Krzysztof Trzaska

Student, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

KPMG
Praktykant
• Wykrywanie ryzyk finansowych w spółkach będących celami przejęć.
• Uczestnictwo w tworzeniu raportów podsumowujących wykryte ryzyka.
• Uczestnictwo w tworzeniu programu szkolenia dla nowych pracowników działu.
Logo
Housekeeper
WORK & TRAVEL USA
Czyszczenie pokoi, pomoc w kuchni.
Deutsche Bank Polska S.A
Praktykant
• Wsparcie doradców klienta korporacyjnego w procesie doboru i sprzedaży produktów bankowych.
Logo
Praktykant
ATG Autotransportlogistic w Niemczech
• Tworzenie prezentacji na temat klientów spółki.
• Aktualizacja baz danych.

Szkolenia i kursy

Ukończona ścieżka studiów "Zarządzania Logistycznego",
MS Access – kurs zaawansowany,
MS Excel w zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa,
Sztuka prezentacji.

Edukacja

Logo
Finanse i Bankowość, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Gry strategiczne, podróże, jazda na nartach i rowerze.

Organizacje

Studenckie Koło Naukowe Zarządzania Logistycznego w Szkole Głównej Handlowej.
Projekty:
• Współorganizacja projektu „Logistyka w Europie”.
• Współorganizacja konferencji „Pollog 2007” i „Pollog 2008”.

Inne

2006-2009 Stypendium naukowe w Szkole Głównej Handlowej.

2008 IV - 2008 VII Stypendium Erasmus na Johannes Gutenberg Universität w Mainz w Niemczech.


Inne umiejętności:

Prawo jazdy kategorii B, MS Office, Symfonia moduł: Finanse i Księgowość.


Działalność dodatkowa:

III 2009 - Wygrana w Case Study zorganizowanym przez AT Kearney. Case Study dotyczyło przywrócenia rentowności przedsiębiorstwa z branży piwowarskiej.

Obszary badań:
• Spadek sprzedaży produktów wywołany złym poziomem obsługi u operatora logistycznego.

Rekomendowane rozwiązania:
• Podwyższenie i egzekucja sankcji dla operatora logistycznego w przypadku złej obsługi.
• Zmiana operatora logistycznego.


2008 X - Wygrana w Case Study zorganizowanym przez Roland Berger Strategy Consultants. Case Study dotyczyło stworzenia strategii rozwoju producenta dekoderów telewizji cyfrowej.

Obszary badań:
• Analiza ryzyk wynikających z podpisania umowy na wyłączność z dostawcą telewizji cyfrowej.
• Porównanie opłacalności strategii podpisania takiej umowy oraz dalszego działania bez podpisania takiej umowy.

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie