Rozwijałem umiejętności swoich podwładnych poprzez on-the-job training, przez co lepiej poznałem potrzeby szkoleniowe zespołu
• Od 1 marca zarządzałem również klientami hurtowymi i 6 Whole Sales Managerami
MOKATE Sp. z o.o.
Dyrektor ds. sprzedaży Działu Dystrybucji Tradycyjnej
Byłem odpowiedzialny za 55% obrotu Mokate w rynku krajowym i Zespół Sprzedaży liczący 78 osób, bezpośrednio za zespół 2 Dyrektorów Makroregionu, Kierownika ds. Rozwoju Rynku, 3 osobowy Dział Analiz, pośrednio za 7 Regionalnych Kierowników Sprzedaży współpracujących z 9 Koordynatorami ds. Hurtu i 56 Przedstawicielami Handlowymi.

Główne zadania i osiągnięcia na tym stanowisku;
• Wprowadziłem zmiany reorganizacyjne w podległym dziale dzięki czemu poprawiłem efektywność funkcjonowania działu oraz fokus na poszczególne kanały dystrybucji
• Uruchomiłem nowe stanowisko (Koordynator ds. Hurtu) w podległym zespole, przez co podniosłem poziom obsługi dystrybutorów i klientów hurtowych
• Planowałem i kontrolowałem budżet sprzedaży oraz budżety kosztów stałych działu, co zwiększyło efektywność wydawanych środków
• Opracowałem strategie działania z dystrybutorami i kluczowymi sieciami rynku tradycyjnego (wprowadziłem karty klientów, nadzorowałem realizację długo i krótkoterminowych planów rozwojowych oraz kontrolowałem system rozliczeń i pomiar efektywności działań promocyjnych) co przełożyło się na wzrost obrotów z tymi klientami
• Przygotowałem i brałem udział we wdrażaniu nowych warunków handlowych dla dystrybutorów co przyniosło zwiększenie zyskowności ze sprzedaży
• Sterowałem procesem sprzedaży zgodnie z rentownością klientów, dzięki czemu obniżyłem koszty handlowe
• Negocjowałem warunki zakupu licencji z dostawcą i nadzorowałem implementacje systemu EBI Connector u dystrybutorów, co pozwoliło firmie otrzymywać bieżące dane sell-out, które mogła analizować pod kątem aktywizacji sprzedaży jak również na ich podstawie rozliczać warunki handlowe z odbiorcami
• Opracowywałem działania merchandisingowe oraz promocyjne zgodnie z polityką firmy
• Współpracowałem z marketingiem i współtworzyłem strategie brendów, dzięki czemu zoptymalizowaliśmy portfolio produktów w kanale tradycyjnym
• Opracowałem matryce dystrybucyjne dla poszczególnych formatów sklepów i hurtowni, co pozwoliło firmie lepiej wykorzystać m.b. półki w sklepie i zwiększyć sprzedaż marżowych produktów
• Współtworzyłem plan wprowadzenia nowej linii kaw Tostato All Italiana na rynek Polski, co zaowocowało sprawnym i szybkim wprowadzeniem produktu na rynek
• Przekonałem zarząd do wprowadzenia nowych produktów na rynek i sposobu ich pakowania, współpracowałem z działami technologii, jakości i marketingu nad tymi produktami
• Przeprowadzałem procesy rekrutacyjne działu, dzięki czemu w 100% wykorzystałem dostępne etaty
• Opracowałem i wdrożyłem nowy system premiowy oraz system rocznej oceny pracowników, co pozwoliło stworzyć materiał do rozwoju kompetencji podległego zespołu, który został wdrożony we wszystkich działach w firmie
• Rozwijałem umiejętności swoich podwładnych poprzez on-the-job training, przez co lepiej poznałem potrzeby szkoleniowe zespołu oraz tworzyłem indywidualne ścieżki rozwoju pracowników
• Przygotowałem wraz z zewnętrzną firmą projekt szkoleń dla podległego zespołu
• Prezentowałem wyniki działu przed zarządem firmy
• Zwiększyłem sprzedaż i poprawiłem zyskowność sprzedaży w roku 2010 vs. LY
Kraft Foods Polska
Regionalny Kierownik Sprzedaży Polska Pd-wsch
Po fuzji obu firm odpowiadałem za 20% obrotu Kraft Foods Polska w Kanale Tradycyjnym i Zespół Sprzedaży liczący 54 osoby, bezpośrednio za zespół 5 Area Sales Managerow i 1 Koordynatora ds. Vansellingu współpracujących z 5 Key Account Specjalist Managerami, 30 Przedstawicielami Handlowymi oraz 13 Vanselerami.

Główne zadania i osiągnięcia na tym stanowisku;
• Po połączeniu firm wprowadziłem zmiany reorganizacyjne w podległym regionie i stworzyłem nowy zespół, który dostarczał ponad przeciętne wyniki
• Opracowałem strategie działania z dystrybutorami, co pomogło mi realizować targety i zwiększyć obroty z tymi klientami vs. LY
• Planowałem i kontrolowałem budżet sprzedaży regionu, dzięki czemu efektywniej wykorzystywaliśmy dostępne środki
• Sterowałem procesem sprzedaży zgodnie z rentownością klientów, co ułatwiło wykorzystywanie potencjału klientów
• Nadzorowałem współpracę z klientami firmy, utrzymywałem i rozwijałem dobre relacje, co przekładało się na osiąganie wyników sprzedaży
• Brałem udział w negocjacjach nowych warunków handlowych, dzięki czemu w ciągu miesiąca podpisaliśmy nowe kontrakty z wszystkimi dystrybutorami w regionie
• Rozwijałem umiejętności swoich podwładnych poprzez wspólne prace w terenie, co podnosiło skuteczność pracy mojego zespołu
• Przygotowywałem i organizowałem spotkania regionalne dla dziełu sprzedaży, dzięki czemu poprawiłem komunikację w zespole oraz przepływ informacji pomiędzy zespołem a innymi działami, jak również podniosłem umiejętności prezentacji podległego zespołu
LU Polska S.A.
p.o. Krajowego Kierownika Sprzedaży Kanału Tradycyjnego
Byłem odpowiedzialny za 55% obrotu LU Polska i Dział Sprzedaży liczący 107 osób, bezpośrednio za zespół 2 Dystrykt Managerów współpracujących z 14 Area Sales Managerami i 90 Przedstawicielami Handlowymi.

Główne zadania i osiągnięcia na tym stanowisku;
• Kierowałem sprzedażą w tradycyjnym kanale (cała Polska), co zapewniło ciągłość procesów do momentu połączenia z KFP
• Opracowywałem strategie działania z dystrybutorami (43 klientów)
• Brałem udział w forecastowaniu produkcji pod potrzeby rynku tradycyjnego, dzięki czemu uniknęliśmy OOS oraz nadprodukcji poszczególnych SKU
• Planowałem, kontrolowałem i rozliczałem budżet sprzedaży działu TT, co pomogło optymalnie wykorzystać dostępne środki
• Współpracowałem z działami marketingu i trade-marketingu w celu przygotowania aktywności sprzedażowych dedykowanych do rynku tradycyjnego, co pozwoliło lepiej dopasować narzędzia do potrzeb działu
• Nadzorowałem współpracę z klientami firmy, negocjowałem i podpisywałem umowy handlowe, co zagwarantowało ciągłość współpracy z odbiorcami
• Opracowywałem zadania dla 107 osobowego działu sprzedaży, dzięki czemu pracownicy znali i rozumieli swoje cele
• Kontrolowałem realizację działań postawionych przed działem sprzedaży TT, dzięki czemu osiągaliśmy założone cele
• Brałem udział w tworzeniu nowego działu sprzedaży po fuzji firmy LU Polska z firma Kraft Foods czego efektem były nowe struktury sprzedażowe oraz nowy podział geograficzny działu
LU Polska S.A.
Kierownik Sprzedaży Dystryktu Południowego (District Sales Manager)
Byłem odpowiedzialny za 35% obrotu LU Polska w Kanale Tradycyjnymi (Polska południowa) i Zespół Sprzedaży liczący 37 osób, bezpośrednio za zespół 5 Area Sales Managerow współpracujących z 32 Przedstawicielami Handlowymi.

Główne zadania i osiągnięcia na tym stanowisku;
• Planowałem i kontrolowałem budżet sprzedaży oraz budżet kosztów stałych dystryktu południowego, co pozwoliło efektywnie wykorzystać dostępne środki
• Sterowałem procesem sprzedaży zgodnie z rentownością klientów dzięki czemu optymalnie wykorzystywaliśmy potencjał klientów
• Współpracowałem z Marketingiem i Trademarketingiem nad tworzeniem narzędzi sprzedażowych, co ułatwiało dopasowywanie działań sprzedażowych do potrzeb rynku lokalnego
• Nadzorowałem współpracę z klientami firmy i dbałem o dobre relacje biznesowe, co przekładało się na osiągane wyniki dystryktu
• Osobiście negocjowałem warunki współpracy z klientami kluczowymi w dystrykcie południowym, co zapewniało ciągłość kontraktów i planów rozwojowych klientów
• Prowadziłem nabór na stanowiska: Regionalny Kierownik Sprzedaży, Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów, Przedstawiciel Handlowy dzięki czemu w 100% wykorzystywałem dostępne etaty
• Prowadziłem sesje szkoleniowe dla Regionalnych Kierowników Sprzedaży oraz Przedstawicieli Handlowych, co podnosiło kwalifikacje pracowników firmy
• Rozwijałem umiejętności swoich podwładnych poprzez wspólne prace w terenie, dzięki czemu stworzyłem indywidualne plany rozwoju podległych pracowników
• Organizowałem comiesięczne spotkania dystryktowe dla dziełu sprzedaży co poprawiało komunikację i podnosiło wiedzę podległego zespołu
• Brałem udział w projekcie przygotowania szkolenia sprzedażowego dla nowo zatrudnionych PH, dzięki czemu stworzyliśmy szkolenie dla nowych pracowników, przygotowaliśmy materiały szkoleniowe i film instruktażowy z kroków wizyty handlowej
LU Polska S.A.
Regionalny Kierownik Sprzedaży (Area Sales Manager)
Byłem odpowiedzialny bezpośrednio za zespół 6-9 Przedstawicieli Handlowych.

Główne zadania i osiągnięcia na tym stanowisku;
• Kierowałem sprzedażą w podległym regionie, czego efektem było trzykrotne I miejsce w sprzedaży konkursowej poszczególnych brendów, również kilkunastokrotnie region plasował się w pierwszej trójce najlepszej sprzedaży priorytetowych brendów
• Planowałem i kontrolowałem budżet sprzedaży regionu, dzięki czemu optymalnie wykorzystywałem środki i uniknąłem przekroczeń w budżecie
• Sterowałem procesem sprzedaży zgodnie z rentownością klientów, co pozwoliło obniżać koszty handlowe regionu
• Optymalizowałem działania merchandisingowe oraz promocyjne zgodnie z polityką marketingową, co przekładało się na realizację planu sprzedaży (21 miesięcy powyżej targetu)
• Osobiście negocjowałem warunki handlowe z klientami kluczowymi w regionie Kraków
• Wyznaczałem zadania, mierzyłem stopień ich realizacji, motywowałem oraz oceniałem podwładnych dzięki czemu rozwijałem swój zespół i realizowałem cele
• Prowadziłem nabór na stanowiska: Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów, Przedstawiciel Handlowy
• Rozwijałem umiejętności swoich podwładnych poprzez wspólne prace w terenie
LU Polska S.A.
Autoryzowany Przedstawiciel Handlowy ( woj: małopolskie, świętokrzyskie )
Byłem odpowiedzialny bezpośrednio za współpracę z 9 dystrybutorami oraz 42 klientami hurtowymi.

Główne zadania i osiągnięcia na tym stanowisku;
• Realizowałem politykę sprzedaży we współpracy z klientami hurtowymi, realizowałem cele sprzedażowe, dzięki czemu jako najlepszy APH w dystrykcie wyjechałem na konferencje do Izraela ze swoimi klientami
• Pozyskiwałem nowych Autoryzowanych Dystrybutorów, co pomagało mi realizować cele sprzedażowe
• Utrzymywałem stały kontakt z wszystkimi klientami podhurtowymi w swojej bazie, co pomogło mi budować dobre relacje dzięki którym realizowałem swoje cele
• Systematycznie rozwijałem dystrybucje produktów w podległym kanale
• Zarządzałem budżetem przypisanym do Autoryzowanych Dystrybutorów Firmy oraz efektywnie go lokując realizowałem cele sprzedażowe
• Negocjowałem umowy handlowe z moimi klientami
• Brałem udział w organizacji targów u podległych AD, dzięki czemu budowałem image firmy i osiągałem cele sprzedażowe z danym klientem
• Aktywizowałem dział sprzedaży podległych AD aby rozszerzać dystrybucję w sklepach OOC i zwiększać sprzedaż
LU Polska S.A.
Przedstawiciel Handlowy ds. Detalu ( byłe woj. nowosądeckie )
Byłem odpowiedzialny bezpośrednio za współpracę z 180 klientami detalicznymi.

Główne zadania i osiągnięcia na tym stanowisku;
• Realizowałem politykę sprzedaży na podległym terenie
• Rozwijałem dystrybucję produktów u obsługiwanych Klientów, dzięki czemu osiągałem standardy dystrybucyjne
• Realizowałem politykę promocyjną u podległych Klientów Detalicznych, dzięki czemu
w większości miesięcy realizowałem swój plan sprzedażowy i przekraczałem go
• Otrzymałem nagrodę za największą sprzedaż batonów WW w regionie
Danone sp. z o.o.
Przedstawiciel Handlowy ds. Detalu ( woj. małopolskie, podkarpackie, swietokrzyskie )
Byłem odpowiedzialny bezpośrednio za współpracę z 200 klientami detalicznymi.

Główne zadania i osiągnięcia na tym stanowisku;
• Realizowałem politykę sprzedaży na podległym terenie
• Rozwijałem dystrybucję produktów u obsługiwanych Klientów, co pomogło mi osiągnąć standardy dystrybucyjne
• Realizowałem politykę promocyjną u podległych Klientów Detalicznych, dzięki czemu
w większości miesięcy realizowałem swój plan sprzedażowy i przekraczałem go

Szkolenia i kursy

• Negocjacje Handlowe – Kalkstein Corporate Training Sp. z o.o. – listopad 2000
• Zarządzanie Projektami – Idea Management Consulting – kwiecień 2002
• Zarządzanie Zespołem Sprzedażowym – Nowe Motywacje – czerwiec/październik 2002
• Coaching i Wyznaczanie Celów – Nowe Motywacje – marzec 2003
• Finanse dla niefinansistów – Akademia Zarządzania Sopot – czerwiec 2005
• Szkolenie z procesu oceny wyników pracy i planowania rozwoju menedżerów – Danone Group – listopad 2005
• Szkolenie kupieckie dla Key Account Managerów FMCG – McHayes & Steward Group – kwiecień 2006
• Bezpieczeństwo floty samochodowej jako źródło obniżenia kosztów – Central-Eastern Europe Wrocław – wrzesień 2006
• Etapy Wizyty Handlowej – STS s.c. – wrzesień 2006
• Szkolenie z MicroSrategy Web „Hurtownia Danych” – Anica System – listopad 2006
• Stosowanie Prawa Pracy w Praktyce – Talarczyk i Mocko Spółka Partnerska Radców Prawnych – grudzień 2006
• Sztuka Wystąpień – czyli jak mówić by osiągnąć cel – LU Polska – marzec 2007
• Trudne Sytuacje Handlowe – STS s.c. – marzec 2007
• Warsztat pracy KAM’a – Pro Business Solutions – listopad 2007
• Przywództwo – Pro Business Solutions – listopad 2007
• 7 nawyków skutecznego działania – Franklin Covey/Door Poland – marzec 2008
• 4 role lidera - Franklin Covey/Door Poland – maj 2008
• Team Up! – Zespół wysokiej jakości – Door Poland – czerwiec 2008
• Negocjacje dla KAM’a – Door Poland – październik 2008
• Team Up! – Zespół wysokiej jakości – Door Poland – kwiecień 2009
• 4 role lidera - Franklin Covey/Door Poland – wrzesień 2009
• 7 nawyków skutecznego działania – Franklin Covey/Door Poland – wrzesień 2009
• Analiza i planowanie pracy zespołu – Kraft Foods Polska S.A. – październik 2009
• Coaching - metodologia i narzędzia – Personel Profit – listopad 2009
• Zarządzanie Działem Sprzedaży – Szkoła Zarządzania Sprzedażą na licencji Business Harvard School prowadzona przez McHayes&StewardGroup, potwierdzona Dyplomem Praktyka Sprzedaży „Master of Sales Management” – luty 2011
• Trener Działu Sprzedaży - Szkoła Zarządzania Sprzedażą prowadzona przez McHayes&StewardGroup – rozpoczęcie nauki - kwiecień 2012
• Top 10 problemów KAM’a - McHayes & Steward Group - czerwiec 2012
• Coaching sprzedażowy - McHayes & Steward Group - maj 2014
• Coaching - GB Resources Polska - wrzesień 2015
• Lider myślący strategicznie - Discover Team - listopad 2016
• Negocjacje z sieciami - Witkowski & Partnerzy - kwiecień 2017

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Inne

Pro Business Solutions w Warszawie
Coaching Fundamentals Program, Akredytacja na Coacha ICF – poziom The Associate Certified Coach (ACC) – w trakcie akredytacji

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu
Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu
Projektujemy i tworzymy szkolenia, procesy szkoleniowe i rozwojowe dla firm oraz osób fizycznych.
Marketing Spersonalizowany
Marketing Spersonalizowany
Jesteśmy przekonani, że wszyscy klienci oraz każdy z osobna powinni być traktowani w sposób indywidualny - Treat different customers differently.
Menedżer skuteczny
Menedżer skuteczny
"Dlaczego tak mało uwagi poświęca się skuteczności w czasach, kiedy aż roi się od książek i artykułów na temat wszelkich aspektów kierowniczej działalności?". Te słowa Petera Druckera, napisane 45 la
MERCHANDISING Z PASJĄ
MERCHANDISING Z PASJĄ
Grupa poświęcona wszystkim pasjonatom tematyki trade marketingu i merchandisingu.
NOWA SZKOŁA TRENERÓW BIZNESU
NOWA SZKOŁA TRENERÓW BIZNESU
Szaleństwo jest wtedy, gdy chcemy osiągnąć coś nowego, robiąc wszystko po staremu... Szkoła Skutecznych Trenerów Biznesu SSTB uczy (się również) jak robić po nowemu... AMBICJA, MULTIDYSCYPLINAR
Portal Trener BIZNESU
Portal Trener BIZNESU
Portal Trener BIZNESU to serwis o tematyce szkoleniowej. Wywiady, artykuły, ankiety, baza szkoleń.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość