Krzysztof Szymkowiak
Koordynator Handlowy
Gruszczyce,
łódzkie
Umiejętności
Negocjacje
MS Office: Word, Excel, PowerPoint; OpenOffice: Writer, Calc
Negocjacje - Negotiation
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Handlowy
ABEL sp.j. Producent Mrożonej Żywności
* Samodzielna budowa sieci dystrybucji w obszarze detalicznym – branża FMCG
* Aktywna sprzedaż produktów na wyznaczonym terenie
* Badanie rynku i poszukiwanie nowych obszarów zbytu
* Kontrola stanów magazynowych oraz realizacja zamówień
* Przygotowywanie ofert handlowych
* Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji
* Rozwijanie relacji handlowych, współpraca z klientami i partnerami handlowymi
* Aktywna sprzedaż produktów na wyznaczonym terenie
* Badanie rynku i poszukiwanie nowych obszarów zbytu
* Kontrola stanów magazynowych oraz realizacja zamówień
* Przygotowywanie ofert handlowych
* Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji
* Rozwijanie relacji handlowych, współpraca z klientami i partnerami handlowymi
Bankier Klienta Indywidualnego
* Realizacja planów sprzedażowych
* Monitorowanie i sprawowanie opieki nad własnym portfelem Klientów
* Budowanie długotrwałych relacji z Klientami
* Nawiązywanie współpracy z partnerami finansowymi, w zakresie kredytów gotówkowych, hipotecznych i samochodowych
* Zapewnienie obsługi bankowej na najwyższym poziomie
* Reprezentowanie i kreowanie pozytywnego wizerunku Banku
* Monitorowanie i sprawowanie opieki nad własnym portfelem Klientów
* Budowanie długotrwałych relacji z Klientami
* Nawiązywanie współpracy z partnerami finansowymi, w zakresie kredytów gotówkowych, hipotecznych i samochodowych
* Zapewnienie obsługi bankowej na najwyższym poziomie
* Reprezentowanie i kreowanie pozytywnego wizerunku Banku
Doradca ds. Sprzedaży
* Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
* Organizacja procesu sprzedaży produktów i usług bankowych dla Klientów Banku
* Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku, poprzez formę i sposób obsługi Klientów
* Prowadzenie aktywnych i różnorodnych działań marketingowych wspomagających proces sprzedaży
* Obsługa klientów banku na wcześniej umówionych spotkaniach
* Nawiązywanie współpracy z partnerami finansowymi
* Organizacja procesu sprzedaży produktów i usług bankowych dla Klientów Banku
* Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku, poprzez formę i sposób obsługi Klientów
* Prowadzenie aktywnych i różnorodnych działań marketingowych wspomagających proces sprzedaży
* Obsługa klientów banku na wcześniej umówionych spotkaniach
* Nawiązywanie współpracy z partnerami finansowymi
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni